To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-06-10
Łódź: Roboty remontowe - wymiana stolarki okiennej
Numer ogłoszenia: 91771 - 2009; data zamieszczenia: 10.06.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 66067 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Nieruchomościami Łódź-Polesie "Zielony Rynek", Pl. Barlickiego 11, Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6330180, faks 042 6339607.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja Nieruchomościami.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe - wymiana stolarki okiennej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wraz z montażem stolarki otworowej okiennej w ilości 97 szt / 274,59 m2 wraz z parapetami wewnętrznymi w ilości 52,46 m2 zakresie: 1.Stolarki okiennej : > wykonanej z profili PCW minimum trzykomorowych w kolorze białym lub z profili drewnianych klejonych warstwo w kolorze naturalnym; > szyba zespolona niskoemisyjna poprawiająca komfort w mieszkaniu i przyczyniająca się w sposób istotny do oszczędności energii i emisji hałasu o współczynniku przenikania ciepła K <1,1; > wszystkie skrzydła rozwieralne oraz jedno z funkcją uchylo - rozwieralną z mikrowentylacją; > okucia obwiedniowe ; > słupek w nowej stolarce powinien być zachowany jak w obecnie istniejącej stolarce ( stały lub ruchomy ); Wykonaną nową stolarkę należy mocować w sposób trwały. Zamocowania ościeżnic należy dokonać za pomocą łączników typu zaczep. Zamocowane okno należy uszczelnić pod względem termicznym poprzez wypełnienie szczelin między ościeżnicą a ościeżem materiałem izolacyjnym dopuszczonym do stosowania dla tego celu. Do uszczelnienia stolarki w ościeżu przed przenikaniem wody opadowej i powietrza należy zastosować kity trwaleplastyczne. 2.Parapetów wewnętrznych - laminowanych w kolorze białym osadzonych w ościeżach i pod oknem. W w/w zakres realizacji zamówienia wchodzi: > przed przystąpieniem do realizacji robót wykonanie dokładnych pomiarów stolarki; > wykonanie stolarki w warunkach warsztatowych lub metodą przemysłową w fabrykach okien; > wymianie stolarki istniejącej / zużytej / na nowo wykonaną wraz z wymianą parapetów wewnętrznych , > transport stolarki na miejsce obsadzenia , > naprawa - uzupełnienie tynków wewnętrznych i zewnętrznych w ościeżach okiennych zaprawą cementową z uzupełnieniem ewentualnych ubytków cegieł. Dopuszcza się naprawę ościeży wewnętrznych przy użyciu płyt karton - gips. > wywóz stolarki zdemontowanej , gruzu i rumowia. 3.Prace związane z wymianą stolarki prowadzone będą w zasiedlonych lokalach mieszkalnych, których wykaz stanowi - załącznik nr 1. 4.W przypadku wystąpienia istotnych okoliczności, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamiany, zmniejszenia lub zwiększenia liczby lokali wytypowanych do wymiany stolarki w ramach ogólnej kwoty przewidzianej na zrealizowanie zamówienia. 5.O ewentualnych zmianach w wykazie stolarki przewidzianej do wymiany Zamawiający zawiadomi Wykonawcę niezwłocznie po uzyskaniu takiej wiedzy. 6.Ostateczne rozliczenie nastąpi na podstawie rzeczywiście wymienionej powierzchni stolarki z zachowaniem ceny ryczałtowej za 1 m2. 7.Zamawiający przyjął konieczność wymiany istniejących parapetów przy każdym oknie. Wykazana w formularzu cenowym - załącznik nr 2a szacunkowa ilość parapetów stanowić będzie podstawę do ustalenia wartości oferty oraz ceny ryczałtowej za 1m2 wymiany parapetów. Ostateczne rozliczenie nastąpi na podstawie rzeczywiście wymienionej powierzchni parapetów z zachowaniem ceny ryczałtowej za 1 m2. 8.Wykonana nowa stolarka musi zachować istniejący kształt i podział skrzydeł. 9.Przed złożeniem oferty należy dokonać oględzin obiektów. 10.Roboty należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno - budowlanymi, Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003 r w sprawie informacji dot. bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U z 2003 Nr 120 poz. 1126) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U z 2003 Nr 47 poz. 401). 11.Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od wykonawcy przedłożenia atestów i certyfikatów od wbudowanych materiałów..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.42.00.32 - 45.42.00.32 .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 78805.26 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.06.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IZOPLAST SYSTEMY OKIEN I DRZWI MARIUSZ SZPOTON
jakie przetargi wygrała firma
IZOPLAST SYSTEMY OKIEN I DRZWI MARIUSZ SZPOTON
- Izoplast Systemy Okien i Drzwi, ul. Łowicka 58, 95-047 Jeżów, kraj/woj. łódzkie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 78805,26
- Oferta z najniższą ceną: 78805,26 oferta z najwyższą ceną: 112376,27
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywna dostawa pojemników na odpady komunalne wszystkich frakcji dla nieruchomości administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- 29/TP/ZP/D/2025 Dostawy testów Combo 6 w 1 oraz testów na obecność Rotawirusów, Adenowirusów i Norowirusów w kale wraz z kontrolą dodatnią i ujemną.
- "Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej podczas szkolenia, które odbędzie się w terminie 14 - 16 maja 2025 r. na terenie województwa łódzkiego".
- "Dostawa ryb morskich, słodkowodnych i pokarmu dla ryb akwariowych w roku 2025 "
- Dostawa 75 komputerów stacjonarnych i 5 komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem dla Wojewódzkiego Funduszu ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.
- "Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miasta Łodzi oraz miejskich jednostek organizacyjnych"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja, przebudowa i doposażenie SOR (...)".
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
- Przebudowa kompleksu sportowego "Moje Boisko -ORLIK 2012" oraz budowa krytego kortu tenisowego przy ul. Margonińskiej 50 w Budzyniu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.