Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-05
Opole: Ochrona mienia i utrzymanie czystości obiektów Rejonu w Kluczborku GDDKiA w okresie do 30.06.2010 r. (dwie części)
Numer ogłoszenia: 91808 - 2008; data zamieszczenia: 05.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu, ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, fax 077 4544468.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona mienia i utrzymanie czystości obiektów Rejonu w Kluczborku GDDKiA w okresie do 30.06.2010 r. (dwie części).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi ochrony mienia oraz sprzątania pomieszczeń budynków i przyległego terenu wykonywane dla Rejonu w Kluczborku Oddziału w Opolu GDDKiA. Usługi będą wykonywane w czasie wolnym od pracy Rejonu w Kluczborku GDDKiA. Wykonawca zapewni własną Grupę Interwencyjną, składającą się z licencjonowanych pracowników ochrony. W ramach sprzątania pomieszczeń Wykonawca będzie dostarczać i uzupełniać materiały higieniczne w sanitariatach. Zamówienie składa się z dwóch odrębnych części (zadań) obejmujących świadczenie usług na posesjach: 1. Siedziba Rejonu w Kluczborku, przy ul. Dworcowej nr 2 2. Siedziba Obwodu Drogowego nr 1 w Byczynie, przy ul. Poznańskiej 19. Szczegółowe warunki zawarte są w rozdziale 5 Specyfikacje Techniczne - Warunki Realizacji Usług. Usługi ochrony mienia w ilości po 13.872 godziny w każdym zadaniu. Sprzątanie pomieszczeń budynku adm.- socjalnych wraz z przyległym terenem w wielkości dla poszczególnych zadań: 1. Siedziba Rejonu w Kluczborku - budynek trzykondygnacyjny o pow. użytkowej 660 m2 na posesji o pow. 0,29 ha z budynkiem i placem garażowym. 2. Baza Materiałowa w Byczynie, - budynek o pow. użytkowej 169 m2 na posesji o pow. 1,10 ha z wiatą magazynową, stacją ważenia pojazdów oraz placami manewrowymi i składowymi. Rozliczenie za ilość rzeczywiście wykonanych godzin usług ochrony mienia wg cen jednostkowych za godzinę ochrony oraz miesiąc utrzymania czystości podanych w kosztorysie ofertowym.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.30.00 - Usługi dozoru Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.30.00 - Usługi strażnicze Oryginalny kod CPV: 74.75.00.00 - Usługi sprzątania biur Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur Oryginalny kod CPV: 74.73.50.00 - Usługi czyszczenia parkingów Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy - nie wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4, w tym spełniają następujące warunki: - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp, - posiadają ważną koncesję na wykonywanie usług ochrony mienia - mają doświadczenie w wykonywaniu usług o podobnym charakterze -wykonywanie usług ochrony mienia i sprzątania, oraz mogą się wykazać wykonaniem (lub wykonywaniem) w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania takich usług o wartości: - ochrona mienia - minimum 80.000 zł dla jednego zadania, - sprzątanie pomieszczeń i placów - minimum 20.000 zł, dla jednego zadania - w przypadku usług wykonywanych łącznie minimum 100.000 zł dla jednego zadania. - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 500.000 zł - dla jednego zadania, - mają do dyspozycji grupę interwencyjną, liczącą dwie osoby posiadające licencje ochrony fizycznej I stopnia, wyposażoną w samochód patrolowy i środki łączności, z czasem dojazdu do miejsca ochrony nie przekraczającym 1 godz. (miejsce garażowania nie dalsze niż 60 km od Kluczborka) Wymagania wartości wykonanych usług i kwot polis sumują się dla Wykonawcy składającego ofertę na obydwa zadania. Ocena spełnienia przez Wykonawców w/w warunków, na zasadzie spełnia / nie spełnia nastąpi na podstawie dokumentów dołączonych do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych (formalnych) Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: a)Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodne z treścią Załącznika nr 1, b)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych (merytorycznych)Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: a)kopię ważnej koncesji na wykonywanie usług fizycznej ochrony mienia b)kopię ważnej polisy ubezpieczenia OC, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności c)wykaz wykonanych/wykonywanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania usług o podobnym charakterze - fizycznej ochrony mienia oraz sprzątania, wraz z potwierdzeniem, że usługi te zostały wykonane należycie, wg zał. nr 2, d)kopie minimum dwóch licencji pracowników ochrony fizycznej I stopnia dla członków grupy interwencyjnej,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl --> Oddział Opole --> zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GDDKiA Rejon w Kluczborku, ul. Dworcowa 2, 46-200 Kluczbork.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2008 godzina 12:50, miejsce: Rejon w Kluczborku GDDKiA, ul. Dworcowa 2, 46-200 Kluczbork.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Jednostka prowadząca postępowanie: GDDKiA Rejon w Kluczborku, ul. Dworcowa 2, 46-200 Kluczbork, tel. 077 418 25 35, fax. 077 418 22 55 rdkkluczbork@opole.gddkia.gov.pl
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Siedziba Rejonu w Kluczborku, przy ul. Dworcowej nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi ochrony mienia oraz sprzątania pomieszczeń budynków i przyległego terenu wykonywane dla Rejonu w Kluczborku Oddziału w Opolu GDDKiA. Usługi będą wykonywane w czasie wolnym od pracy Rejonu w Kluczborku GDDKiA. Wykonawca zapewni własną Grupę Interwencyjną, składającą się z licencjonowanych pracowników ochrony. W ramach sprzątania pomieszczeń Wykonawca będzie dostarczać i uzupełniać materiały higieniczne w sanitariatach. Usługi ochrony mienia w ilości 13.872 godziny. Sprzątanie pomieszczeń budynku adm.- socjalnych wraz z przyległym terenem w wielkości: 1. Siedziba Rejonu w Kluczborku - budynek trzykondygnacyjny o pow. użytkowej 660 m2 na posesji o pow. 0,29 ha z budynkiem i placem garażowym..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.30.00-9, 74.75.00.00-1, 74.73.50.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Siedziba Obwodu Drogowego nr 1 w Byczynie, przy ul. Poznańskiej 19.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi ochrony mienia oraz sprzątania pomieszczeń budynków i przyległego terenu wykonywane dla Rejonu w Kluczborku Oddziału w Opolu GDDKiA. Usługi będą wykonywane w czasie wolnym od pracy Rejonu w Kluczborku GDDKiA. Wykonawca zapewni własną Grupę Interwencyjną, składającą się z licencjonowanych pracowników ochrony. W ramach sprzątania pomieszczeń Wykonawca będzie dostarczać i uzupełniać materiały higieniczne w sanitariatach. Usługi ochrony mienia w ilości 13.872 godziny. Sprzątanie pomieszczeń budynku adm.- socjalnych wraz z przyległym terenem w wielkości: 2. Baza Materiałowa w Byczynie, - budynek o pow. użytkowej 169 m2 na posesji o pow. 1,10 ha z wiatą magazynową, stacją ważenia pojazdów oraz placami manewrowymi i składowymi..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.30.00-9, 74.50.00.00-1, 74.73.50.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- TP.D.AS.70.24 Zakup wraz z dostawą produktów leczniczych
- Dostawy pieczywa i bułki tartej
- Świadczenie usługi w zakresie ochrony budynków i urządzeń dot. nieruchomości położonej w miejscowości Opole, obręb Zakrzów, woj. opolskie, przy ul. Michała Korneckiego 140, z możliwością wznowienia.
- Zakup i dostawa osprzętu do zabiegów krioablacji guzów nerek przy wykorzystaniu ciekłego azotu wraz z użyczeniem konsoli na bieżące potrzeby Oddziału Urologii USK W Opolu.
- Naprawa aparatu RTG Optima XR 240 firmy GE - wymiana detektora 10 cmx12cm.
- Świadczenie usług sprzątania na potrzeby Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi utrzymania czystości terenu Sądu Rejonowego w Kędzierzynie-Koźlu w 2025r.
- Świadczenie usług sprzątania na potrzeby Kraków5020 sp. z o.o. w okresie od 1 stycznia 2025 roku do 31 marca 2025 roku
- Wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń w: SR w Szamotułach, OK nr 1 przy SR w Sz-łach, VI ZWKW w Międzychodzie oraz utrzymania czystości na terenie zewn. SR w Sz-łach od 01.01.2025 do 30.06.2026
- Świadczenie usług sprzątania, ochrony obiektów Centrum Usług Społecznych oraz ochrona przewozu wartości pieniężnych (konwój) należących do Zamawiającego.
- "ŚWIADCZENIE USŁUGI SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI NA TERENIE NIERUCHOMOŚCI POŁOŻONEJ W KATOWICACH PRZY UL. DĄBROWSKIEGO
- Usługi utrzymania porządku i czystości oraz sprzątania budynku Urzędu Miasta Ząbki i budynku Miasta Ząbki
więcej: Usługi strażnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.