eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PionkiDostawy materiałów medycznych jednorazowego użytku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-27

Pionki: Dostawy materiałów medycznych jednorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 91824 - 2011; data zamieszczenia: 27.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Sienkiewicza 29, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 48 6121866, faks 48 6121381.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzzozpionki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy materiałów medycznych jednorazowego użytku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: Dostawy materiałów medycznych jednorazowego użytku. Wielkość lub zakres zamówienia: Zakres przedmiotowy postępowania obejmuje dostawy sprzętu medycznego i akcesoriów medycznych jednorazowego użytku do SPZZOZ w Pionkach. Przedmiot zamówienia ujęto w 23 zadaniach, tj.: zad.1-igły iniekcyjne, zad.2-strzykawki, zad.3-przyrządy do infuzji i transfuzji, zad.4-cewniki urologiczne (Foley, Nelaton i Tieman), zad.5-rurki intubacyjne (bez mankietu, z mankietem, zbrojone, prowadnice do rurek, rurki ustno-gardłowe Guedel), zad.6-cewniki do odsysania górnych dróg oddechowych, zad.7-ostrza wymienne chirurgiczne (ze stali nierdzewnej), zad.8-dreny i akcesoria do drenażu (dreny do jamy otrzewnej, dreny do przyrządu Redon, końcówki do odsysania pola operacyjnego, dren łączący do ssaka, pojemnik do odsysania Redon, dren z trokarem tępym do odsysania płynów z jamy opłucnej, zestaw do odsysania z końcówką Yankauer do pola operacyjnego, dreny Khera), zad.9-jednorazowy sprzęt anestezjologiczny i kardiologiczny (część A - igły do znieczulania podpajęczynówkowego, część B - zestaw do kaniulacji, elektrody do czasowej przezżylnej stymulacji serca, introduktory, przyrząd do przetaczania z możliwością pomiaru OCŻ), zad.10-obwody oddechowe, filtry, zad.11-maski tlenowe, zad.12-rękawice medyczne, zad.13-papier medyczny, zad.14-sprzęt i akcesoria medyczne drobne (część A - żel do USG, żel ścierny, elektrody EKG, opaski identyfikacyjne dla niemowląt, zaciskacz do pępowiny, pojemniki na zużyty sprzęt medyczny i na zużyte igły, kieliszki do leków, szpatułki laryngologiczne, kraniki trójdrożne, przedłużacze do pompy infuzyjnej, stazy, zestaw do lewatywy, preparat do utrwalania cytologii, pojemniki urologiczne - worki na mocz, wieszaki na worki urologiczne, część B - elektrody zewnętrzne do defibrylatora Zoll Medical Corporation M. Series Biphasic), zad.15-szyny (palcówki, Krammera), zad.16-zgłębniki żołądkowe, zad.17-kaniule dożylne, zad.18-wzierniki ginekologiczne, zad.19-sterylizacja (wskaźniki sterylizacji, torebki papierowo-foliowe samozamykające do sterylizacji parowej, testy kontrolne do sterylizacji gazowej), zad.20-akcesoria do autoklawu Statim 5000 (papier, testy kontrolne, filtry biologiczne i powietrzne, uszczelki do kasety), zad.21-zestaw do drenażu opłucnej, zad.22-zestaw do punkcji jamy opłucnej, zad.23-ekcesoria do urządzeń medycznych (część A dot. aparatu do narkozy Drager Fabius - pułapka wodna do aparatu uniwersalny monitor gazów anestetycznych Drager, sensor tlenu, część B dot. diatermii elektrochirurgicznej, lancetronu Valleylab - uchwyt elektrod monopolarnych z kablem do aparatu (elektroda czynna) i płytka Rem (elektroda bierna), część C dot. laparoskopu Stryker - klipsy tytanowe (18x6), versaport Plus V2 5mm-11mm). Opis przedmiotu zamówienia wg CPV - art.30 ust.7 ustawy: 33140000-3 Materiały medyczne, 33141200-2 Cewniki, 33141220-8 Kaniula, 33141310-6 Strzykawki, 33141320-9 Igły medyczne, 33141321-6 Igły do znieczulania, 33141411-4 Skalpele i noże chirurgiczne, 33141420-0 Rękawice chirurgiczne, 33141640-8 Dreny, 33141642-2 Akcesoria do drenażu, 33157000-5 Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej, 33157110-9 Maski tlenowe, 33194000-6 Urządzenia i przyrządy do transfuzji i infuzji, 30197630-1 Papier do drukowania.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.14.12.00 - Cewniki 33.14.12.20 - Kaniula 33.14.13.10 - Strzykawki 33.14.13.20 - Igły medyczne 33.14.13.21 - Igły do znieczulania 33.14.14.11 - Skalpele i noże chirurgiczne 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne 33.14.16.40 - Dreny 33.14.16.42 - Akcesoria do drenażu 33.15.70.00 - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej 33.15.71.10 - Maski tlenowe 33.19.40.00 - Urządzenia i przyrządy do transfuzji i infuzji 30.19.76.30 - Papier do drukowania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 27.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymaga się wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunku szczegółowego nie określa się

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunku szczegółowego nie określa się

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunku szczegółowego nie określa się

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunku szczegółowego nie określa się ....................................................................................................................... 1.Zgodnie z art.22 ust.1 ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności określonych w niniejszym postępowaniu (jeśli dotyczy), posiadania wiedzy i doświadczenia, dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, sytuacji ekonomicznej i finansowej. Warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu jest także brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art.24 ust.1 ustawy. 2.Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunków (warunki szczegółowe): określono powyżej . .................................................................................... Ocena spełniania przez wykonawców powyższych warunków w przedmiotowym postępowaniu o zamówienie publiczne zostanie dokonana przez zamawiającego w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń dostarczonych przez wykonawców, a wymienionych w treści niniejszego ogłoszenia, na zasadzie klasyfikacji: spełnia/ nie spełnia, z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy, co oznacza, że - w celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy zamawiający żąda na podstawie art. 44 ustawy przedstawienia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, - w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp, zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    Wymagania dot. oferowanego przedmiotu zamówienia: a)jest wprowadzony do obrotu i używania na terenie RP zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. 2010, nr 107, poz.679), b)jest oznakowany znakiem CE/ posiada wystawioną dla niego przez wytwórcę lub jego autoryzowanego przedstawiciela deklarację zgodności, c)spełnia wymagania zasadnicze zgodne z wymaganiami prawa wspólnotowego i polskiego oraz wymagania jakościowe, ............................................................ Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego (informacje szczegółowe): 1.Opis oferowanego przedmiotu zamówienia (karty katalogowe, materiały informacyjne, itp. potwierdzające wymagane parametry)

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponadto do oferty należy dołączyć: 1.Wypełniony formularz oferty - wzór formularza ofertowego określa załącznik nr 1 do SIWZ - wzór oferty. 2.Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy zadania/ zadań, którego/ których dotyczy oferta - wzory formularzy określają załączniki nr 2.1 - 2.23 do SIWZ. 3.Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza) - tylko w sytuacji, gdy dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę podpisane będą przez osobę inną niż uprawnioną do reprezentacji zgodnie z treścią odpisu z KRS lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza. ............................................................................................... Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia określa załącznik nr 3 do SIWZ, 2.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia - wzór oświadczenia określa załącznik nr 4 do SIWZ. Uwagi: W sytuacji, gdy wykonawcy będą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, wykonawcy ci ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wówczas każdy z wykonawców działających wspólnie powinien złożyć dokumenty wymienione w pkt.1 i 2. Dodatkowo wymagane jest dołączenie do oferty stosownego pełnomocnictwa. ........................................................................................ Wzory wszystkich wymaganych oświadczeń i formularzy dostępne są na stronie internetowej www.spzzozpionki.pl Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Formularz oferty, formularze asortymentowo-cenowe zadań, których dotyczy oferta, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia należy przedstawić w formie oryginału. Pozostałe dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzzozpionki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego, sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2011 godzina 08:45, miejsce: Ofertę należy złożyć w sekretariacie lub przesłać na adres zamawiającego, tj. Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. Sienkiewicza 29, 26-670 Pionki.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Informacje dodatkowe: 1.Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej, 2.Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, 3.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej, 4.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust.1 pkt.7 ustawy. 5.Osoba uprawniona do porozumiewania się z wykonawcami: Emilia Lenartowicz-Gębka, tel./ fax. (48) 612 18 66 wew.110, tel. w godz. od 08:00 do 14:00, adres poczty elektronicznej: e.lenartowicz-gebka@spzzozpionki.pl 6.Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: SZP - 11/ 2011 7.Sposób uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia: do 11.05.2011r., do godz. 08:45, odbiór osobisty lub za pobraniem pocztowym (na podstawie wniosku wykonawcy o przekazanie specyfikacji): płatne 23,00PLN, specyfikację udostępnia się także nieodpłatnie na stronie internetowej zamawiającego. 8.Niniejsze postępowanie prowadzone jest z zastosowaniem przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r., nr 113, poz.759, nr 161, poz.1078, i nr 182, poz.1228 oraz z 2011r., nr 5, poz.13 i nr 28, poz.143), z uwzględnieniem obowiązujących aktów wykonawczych do ww. ustawy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.