eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Remont instalacji centralnego ogrzewania (II strefa) wraz z malowaniem modułów mieszkalnych od XIII do XVII piętra w budynku D.S. "OŁÓWEK" przy pl. Grunwaldzkim 30 we Wrocławiu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-02

Ogłoszenie nr 91839 - 2017 z dnia 2017-06-02 r.

Wrocław: Remont instalacji centralnego ogrzewania (II strefa) wraz z malowaniem modułów mieszkalnych od XIII do XVII piętra w budynku D.S. "OŁÓWEK" przy pl. Grunwaldzkim 30 we Wrocławiu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 61201-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Wrocławski, krajowy numer identyfikacyjny 130100000, ul. pl. Uniwersytecki 1, 50137 Wrocław, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 71 375 22 34, faks 71 375 24 72, e-mail bzp@uwr.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia publiczna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont instalacji centralnego ogrzewania (II strefa) wraz z malowaniem modułów mieszkalnych od XIII do XVII piętra w budynku D.S. "OŁÓWEK" przy pl. Grunwaldzkim 30 we Wrocławiu

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2.1 Zakres prac przewidziany zamówieniem obejmuje: 1) Roboty instalacyjne - c.o.: a) zabezpieczenie pomieszczeń podczas wykonywania prac (zabezpieczenie mebli i innego wyposażenia budynku przed zabrudzeniem oraz zniszczeniem podczas wykonywania prac wraz z udostępnieniem miejsca dla frontu robót), b) demontaż istniejącej instalacji oraz pionów c.o. wraz z zabudowami, c) rozbiórka i odtworzenie sufitu podwieszonego na XII piętrze, d) rozbiórka i odtworzenie zabudowy pionów na parterze obok portierni oraz w holu, e) przebicia w stropach oraz w ścianach, f) rozprowadzenie i montaż nowej instalacji c.o. wraz z zaworami i grzejnikami zgodnie z dokumentacją projektową, g) montaż izolacji na przewodach instalacji c.o., h) płukanie i uruchomienie instalacji c.o., i) próby szczelności, próby na gorąco oraz testy instalacji c.o., j) demontaż i ponowny montaż szafek kuchennych, k) uzupełnienie ubytków w ścianach i sufitach po przebiciach, l) malowanie ścian, sufitów, szachtów instalacyjnych, m) zgłoszenie firmie serwisującej SAP unieczynnienia czujek w pomieszczeniach objętych remontem oraz ponowne zgłoszenie po zakończeniu robót do ich uruchomienia, n) przeniesienie gniazd elektrycznych i teletechnicznych, o) wykonanie napraw poinstalacyjnych ścian, stropów, sufitów podwieszanych i posadzek oraz innych zniszczonych podczas prowadzonych prac elementów: - po wykonaniu instalacji, należy naprawić wszystkie uszkodzenia elementów budynku powstałe w czasie prac, - ubytki ścian i stropów należy wypełnić zaprawą dopuszczoną do stosowania w budownictwie, a warstwy wierzchnie wykonać z zachowaniem powierzchni i gładkości nie gorszych od istniejących, - ubytki posadzek wypełnić zaprawą dopuszczoną do stosowania w budownictwie, a warstwy wierzchnie uzupełnić z zachowaniem technologii wykonania istniejących posadzek, - po wykonaniu napraw tynkarskich należy dwukrotnie malować barwą istniejącą miejsca napraw, łącznie z najmniejszymi możliwymi do wydzielenia całkowitymi płaszczyznami, kolory ścian i stropów dopasować do istniejących. - przebicia w przegrodach pożarowych wypełnić materiałem o odpowiedniej odporności ogniowej, p) po wykonaniu wymiany pionów wznoszących (ozn. I i II), przechodzących przez pierwszą strefę w I i IV ćwiartce, Wykonawca po zakończeniu ww. robót naprawi wszelkie uszkodzenia powstałe w czasie prac oraz pomaluje elementy i ściany, które uległy zabrudzeniu przez jego pracowników. q) usunięcie i wywóz gruzu oraz materiałów z demontażu wraz z opłatami, r) składowanie złomu przez Wykonawcę w miejscu wskazanym przez Kierownika obiektu, celem dalszego zagospodarowania przez Dział Spraw Studenckich, s) natychmiastowe usunięcie w sposób docelowy wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót, t) inne prace zapewniające kompletność wykonania przedmiotu umowy, 2) Roboty malarskie w modułach mieszkalnych: a) przygotowanie podłoża - zmycie brudu i kurzu, b) odgrzybianie sufitów, c) miejscowe równanie tynków gipsem szpachlowym (ściany, powierzchnie za grzejnikami), d) wzmocnienie nadproży okiennych poprzez wklejenie siatki ortogonalnej, e) gruntowanie podłoża, f) dwukrotne malowanie podłoża farbami akrylowymi (sufity), g) dwukrotne malowanie podłoża farbami akrylowymi (ściany, powierzchnie za grzejnikami), h) dwukrotne malowanie podłoża farbami olejnymi (lamperie, drzwi wewnętrzne, rury wodociągowe i gazowe).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:


II.5) Główny Kod CPV: 45330000-3
Dodatkowe kody CPV: 45000000-7, 45320000-6, 45421000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT778453.26
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
WROTERM Sp. z o.o., , Biskupa Bernarda Bogedaina 3, 50-514, Wrocław, kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 549789.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 534846.39
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 549789,60
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.