Ogłoszenie z dnia 2017-06-02
Ogłoszenie nr 91842 - 2017 z dnia 2017-06-02 r.
Łódź: Kompleksowe świadczenie usługi utrzymania czystości w obiektach należących do ŁARR S.A.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 12006-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 44940-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:I. 1) NAZWA I ADRES: Łódzka Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., krajowy numer identyfikacyjny
47056924000000, ul.
ul. Narutowicza
34,
90135
Łódź, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
422 089 214, faks
422 089 210, e-mail
a_grzesiak@larr.lodz.pl
Adres strony internetowej (URL): www.larr.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowe świadczenie usługi utrzymania czystości w obiektach należących do ŁARR S.A.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kompleksowe świadczenie usługi utrzymania czystości w obiektach należących do ŁARR S.A. mieszczących się w : a)Łodzi przy ul. Narutowicza 34 b)Zduńskiej Woli przy ul. Szadkowskiej 6 c
II.4) Główny kod CPV:
90.91.00.00 - Usługi sprzątania
Dodatkowe kody CPV:90919200-4
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
data zakończenia 28.02.2018 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 01/03/2017 IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW: Zakład Usług Porządkowych Grażyna Domaszewicz ,
kontakt@zrobimyporzadek.pl,
ul. Jaspisowa 63, ,
91-360,
Łódź, kraj/woj.
łódzkie IV.4) INFORMACJE DODATKOWE Informacje dodatkowe: |
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
24/04/2017
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Świadczenie usług sprzątania sal konferencyjnych w dni wolne od pracy tj. soboty i niedziele
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Przyczyną dokonania zmiany w umowie była okoliczność niemożliwa do przewidzenia pomimo zachowania należytej staranności przez zamawiającego. Nieprzewidzianą okolicznością, która spowodowała potrzebę zmiany umowy nr 1/DA/2017 z dnia 1 marca 2017 roku jest zawarcie przez ŁARR S.A. w dniu 1 marca 2017 roku umowy najmu sal konferencyjnych znajdujących się w siedzibie ŁARR S.A. przy ul. Narutowicza 34 w Łodzi, z Łódzką Izbą Przemysłowo-Handlową. Nie było to wiadome w chwili przygotowywania opisu przedmiotu zamówienia. Zgodnie zaś z treścią § 2 w/w umowy najmu, ŁARR S.A. jest zobowiązana zapewnić sprzątanie sal dostępnych dla uczestników spotkań organizowanych przez najemcę. Trzeba dodać, że przedmiotem tej umowy jest najem sal konferencyjnych także w wybrane dni wolne od pracy tj. soboty i niedziele. Należy podkreślić, że Spółka ŁARR S.A. dotychczas nie wynajmowała lokali w okresach wolnych od pracy. Z tej przyczyny, nie można było spodziewać się, że zakres usług sprzątania będzie większy od przewidzianego pierwotnie.
Uzupełniając powyższe wyjaśnienia podaję, że ogłoszenie o zamówieniu na kompleksowe świadczenie usługi utrzymania czystości w obiektach należących do spółki ŁARR S.A. zostało podane do wiadomości publicznej dnia 20.01.2017 r. Wyboru najkorzystniejszej oferty dokonano w dniu 14.02.2017 r. Z uwagi na to, że wybrany Wykonawca w dniu 24.02.2017 r. odstąpił od podpisania umowy, komisja przetargowa dokonała wyboru kolejnego Wykonawcy, spośród pozostałych oferentów. Jednocześnie, dopiero na tym etapie postępowania kierownik zamawiającego powziął wiadomość o zamiarze podpisania pomiędzy ŁARR S.A., a ŁIPH umowy najmu sal konferencyjnych, zakładającej najem - jak wcześniej wskazano - w wybrane dni wolne od pracy, tj. soboty i niedziele. Zgodnie z art. 38 ust. 4 w zw. z art. 36 ust. 1 pkt 3 PZP, w uzasadnionych przypadkach zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zatem, na etapie oceny ofert nie było prawnej możliwości zmiany opisu przedmiotu zamówienia ani innych elementów składających się na specyfikację istotnych warunków zamówienia.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- UBEZPIECZENIE GMINY NOWOSOLNA
- "Usługi odbierania odpadów komunalnych z jednostek Miejskiego Centrum Medycznego "Górna" w Łodzi".
- 81/ZP/2024 Sukcesywna dostawa notesów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup samochodów osobowych nieoznakowanych segmentu D na potrzeby KWP w Łodzi
- Usługa utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Widzewa w Łodzi
- Usługi pralnicze dla Aresztu Śledczego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POWIERZCHNI WEWNĘTRZNYCH NA 5 I 6 PIĘTRZE BUDYNKU PRZY UL. MŁYNARSKIEJ 42, NA POTRZEBY POLSKIEJ ORGANIZACJI TURYSTYCZNEJ
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Usługa sprzątania nieruchomości stanowiących własność gminy Miasto Sieradz
- Oczyszczanie nawierzchni ulic, chodników, parkingów, zatoczek, przystanków autobusowych i ścieżek rowerowych na terenie gminy Kartuzy w roku 2025
- Usługa sprzątania pomieszczeń i obiektów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku
- Kompleksowa usługa sprzątania w najmowanych lokalach na potrzeby działalności ROPS, WOA i CIC w roku 2025
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.