Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-03
Pabianice: WYMIANA MODUŁÓW ODDAWCZYCH SKRZYNEK POCZTOWYCH W BUDYNAKACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W PABIANICACH
Numer ogłoszenia: 91850 - 2009; data zamieszczenia: 03.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej , ul. Warzywna 6, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 042 2251875, faks 042 2251878.
- Adres strony internetowej zamawiającego: zgm.bip.um.pabianice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYMIANA MODUŁÓW ODDAWCZYCH SKRZYNEK POCZTOWYCH W BUDYNAKACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W PABIANICACH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest wykonanie usługi wymiany 2 346 sztuk modułów oddawczych skrzynek pocztowych w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Pabianicach. 2. Skrzynki pocztowe przeznaczone będą do dostarczania i przechowywania w budynkach wielorodzinnych przesyłek listowych, czasopism, ulotek reklamowych itp. spełniające następujące warunki: a) zgodne z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 24 września 2003 roku w sprawie oddawczych skrzynek pocztowych (Dz. U. nr 177, poz. 1731) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 15 kwietnia 2004 roku zmieniającym Rozporządzenie w sprawie oddawczych skrzynek pocztowych (Dz. U. z 2004 roku, nr 83, poz. 770), b) skrzynki płaskie, c) komplet dwóch kluczy do każdej skrzynki o zróżnicowanej kombinacji dla każdej skrytki, d) drzwiczki otwierane na bok, e) zestaw skrzynek 2, 3, 4 lub 5 - modułowych, 3. Istniejące skrzynki należy zdemontować w porozumieniu z właściwym oddziałem Poczty Polskiej w celu zabezpieczenia korespondencji. 4. Montaż nowych skrzynek należy przeprowadzić w tym samym dniu co demontaż istniejących. 5. Po wymianie starych skrzynek na nowe Wykonawca jest zobligowany do dokonania reperacji tynku ściany, na której montowane są nowe skrzynki. Szczegółowy wykaz nieruchomości, na których będą wymienione skrzynki zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji. Wykaz ten zawiera również ilość modułów na poszczególnych nieruchomościach..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.51.29.20 - 28.51.29.20 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Brak obowiązku wnoszenia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a w szczególności: a) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ww ustawy. ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w ofercie B. wykonać zamówienie w terminie: do dnia 30.06.2009 roku ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w formularzu ofertowym, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia C. udzielić minimum 24 miesięcznego okresu gwarancyjnego na zrealizowane zamówienie ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w formularzu ofertowym, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia D. zaakceptować termin i sposób płatności - płatne przelewem w terminie 30 dni od daty otrzymania oryginału faktury, fakturowanie etapowe (częściowe) ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w formularzu ofertowym, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia E. wykazać się doświadczeniem polegającym na dokonaniu wymiany minimum 3 000 szt. modułów pocztowych skrzynek oddawczych ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o dokumenty, które Wykonawca złoży w ofercie; brak którejkolwiek danej przy określonej pozycji skutkować będzie brakiem jej uwzględnienia przez Zamawiającego, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Odpowiednio do formy organizacyjnej: - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; lub - odpis z właściwego rejestru. wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z 29.01.2004 roku z późniejszymi zmianami (wzór w SIWZ). 3. Formularz oferty (wzór w SIWZ). 4. Pozostałe dokumenty, jakie winien złożyć Wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz (wzór w SIWZ) zawierający potwierdzenie dokonania wymiany minimum 3 000 szt. modułów pocztowych skrzynek oddawczych; do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówień. brak którejkolwiek danej przy określonej pozycji lub dokumentu potwierdzającego jej należyte wykonanie skutkować będzie brakiem jej uwzględnienia przez Zamawiającego b). Folder reklamowy (opis i szkice, rysunki), na podstawie którego Zamawiający będzie mógł twierdzić, iż proponowane skrzynki oddawcze spełniają postawione przez niego wymagania, c) oświadczenie Wykonawcy o sposobie realizacji zamówienia w tym o powierzeniu do wykonania części zamówienia podwykonawcy, z podaniem zakresu powierzonych prac, nazwy oraz adresu firmy będącej podwykonawcą (wzór w SIWZ). Wszystkie w/w dokumenty składać należy w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgm.bip,um.pabianice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pabianice, ul. Warzywna 6.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2009 godzina 11:00, miejsce: Pabianice, ul. Warzywna 6.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Przebudowa drogi powiatowej nr 5102E - ul. Zgierska w Konstantynowie Łódzkim, gmina Konstantynów Łódzki
- Modernizacja bramy wjazd / wyjazd wraz z podjazdem w ramach projektu "SOR i pracownie diagnostyczne na miarę XXI - Pabianickie Centrum Medyczne Sp. z o.o."
- Usługi organizacji wyjazdu
- Zakup wyposażenia, mebli i sprzętu (w tym komputerowego) oraz oprogramowania na potrzeby realizacji projektu pn.: "Szesnastka na TIK tak, terapia i rozwijanie kompetencji przyszłości"
- Rozbudowa Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Piątkowisku o sale dydaktyczne
- Wykonywanie usług elektrycznych na nieruchomościach zarządzanych przez ZGM Pabianice
więcej: przetargi w Pabianicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.