Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-28
Bydgoszcz: Dostawy jednorazowych artykułów medycznych dla Aresztu Śledczego w Bydgoszczy (znak sprawy: 17/Szp/2013)
Numer ogłoszenia: 91903 - 2013; data zamieszczenia: 28.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy , ul. Wały Jagiellońskie 4, 85-128 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5855252, 5855303, faks 052 5855300.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy jednorazowych artykułów medycznych dla Aresztu Śledczego w Bydgoszczy (znak sprawy: 17/Szp/2013).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: jednorazowych artykułów medycznych w wyznaczonych 7 częściach. 2. Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia są postanowienia zawarte we wzorze umowy, który stanowi załącznik do specyfikacji.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie: podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do siwz) oraz dokumentów jakie mają dołączyć wykonawcy, o których mowa w siwz rozdział VI
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie: podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do siwz) oraz dokumentów jakie mają dołączyć wykonawcy, o których mowa w siwz rozdział VI
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie: podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do siwz) oraz dokumentów jakie mają dołączyć wykonawcy, o których mowa w siwz rozdział VI
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie: podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do siwz) oraz dokumentów jakie mają dołączyć wykonawcy, o których mowa w siwz rozdział VI
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie: podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do siwz) oraz dokumentów jakie mają dołączyć wykonawcy, o których mowa w siwz rozdział VI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- inne dokumenty
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- Dokumenty potwierdzające, że oferowane produkty medyczne, sklasyfikowane jako wyroby medyczne - zgodnie ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medyczny (Dz. U. Z 2010 r. Nr 107, poz. 679 z późn. zm.) muszą posiadać deklarację zgodności CE na oferowane artykuły. Zamawiający wymaga załączenia do oferty certyfikatów CE i deklaracji zgodności CE lub WE wystawionych przez producenta, na oferowany przedmiot, potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub wymaganiom jakościowym. Wykonawca może, złożyć równoważny dokument wystawiony przez podmiot mający siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. - Dokumenty dotyczące produktów, zakwalifikowanych jako produkty lecznicze w rozumieniu ustawy z dnia 06.09.2001 r. Prawo farmaceutyczna (Dz. U. Z 2008 r. Nr 45, poz. 271 z późn. zm.). Pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego wydane przez Prezesa Urzędu Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, Radę Uniii Europejskiej lub Komisję Europejską. - Jeżeli oferowane produkty zostały wprowadzone do obrotu na terenie UE po 01-05-2004 r , to do powyższych dokumentów należy dołączyć zgłoszenie lub wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Areszt Śledczy w Bydgoszczy, ul. Wały Jagiellońskie 4, 85-128 Bydgoszcz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2013 godzina 11:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego tj. Areszt Śledczy w Bydgoszczy, ul. Wały Jagiellońskie 4, 85-128 Bydgoszcz - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: GRUPA I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Igły do pobierania krwi, pasujące do holdera, 20Gx1,5 (0,9x 40 mm) szt.3000 2. Holder, pasujący do igieł do pobierania krwi i probówek, jednorazowego użytku- niesterylne szt.3000 3. Probówki do morfologii- 5ml średnica x 1; 13x75mm, 3mg K2EDTA (K2E)- wykonane z folii polipropylenu, próżniowa, jałowa szt.2100 4. Probówki na wskaźnik protrombinowy i krzepliwość 2,7ml; 0,3ml Buffered Sodium Citrate( 9NC); 0,109mol/L: 3,2W/V%, wykonane z folii polipropylenu, jałowe, próżniowe, szt.1910 5. Probówki do glukozy- 5ml; średnicax1;13x75mm; 4.50mg NaF+ ; 4.50mg K2Oxalate(FX), wykonane z folii polipropylenu, próżniowa, jałowa szt. 1100 6. Probówki do biochemii- 7ml; średnica x 1;13x100mm, wykonane z folii polipropylenu, próżniowa, jałowa szt. 4000 7. Probówki do OB-DRAW 1,28ml; 3,2% sodium citrate,średnica 8 mm x 18mm, wykonane z folii polipropylenu, próżniowa, jałowa szt. 1400 8. Igły do pobierania krwi przez venflon - wejście typu Luer adapter, pasujące do holdera szt. 400.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Grupa II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rurka ustno gardłowa Guedel, numer 2 i 3, pojedynczo pakowana, sterylna szt. 200 2. Rurka intubacyjna z balonikiem, numer 5-8, sterylna, pojedynczo pakowana szt. 200 3. Elektroda EKG, jednorazowego użytku, samoprzylepna, pakowana po 60 sztuk szt. 780 4. Wkłady do spluwaczki w opakowaniu po 50 sztuk szt. 800 5. Kubki do moczu, niesterylne z nakrętką o pojemności 100ml, pakowane po 50 sztuk szt. 2500 6. Prześcieradło z flizeliny, pakowane po 10 sztuk, wymiar 200x90cm szt. 50 7. Cewnik do odsysania dróg oddechowych - nr 14,16,18-600mm szt. 350 8. Prześcieradła i podkłady-50x51cm, foliowane, na rolce szt. 160 9. Strzykawka Żaneta 100 ml szt. 300 10. Pałeczki drewniane, sterylne o długości 20cm, zakończone watką, pakowane pojedynczo, sterylne szt. 400 11. Kieliszki do leków - 75 sztuk w opakowaniu, plastikowe- 25ml szt. 2475 12. Szpatułki laryngologiczne, jałowe, plastikowe, pakowane pojedynczo szt. 1000 13. Mini Spice jałowe, pakowane pojedynczo szt. 600 14. Kaczka tradycyjna op.100 sztuk,jednorazowa,ulegająca rozpadowi w maceratorze szt. 500 15. Cewnik moczowy Foley, lateksowy, powlekany silikonem,dwudr ożny,pakowany po 10 sztuk- rozmiary14do20 szt. 200 16. Cewnik Thorax z kontrastem rtg, rozmiar 20 i od 24 do 32 oraz 36, długość 555mm,pakowany pojedynczo, sterylne szt. 60 17. Zgłębnik żołądkowy-rozmiar 14do20 o długości 80cm oraz 22 o długości 150cm, pakowane pojedynczo szt. 80 18. Serwety sterylne bez otworu, operacyjne,dwuwarstwowe pojedynczo pakowane o wymiarze 90x80cm szt. 350 19. Pensety anatomiczne, plastikowe, sterylne, pojedynczo pakowane szt. 400 20. Ostrza chirurgiczne węglowe w opakowaniu po 100sztuk, pakowane pojedynczo, sterylne, rozmiar 10,11,12,15,22 szt. 1800 21. Worek do dobowej zbiórki moczu z długim drenem, pojemność 2000ml, jałowy, z możliwością zlewania zawartości, zawór typu T, z podziałką, z zastawką bezzwrotną szt. 1470 22. Serwety sterylne z otworem centralny przylepnym o średnicy 6x8cm i 8x10cm operacyjne, pojedynczo pakowane o wymiarze 90x80cm szt. 250 23 Zestaw do odsysania pola operacyjnego typu Yankauer o długości 210cm w rozmiarze 24 szt. 100 24 Jałowa pałeczka do wymazów z podłożem transportowym 72h, pakowana po 50 sztuk szt. 250 25 Wziernik ginekologiczny, plastikowy, jałowy, pojedynczo pakowany w rozmiarze S i M szt. 150 26 Testy do autoklawu po 200 sztuk w opakowaniu szt. 1500 27 Worki stomijne samoprzylepne z możliwością samodzielnego doboru rozmiaru otworu od 20-70mm,po 10 w opakowaniu szt. 500 28 Kranik trójdrożny, jałowy, pakowany pojedynczo szt. 100 29 Rurki tracheostomijne plastikowe, sterylne, pojedynczo pakowane w rozmiarze od 6-10 szt. 30 30 Igły do nakłuć lędźwiowych podpajęczynówkowych G 22x 3,5 jałowe(0,7x90mm), pojedynczo pakowane w opakowaniu zbiorczym 25 sztuk , bez prowadnicy szt. 150 31 Filtry do aparatów do znieczulania ogólnego, antybakteryjne i antywirusowe dla dorosłych, jałowe, pakowane pojedynczo, z wymiennikiem ciepła i wilgoci szt. 200 32 Maski tlenowe, niesterylne w rozmiarze L i XL szt. 25 33 Strzykawka do pompy infuzyjnej o pojemności 50ml , jałowa, pakowana pojedynczo szt. 35 34 Przedłużacz do pompy infuzyjnej, ,jałowy, pasujący do strzykawki szt. 60 35 Rękawy foliowo - papierowe do sterylizacji o wymiarze 20cmx200m szt. 3 36 Przedłużacz do rurek intubacyjnych z obrotowym złączem 18cm, jałowy, pakowany pojedynczo szt. 20 37 Szkiełka do cytologii po 50 sztuk w opakowaniu z matowym brzegiem o wymiarze 26x76mm szt. 50 38 Testy Bowie-Dick - arkusze A 4 szt. 300 39 Kule ortopedyczne łokciowe z regulowaną wysokością szt. 10 40 Dren Redon, sterylny, pakowany pojedynczo, wykonany z PCV z licznymi otworami w rozmiarze 10, 14 i 16- długość 70cm oraz w rozmiarze 18- długość 120cm szt. 65 41 Okulary tlenowe niesterylne szt. 20 42 Zestaw do wkłucia nadłonowego, jednorazowy, sterylny, dla dorosłych szt. 2 43 Zestaw do toracentezy z igłą Veressa z zaworem automatycznym, sterylny, dla dorosłych szt. 3 44 Dren Petzera jałowy, nr od 18 - 32 szt. 15 45 Zestaw laryngologiczny, jednorazowy- wziernik do nosa i ucha- średnica 4mm oraz szpatułka laryngologiczna, jałowe, dla dorosłych szt. 200 46 Dren Kehra jałowy Ch 8-24; 30x13 i 50x16 szt. 10 47 Pojemniki na odpady medyczne /igły i wenflony/z otworem i zamknięciem otworu, o twardych, odpornych na przerwanie brzegach- pojemność 0, 7l szt. 5 48 Pojemniki na odpady medyczne /igły i wenflony/z otworem i zamknięciem otworu, o twardych, odpornych na przerwanie brzegach- pojemność 0, 2l szt. 10 49 Cewnik Tiemanna nr od 12 do 18 szt. 5 50 Pojemniki na odpady medyczne /igły i wenflony/z otworem i zamknięciem otworu, o twardych, odpornych na przerwanie brzegach- pojemność 2l szt. 950.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: GRUPA III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Zestaw wężyków pompki- gazometr Rapidlab 248 szt. 1 2 Elektroda pCO2 gazometr Rapidlab 248 szt. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: IV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Ręczniki do chirurgicznego wycierania rąk, białe, sterylna, o wymiarze 30 x 40 cm, pakowane pojedynczo szt. 1500.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: V.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Końcówki do ślinociągu w opakowaniu po 100 szt. szt. 300 2 Igły Lentula asortyment, opak. po 6szt. szt. 24 3 Miazgociągi asortyment, 6 szt. w opak. szt. 24 4 Paski celuloidowe na rolce 15m x 6mm szt. 2 5 Paski celuloidowe na rolce ścierne 15m x 6mm szt. 2 6 Paski metalowe na rolce 3m x 6mm lub 5mm szt. 8 7 Pilniki H asortyment, 6 szt. w opak. szt. 24.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: VI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Jałowa pałeczka do wymazów z ucha z podłożem transportowym 72h, z min. wielkością wacika, pakowana po 100 szt., min. dł. pałeczki 13 cm szt. 100.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: GRUPA VII.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Maski krtaniowe, sterylne nr od 3-5 szt. 10.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa lampy RTG do angiografu Artis One działającego w Zakładzie Hemodynamiki Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. dr. E. Warmińskiego SPZOZ w Bydgoszczy wraz z instalacją i regulacją
- DOSTAWA GOGLI VR ORAZ DROBNYCH PODZESPOŁÓW ELEKTRONICZNYCH
- Dostawa pralnic i maszyn do suszenia na potrzeby Domów Studenta Politechniki Bydgoskiej
- USŁUGA PRANIA, CZYSZCZENIA I DEZYNFEKCJI OBUWIA
- Usługa wykonywania badań mikrobiologicznych leczniczych produktów radiofarmaceutycznych
- Sukcesywne dostawy papieru toaletowego, ręczników papierowych, prześcieradeł papierowych w rolkach, papieru czyszczącego
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do cytometrii przepływowej dla Laboratorium oraz materiałów medycznych dla oddziałów Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego ...
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i drobnego sprzętu medycznego
- Dostawa asortymentu medycznego jednorazowego użytku
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO APARATU QUANTUM BLUE READER OZNACZAJĄCEGO KALPROTEKTYNĘ I POZIOM LEKU INFLIXIMAB
- Różne wyroby medyczne oraz obłożenia chirurgiczne
- Sukcesywna dostawa resuscytatorów dla potrzeb Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie.
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.