Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-22
Bytów: ROBOTY I USŁUGI W ZAKRESIE BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA WRAZ Z WYKONANIEM OZNAKOWANIA POZIOMEGO ORAZ ŚCINKĄ POBOCZY DRÓG ADMINISTROWANYCH
PRZEZ REJON DRÓG WOJEWÓDZKICH W BYTOWIE Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
Numer ogłoszenia: 91905 - 2011; data zamieszczenia: 22.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku, Rejon Dróg Wojewódzkich w Bytowie , Ul. Leśna 1, 77-100 Bytów, woj. pomorskie, tel. 059 822 32 51.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.hnet.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROBOTY I USŁUGI W ZAKRESIE BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA WRAZ Z WYKONANIEM OZNAKOWANIA POZIOMEGO ORAZ ŚCINKĄ POBOCZY DRÓG ADMINISTROWANYCH PRZEZ REJON DRÓG WOJEWÓDZKICH W BYTOWIE Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEDMIOTEM NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA SĄ ROBOTY I USŁUGI W ZAKRESIE BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA DRÓG Z PODZIAŁEM NA NASTĘPUJĄCE CZĘŚCI: CZĘŚĆ 1 - BIEŻĄCE UTRZYMANIE PASA DROGOWEGO- OBEJMUJĄCA: - NASADZANIE DRZEW - KOSZENIE TRAW I CHWASTÓW Z PASÓW DROGOWYCH - UTRZYMANIE ZIELENI MIEJSKIEJ - WYCINKA KRZAKÓW - FREZOWANIE PNI - AWARYJNA WYMIANA (REMONT) BARIER OCHRONNYCH - AWARYJNE UZUPEŁNIANIE POBOCZY - OCZYSZCZANIE ROWÓW I PRZEPUSTÓW - OCZYSZCZANIE OBIEKTÓW MOSTOWYCH - REGULACJA KRATEK ŚCIEKOWYCH I STUDZIENEK CZĘŚĆ 2 - WYKONANIE OZNAKOWANIA POZIOMEGO - OBEJMUJĄCA: - MALOWANIE PASÓW Z WYTYCZANIEM LINII - 2 500M2 - MALOWANIE PO ISTNIEJĄCYCH LINIACH - 12 500M2CZĘŚĆ 3 - ŚCINKA POBOCZA GRUNTOWEGO - OBEJMUJĄCA: - MECHANICZNE ŚCINANIE ZAWYŻONYCH POBOCZY GRUNTOWYCH W ILOŚCI 26000 M2CZĘŚĆ 4 - OCZYSZCZANIE CIĄGÓW PIESZYCH NA TERENIE MIAST - OBEJMUJĄCA: - POZIMOWE I LETNIE OCZYSZCZANIE CHODNIKÓW, ŚCIEŻEK ROWEROWYCH, OPASEK Z BŁOTA, ŚMIECI I INNYCH ZANIECZYSZCZEŃ NA TERENIE MIAST W ILOŚCI 23589,6 M2.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- ZAMAWIAJĄCY PRZEWIDUJE UDZIELENIE ZAMÓWIEŃ UZUPEŁNIAJĄCYCH, O KTÓRYCH MOWA W ART. 67 UST. 1 PKT 6 USTAWY PZP DO WYSOKOŚCI 50% ZAMÓWIENIA PODSTAWOWEGO.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.21-4, 45.11.22.10-0, 90.61.20.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: WYKONAWCA JEST ZOBOWIĄZANY DO WNIESIENIA WADIUM W WYSOKOŚCI: - CZĘŚĆ NR 1 - 2195,00 ZŁ. (SŁOWNIE: DWA TYSIĄCE STO DZIEWIĘĆDZIESIĄT PIĘĆ ZŁOTYCH 00/100) - CZĘŚĆ NR 2 - 1150,00 ZŁ. (SŁOWNIE: JEDEN TYSIĄC STO PIĘĆDZIESIĄT ZŁOTYCH 00/100) - CZĘŚĆ NR 3 - 741,00 ZŁ. (SŁOWNIE: SIEDEMSET CZTERDZIEŚCI JEDEN ZŁOTYCH 00/100) - CZĘŚĆ NR 4 - 382,00 ZŁ. (SŁOWNIE: TRZYSTA OSIEMDZIESIĄT DWA ZŁOTE 00/100)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
WYKONAWCA MUSI DYSPONOWAĆ JEDNOSTKAMI SPRZĘTOWYMI I ŚRODKAMI TRANSPORTU: Część Nr 1: 1.ZESTAW SPRZĘTU SPECJALISTYCZNEGO DO MONTAŻU BARIER - szt. 1 2. WIERTNICA DO WYKONYWANIA OTWORÓW POD SŁUPKI - szt. 1 3. URZĄDZENIE WBIJAJĄCE LUB WIBROMŁOTY DO POGRĄŻANIA SŁUPKÓW W GRUNT-szt. 1 4. PIŁA MOTOROWA SPALINOWA - szt.3 5. KOSIARKA BIJAKOWA DOCZEPNA (WRAZ Z NOŚNIKIEM) LUB SAMOJEZDNA - szt.2 6. KOSY MECHANICZNE (ŻYŁKOWE) LUB TRADYCYJNE DO KOSZENIA W MIEJSCACH NIEDOSTĘPNYCH - szt. 5 7.SAMOCHÓD CIĘŻAROWY SAMOWYŁADOWCZY- szt. 2 Część Nr 2: 1.MALOWARKA HYDRODYNAMICZNA DO ZNAKOWANIA DRÓG Z AUTOMATYCZNYM STEROWANIEM WYDATKIEM FARBY I MATERIAŁU ODBLASKOWEGO - szt.2 2.MALOWARKA DO MALOWANIA SYMBOLI I PRZEJŚĆ DLA PIESZYCH - szt. 3 3.URZĄDZENIE DO LIKWIDACJI OZNAKOWANIA- szt.2 4.SZCZOTKA MECHANICZNA - szt. 1 5.SAMOCHÓD DOSTAWCZY - szt.2 6. POJAZD ZABEZPIECZAJĄCY ZE ŚWIETLNĄ TABLICĄ OSTRZEGAWCZĄ - szt. 2 7. POJAZD PILOTAŻOWY - szt. 2 Część Nr 3: 1. FREZARKA/ŚCINARKA SAMOBIEŻNA DO ŚCINKI MECHANICZNEJ POBOCZY - szt.1 2.SAMOCHODY CIĘŻAROWE - SKRZYNIOWE, SAMOWYŁADOWCZE - szt.2
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Część Nr 1: KIEROWNIK ROBÓT, UPRAWNIENIA BUDOWLANE WYKONAWCZE, SPECJALNOŚĆ DROGI-MIN. 2 LATA PRAKTYKI ZAWODOWEJ JAKO KIEROWNIK PODOBNYCH ROBÓT, LEGITYMUJĄCY SIĘ UPRAWNIENIAMI BUDOWLANYMI DO KIEROWANIA ROBOTAMI W SPECJALNOŚCI DROGOWEJ ORAZ PRZYNALEŻNOŚĆ DO POLSKIEJ IZBY INŻYNIERÓW BUDOWNICTWA. Część Nr 2: 1. KIEROWNIK ROBÓT, UPRAWNIENIA BUDOWLANE WYKONAWCZE, SPECJALNOŚĆ DROGI-MIN. 2 LATA PRAKTYKI ZAWODOWEJ JAKO KIEROWNIK PODOBNYCH ROBÓT, LEGITYMUJĄCY SIĘ UPRAWNIENIAMI BUDOWLANYMI DO KIEROWANIA ROBOTAMI W SPECJALNOŚCI DROGOWEJ ORAZ PRZYNALEŻNOŚĆ DO POLSKIEJ IZBY INŻYNIERÓW BUDOWNICTWA 2.OPERATOR MALOWARKI, UPRAWNIENIA W ZAKRESIE OBSŁUGI SAMOJEZDNEJ MALOWARKI ZNAKÓW NA JEZDNI-DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE 3 LATA PRZY WYKONYWANIU OZNAKOWANIA LEGITYMUJĄCY SIĘ UPRAWNIENIAMI 3.OSOBY DO KIEROWANIA RUCHEM OSOBY LEGITYMUJĄCE SIĘ UPRAWNIENIAMI DO KIEROWANIA RUCHEM DROGOWYM. Część Nr 3: 1.KIEROWNIK ROBÓT, UPRAWNIENIA BUDOWLANE WYKONAWCZE, SPECJALNOŚĆ DROGI-MIN. 2 LATA PRAKTYKI ZAWODOWEJ JAKO KIEROWNIK PODOBNYCH ROBÓT, LEGITYMUJĄCY SIĘ UPRAWNIENIAMI BUDOWLANYMI DO KIEROWANIA ROBOTAMI W SPECJALNOŚCI DROGOWEJ ORAZ PRZYNALEŻNOŚĆ DO POLSKIEJ IZBY INŻYNIERÓW BUDOWNICTWA 2.OPERATOR FREZARKI/ŚCINARKI-OSOBA LEGITYMUJĄCA SIĘ UPRAWNIENIAMI MASZYNISTY CIĘŻKICH MASZYN BUDOWLANYCH I DROGOWYCH W ZAKRESIE OBSŁUGI SAMOBIEŻNEJ ŚCINARKI POBOCZY. 3, OSOBY DO KIEROWANIA RUCHEM OSOBY LEGITYMUJĄCE SIĘ UPRAWNIENIAMI DO KIEROWANIA RUCHEM DROGOWYM.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
WYKONAWCA MUSI BYĆ UBEZPIECZONY OD ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ W ZAKRESIE PROWADZONEJ DZIAŁALNOŚCI DO KWOTY MINIMUM: 1. CZĘŚĆ NR 1 - 150000 ZŁ. 2. CZĘŚĆ NR 2 - 100000 ZŁ. 3. CZĘŚĆ NR 3 - 50000 ZŁ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw-gdansk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejon Dróg Wojewódzkich w Bytowie
ul. Leśna 1, 77-100 Bytów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.04.2011 godzina 12:00, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Bytowie ul. Leśna 1, 77-100 Bytów pokój nr 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: BIEŻĄCE UTRZYMANIE PASA DROGOWEGO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEDMIOTEM NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA SĄ ROBOTY I USŁUGI OBEJMUJĄCE: - NASADZANIE DRZEW - KOSZENIE TRAW I CHWASTÓW Z PASÓW DROGOWYCH - UTRZYMANIE ZIELENI MIEJSKIEJ - WYCINKA KRZAKÓW - FREZOWANIE PNI - AWARYJNA WYMIANA (REMONT) BARIER OCHRONNYCH - AWARYJNE UZUPEŁNIANIE POBOCZY - OCZYSZCZANIE ROWÓW I PRZEPUSTÓW - OCZYSZCZANIE OBIEKTÓW MOSTOWYCH - REGULACJA KRATEK ŚCIEKOWYCH I STUDZIENEK.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: WYKONANIE OZNAKOWANIA POZIOMEGO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OBEJMUJĄCA: - MALOWANIE PASÓW Z WYTYCZANIEM LINII - 2 500M2 - MALOWANIE PO ISTNIEJĄCYCH LINIACH - 12 500M2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ŚCINKA POBOCZA GRUNTOWEGO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -MECHANICZNE ŚCINANIE ZAWYŻONYCH POBOCZY GRUNTOWYCH W ILOŚCI 26000 M2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.22.10-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: OCZYSZCZANIE CIĄGÓW PIESZYCH NA TERENIE MIAST.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -POZIMOWE I LETNIE OCZYSZCZANIE CHODNIKÓW, ŚCIEŻEK ROWEROWYCH, OPASEK Z BŁOTA, ŚMIECI I INNYCH ZANIECZYSZCZEŃ NA TERENIE MIAST W ILOŚCI 23589,6 M2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.20.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYTOWA
- Dostawa materiałów opatrunkowych, opatrunków, pieluchomajtek i podkładów - umowa ramowa ZP12/A/6/2025
- Roboty związane z zakupem i ułożeniem płyt typu Jumbo na drogach będących w zarządzie gminy Bytów w 2025 roku
- Zabudowa i zagospodarowanie terenu związane z budową kortów tenisowych na terenie Stadionu Miejskiego w Bytowie
więcej: przetargi w Bytowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa mostu w ciągu drogi gminnej wewnętrznej w km 2+760 na potoku Jelnianka w m. Jelna
- Remont drogi gminnej 140241K ulica Bema w km od 0+000 do km 0+438 w miejscowości Miechów, gm. Miechów
- Wykonanie w formie "zaprojektuj i wybuduj" zadania inwestycyjnego pn: Przebudowa sieci WN 110kV kolidującej z budową NSO dla Dolnośląskiego Centrum Onkologii, Pulmunologii i Hematologii we Wrocławiu.
- Budowa parkingu na części dz. nr 958/60, 958/30 na "Osiedlu Tęcza" w Mysłakowicach
- Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 1719P na odcinku od skrzyżowania z ul. Sikorskiego do skrzyżowania z ul. Słoneczną
- Budowa ścieżki rowerowej wraz z obiektami powiązanymi w obrębie chodnika po zachodniej stronie ciągu ulic Słowackiego, Rynek I, Lubelska w Lubartowie w ramach projektu: "Mobilny Lubartów"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.