Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-06-23
Szczecin: Termomodernizacja budynków Kliniki Psychiatrii SPSK 1 PUM
w Szczecinie przy ul. Broniewskiego 26, wraz z przebudową i rozbudową pomieszczeń.
OS ZP 42 15
Numer ogłoszenia: 91941 - 2015; data zamieszczenia: 23.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 PUM w Szczecinie , ul. Unii Lubelskiej 1, 71-252 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4253000, faks 91 4253001.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk1.szn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynków Kliniki Psychiatrii SPSK 1 PUM w Szczecinie przy ul. Broniewskiego 26, wraz z przebudową i rozbudową pomieszczeń. OS ZP 42 15.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Termomodernizacja budynków Kliniki Psychiatrii SPSK 1 PUM w Szczecinie przy ul. Broniewskiego 26, wraz z przebudową i rozbudową pomieszczeń..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 130.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 90 000,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.Koncesji, zezwolenia, licencji lub oświadczenia Wykonawcy o braku obowiązku posiadania ww. dokumentów w zakresie prowadzonej działalności- załącznik nr 7 do SIWZ 2.oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia - na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych) 5.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.Zamawiający żąda złożenia przez Wykonawców, wraz z ofertą listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.) albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.(załącznik Nr 6 do SIWZ) pkt 1-8 spełnia/ nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. wykazu robót budowlanych (min. 2 - jedna praca remontowa i jedna robota termomodernizacyjna lub jedna robota budowlana obejmująca obie prace) w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania (od dnia ....... do dnia .......) oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - Załącznik nr 4 do SIWZ W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Zamawiający wymaga wykazaniem się przez Wykonawcę wykonaniem dwóch robót budowlanych: - z czego jednej roboty budowlanej polegającej na: Wykonaniu prac remontowych w w obiektach publicznych lub służby zdrowia lub usługowych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, w zakresie robót budowlanych i instalacyjnych o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 1000 m2 w jednym obiekcie, w następującym zakresie; a) robót budowlanych b) robót instalacji sanitarnych c) robót instalacji elektrycznych - drugiej roboty budowlanej polegającej na: Wykonaniu robót termomodernizacyjnych co najmniej jednego budynku, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w następującym zakresie: a) docieplenia ścian zewnętrznych o powierzchni nie mniejszej niż 800m2, b) wykonania modernizacji centralnego ogrzewania z wymiana co najmniej 40szt. grzejników, c) wykonania wymiany okien w ilości nie mniejszej niż 50 szt. Za dowody potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych, o których mowa powyżej Zamawiający uzna: -poświadczenia, - inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej spełnia/ nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. - Załącznik nr 5 do SIWZ Zamawiający wymaga aby w wykonaniu przedmiotu zamówienia uczestniczyły osoby posiadające następujące uprawnienia: - co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia kierownika budowy spełniające kwalifikacje, o których mowa w §24 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 roku oraz przynależąca do właściwej izby inżynierów budownictwa. - co najmniej jedna osoba uprawniona do kierowania robotami sanitarnymi oraz przynależąca do właściwej izby inżynierów budownictwa . - co najmniej jedna osoba uprawniona do kierowania robotami elektrycznymi oraz przynależąca do właściwej izby inżynierów budownictwa . 2.oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Zamawiający żąda złożenia: -kosztorysu ofertowego . 3.Zamawiający wymaga opracowania i złożenia wraz z ofertą, harmonogramu rzeczowo-finansowego dla przedmiotowego zadania. Harmonogram musi określać, w odstępach miesięcznych, zakres rzeczowy i ilościowy poszczególnych kategorii robót 4.Zamawiający wymaga od Wykonawcy opracowania oraz złożenia wraz z ofertą harmonogramu wykonawczego robót (np. w programie PLANISTA zintegrowanym z programem kosztorysowym NORMA), powiązanego z kosztorysem ofertowym lub przedmiarami. Harmonogram musi być powiązany z harmonogramem rzeczowo-finansowym i uwzględniać wszystkie branże wykonawcze wraz ze składem grup roboczych. 5.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków o których mowa w pkt 4.1., polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda pisemnego zobowiązania tych podmiotów dotyczącego: a) zakresu udostępnionych Wykonawcy zasobów innego podmiotu i sposobu ich wykorzystania b) charakteru stosunku jaki będzie łączył Wykonawcę z tym podmiotem c) zakresu i okresu udziału tego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia pkt 1-5 spełnia/ nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.Zamawiający żąda złożenia przez Wykonawcę oświadczenia, czy zamierza/ nie zamierza korzystać z zasobów innego podmiotu do wykazania spełniania warunków określonych w art. 22 ust. 1 PZP (Załącznik Nr 3a do SIWZ) Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy PZP, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w § 3 ust. 1 lub ust. 3 Rozporządzenia 2.Zamawiający żąda złożenia przez Wykonawcę oświadczania, czy przedmiotowe zamówienie Wykonawca wykona, bądź nie wykona przy pomocy podwykonawców. (Załącznik Nr 3 do SIWZ). pkt 1-2 spełnia / nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. opłaconej polisy wraz z dowodem jej opłacenia, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż: 2 000 000,00 zł. 2. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości minimum 1 000 000,00 (jeden milion złotych), wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert spełnia/ nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - termin realizacji - 5
- 3 - termin udzielonej gwarancji jakości - 15
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk1.szn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 PUM
Ul. Unii Lubelskiej 1
71-252 Szczecin
Sekcja zamówień publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2015 godzina 08:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 PUM Ul. Unii Lubelskiej 1 71-252 Szczecin Kancelaria Dyrektora.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Zakup i montaż elektronicznego systemu wydawania kluczy oraz tuby pierwszego klucza dla budynków ZUS Oddział w Szczecinie
- Dostawa testów dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Szczecinie na rok 2025
- Wykonanie remontu nawierzchni przy ul. Szafera w Szczecinie
- Wykonanie w 2025 roku usług dotyczących szacowania wartości nieruchomości w zakresie zadań realizowanych przez Wydział Zasobów i Obrotu Nieruchomościami
- Dostawa kabin akustycznych do prowadzenia indywidulanych rozmów, pracy dla osób neuroatypowych w ramach projektu "Morze dostępności -Politechnika bez barier" dla Politechniki Morskiej w Szczecinie...
- Dostawa odczynników i wyrobów medycznych jednorazowego użytku dla Zakładu Patomorfologii.
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Garkach o wymiarach pola gry min. 12 m x 24 m, Gmina i Miasto Odolanów, woj. wielkopolskie
- " Budowa systemu automatyki i sterowania Stacji Uzdatniania Wody i ujęciami wody w Suchej Górnej - w formule zaprojektuj i wybuduj."
- Utworzenie Centrum Usług Wspólnych - wykonanie prac budowlano-instalacyjnych w Szkole Podstawowej nr 29 przy ul. Budowlanej 26
- Przebudowa części Szkoły Podstawowej w Izdebkach na żłobek w ramach zadania pn. "Żłobek AKTYWNY MALUCH w Izdebkach, 36-203 Izdebki 438"
- Wymiana pokrycia dachowego - modernizacja dachu budynku nr 15 i 16 przy ul. Suchej 15
- Remont amfiteatru w Kroczycach w ramach projektu pn.: "Nowy wymiar kulturalnej integracji lokalnych środowisk artystycznych Gminy Kroczyce"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.