Ogłoszenie z dnia 2007-01-18
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: usługa całodobowej ochrony obiektów i mienia Wojskowego Instytutu Higieny i Epidemiologii przy ul. Kozielskiej 4 w Warszawie oraz Ośrodka Diagnostyki i Zwalczania Zagrożeń Biologicznych WIHiE przy ul. Lubelskiej 2 w Puławach z monitoringiem istniejących systemów alarmowych i ppoż przez licencjonowanych pracowników ochrony Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wojskowy Instytut Higieny i Epidemiologii im. gen. Karola Kaczkowskiego, do kontaktów: Arkadiusz Ferski, ul. Kozielska 4, 01-163 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6853185, e-mail: H.Radziejewski@wihe.waw.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): wihe.waw.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Wojskowy Instytut Higieny i Epidemiologii im. gen. Karola Kaczkowskiego, Jerzy Klamecki, ul. Kozielska 4, 01-163 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6853207, fax 022 6853133. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Jednostka badawczo-rozwojowa; Inne:Prace badawczo-rozwojowe w dziedzinie nauk biologicznych i środowiska naturalnego. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa całodobowej ochrony obiektów i mienia Wojskowego Instytutu Higieny i Epidemiologii przy ul. Kozielskiej 4 w Warszawie oraz Ośrodka Diagnostyki i Zwalczania Zagrożeń Biologicznych WIHiE przy ul. Lubelskiej 2 w Puławach z monitoringiem istniejących systemów alarmowych i ppoż przez licencjonowanych pracowników ochrony. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 23. Główne miejsce świadczenia usług: Pak. nr 1) Wojskowy Instytut Higieny i Epidemilogii przy ul. Kozielskiej 4 w Warszawie; Pak. nr 2) Ośrodek Diagnostyki i Zwalczania Zagrożeń Biologicznych WIHiE przy ul. Lubelskiej 2 w Puławach. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługa całodobowej ochrony obiektów i mienia Wojskowego Instytutu Higieny i Epidemiologii przy ul. Kozielskiej 4 w Warszawie oraz Ośrodka Diagnostyki i Zwalczania Zagrożeń Biologicznych WIHiE przy ul. Lubelskiej 2 w Puławach z monitoringiem istniejących systemów alarmowych i ppoż przez licencjonowanych pracowników ochrony. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r -Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda złożenia przez wykonawcę w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę n/w dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładaja obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym (koncesja - wymagana zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 o ochronie osób i mienia); c) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawionej nie wczesniej niz 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert; d) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ueezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatniości lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; f)pisemnego oświadczenia o spełnianiu przez wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp i niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - sporządzonego według wzoru stanowiącego dodatek nr 4 do SIWZ. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda złożenia przez wykonawcę w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę n/w dokumentów: a) wykazu wykonanych, a wprzypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych co najmniej 3 podobnych usług całodobowej ochrony co najmniej 2 budynków, wykonywanej przez okres co najmniej 1 roku, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje) - sporządzonego według wzoru stanowiącego dodatek nr 5 do SIWZ; b) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, niezbędnych do wykonania zamówienia,sporzadzonego według wzoru stanowiącego dodatek nr 6 do SIWZ; 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda złożenia przez wykonawcę w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę n/w dokumentów: a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzjącej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert; b) polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niz 1 000 000 PLN. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie Oryginalny kod CPV: 74.61.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamówienia jest większa niż 60 000 euro i mniejsza niż 211 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 24
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, spełniający n/w warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Pzp. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Złożenie przez wykonawcę w ofercie powyższych dokumentów i oświadczeń będzie stanowiło podstawę do oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. 2. Ocena spełniania powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak jak w w sekcji II.1. 6)
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. najniższa cena 60 2. doświadczenie wykonawcy w zakresie ochrony obiektów i mienia 40 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wihe.waw.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: Bezpłatnie. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.02.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 02.02.2007, godzina 10:15, Wojskowy Instytut Higieny i Epidemiologii ul. Kozielska 4 01-163 Warszawa (budynek nr 42, pok nr 2, sala konferencyjna mała).
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 16.01.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Usługa całodobowej ochrony obiektów i mienia Wojskowego Instytutu Higieny i Epidemiologii przy ul. Kozielskiej 4 w Warszawie z monitoringiem istniejących systemów alarmowych przez 3 licencjonowanych pracowników ochrony wyposażonych w środki przymusu bezpośredniego bez broni palnej. 1) Krótki opis: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa całodobowej ochrony obiektów i mienia Wojskowego Instytutu Higieny i Epidemiologii przy ul. Kozielskiej 4 w Warszawie w granicach istniejącego ogrodzenia zewnętrznego, przez 3 licencjonowanych pracowników ochrony, wyposażonych w środki przymusu bezpośredniego bez broni palnej, posiadających licencję pracownika ochrony co najmniej pierwszego stopnia, w okresie od dnia 09.03.2007r. godz. 7.00 do dnia 09.03.2009r. godz. 7.00 (co daje 732 dni x 3 pracowników ochrony x 24 h = 52 704 h), z monitoringiem istniejących systemów alarmowych. 2. Zestawienie obiektów Zamawiającego przy ul. Kozielskiej 4 w Warszawie podlegających ochronie: 1) teren w granicach istniejącego ogrodzenia zewnętrznego o pow. 62689 m2 ; 2) budynek nr 1; 3) budynek nr 2; 4) budynek nr 16; 5) budynek nr 31; 6) budynek nr 38; 7) budynek nr 39; 8) budynek nr 40; 9) budynek nr 41; 10) budynek nr 42; 11) budynek nr 43; 12) budynek nr 44; 13) budynek nr 45. Uwaga: Ochronie nie podlegają obiekty (budynki) lub ich części wydzierżawione (wynajęte) przez Zamawiającego innym podmiotom. 3. W/w obiekty i mienie muszą być chronione w wymiarze 24 godziny na dobę przez 3 licencjonowanych pracowników ochrony bez broni palnej (posiadających minimum licencję pracownika ochrony pierwszego stopnia), odpowiednio umundurowanych i wyposażonych. 4. Pracownicy ochrony powinni posiadać jednakowe umundurowanie i imienne identyfikatory. Powinni być w szczególności wyposażeni w środki przymusu bezpośredniego (bez broni palnej), w środki łączności bezprzewodowej (radiotelefony) oraz latarki. Dodatkowo pracownicy ochrony powinni być taktowni i sprawni fizycznie. 5. Ogrodzenie zewnętrzne ochranianego terenu powinno być oznakowane tablicami z nazwą firmy wykonującej zamówienie (minimum 4 tablice). 6. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia własnego systemu łączności. 7. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania własnej grupy interwencyjnej (patrolu interwencyjnego), w celu ewentualnego wsparcia ochrony w przypadku zgłoszonego przez nią zagrożenia, z wymaganym czasem reakcji do 10 minut od chwili zgłoszenia. 7. Zakres ochrony obiektów i mienia obejmuje w szczególności: 1) całodobową ochronę obiektów i mienia Zamawiającego przed włamaniem, rabunkiem, kradzieżą, uszkodzeniem lub zniszczeniem realizowaną systemem patrolowym; 2) całodobową obsługę głównej bramy wjazdowej od strony ul. Kozielskiej; 3) całodobową obsługę portierni w budynku nr 1; 4) monitorowanie istniejących systemów alarmowych. 8. W zakresie wykonywanych czynności ochrony obiektów i mienia, pracownicy ochrony są w szczególności zobowiązani do: 1) patrolowania obiektów Zamawiającego w granicach istniejącego ogrodzenia zewnętrznego; 2) wydawania kluczy do obiektów i pomieszczeń; 3) sprawdzenia po zakończeniu pracy zakładów zabezpieczenia budynków z zewnątrz, w zakresie prawidłowości zamknięcia drzwi i stanu plomb, zamknięcia okien, wyłączenia oświetlenia itp., oraz zamknięcie wejść głównych do budynków. 4) kontroli uprawnień do przebywania osób i pojazdów w obiektach Zamawiającego oraz legitymowania osób, w celu ustalenia ich tożsamości; 5) wydawania, za zgodą Zamawiającego interesantom przepustek uprawniających na wejście osób lub wjazd pojazdów na teren ochranianych obiektów; 6) monitorowania istniejących systemów alarmowych oraz zapewnienia natychmiastowego rozpoznania przyczyn powstania sygnału o zagrożeniu włamaniem i w razie konieczności do podjęcia stosownych działań. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00, 74.61.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Wielkość i zakres zostały określone w SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 09.03.2007; Zakończenie: 09.03.2009 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. najniższa cena 60 2. doświadczenie wykonawcy w zakresie ochrony obiektów i mienia 40 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: usługa całodobowej ochrony obiektów i mienia Ośrodka Diagnostyki i Zwalczania Zagrożeń Bilogicznych WIHiE przy ul. Lubelskiej 2 w Puławach, z monitoringiem istniejacych systemów alarmowego i ppoż przez 2 licencjonowanych pracowników ochrony wyposażonych w środki przymusu bezpośredniego oraz broń palną krótką. 1) Krótki opis: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa całodobowej ochrony obiektów i mienia Ośrodka Diagnostyki i Zwalczania Zagrożeń Biologicznych Wojskowego Instytutu Higieny i Epidemiologii przy ul. Lubelskiej 2 w Puławach w granicach istniejącego ogrodzenia zewnętrznego przez 2 licencjonowanych pracowników ochrony wyposażonych w środki przymusu bezpośredniego oraz w broń palną krótką, posiadających licencję pracownika ochrony co najmniej pierwszego stopnia, w okresie od dnia 28.02.2007r. godz. 6.00 do dnia 28.02.2009r. godz. 6.00 ( co daje 732 dni x 2 pracowników ochrony x 24 h = 35 136 h), z monitoringiem istniejącego systemu alarmowego i ppoż. 2. Zestawienie obiektów i mienia Zamawiającego przy ul. Lubelskiej 2 w Puławach podlegających ochronie: 1) teren w granicach istniejącego ogrodzenia zewnętrznego o pow. 37669 m2 ; 2) budynek nr 2; 3) budynek nr 3; 4) budynek nr 22; 5) budynek nr 26; 6) budynek nr 27; 7) budynek nr 31; 8) budynek nr 37; 9) budynek nr 45. Uwaga: Ochronie nie podlegają obiekty (budynki) lub ich części wydzierżawione (wynajęte) przez Zamawiającego innym podmiotom. 3. W/w teren i obiekty muszą być chronione w wymiarze 24 godziny na dobę przez 2 licencjonowanych pracowników ochrony wyposażonych w broń palną krótką ( posiadających minimum licencję pracownika ochrony pierwszego stopnia), odpowiednio umundurowanych i wyposażonych. 4. Pracownicy ochrony powinni posiadać jednakowe umundurowanie i imienne identyfikatory. Powinni być w szczególności wyposażeni w środki przymusu bezpośredniego oraz broń palną krótką, w środki łączności bezprzewodowej (radiotelefony) oraz latarki. Dodatkowo pracownicy ochrony powinni być taktowni i sprawni fizycznie. 5. Ogrodzenie zewnętrzne ochranianego terenu powinno być oznakowane tablicami z nazwą firmy wykonującej zamówienie (minimum 4 tablice). 6. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia własnego systemu łączności. 7. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania własnej grupy interwencyjnej (patrolu interwencyjnego), w celu ewentualnego wsparcia ochrony w przypadku zgłoszonego przez nią zagrożenia, z wymaganym czasem reakcji do 10 minut od chwili zgłoszenia. 8. Zakres ochrony obiektów i mienia obejmuje w szczególności: 1) całodobową ochronę obiektów i mienia Zamawiającego przed włamaniem, rabunkiem, kradzieżą, uszkodzeniem lub zniszczeniem realizowaną system patrolowym; 2) całodobową obsługę głównej bramy wjazdowej (portierni) od strony ul. Lubelskiej 2; 3) monitorowanie istniejących systemów alarmowych i ppoż. 9. W zakresie wykonywanych czynności ochrony obiektów i mienia, pracownicy ochrony są w szczególności zobowiązani do: 1) patrolowania obiektów Zamawiającego w granicach istniejącego ogrodzenia zewnętrznego; 2) wydawania kluczy do obiektów i pomieszczeń; 3) sprawdzenia po zakończeniu pracy zakładów zabezpieczenia budynków z zewnątrz, w zakresie prawidłowości zamknięcia drzwi i stanu plomb, zamknięcia okien, wyłączenia oświetlenia itp., oraz zamknięcie wejść głównych do budynków; 4) kontroli uprawnień do przebywania osób i pojazdów w obiektach Zamawiającego oraz legitymowania osób, w celu ustalenia ich tożsamości; 5) wydawania za zgodą Zamawiającego interesantom przepustek uprawniających na wejście osób lub wjazd pojazdów na teren ochranianych obiektów; 6) monitorowania istniejących systemów alarmowego i ppoż. oraz zapewnienie natychmiastowego rozpoznania przyczyn powstania sygnału o zagrożeniu włamaniem lub pożaru i w razie konieczności do podjęcia stosownych działań. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00, 74.61.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Wielkość i zakres zostały określone w SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 28.02.2007; Zakończenie: 28.02.2009 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. najnizsza cena 60 2. doświadczenie wykonawcy w zakresie ochrony obiektów i mienia 40 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa 2 wózków akumulatorowych
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej w Warszawie.
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa przy ul. Koncertowej 4 polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej.
- Opracowanie lub aktualizacja wytycznych oraz wykonanie oceny stanu jednolitych części wód powierzchniowych dla których nie było możliwości wykonania oceny ......
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie usługi ochrony mienia
- Ochrona fizyczna osób i mienia Targowiska Namysłowska oraz Bazaru Różyckiego
- Adm.261.1.2025-Całodobowa ochrona osób i mienia na rzecz Sądu Rejonowego w Rudzie Śląskiej przy ul. Bukowej 5A
- Usługa ochrony Centrum Przetwarzania Danych, budynków, lokali i terenu Parku Naukowo -Technologicznego w Opolu Sp. z o.o. oraz Centrum Usług Publicznych przy ul. Witolda Pileckiego 1 w Opolu
- Świadczenie usług dozoru i ochrony w siedzibie Starostwa Powiatowego we Wrocławiu przy ul. T. Kościuszki 131
- Realizacja usług pod nazwą "Ochrona osób i mienia w Muzeum Sił Powietrznych w Dęblinie, z siedzibą przy ul. Lotników Polskich 1 w Dęblinie"
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.