eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szklarska PorębaPełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa ulicy 11.Listopada w Szklarskiej Porębie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-04-05

Szklarska Poręba: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa ulicy 11.Listopada w Szklarskiej Porębie.
Numer ogłoszenia: 92052 - 2009; data zamieszczenia: 05.04.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 57226 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Szklarska Poręba, ul. M. Buczka 2, Szklarska Poręba, woj. dolnośląskie, tel. 075 7547712, faks 075 7547724.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa ulicy 11.Listopada w Szklarskiej Porębie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dotyczy realizacji zamówienia pn. Przebudowa ul.11 Listopada w Szklarskiej Porębie z planowanym terminem rozpoczęcia - kwiecień 2009r. i zakończenia- listopad 2009r. Ze szczegółowym zakresem przebudowy ulicy można zapoznać się na stronie internetowej Miasta, gdzie zamieszczona jest dokumentacja przetargowa. Zakres rzeczowy nadzoru inwestorskiego, stanowiącego przedmiot postępowania obejmuje: 1- nadzór inwestorski nad wykonaniem Przebudowy ulicy 11.Listopada - zgodnie z dokumentacją projektową robót budowlanych branży drogowej, kanalizacji deszczowej, branży instalacyjnej w zakresie przebudowy urządzeń telekomunikacyjnych i oświetlenia ulicznego oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. Rolę koordynatora dla wszystkich branż pełni inspektor nadzoru branży drogowej. 2- przekazanie plac budowy wykonawcy w imieniu Zamawiającego 3- reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z pozwoleniem na budowę, z dokumentacją projektową , specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót , obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. Wymagana ilość pobytów na budowie - minimum dwa (2) razy w ciągu tygodnia . 4- dopilnowanie, żeby cały zakres rzeczowy objęty dokumentacja projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót - został wykonany , 5- nadzór nad jakością wykonywanych robót i kontrola jakości materiałów celem uniknięcia zastosowania materiałów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie. Zatwierdzenie zastosowania materiałów poprzez przedłożenie próbek i/lub dokumentów wymaganych ustawą Prawo Budowlane i Dokumentacją projektową przez inspektora nadzoru winno być dokonane niezwłocznie, jednak nie później niż w następnym dniu roboczym . 6- sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających - w terminie do 2 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia poprzez wpis do dziennika budowy, 7- sprawdzanie obmiaru robót w zakresie niezbędnym do ustalenia wykonanych zakresów robót - w terminie do 7 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia poprzez wpis do dziennika budowy i na zasadach określonych w § 17 Projektu umowy na roboty budowlane 8- sprawdzanie i odbiór skończonych elementów robót, podlegających odbiorowi częściowemu - w terminie do 5 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia poprzez wpis do dziennika budowy, 9- sprawdzenie i odbiór robót objętych odbiorem końcowym - w terminie do 7 dni roboczych od daty wpisu o zakończeniu przedmiotu umowy potwierdzenie w dzienniku budowy osiągnięcia gotowości do odbioru, 10- uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych , których obowiązek przeprowadzenia wynika z przepisów szczególnych, 11- wydawanie kierownikowi budowy i kierownikom robót poleceń dotyczących usuwania nieprawidłowości lub zagrożeń , 12- egzekwowanie od wykonawcy i przedstawianie, na każde żądanie Zamawiającego, dokumentów/ dowodów dopuszczenia do stosowania materiałów i wyrobów budowlanych, 13- egzekwowanie od kierownika budowy i kierowników robót dokonanie poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, 14- dopilnowanie , ze strony Zamawiającego, przestrzeganie na budowie przepisów bhp , 15- wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie lub spowodowała niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową lub pozwoleniem na budowę, 16- wskazywanie możliwości powstania ewentualnych opóźnień lub zagrożeń w realizacji zadania, 17- analiza i ocena dotycząca proponowanych przez wykonawcę sposobów rozwiązywania powstałych problemów oraz przewidywanych zagrożeń, 18- uczestniczenie w organizowanych przez Zamawiającego systematycznych naradach koordynacyjnych , planowanych jeden raz w tygodniu , 19- przyjęcie od wykonawcy skompletowanej całościowej dokumentacji powykonawczej , sprawdzenie jej kompletności poprzez dokonanie stosownej adnotacji i uczestniczenie w czynnościach odbioru końcowego przekazywanego zadania ( dotyczy etapów i całości ), 20- uczestniczenie w bieżącym i końcowym rozliczeniu finansowym zadania ( dotyczy etapów i całości ), 21- uczestniczenie w odbiorze końcowym , odbiorze pogwarancyjnym oraz przeglądach gwarancyjnych , 22- w przypadku wystąpienia robót dodatkowych - uzupełniających prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad ich realizacją , za dodatkowym wynagrodzeniem wyliczonym wskaźnikiem % od wartości netto zamówienia uzupełniającego nie wyższym niż określonym dla zamówienia podstawowego...

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 67000.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa ulicy 11.Listopada w Szklarskiej Porębie w branży drogowej

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pani Katarzyna Samulska prowadząca działalność pn. Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe, Usługi Budowlano-Instalacyjne KASAM Katarzyna Samulska, Elsnera 2/109, 58-506 Jelenia Góra, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 40000.00
  • Oferta z najniższą ceną: 40000.00 oferta z najwyższą ceną: 40000.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa ulicy 11.Listopada w Szklarskiej Porębie w branży instalacje sanitarne

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pani Katarzyna Samulska prowadząca działalność pn. Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe, Usługi Budowlano-Instalacyjne KASAM Katarzyna Samulska, Elsnera 2/109, 58-506 Jelenia Góra, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 15000.00
  • Oferta z najniższą ceną: 15000.00 oferta z najwyższą ceną: 15000.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.Przebudowa ulicy 11.Listopada w Szklarskiej Porębie- w branży elektrycznej

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pani Katarzyna Samulska prowadząca działalność pn. Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe, Usługi Budowlano-Instalacyjne KASAM Katarzyna Samulska, Elsnera 2/109, 58-506 Jelenia Góra, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 12000.00
  • Oferta z najniższą ceną: 12000.00 oferta z najwyższą ceną: 12000.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.