eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konstancin-JeziornaWykonanie projektów oświetlenia drogowego na terenie gminy Konstancin-Jeziorna

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-22

Konstancin-Jeziorna: Wykonanie projektów oświetlenia drogowego na terenie gminy Konstancin-Jeziorna
Numer ogłoszenia: 92066 - 2015; data zamieszczenia: 22.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna , ul. Warszawska 32, 05-520 Konstancin-Jeziorna, woj. mazowieckie, tel. +48 22 7564810, +48 22 2011975, faks +48 22 7564885, +48 222011975.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.konstancinjeziorna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektów oświetlenia drogowego na terenie gminy Konstancin-Jeziorna.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonaniu projektów budowlanych lub dokumentacji projektowych sieci oświetlenia drogowego położonych na terenie gminy Konstancin-Jeziorna, wraz z przeprowadzeniem, w oparciu o upoważnienie Zamawiającego, postępowania poprzedzających rozpoczęcie robót budowlanych. Właściwie wykonana usługa powinna pozwolić na uzyskanie (w oparciu o projekty budowlane lub dokumentacje projektowe ) pozwoleń na budowę zaprojektowanych obiektów lub skutecznych zgłoszeń robót, a także na ogłoszenie (w oparciu o dokumentacje projektowe) postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót. Zawsze wtedy, gdy w niniejszej SIWZ wraz ze wszystkimi załącznikami, będzie używane ogólnie słowo projekt należy mieć na uwadze wszystkie opracowania umożliwiające osiągnięcie wymienionych wyżej celów. W ramach realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest m.in. do: - przygotowania dla Zamawiającego kompletu dokumentów niezbędnych do uzyskania warunków przyłączeniowych w PGE-Dystrybucja (wniosek o wydanie warunków PGE-Dystrybucja składa Zamawiający). W porozumieniu z przedstawicielem Zamawiającego (inspektor nadzoru robót elektrycznych) należy potwierdzić miejsca przyłączenia, - określenia miejsca oraz przeprowadzenie formalności zmierzających do przyłączenia nowych punktów oświetleniowych do istniejących obwodów oświetleniowych, - pozyskania na własny koszt aktualnych map do celów projektowych, - uzyskania wypisów z planów miejscowych lub uzyskania decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, - uzyskania, jeśli będzie taka potrzeba, zgód na lokalizację słupów i przewodów na działkach nie będących własnością Zamawiającego, - uzyskania na własny koszt innych niezbędnych uzgodnień, opinii, ekspertyz, pozwoleń, - uzyskania pozytywnej opinii ZUD (protokół z Narady Koordynacyjnej - bez uwag) w Starostwie Piaseczyńskim, - przygotowania kosztorysów, przedmiarów robót i specyfikacji technicznych (dla każdego z projektów osobno), - uzyskania, w oparciu o upoważnienie Zamawiającego, pozwolenia na budowę zaprojektowanych obiektów lub zgłoszenia robót w Starostwie Piaseczyńskim lub w Mazowieckim Urzędzie Wojewódzkim. 1. Projekty (uwaga: dla każdego zadania, a w przypadku zadania nr 1 - dla każdej lokalizacji oddzielnie) należy przygotować w wersji tradycyjnej (papierowej) i przekazać Zamawiającemu w następującej ilości egzemplarzy: - projekt budowlany (jeśli jego wykonanie jest konieczne) - ogółem 5 egz. (jeden niezwłocznie po jego wykonaniu, pozostałe cztery przed złożeniem wniosku o pozwolenie na budowę), uwaga: liczba 5 egz. nie uwzględnia egzemplarzy przekazywanych jednostkom uzgadniającym; wykonanie dodatkowych projektów dla tych jednostek należy uwzględnić w cenie oferty, - dokumentacja projektowa/projekt wykonawczy - 3 egz., - specyfikacje techniczne - 3 egz., - kosztorysy inwestorskie, w tym przedmiary robót - 2 egz. 2. Oprócz dokumentów wymienionych w ustępie 2 (powyżej) należy przekazać dwa egzemplarze projektu wykonawczego (dokumentacji projektowej) w wersji elektronicznej (wystarczające pliki w formacie PDF - wielkość plików musi pozwolić na ich opublikowanie). 3. Projekt musi spełniać wymagania m.in. następujących przepisów prawa: - projekt budowlany - Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2012r., poz. 462), - projekt wykonawczy i specyfikacje techniczne - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2013r., poz. 1129 z późn. zm.), - kosztorysy inwestorskie (w tym przedmiar robót) - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 2004 r., Nr 130, poz. 1389 z późn. zm.). 4. Rozwiązania materiałowe winny spełniać wszystkie wymagania wynikające z obowiązujących przepisów, a także, dla ułatwienia przyszłej eksploatacji, powinny być zunifikowane ze stosowanymi już materiałami. Zamawiający dopuszcza ingerencję w część techniczną projektu pod kątem zastosowanych przez projektanta materiałów tj. typ kabla, oprawy, słupa, szafki oświetleniowej. 5. Projekty wraz z niezbędnymi uzgodnieniami winny być kompletne z punktu widzenia celu, któremu mają służyć (uzyskanie pozwolenia na budowę oraz ogłoszenie przetargu na realizację robót budowlanych) oraz spełniać obowiązujące przepisy Prawa Budowlanego, przepisów techniczno-budowlanych, przepisów powiązanych i norm. 6. Projekty nie mogą zawierać znaków towarowych wyrobów budowlanych w zakresie przekraczających uregulowania ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Na etapie projektowym Zamawiający określi parametry minimalne jakim powinny odpowiadać użyte w projekcie materiały budowlane (dotyczy linii kablowej, tabliczek bezpiecznikowych, słupów, opraw oświetleniowych). 8. Dokumentacje kosztorysowe winny zawierać: 1) przedmiary robót w ujęciu kosztorysowym, 2) kosztorys inwestorski, 3) pozycje CPV. 9. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia. 10. Składając ofertę Wykonawca jednocześnie deklaruje, że miał możliwość dokonania wizji w terenie, którego dotyczy przedmiot zamówienia oraz, że dokładnie zapoznał się z istniejącymi warunkami. Zadanie I: Wykonanie projektów doświetlenia przejść dla pieszych przecinających drogi wojewódzkie, powiatowe i gminne w miejscowościach położonych na terenie gminy Konstancin-Jeziorna. Oświetlenie wykonane linią kablową, na słupach 6m malowanych na kolor czarny, wraz z żółtymi pasami wykonanymi farbą fluorescencyjną z wysięgnikiem lub bez (wg. obliczeń fotometrycznych), oprawy wykonane w technologii LED, soczewki asymetryczne. Uwaga - realizacja zadania nr 1 wymaga sporządzenia 20 niezależnych kompletów projektów które muszą pozwolić na oświetlenie n/w przejść dla pieszych: droga wojewódzka nr 724 lp. miejscowość lokalizacja - np. skrzyżowanie z ulicą 1 Konstancin-Jeziorna ul. Słoneczna 2 ul. 1000-lecia Państwa Polskiego 3 ul. Polna (UMiG) 4 ul. Fabryczna 5 między stacją Orlen a mostem na Jeziorce 6 droga wewnętrzna między BZWBK i pocztą 7 ul. Kopernika 8 ul. Mickiewicza 9 ul. Od Lasu 10 Słomczyn przy szkole 11 ul. Jabłoniowa 12 Turowice skręt na Dębówkę (DW 734) 13 Kawęczyn przy granicy gminy droga wojewódzka nr 721 lp. miejscowość lokalizacja - np. skrzyżowanie z ulicą 14 Konstancin-Jeziorna bazarek - Stara Papiernia 15 ul. Skolimowska 16 ul. Chylicka 17 ul. Kołobrzeska 18 Dom Aktora 19 ul. Śniadeckich (granica gminy) droga powiatowa nr 2812W lp. miejscowość lokalizacja 20 Konstancin-Jeziorna przy moście na rzece Jeziorce Zadanie II: Dokumentacja projektowa oświetlenia ul. Śnieżnej w Słomczynie. Oświetlenie wykonane linią kablową, na słupach stalowych bezszwowych 8-9m z wysięgnikiem lub bez (wg. obliczeń fotometrycznych) - wykonane jako kontynuacja istniejącego oświetlenia na ul. Śnieżnej. Oprawy wykonane w technologii LED, wyposażone w redukcję mocy w godzinach 23-5:00. Kolorem czerwonym zaznaczono obszar prac projektowych. Zadanie III: Projekt doświetlenia ulicy Jaworskiego w Konstancinie-Jeziornie. Oświetlenie wykonane linią kablową oraz linią napowietrzną, na słupach stalowych bezszwowych 5 - 8m oraz słupach betonowych typu ŻN i/lub E-10,5 z wysięgnikiem lub bez (wg. obliczeń fotometrycznych) - wykonane jako uzupełnienie istniejącego oświetlenia. Oprawy wykonane w technologii LED. Kolorem niebieskim zaznaczono obszar na którym trzeba istniejące oświetlenie sodowe zamienić na oświetlenie wykonane w technologii LED, wyposażone w redukcję mocy w godzinach 23-5:00. Kolorem czerwonym zaznaczono obszar prac projektowych. Zadanie IV: Projekt doświetlenia ulicy 1000-lecia Państwa Polskiego i pl. Zgody w Konstancinie-Jeziornie (ciągi piesze); Oświetlenie wykonane linią kablową, na słupach stalowych bezszwowych 4-6m z wysięgnikiem lub bez (wg. obliczeń fotometrycznych). Oprawy parkowe wykonane w technologii LED wyposażone w redukcję mocy w godzinach 23-5:00. Kolorem czerwonym zaznaczono obszar prac projektowych. Każdy Wykonawca wg własnego wyboru składa oferty na realizację jednego zadania lub większej liczby dowolnych zadań. Oferty na poszczególne zadania oceniane będą niezależnie od siebie. Zamawiający informuje, że w przypadku wybrania tego samego Wykonawcy do realizacji więcej niż jednego zadania, kolejność realizacji prac będzie dowolna, według wyboru Wykonawcy.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający zastrzega sobie możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Przedmiot zamówień uzupełniających - opracowanie projektów budowlanych / dokumentacji projektowej dotyczących: - ewentualnej przebudowy infrastruktury w pasie drogowym, w zakresie umożliwiającym realizację zadania podstawowego, - istotnego rozszerzenia zakresu zamówienia podstawowego (np. sporządzenia projektów doświetlenia przejść dla pieszych przez drogi publiczne na terenie gminy Konstancin-Jeziorna w rejonie przejść nie objętych zamówieniem podstawowym). Zakres zamówień uzupełniających będzie wynosić do 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.10.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 115.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3) oraz wykażą, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, dwie usługi, które odpowiadają swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. usługi polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej (co najmniej projekt budowlany i wykonawczy) sieci oświetlenia drogowego oraz przyłączy nn 0,4 kV, oraz odpowiadają swoją wartością przedmiotowi zamówienia: tj. minimum: - dla zadania nr 1: 40.000 PLN każda, - dla pozostałych zadań: 30.000 PLN każda

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisywania sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3) oraz wykażą, iż osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonywania zamówienia, w tym minimum: jedna osoba posiadająca uprawnienia do projektowania w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń jako projektant, która opracowała co najmniej 2 dokumentacje projektowe (projekt budowlany i wykonawczy) w zakresie sieci oświetlenia ulicznego o wartości co najmniej 40.000 PLN każda, jedna osoba posiadająca uprawnienia do projektowania w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń jako sprawdzający, która opracowała lub sprawdziła co najmniej 2 dokumentacje projektowe (projekt budowlany i wykonawczy) w zakresie sieci oświetlenia ulicznego za wartość co najmniej 40.000 PLN każda

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3) oraz wykażą, iż posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 50.000 PLN, oraz wykażą, iż posiadają opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na co najmniej 200.000 PLN

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1. 2. Wypełniony formularz dotyczący podwykonawców - załącznik nr 2. 3. Jeżeli uprawnienia do reprezentacji osób podpisujących ofertę nie wynikają z załączonego dokumentu wyszczególnionego w ust. 6, do oferty należy załączyć, np. pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie. 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 3. 5. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 4.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin realizacji zamówienia - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp przewiduje zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: 1) zmian prawa mających wpływ na termin lub zakres wykonania zamówienia, 2) wystąpienie okoliczności niezależnych od Wykonawcy (przy zachowaniu przez niego należytej staranności) skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia. 3) zmiany podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, 4) niemożliwości świadczenia usługi, wskutek działania siły wyższej, przez którą rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, którego nie można uniknąć, ani któremu Strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej Stronie, w wyniku której umowa nie mogła być realizowana i uzasadnionej tym zmiany terminu realizacji umowy, Za siłę wyższą, warunkującą zmianę umowy, uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia, 5) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych problemami z jego zdolnością płatniczą lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, 6) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, 7) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron, 8) terminu realizacji umowy albo poszczególnych usług uzasadnionej potrzebami Zamawiającego lub okolicznościami, których nie dało się przewidzieć w chwili zawierania umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.konstancinjeziorna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Warszawska 23, 05-520 Konstancin-Jeziorna, pok. nr 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziona, ul. Warszawska 32, 05- 520 Konstancin-Jeziorna, Kancelaria - pok. nr 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I: Wykonanie projektów doświetlenia przejść dla pieszych przecinających drogi wojewódzkie, powiatowe i gminne w miejscowościach położonych na terenie gminy Konstancin-Jeziorna..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oświetlenie wykonane linią kablową, na słupach 6m malowanych na kolor czarny, wraz z żółtymi pasami wykonanymi farbą fluorescencyjną z wysięgnikiem lub bez (wg. obliczeń fotometrycznych), oprawy wykonane w technologii LED, soczewki asymetryczne. Uwaga - realizacja zadania nr 1 wymaga sporządzenia 20 niezależnych kompletów projektów które muszą pozwolić na oświetlenie n/w przejść dla pieszych: droga wojewódzka nr 724 lp. miejscowość lokalizacja - np. skrzyżowanie z ulicą 1 Konstancin-Jeziorna ul. Słoneczna 2 ul. 1000-lecia Państwa Polskiego 3 ul. Polna (UMiG) 4 ul. Fabryczna 5 między stacją Orlen a mostem na Jeziorce 6 droga wewnętrzna między BZWBK i pocztą 7 ul. Kopernika 8 ul. Mickiewicza 9 ul. Od Lasu 10 Słomczyn przy szkole 11 ul. Jabłoniowa 12 Turowice skręt na Dębówkę (DW 734) 13 Kawęczyn przy granicy gminy droga wojewódzka nr 721 lp. miejscowość lokalizacja - np. skrzyżowanie z ulicą 14 Konstancin-Jeziorna bazarek - Stara Papiernia 15 ul. Skolimowska 16 ul. Chylicka 17 ul. Kołobrzeska 18 Dom Aktora 19 ul. Śniadeckich (granica gminy) droga powiatowa nr 2812W lp. miejscowość lokalizacja 20 Konstancin-Jeziorna przy moście na rzece Jeziorce.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 115.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dokumentacja projektowa oświetlenia ul. Śnieżnej w Słomczynie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oświetlenie wykonane linią kablową, na słupach stalowych bezszwowych 8-9m z wysięgnikiem lub bez (wg. obliczeń fotometrycznych) - wykonane jako kontynuacja istniejącego oświetlenia na ul. Śnieżnej. Oprawy wykonane w technologii LED, wyposażone w redukcję mocy w godzinach 23-5:00. Kolorem czerwonym zaznaczono obszar prac projektowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 115.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Projekt doświetlenia ulicy Jaworskiego w Konstancinie-Jeziornie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oświetlenie wykonane linią kablową oraz linią napowietrzną, na słupach stalowych bezszwowych 5 - 8m oraz słupach betonowych typu ŻN i/lub E-10,5 z wysięgnikiem lub bez (wg. obliczeń fotometrycznych) - wykonane jako uzupełnienie istniejącego oświetlenia. Oprawy wykonane w technologii LED. Kolorem niebieskim zaznaczono obszar na którym trzeba istniejące oświetlenie sodowe zamienić na oświetlenie wykonane w technologii LED, wyposażone w redukcję mocy w godzinach 23-5:00. Kolorem czerwonym zaznaczono obszar prac projektowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 115.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Projekt doświetlenia ulicy 1000-lecia Państwa Polskiego i pl. Zgody w Konstancinie-Jeziornie (ciągi piesze).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oświetlenie wykonane linią kablową, na słupach stalowych bezszwowych 4-6m z wysięgnikiem lub bez (wg. obliczeń fotometrycznych). Oprawy parkowe wykonane w technologii LED wyposażone w redukcję mocy w godzinach 23-5:00. Kolorem czerwonym zaznaczono obszar prac projektowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 115.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji umowy - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.