eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-17

Warszawa: Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski
Numer ogłoszenia: 92077 - 2016; data zamieszczenia: 17.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Sztuki Współczesnej , ul. Jazdów 2, 00-467 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 628 76 71-3, faks +48 22 628 95 50.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.csw.art.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.csw.art.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi dostawa sprzętu komputerowego (w tym stacji roboczych i urządzeń peryferyjnych) oraz oprogramowania, przeznaczonego na wyposażenie: a. Pracowni obróbki i opisywania zbiorów cyfrowych, b. Serwerowni, c. Pracowni rezydencji artystycznych, d. Sali operatorskiej kina, e. Mediateki, wraz ze wsparciem technicznym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załącznikach nr 1 i 2 do SIWZ.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.80.00-1, 48.82.10.00-9, 30.23.31.41-1, 30.21.13.00-4, 72.61.10.00-6, 48.32.20.00-1, 48.32.80.00-3, 32.35.11.00-9, 32.42.10.00-0, 72.54.10.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 2.000 PLN dla Zadania 1, 2.000 PLN dla Zadania 2, 4.000 PLN w przypadku złożenia oferty dla Zadania 1 i 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym zastrzeżeniem, że poręczenie z kasy musi być poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 10.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego nr konta: 15 1130 1017 0020 1461 1920 0004, z dopiskiem: wadium - przetarg nieograniczony - znak sprawy ZAMPUB/PRZETARG/2016/01. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez wykonawcę. 5. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach w oryginale należy załączyć do oferty. 6. Kserokopie dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty lub złożyć w sekretariacie Zamawiającego. 7. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 8. Poręczenia bankowe, gwarancje bankowe i ubezpieczeniowe, poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości muszą nieodwołalnie i bezwarunkowo zobowiązywać Poręczyciela lub Gwaranta do zapłaty kwoty pieniężnej na pierwsze wezwanie Zamawiającego, w wysokości odpowiadającej kwocie wadium. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy.10. Zamawiający zatrzymuje wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 4 a i ust. 5 ustawy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie przedmiotowego warunku Zamawiający uzna wykazanie się przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonaniem, co najmniej dwóch dostaw polegających na dostawie sprzętu komputerowego i oprogramowania o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto - każda z dostaw - dotyczy zadania 1 i 2

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie przedmiotowego warunku Zamawiający uzna wykazanie się przez Wykonawcę dysponowaniem minimum dwoma osobami przeznaczonymi do realizacji zamówienia, posiadających certyfikat producenta potwierdzający kompetencje w zakresie instalacji i serwisu urządzeń danego producenta: dla Zadania 1 - oferowanego serwera pełniącego funkcję kontrolera domeny z usługą katalogową, serwera plików i serwera baz danych z macierzą dyskową, dla Zadania 2 - oferowanej rozbudowy macierzy dyskowej Zamawiającego

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    opisy techniczne, foldery lub katalogi oferowanych urządzeń wyspecyfikowanych w formularzu cenowym zawierające zestawienie parametrów technicznych potwierdzających spełnienie minimalnych parametrów określonych przez Zamawiającego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Termin dostawy - 20
  • 3 - Tryb wsparcia technicznego - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Zmiana umowy może nastąpić w razie zaistnienia okoliczności: a) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy, b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy, c) zmiana będąca skutkiem poprawy oczywistej omyłki, d) zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT), e) zmiana urządzenia w przypadku gdy zaoferowane w ofercie urządzenie zostało wycofane z produkcji lub nie jest dostępne na rynku, co zostanie potwierdzone oświadczeniem producenta lub autoryzowanego dystrybutora. Zaoferowane urządzenie musi posiadać parametry nie gorsze niż określone w treści SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.csw.art.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski, ul. Jazdów 2, 00-467 Warszawa, Sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2016 godzina 12:00, miejsce: Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski, ul. Jazdów 2, 00-467 Warszawa, Sekretariat, II piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na wyposażenie Mediateki oraz pozostałych działów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa własnym transportem i na własny koszt urządzeń i zestawów komputerowych oraz oprogramowania, w tym: stacji roboczych, komputerów przenośnych i komputerów stacjonarnych; monitorów, skanerów oraz pozostałych urządzeń peryferyjnych wymaganych przez Zamawiającego; listew zasilających i zasilaczy awaryjnych oraz dostawa własnym transportem i na własny koszt oraz instalacja urządzenia do przechowywania danych cyfrowych opartego o macierze cyfrowe. Przedmiot dostawy musi charakteryzować się wysokimi parametrami jakościowymi, według opisów zawartych poniżej w Opisie Przedmiotu Zamówienia (dalej OPZ) a oferowane rozwiązania pochodzić od producentów posiadających certyfikat ISO 9001:2015. Dokonując niniejszego opisu Zamawiający wskazuje, że: wszystkie dostarczone przez Wykonawcę urządzenia muszą być fabrycznie nowe, wcześniej nieużywane, oprogramowanie dla sprzętu komputerowego musi być dostarczone Zamawiającemu wraz z licencjami na oryginalnych nośnikach lub (w przypadku oprogramowania pobieranego wyłącznie drogą elektroniczną) zapewnić możliwość pobrania co najmniej przez 90 dni od dnia realizacji, Wykonawca wraz z dostarczonymi urządzeniami musi dostarczyć instrukcje obsługi w języku polskim lub angielskim, minimalne uwarunkowania dotyczące dostępu do aktualizacji dla poszczególnych rodzajów oprogramowania zostały opisane w OPZ, dla każdego oprogramowania z osobna, dostarczony sprzęt komputerowy musi być objęty co najmniej 36-miesięczną gwarancją producenta, Zamawiający wymaga bezpośrednio od Wykonawcy udzielenia co najmniej 12-miesięcznego wsparcia na wszystkie, dostarczone przez niego urządzenia oraz oprogramowanie, świadczonego w trybie opisanym w SIWZ przez minimum jedną osobę posiadającą co najmniej roczne doświadczenie w realizowaniu usług wsparcia technicznego dla urządzeń do przechowywania danych cyfrowych, opartych o macierze cyfrowe..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.32.80.00-3, 32.35.11.00-9, 32.42.10.00-0, 30.21.13.00-4, 30.21.40.00-2, 30.23.31.41-1, 48.82.10.00-9, 72.26.80.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Termin dostawy - 20
    • 3. Tryb wsparcia technicznego - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na wyposażenie Serwerowni oraz pozostałych działów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa własnym transportem i na własny koszt systemów operacyjnych i oprogramowania wraz z licencjami, urządzenia pełniącego rolę punktu dostępowego (Accesspoint) WLAN oraz dostawa własnym transportem i na własny koszt wraz z instalacją rozbudowy macierzy dyskowej Zamawiającego. Przedmiot dostawy musi charakteryzować się wysokimi parametrami jakościowymi, według opisów zawartych poniżej w Opisie Przedmiotu Zamówienia (dalej OPZ) a oferowane rozwiązania pochodzić od producentów posiadających certyfikat ISO 9001:2015. Dokonując niniejszego opisu Zamawiający wskazuje, że: wszystkie dostarczone przez Wykonawcę urządzenia muszą być fabrycznie nowe, wcześniej nieużywane, oprogramowanie dla sprzętu komputerowego musi być dostarczone Zamawiającemu wraz z licencjami na oryginalnych nośnikach lub (w przypadku oprogramowania pobieranego wyłącznie drogą elektroniczną) zapewnić możliwość pobrania co najmniej przez 90 dni od dnia realizacji, Wykonawca wraz z dostarczonymi urządzeniami musi dostarczyć instrukcje obsługi w języku polskim lub angielskim, minimalne uwarunkowania dotyczące dostępu do aktualizacji dla poszczególnych rodzajów oprogramowania zostały opisane w OPZ, dla każdego oprogramowania z osobna, dostarczony sprzęt komputerowy musi być objęty co najmniej 36-miesięczną gwarancją producenta, Zamawiający wymaga bezpośrednio od Wykonawcy udzielenia co najmniej 12-miesięcznego wsparcia na wszystkie, dostarczone przez niego urządzenia oraz oprogramowanie, świadczonego w trybie opisanym w SIWZ przez minimum jedną osobę posiadającą co najmniej roczne doświadczenie w realizowaniu usług wsparcia technicznego dla urządzeń do przechowywania danych cyfrowych, opartych o macierze cyfrowe..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.13.00-4, 32.42.10.00-0, 48.32.80.00-3, 48.32.20.00-1, 72.61.10.00-6, 30.21.40.00-2, 30.23.31.41-1, 72.26.80.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Termin dostawy - 20
    • 3. Tryb wsparcia technicznego - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.