Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-28
Gliwice: Roboty przygotowawcze dla modernizacji komory południowej obiektu Śluza Sławięcice w ramach projektu Modernizacja śluz odrzańskich na odcinku będącym w zarządzie RZGW Gliwice - przystosowanie do III klasy drogi wodnej - Etap II
Numer ogłoszenia: 92081 - 2013; data zamieszczenia: 28.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach , ul. Sienkiewicza 2, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 7774926, faks 32 7774999.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gliwice.rzgw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: administracja rządowa niezespolona.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty przygotowawcze dla modernizacji komory południowej obiektu Śluza Sławięcice w ramach projektu Modernizacja śluz odrzańskich na odcinku będącym w zarządzie RZGW Gliwice - przystosowanie do III klasy drogi wodnej - Etap II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty przygotowawcze dla modernizacji komory południowej obiektu Śluza Sławięcice w ramach projektu Modernizacja śluz odrzańskich na odcinku będącym w zarządzie RZGW Gliwice - przystosowanie do III klasy drogi wodnej - Etap II. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą m. innymi niżej wymienione roboty: 1. Przebudowa awanportu górnego śluzy obejmująca: 1.1. Wzmocnienie konstrukcji ścian stalowych obudowy nabrzeża kierownicy awanporcie górnym śluzy ( brzeg południowy), w tym: a) demontaż istniejącej nawierzchni z kostki granitowej i betonu ścieżek holowniczych wzdłuż kierownicy , b) wykonanie odkrywek sprawdzających stan techniczny ściągów oraz elementów (ścianek) kotwiących., c) roboty ziemne związane z realizacją wykopu dla potrzeb wykonania wzmocnienia konstrukcji ścian stalowych, d) oczyszczenie i zabezpieczenie antykorozyjne kleszczy i ściągów (na długości od ściany do nakrętek spinających) ścian stalowych awanportu, e) demontaż konstrukcji istniejących pachołów cumowniczych wraz z rozbiórką ich fundamentów betonowych, f) częściowy demontaż istniejącej zdekapitalizowanej konstrukcji oczepu stalowego ścian pionowych kierownic, g) montaż rur osłonowych na ściągach stalonych ścian pionowych kierownic, h) wzmocnienie od strony gruntu ściany stalowej kierownicy konstrukcją wykonaną z jednego rzędu pali jet-grouting D= 0,90 mi długości 9,0 m zbrojonych kształtownikiem stalowym HEB 260 mm, wg WARIANTU II i) wykonanie konstrukcji płyty oczepowej żelbetowej spinającej głowice pali jet-grouting wraz z izolacją powierzchniową, j) formowanie nasypu za ścianką stalową, k) montaż pachołów cumowniczych wraz z wykonaniem nowych fundamentów betonowych pachołów, l) częściowe wykonanie nowej konstrukcji oczepu stalowego na koronie ścian kierownic, ł) zabezpieczenie antykorozyjne ścianek stalowych kierownic wraz z oczepem od strony wody, m) wykonanie wzdłuż kierownic awanportu ścieżek holowniczych z kostki granitowej przy częściowym wykorzystaniu kostki z demontażu. n) humusowanie i obsiew trawą terenu w obszarze wykonywania robót, 2. Przebudowa awanportu dolnego śluzy obejmująca: 2.1. Wzmocnienie konstrukcji ścian stalowych obudowy nabrzeża kierownic w awanporcie dolnym śluzy ( brzeg południowy) w tym: a) wykonanie odkrywek sprawdzających stan techniczny ściągów kotwiących, b) roboty ziemne związane z realizacją wykopu dla potrzeb wykonania wzmocnienia konstrukcji ścian stalowych kierownic w awanporcie oraz fundamentów pachołów cumowniczych, c) demontaż konstrukcji istniejących pachołów cumowniczych wraz z rozbiórką ich fundamentów betonowych, d) częściowy demontaż istniejącej zdekapitalizowanej konstrukcji oczepu stalowego ścian stalowych pionowych, e) montaż rur osłonowych na ściągach stalonych ścian pionowych kierownic, f) wzmocnienie od strony gruntu ściany stalowej kierownic w formie konstrukcji wykonanej z jednego rzędu pali jet-grouting D=0,90 m, długości 9,0 m zbrojonych kształtownikiem stalowym HEB 260 mm, wg WARIANTU II g) wykonanie konstrukcji żelbetowej płyty oczepowej spinającej głowice pali jet-grouting wraz z izolacją powierzchniową, h) wykonanie drenażu francuskiego dla odwodnienia na nadbrzeżu kierownicy i) montaż pachołów cumowniczych wraz z wykonaniem nowych fundamentów betonowych pachołów, j) formowanie nasypu za ścianką stalową, k) częściowe wykonanie nowej konstrukcji oczepu stalowego na koronie ścian kierownic, l) zabezpieczenie antykorozyjne ścianek stalowych i oczepu stalowego kierownic od strony wody, ł) wykonanie ścieżek holowniczych o nawierzchni z kostki granitowej na podbudowie wzdłuż kierownic awanportu, m) humusowanie i obsiew trawą terenu w obszarze wykonywania robót..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp do wysokości 10% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.33.40 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych z transportem wodnym 45.26.26.22 - 45.26.26.22 45.22.31.00 - Montaż konstrukcji metalowych 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 50 000,00 złotych (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy złotych). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy prowadzony przez: NBP O/O Katowice nr 65 1010 1212 0052 1013 9120 0000 b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku, gdy wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, Wykonawca powinien złożyć oryginał gwarancji lub poręczenia w kasie Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Gliwicach, ul. Sienkiewicza 2, 44 - 100 Gliwice przed upływem terminu składania ofert lub załączyć do oferty w osobnej kopercie. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń lub gwarancji, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany wyżej rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku, gdy: Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; lub b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; lub c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie zrealizował co najmniej: - dwie umowy polegające na wykonywaniu robót inżynieryjnych, w zakresie których wykonywana była naprawa i zabezpieczenie antykorozyjne elementów konstrukcji stalowych i pale jet grouting, - w tym, jedna o wartości robót min. 2 000 000 zł brutto. Naprawa i zabezpieczenie antykorozyjne elementów konstrukcji stalowej i pale jet grouting mogą wystąpić oddzielnie w jednej lub drugiej umowie lub równocześnie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów wg zasady: spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym tj.: 1) żuraw o udźwigu 10 t - min.1 szt. 2) kompletny zestaw sprzętu do iniekcji strumieniowej - jet grouting - min.1 szt. 3) do transportu wodnego i robót z wody - zestaw pchany transportowy składający się z pchacza i pontonu - min. 1 szt. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów wg zasady: spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: min. jedną osobą do pełnienia funkcji Kierownika budowy: - posiadającą co najmniej 5 letni staż pracy w bezpośrednim wykonawstwie hydrotechnicznym na stanowisku kierownika budowy; - posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno budowlanej lub w zakresie odpowiadającym im, lecz uzyskanymi przed wejściem w życie ustawy z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r. nr 207 poz. 2016 z późniejszymi zmianami); - legitymującą się przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego - ustawa o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001 nr 5 poz. 42 z późniejszymi zmianami) lub osobą będącą obywatelem państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, która spełnia warunki zawarte w art. 12a ustawy z dnia 07.07.1994 Prawo Budowlane. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów wg zasady: spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku stwierdzenia potrzeby: 1) Wystąpienia konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia ze względu na: a) konieczność wykonania dodatkowego zakresu prac wynikających z rozpoznania aktualnego stanu technicznego śluzy, b) wystąpienia zewnętrznych czynników które spowodują potrzebę przepuszczenia wód kanału przez śluzę, czego skutkiem będzie okresowa przerwa w prowadzeniu robót objętych zamówieniem, a) wystąpienia czasowego (powyżej czterech miesięcy w roku kalendarzowym) braku środków budżetowych w dyspozycji Zamawiającego na realizację przedmiotowego zadania, b) konieczność dostosowania wartości wykonanych robót do planów wydatków budżetowych, e) warunki pogodowe uniemożliwiające realizację robót, f) konieczność usunięcia udokumentowanych błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej. W powyższych sytuacjach termin realizacji może ulec przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania przedmiotu umowy w sposób należyty, zgodnie z poprawioną /zmienioną/ dokumentacją, przeprowadzonymi dodatkowych badaniami itp. 2) Rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie wyliczone w oparciu o faktycznie wykonane części umowy. 3) Wystąpienia konieczności zmiany wartości umownej z tytułu potrzeby wykonania dodatkowego zakresu prac wynikających z rozpoznania aktualnego stanu technicznego śluzy, 4) Wystąpienia konieczności zmiany informacji zawartych w załączniku do oferty tj. w wykazie osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, pod warunkiem że nowe osoby ujęte w powyższym wykazie będą spełniały warunki jakie określił Zamawiający. 5) Wystąpienia okoliczności potrzeby: zmiany numerów rachunków bankowych, zmiany źródeł finansowania, zmianę osób upoważnionych do reprezentowania stron umowy przy realizacji zamówienia. 6) W przypadku zmian w toku realizacji umowy określonej w § 9 procentowej stawki VAT, będąca przedmiotem umowy kwota usługi brutto wynagrodzenia zostanie odpowiednio zmieniona aneksem do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gliwice.rzgw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego: 44-100 Gliwice, ul. Sienkiewicza 2 - Wydział Zamówień Publicznych - pok. 210.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2013 godzina 12:00, miejsce: siedziba zamawiającego: 44-100 Gliwice, ul. Sienkiewicza 2 - sekretariat - pok. 207.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Utworzenie kompleksu nowych pracowni i warsztatów do nauki zawodu wraz z zapleczem w Zespole Szkół Im. M. Konopnickiej w Pyskowicach w ramach projektu: "Nowoczesne laboratoria zawodu
- Usługa ochrony mienia w Gliwicach przy ul. Łużyckiej 16
- Dostawa gogli do wirtualnej rzeczywistości VR. Znak sprawy: DZPZ.282.99.2024.MK
- ZP/G/85/24 Dostawa dwóch rodzajów drutu: 1. Drut AgNi10 średnica 4,0mm+/-0,04; (stan miękki) ilość 15kg (+/-10%) 2. Drut AgSnO10 średnica 1,80mm+/-0,04; (stan twardy) ilość 24kg (+/-10%) (ID 1024170)
- Usługa kruszenia, separacji magnetycznej i przesiania heterogenicznych pozostałości z produkcji stopów ołowiu
- Całodobowe świadczenia zdrowotne dla pacjentów Izby Wytrzeźwień w Gliwicach w 2025 roku.(1)
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i rozbudowa ulicy Źródlanej w Koszycach Małych
- PRACE REMONTOWE I ADAPTACYJNE DOTYCZĄCE UTWORZENIA SPECJALISTYCZNYCH PRACOWNI W RAMACH PROJEKTU "TRANSFORMACJA KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO PRZYSZŁOŚCIĄ KONINA"
- "Budowa boiska piłkarskiego na osiedlu Zakrzów w Tarnobrzegu - I etap".
- Zaprojektowanie i budowa myjni samochodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
- Remont placu manewrowego WORD w Łodzi OT Piotrków Trybunalski.
- Zadaszenia boksów magazynowych KOMPLEKS B na terenie działki nr 66/10, obręb geodezyjny Słajsino, gmina Nowogard
więcej: Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych z transportem wodnym »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.