To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-02
Ogłoszenie nr 92086 - 2017 z dnia 2017-06-02 r.
Bytom Odrzański: "Roboty remontowe pomieszczeń zaplecza sali gimnastycznej Zespołu Szkół im. Józefa Wybickiego w Bytomiu Odrzańskim (w tym umywalni z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych)".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 62661
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespól Szkół im. J. Wybickiego, krajowy numer identyfikacyjny
97125363400000, ul.
ul. Kościelna
9,
67115
Bytom Odrzański, państwo
Polska, woj.
lubuskie, tel.
683 884 149, faks
683 885 427, e-mail
zsbosekretariat@wp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: jednostka budżetowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Roboty remontowe pomieszczeń zaplecza sali gimnastycznej Zespołu Szkół im. Józefa Wybickiego w Bytomiu Odrzańskim (w tym umywalni z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych)".
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót obejmuje w szczególności: 1) zeskrobanie i zmycie starej farby, 2) tynki jednowarstwowe wewnętrzne z gipsu szpachlowego, 3) dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych, 4) dwukrotne malowanie farbami olejnymi tynków wewnętrznych ścian, 5) demontaż i ponowny montaż grzejników żeliwnych i osłon grzejników, 6) demontaż opraw świetlówkowych i montaż opraw rastrowych i opraw z czujnikiem ruchu, 7) dwukrotne malowanie farbą olejną grzejników, rur, powierzchni metalowych, 8) rozebranie okładzin ściennych z płytek, 9) rozebranie posadzek z płytek na zaprawie cementowej, 10) zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych, 11) kładzenie płytek, 12) demontaż umywalek, baterii, ustępów z miską porcelanową i pisuarów, 13) montaż półpostumentów porcelanowych do umywalek, ustępów typu "kompakt", pisuarów, 14) wymiana baterii natryskowych, 15) wymiana skrzydeł drzwi wewnętrznych i zewnętrznych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45442100-8
Dodatkowe kody CPV:
45111300-1,
45410000-4,
45431000-7,
45421131-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT145401.80 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 145401.80 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.