To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-02
Ogłoszenie nr 92089 - 2017 z dnia 2017-06-02 r.
Zgierz: Naprawa nawierzchni dróg gruntowych na terenie miasta Zgierza w 2017 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 70648 - 2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 79142-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Zgierz, krajowy numer identyfikacyjny
472057721, ul.
Plac Jana Pawła II
16,
95-100
Zgierz, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
427162854 w. 200, 7143200, faks
427 143 203, e-mail
estasiak@umz.zgierz.pl
Adres strony internetowej (URL): www.umz.zgierz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Naprawa nawierzchni dróg gruntowych na terenie miasta Zgierza w 2017 r.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IR.271.14.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót związanych z naprawą nawierzchni dróg gruntowych, polegające na równaniu bez użycia kruszywa, rozkładaniu kruszywa z wałowaniem i korytowaniu na głębokość 10 cm zgodnie ze Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą załącznik do opisu przedmiotu zamówienia. Wykonawca realizował będzie naprawy dróg gruntowych lub remonty cząstkowe tych dróg, polegające na usuwaniu uszkodzeń nawierzchni, tj. likwidacji ubytków, zastoisk wody, wybojów, zagłębień oraz osiadań zagrażających bezpieczeństwu ruchu, przy użyciu równiarki drogowej samojezdnej i walca wibracyjnego samojezdnego oraz uzupełnianiu ubytków nawierzchni kruszywem łamanym lub tłuczniem. Zakres robót: 1.Profilowanie odcinków dróg bez zagęszczania przy użyciu równiarki drogowej samojezdnej: - roboty przygotowawcze, - dwukrotny lub trzykrotny przejazd równiarką przez odcinek naprawianej drogi (profilowanie poprzez wyrównanie nawierzchni drogi oraz nadanie odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych istniejącego podłoża). 2.Profilowanie wraz z zagęszczeniem odcinków dróg przy użyciu równiarki drogowej samojezdnej i walca wibracyjnego samojezdnego: - roboty przygotowawcze, - dwukrotny lub trzykrotny przejazd walcem odcinka naprawianej drogi (zagęszczanie mechaniczne nawierzchni gruntowej). 3.Wbudowanie oraz zagęszczenie kruszywa łamanego: - roboty przygotowawcze, -profilowanie poprzez wyrównanie nawierzchni drogi gruntowej, - nadanie odpowiednich spadków, równomierne rozścielenie kruszywa łamanego oraz zagęszczenie przy użyciu równiarki i walca drogowego. Grubość warstwy rozścielanego kruszywa nie jest ustalona. Obowiązywać będzie zasada rozścielania wg minimalnej grubości zapewniającej równość nawierzchni i uzyskanie spadków umożliwiających odprowadzenie wód opadowych. Po stronie Wykonawcy leży koordynacja dostaw kruszywa z robotami rozścielania w taki sposób, aby zminimalizować uciążliwość tych robót dla użytkowników dróg. 4.Wbudowanie i zagęszczenie kruszywa łamanego wraz z niezbędnym korytowaniem na głębokość 10 cm oraz wywiezieniem urobku w celu utrzymania istniejącego poziomu nawierzchni jezdnej. Warstwę kruszywa należy układać na osuszoną powierzchnię. Niewskazane jest układanie kruszywa w czasie niekorzystnych warunków atmosferycznych (opady deszczu, śniegu). Równanie i wałowanie nawierzchni drogi należy wykonać przy zachowaniu optymalnej wilgotności nawierzchni pasa drogi. Liczba przejazdów równiarki, aż do uzyskania należytego profilu jest różna i zależna od stopnia zniszczenia nawierzchni, rodzaju podłoża i sposobu równania. W czasie równania równiarka powinna wyrównać wyboje materiałem otrzymanym przez ścięcie wygórowań, powstałych z materiału wyniesionego z wybojów przez koła pojazdów i nierównomiernego zagęszczenia jezdni oraz odtworzyć profil pierwotny przez ścięcie poboczy i przesunięcie otrzymanego materiału ku środkowi drogi z jednoczesnym wyrównaniem kolein. Wałowanie Wałowanie ma na celu zagęszczenie gruntu lub rozścielonego kruszywa. Za właściwe zagęszczenie rozumie się uzyskanie wskaźnika 1,0. W zależności od wilgotności Zamawiający może wymagać wałowania z polewaniem wodą. Jednostką obmiarową jest 1 m2 wałowanej powierzchni. Zamawiający wraz z Wykonawcą dokona co najmniej raz w miesiącu objazdu dróg celem sprawdzenia stanu nawierzchni w zakresie uszkodzeń oraz wyboru techniki i materiałów do wykonania naprawy. Badania wykonanych robót Po zakończeniu robót należy sprawdzić wygląd zewnętrzny wykonanej naprawy nawierzchni, poprawność profilu podłużnego i poprzecznego, nawiązującego do pozostałej powierzchni jezdni i umożliwiającego spływ wód powierzchniowych. Zasady obmiaru robót Obmiar robót będzie określać faktyczny zakres wykonanych robót. Wyniki obmiaru będą zapisane do księgi obmiarów, którą prowadzi Wykonawca. Jednostką obmiarową równania dróg jest 1 km równanej drogi o szerokości 4m, a rozścielenia 1Mg użytego kruszywa. Materiały: Zamawiający zapewnia do realizacji zamówienia następujące kruszywa drogowe: - tłuczeń, - kliniec kamienny, - grys. Jeżeli przewidziana do wykonania naprawa będzie wymagała zastosowania wyrobów innych niż opisane powyżej, dopuszcza się za zgodą Zamawiającego zakup i zastosowanie ich przez Wykonawcę po uprzednim uzgodnieniu ilości, rodzaju i ceny kruszywa. Decyzję o rodzaju zastosowanych materiałów podejmie osoba wskazana przez Zamawiającego. Zakup ten rozliczany będzie w zakresie maksymalnego wynagrodzenia umownego. Sprzęt Wykonawca winien dysponować następującym sprzętem: -równiarką samojezdną - min. 1 szt. -walcem drogowym samojezdnym, wibracyjnym o masie 8 - 10 Mg - min. 1 szt. -zagęszczarką płytową oraz ubijakiem mechanicznym - po min. 1 szt. -samochodem ciężarowym oraz koparko - spycharką - po min. 1 szt. Kontrola jakości robót Wykonawca jest odpowiedzialny za pełną kontrolę robót. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontrolowania na bieżąco postępu i poprawności wykonywania robót. Odbiór robót Odbiór robót zanikających i ulegających zakryciu będzie dokonany w czasie umożliwiającym wykonanie ewentualnych poprawek. Gotowość danej części robót do odbioru zgłasza Wykonawca Zamawiającemu. Odbiór będzie przeprowadzany niezwłocznie. O całkowitym zakończeniu robót oraz gotowości odbioru ostatecznego Wykonawca powiadomi pisemnie Zamawiającego. Podstawowym dokumentem do wykonania odbioru ostatecznego jest protokół odbioru końcowego robót. Do odbioru końcowego Wykonawca jest zobowiązany przedstawić obmiar wykonanych robót. Termin realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do 31grudnia 2017r. Wykonywanie robót winno być rozpoczęte nie później niż w ciągu 2 dni roboczych od daty ich zgłoszenia Wykonawcy. W przypadku wystąpienia nagłego zdarzenia wymagającego naprawy drogi Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przystąpi niezwłocznie do wykonania robót naprawczych. Uwaga: Zamawiający wymaga, aby na czas i w zakresie realizacji zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące wskazane niżej czynności: operatorów równiarki, operatorów koparko - ładowarki, kierowcę posiadającego uprawnienia kat. "C" oraz pracownika z uprawnieniami do obsługi HDS
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
45233142-6
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT289689.43 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 89898.80 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- DOSTAWA MODELU PARTII TESTOWEJ, PARTII TESTOWEJ I WZORÓW DO PRODUKCJI SERYJNEJ TRZEWIKI Z GWOŹDZIAMI OCHRONNYMI WZÓR 925/MON
- "Nadzór autorski oraz usługi serwisowe systemów informatycznych ESKULAP i IMPULS"
- Budowa oświetlenia drogi wojewódzkiej Nr 702 od ronda w miejscowości Warszyce do miejscowości Wola Rogozińska
- Sukcesywne dostawy baterii, małego AGD, krzeseł i innych artykułów gospodarczych
- DOSTAWA MATERIAŁÓW CHEMICZNO-BUDOWLANYCH, DROBNEGO SPRZĘTU MALARSKIEGO ORAZ ARTYKUŁÓW METALOWYCH
- Dostawa wyrobów ortopedycznych i protez
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.