To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-01-15
Otwock: USŁUGA DOSTARCZENIA ŚWIADCZEŃ PIENIĘŻNYCH NADAWANYCH PRZEZ OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W OTWOCKU
Numer ogłoszenia: 9211 - 2014; data zamieszczenia: 15.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 252583 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Sosnowa 4, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 0-22 779 36 32, 779 36 92, faks 0-22 779 36 32, 779 36 92.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA DOSTARCZENIA ŚWIADCZEŃ PIENIĘŻNYCH NADAWANYCH PRZEZ OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W OTWOCKU.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usługi polegającej na doręczaniu świadczeń pieniężnych w formie przekazów pocztowych lub przekazów pieniężnych oraz ich ewentualnych zwrotów w przypadku braku możliwości ich doręczenia w obrocie krajowym, nadawanych Ośrodek Pomocy Społecznej w Otwocku. Ilekroć w treści umowy lub załącznikach do SIWZ Zamawiający posługuje się sformułowaniem przekazy pocztowe należy przez to rozumieć odpowiednio także przekazy pieniężne i zamiennie przekazy pieniężne należy rozumieć jako przekazy pocztowe. Dostarczenie świadczeń pieniężnych nadawanych przez Zamawiającego osobom uprawnionym na wskazany przez Zamawiającego adres może być realizowane przez Wykonawcę prowadzącego działalność w zakresie dostarczania świadczeń: w formie przekazów pocztowych, o których mowa w ustawie z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U z 2012, poz. 1529 z późn. zm.), w formie przekazów pieniężnych, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych (Dz. U. z 2011 r., Nr 199, poz. 1175 z późn. zm), pod warunkiem, że udostępnienie (wypłata) świadczenia osobom uprawnionym będzie polegało na doręczeniu świadczenia na wskazany przez Zamawiającego adres. Usługa realizacji przekazów pocztowych obejmuje: przyjmowanie nadawanych przez Zamawiającego przekazów pocztowych, doręczenie/wypłatę adresatowi (lub innym uprawnionym osobom) kwot przekazów pocztowych nadanych przez Zamawiającego, zwrot kwot przekazów pocztowych w przypadku braku możliwości ich doręczenia/wypłaty. Kwoty przekazów obejmują wypłaty zasiłków dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Otwocku. Przekazy pocztowe będą przyjmowane przez uprawnionego pracownika Wykonawcy w dni robocze od poniedziałku do piątku w punkcie Wykonawcy. Wypłaty świadczeń pieniężnych następować będą wyłącznie w terminach wskazanych przez Zleceniodawcę - termin płatności od 15 do ostatniego dnia każdego miesiąca. W przypadku, gdy termin płatności wypadnie w sobotę lub w dzień ustawowo wolny od pracy, wypłata świadczeń pieniężnych nastąpi w pierwszym dniu roboczym następującym po ustalonym terminie płatności. Wykonawca przekaże najpóźniej na dwa dni robocze przed terminem płatności indywidualne blankiety wypłat świadczeń pieniężnych wraz z niezbędnymi egzemplarzami zestawienia zbiorczego nadanych świadczeń pieniężnych. Wykonawca musi posiadać minimum jeden punkt na terenie miasta Otwocka w celu umożliwienia odbioru awizowanego przekazu oraz przekazania Wykonawcy przekazów pocztowych przez Zamawiającego do realizacji. Zamawiający będzie nadawał przekazy pocztowe w stanie uporządkowanym, na podstawie wykazu sporządzonego w czterech jednobrzmiących egzemplarzach opatrzonych pieczęcią Zamawiającego oraz podpisem upoważnionej osoby. Jeden egzemplarz wykazu zostanie zwrócony Zamawiającemu z potwierdzeniem z chwilą przyjęcia przekazów do realizacji drugi, egzemplarz wykazu zostanie zwrócony Zamawiającemu wraz z nadanymi numerami nadawczymi. Na kopii przyjętych do realizacji spisów przekazów wykonawca będzie potwierdzał podpisem osoby uprawnionej, z podaniem daty, przyjęcie ich do realizacji. Zamawiający zobowiązany będzie do wypełniania blankietów (wzór blankietów zostanie ustalony z Wykonawcą przed podpisaniem umowy). Wykonawca zapewni wypłatę zasiłków bezpośrednio do rąk świadczeniobiorców lub osób uprawnionych pod adresem ich przebywania, za pokwitowaniem odbioru, zgodnie z indywidualnymi przekazami wypłat. Nadawanie przekazów pocztowych przez Zamawiającego będzie realizowane w formie bezgotówkowej (przelewem na wskazany rachunek bankowy Wykonawcy). Wykonawca rozpocznie przekazywanie przekazów pieniężnych podopiecznym Zamawiającego w ciągi 3 dni od dnia przekazania środków pieniężnych przez Zamawiającego na rachunek Wykonawcy. Zamawiający dokona wpłaty środków pieniężnych na konto Wykonawcy, w wysokości wynikającej z wartości nadanych przekazów pocztowych powiększone o opłatę za realizacje przekazów. Odbiór świadczenia potwierdzany będzie własnoręcznym podpisem odbiorcy, na odwrocie odcinka przekazu pozostającego u Wykonawcy. Kwota przekazu nie może być ograniczona przez Wykonawcę. W przypadku nadpłaty kwot Wykonawca dokona zwrotu na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego w terminie 7 dni, od powzięcia wiadomości o dokonanej nadpłacie. Wykonawca, w przypadku gdy doręczenie kwoty przekazu nie mogło nastąpić z powodu nieobecności adresata, zobowiązany jest pozostawić awizo z informacją: data i godzina wizyty doręczyciela Identyfikator (lub podpis) umożliwiający na jednoznaczne ustalenie danych, osobowych doręczyciela (np. w przypadku reklamacji) informacja wraz z adresem gdzie podopieczny Ośrodka Pomocy Społecznej możne podjąć osobiście kwotę przekazu wraz z podaniem godzin jej urzędowania Awizo, o którym mowa w pkt. 3.16 jest ważne 7 dni od daty jego wystawienia. W przypadku, gdy adresat nie stawi się we wskazanej jednostce Wykonawcy po odbiór kwoty przekazu, Wykonawca zobowiązany jest ponownie awizować z zachowaniem zasad określonych w pkt. 3.16. Przekazy, które nie zostały wypłacone, podlegają zwrotowi do Zamawiającego na bieżąco, nie później jednak niż do 22 dnia roboczego od terminu wskazanego jako termin płatności przekazu. Wykonawca dokonuje przelewem zwrotu nie wypłaconych środków (kwota świadczenia) na rachunek bankowy Zamawiającego. Wykonawca sporządzi i przekaże Zamawiającemu wykaz niezrealizowanych świadczeń, z podaniem przyczyny zwrotu świadczenia. Rozliczenie z dokonanych wypłat powinno odbywać się w formie pisemnej informacji o liczbie przekazów i wartości wypłaconych świadczeń w ciągu 7 dni po zakończeniu każdego miesiąca. Zamawiający dopuszcza możliwość rozliczenia w formie elektronicznej. Wykonawca dokonuje zwrotu świadczenia bez dodatkowego wynagrodzenia. Szacunkowa suma wypłacanych świadczeń dla podopiecznych Zamawiającego wynosi 200.600,00 zł miesięcznie, około 700 świadczeń miesięcznie. Łączna wartość nadanych w ciągu 1 roku przekazów sięga rzędu 2.407.200,00zł. Wykonawca ponosi wobec świadczeniobiorców odpowiedzialność materialną za przyjęte zlecenia wypłat do wysokości środków przekazanych przez zamawiającego na jego rachunek bankowy. Za okres rozliczeniowy przyjmuje się jeden miesiąc kalendarzowy. Do dnia 7-go następnego miesiąca po miesiącu rozliczeniowym Wykonawca wystawi fakturę VAT za realizację przedmiotu zamówienia. Zamawiający oraz Klient Zamawiającego (adresat przekazu) ma prawo do zgłoszenia reklamacji dotyczącej dostarczenia przekazu. Reklamacje zamawiającego dotyczące wypłaty świadczeń będą załatwiane nieodpłatnie w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia reklamacji. Jeżeli reklamacja okaże się uzasadniona, wykonawca zwraca zamawiającemu przekazane środki finansowe na wypłatę świadczenia wraz z wynagrodzeniem, które przysługiwałoby wykonawcy z tytułu wykonania umowy w sposób należyty. Liczba nadanych przekazów: Kwartał/rok 2012 (ilość przekazów) styczeń - wrzesień 2013 (ilość przekazów) I kwartał 1.805 1.975 II kwartał 1.694 1.849 III kwartał 1.837 1.838 IV kwartał 2.122 październik 2013 r. - 800 Liczba świadczeń wg kwoty pobieranych świadczeń za miesiąc październik 2013 r. Liczba nadanych przekazów z miesiącu październiku 2013 wynosi 800 sztuk. Kwota przekazów Ilość przekazów 100 zł i mniej 34 100,00 zł - 200 zł 307 200,01 zł - 300 zł 110 300,01 zł - 400 zł 86 400,01 zł - 500 zł 59 500,01 zł - 600 zł 122 600,01 zł - 700 zł 25 700,01 zł - 800 zł 48 800,01 zł - 900 zł 4 powyżej 900 zł 5 Uzupełnieniem opisu przedmiotu zamówienia są zapisy zawarte w Załączniku nr 7 do SIWZ - wzorze umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00 - Usługi pocztowe 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- InPost Finanse Sp. z o.o., ul. Malborska 130, 30-624 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 100389,74 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 40908,00
Oferta z najniższą ceną: 40908,00 / Oferta z najwyższą ceną: 40908,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Transport medyczny karetką typu S oraz świadczenie usług z zakresu transportu sanitarnego na rzecz osób ubezpieczonych, innych uprawnionych oraz przewóz materiału biologicznego
- "Odnowienie subskrypcji licencji SOLIDWORKS z utrzymaniem wsparcia technicznego na okres 36 miesięcy".
- Sukcesywna dostawa produktów leczniczych na rzecz Powiatowego Centrum Zdrowia sp. z o.o. w Otwocku z podziałem na 4 zadania
- Wyposażenie Domu Pomocy Społecznej "Wrzos"
- Przedmiotem zamówienia o nazwie "Projekt wieloetapowej, kompleksowej rewitalizacji Ratusza Miejskiego (d. Willa Rozalin). Etap 1 - rewitalizacja elewacji" oraz "Projekt wieloetapowej, (...)"
- Dostawa i montaż regałów archiwalnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Otwocku
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Gminy Wrocław
- Świadczenie usług pocztowych
- Usługi pocztowe na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wałczu w obrocie krajowym i zagranicznym
- Świadczenie usług pocztowych, polegających na przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek w obrocie krajowym i zagranicznym
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Dębicy
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego z zabudową przystosowaną do odbioru i transportu odpadów komunalnych w formie leasingu.
więcej: Usługi pocztowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.