Ogłoszenie z dnia 2017-06-02
Ogłoszenie nr 92125 - 2017 z dnia 2017-06-02 r.
Barlinek: "Przebudowa ul.Zielnej, Podgórnej i części ul.Kopernika w Barlinku (zadanie nr 1)z wymianą sieci wodociągowej(zadanie nr 2)i przebudową kanalizacji deszczowej w ul.Zielnej (zadanie nr 3)"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programugdzie zadanie 3 (kanalizacja deszczowa ulicy Zielnej) realizowane jest jako projekt "Budowa kanalizacji deszczowej w Barlinku" dofinansowany ze środków Unii Europejskich w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020, działanie 3.3 Poprawa stanu środowiska miejskiego.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 50186-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Barlinek, krajowy numer identyfikacyjny
52837900000, ul.
ul. Niepodległości
20,
74320
Barlinek, państwo
Polska, woj.
zachodniopomorskie, tel.
95 7462450 w. 16, faks
957 461 704, e-mail
umig@barlinek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Przebudowa ul.Zielnej, Podgórnej i części ul.Kopernika w Barlinku (zadanie nr 1)z wymianą sieci wodociągowej(zadanie nr 2)i przebudową kanalizacji deszczowej w ul.Zielnej (zadanie nr 3)"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RGPI.IV.7013.2.17
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:zadanie 1) przebudowa ulicy Zielnej, Podgórnej i części Kopernika w Barlinku - łączna długość przebudowywanego odcinka 847 mb, - rozbiórka istniejącej konstrukcji w/w ulic - wykonanie elementów kanalizacji deszczowej: wpusty żeliwne, studnie rewizyjne, przykanaliki PVC SN8 - wykonanie pełnej konstrukcji jedni i chodników: stabilizacja cementem C1,5/2,0 z dowozu gr.10cm - łącznie 11 376,80 m2 podbudowa z kruszyw 0/31 - 786 m2 o gr.31 cm, 4 980 m2 o gr. 20 cm, 3 009,50 m2 o gr.15 cm podbudowa z AC16P 50/70 - 4 980 m2 o gr.8 cm warstwa ścieralna SMA 11 PMB45/80-55 - 4 980 m2 o gr.4 cm kostka betonowa gr.8 cm - łącznie 4 227 m2 - oznakowanie pionowe - 74 tarcze - oznakowanie poziome: cienkowarstwowe 76,44 m2, grubowarstwowe 262,68 m2 - wykonanie trawników - 3,2 tys. m2 zadanie 2) wymiana sieci wodociągowej po trasie istniejącego wodociągu; przebudowa sieci wodociągowej w ulicy Zielnej: sieć wodociągowa o długości 382,20 mb, gdzie odcinek 280 mb w obszarze przebudowywanej drogi, pozostała część 102 mb poza obszarem zadania nr 1; bezwykopowo 26 mb sieci; sieć z rur O 200 PE 100 SDR 17 PN10, przyłącza wodociągowe z rur O40, O32 PE 100 SDR17 PN10 b) przebudowa sieci wodociągowej ulicy Matejki: sieć wodociągowa o długości 140,8 mb + 9,4 mb w obszarze przebudowywanych ulic (działka 749 oraz 468/5), za wyjątkiem 10-cio metrowego przejścia pod ulicą Szosową (droga powiatowa) metodą przecisku w rurze osłonowej O160 PE 100; sieć wykonać z rur O 110 PE 100 SDR 17 PN10, przyłącza z rur O40, PE 100 SDR17 PN10; zadanie 3) przebudowa kanalizacji deszczowej ul.Zielnej wykonanie rurociągu deszczowego O1000 mm (356,1 mb) i O1200 mm (30,76 mb) - separator koelescencyjny (S7)z osadnikiem i bypassem - studnie zintegrowane DN 1200 - 16 szt. - studnie rewizyjne z kręgów betonowych O2000 mm - 3 szt. - komora (K2) o podstawie 3440 mm x 2300 m; hw=2520 mm - prefabrykat wylotu WL1 wraz z materacem gabionowym;
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233140-2
Dodatkowe kody CPV:
45232130-2,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT4726515 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 5813613,69 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BARLINKA
- Zakup, dostawa i uruchomienie myjni narzędziowej dla Szpitala Barlinek
- "Termomodernizacja i remont budynków mieszkaniowych 4 wspólnot mieszkaniowych tj.: Kościelna 2, 1 Maja 23, Chmielna 10 - 11, Pełczycka 16 w Barlinku"
więcej: przetargi w Barlinku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.