To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-04-27
Biała Podlaska: Dostawa materiałów biurowych oraz papieru na potrzeby Sądu Rejonowego w Białej Podlaskiej ZP-2/2011
Numer ogłoszenia: 92126 - 2011; data zamieszczenia: 27.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 57522 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy, ul. Brzeska 20-22, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 0-83 342 08 80, faks 0-83 343 55 24.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wymiar sprawiedliwości.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych oraz papieru na potrzeby Sądu Rejonowego w Białej Podlaskiej ZP-2/2011.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych do Sądu Rejonowego w Białej Podlaskiej przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy. Zamawiający wymaga dostarczenia materiałów biurowych i papieru spełniajacych wymagania okreslone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do siwz. W załączniku określone zostały: nazwa asortymentu, ilości, wymagania odnośnie danego asortymentu. Zamawiajacy wymaga dostaw: 1 Blok listowy szt. 20; 2 Blok rysunkowy szkolny szt. 30; 3 Cienkopis czerwony szt. 150; 4 Cienkopis zielony szt. 150; 5 Cienkopis czarny szt. 400; 6 Cienkopis niebieski szt. 400 7 Cienkopis fibrowy czerwony szt. 20; 8 Cienkopis fibrowy czarny szt. 20; 9 Datownik szt. 10; 10 Długopis szt. 200; 11 Dziurkacz szt.1; 12 Dziurkacz szt. 20; 13 Flamaster czarny szt. 300; 14 Flamaster czerwony szt. 200; 15 Flamaster szt. 10; 16 Folia barwiąca op./2 szt. 5; 17 Folia kopiująca op./2 szt. 10; 18 Gumka biurowa szt. 50; 19 Igły do szycia szt. 30; 20 Kalkulator biurowy szt. 10; 21 Kalkulator z drukarką szt. 1; 22 Karteczki - znaczniki szt. 150; 23 Kartki samoprzylepne bl./100szt. 500; 24 Kartki samoprzylepne bl./100szt. 300; 25 Klej biurowy w sztyfcie szt. 100; 26 Klipsy archiwizacyjne op/100 szt. 60; 27 Klipy biurowe 25 mm op./12 szt. 30; 28 Klipy biurowe 33 mm op./12 szt. 30; 29 Klipy biurowe 51 mm op./12 szt. 10; 30 Korektor w piórze szt. 50; 31 Korektor w taśmie szt. 50; 32 Koszulka na dokumenty A-4 op./100szt. 55; 33 Koszulka na dokumenty A-5 op./100szt. 1; 34 Kredki ołówkowe op. 10; 35 Linijka szt. 15; 36 Marker z okrągłą końcówką czarny szt. 180; 37 Marker z okrągłą końcówką czerwony szt. 80; 38 Marker ze ściętą końcówką czarny szt. 300; 39 Marker do płyt CD (foliopis) szt. 10; 40 Naboje atramentowe do pióra wiecznego op./5szt. 300; 41 Naboje atramentowe do pióra wiecznego op./5 szt. 50; 42 Nici szt. 50; 43 Notatnik akademicki szt. 30; 44 Nożyczki biurowe szt. 20; 45 Nożyk do papieru mały szt. 20; 46 Ofertówka op./25szt 20; 47 Okładka do bindowania op./100szt. 1; 48 Okładka do bindowania op./100szt. 1; 49 Okładka do termobindownicy szer. Grzbietu 18 mm op./25 szt. 1; 50 Okładka na dokumenty szt. 30; 51 Ołówek szt. 100; 52 Papier ryza 4000; 53 Papier ryza 1000; 54 Papier ryza 1; 55 Papier ryza 1; 56 Papier kolorowy ryza/250 szt 2; 57 Papier offsetowy ryza 15; 58 Papier ozdobny op./50 szt. 2; 59 Papier pakowy kg. 20; 60 Pinezki op./30szt. 5; 61 Pióro wieczne szt. 27; 62 Podajnik biurkowy do taśm klejących szt. 5; 63 Podkładka na biurko szt. 20; 64 Podkładka z klipem szt. 10; 65 Poduszka do stempli metalowych szt. 3; 66 Pojemnik na czasopisma szt. 5; 67 Przybornik biurowy szt. 10; 68 Rozszywasz szt. 10; 69 Segregator szeroki szt. 250; 70 Segregator wąski szt. 100; 71Skoroszyt plastikowy A - 4 twardy op./10szt. 20; 72 Skoroszyt plastikowy A-4 wpinany op./10szt. 50; 73 Spinacze 33 mm op./100szt. 100; 74 Spinacze 50 mm op./100szt. 20; 75 Sznurek szt. 15; 76 Szufladka na dokumenty,szt. 30; 77 Szydło szt. 10; 78 Tablica korkowa szt. 7; 79 Taśma klejąca pakowa szt. 80; 80 Taśma klejąca pakowa szt. 50; 81 Taśma barwiąca do kalkulatora szt. 1; 82 Taśma dwustronnie klejąca szt. 5; 83 Taśma klejąca biurowa szt. 250; 84 Taśma papierowa do kalkulatora op./10szt 50; 85 Teczka na rzep szt. 50; 86 Teczka wiązana szt. 500; 87 Teczka z gumką szt. 100; 88 Temperówka metalowa szt. 20; 89 Tusz do stempli czerwony szt. 5; 90 Tusz do stempli fioletowy szt. 80; 91 Tusz do stempli niebieski szt. 90; 92 Tusz do stempli czarny szt. 5; 93 Tusz do stempli metalowych niebieski szt. 20; 94 Tuszownica szt.6; 95 Tuszownica szt. 12; 96 Tuszownica szt. 10; 97 Wałeczek barwiący szt. 20; 98 Wkład do długopisu Pentel BK77 op./12 szt. 10; 99 Wkład wielkopojemny do długopisu szt. 50; 100 Wkład wielkopojemny do długopisu szt. 5; 101 Wkład wielkopojemny do długopisu szt. 100; 102 Wkład do pióra kulkowego szt. 10; 103 Woreczki foliowe z zamknięciem op./100szt. 1; 104 Zakreślasz fluorescencyjny szt. 40; 105 Zakreślasz fluorescencyjny szt. 40; 106 Zakreślasz fluorescencyjny szt.50; 107 Zeszyt szt. 50; 108 Zszywacz szt. 30; 109 Zszywacz szt. 10; 110 Zszywacz szt. 1; 111 Zszywki op./1000szt. 1; 112 Zszywki op./1000szt. 200; 113 Zszywki op./1000szt. 200; 114 Zwilżacz do palców wodny szt. 2; 115 Zwilżacz glicerynowy do palców szt. 5; 116 Magnesy do tablic magnetycznych szt. 1; 117 Folia barwiąca szt. 1; 118 Pióro kulkowe szt. 1; 119 Długopis na sprężynce szt. 10; 120 Naboje do pióra wiecznego Waterman op./8 szt. 5; 121 Naboje do pióra wiecznego Watermanop./8 szt. 5; 122 Grzbiety do bindowania średnica 5mm op./100 szt.1; 123 Grzbiety do bindowania śr. 6 op./100 szt. 1..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO PLUS L.A. KOPTYRA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
BIURO PLUS L.A. KOPTYRA SPÓŁKA JAWNA
- BIURO PLUS Lucyna i Andrzej Koptyra sp.j., ul. Handlowa 4b, 37-450 Stalowa Wola, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 85370,01 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 72358,07
Oferta z najniższą ceną: 72358,07 / Oferta z najwyższą ceną: 81516,60
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Usługi pocztowe na rzecz Urzędu Miasta Biała Podlaska w 2025 roku
- Dostawa unitu stomatologicznego, lamp przepływowych bakteriobójczych oraz napędu ortopedycznego, w podziale na 3 części.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej (sprzedaż i dostawa (dystrybucja)) do obiektów Akademii Bialskiej im. Jana Pawła II
- "Świadczenie usługi ochrony mienia w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów w Białej Podlaskiej"
- Wymiana nawierzchni z płyt betonowych wraz z uzupełnieniem kruszywem mineralnym łamanym, z mechanicznym nadaniem spadków podłużnych (DP nr 1120L)
- "Przebudowa drogi gminnej nr 100655L - ul. Torowej w Białej Podlaskiej"
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa artykułów biurowych i niszczarek do NoOSG"
- Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 - edycja 1 w Żłobku "BEREK", Wywłoczka 153, 22-470 Zwierzyniec .
- Dostawa papieru kserograficznego na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Lublinie oraz podległych jej Prokuratur Rejonowych
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych na potrzeby Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku
- Dostawa materiałów dla uczestników projektu "Dziś Uczeń - Jutro Student"
- Zakup i dostawy artykułów gospodarczych, biurowych i czystościowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.