eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drezdenko › "Organizacja i prowadzenie zajęć dla osób niepełnosprawnych intelektualnie oraz dla ich opiekunów w dniach03.06.2017 r., 04.06.2017 r. w ramach realizacji projektu pn. "Aktywna integracja w powiecie strzelecko - drezdeneckim", dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020 Oś Priorytetowa 7 Równowaga Społeczna, Działanie 7.2 Programy aktywnej integracji realizowane przez powiatowe centra pomocy rodzinie.



Ogłoszenie z dnia 2017-06-02

Ogłoszenie nr 92139 - 2017 z dnia 2017-06-02 r.

Drezdenko: "Organizacja i prowadzenie zajęć dla osób niepełnosprawnych intelektualnie oraz dla ich opiekunów w dniach: 03.06.2017 r., 04.06.2017 r. w ramach realizacji projektu pn. "Aktywna integracja w powiecie strzelecko - drezdeneckim", dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020 Oś Priorytetowa 7 Równowaga Społeczna, Działanie 7.2 Programy aktywnej integracji realizowane przez powiatowe centra pomocy rodzinie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Zadanie realizowane jest w ramach projektu pod nazwą: "Aktywna integracja w powiecie strzelecko - drezdeneckim" dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020 Oś Priorytetowa 7 Równowaga Społeczna, Działanie 7.2 Programy aktywnej integracji realizowane przez powiatowe centra pomocy rodzinie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, krajowy numer identyfikacyjny 21119336900000, ul. ul. Kościuszki 31, 66530 Drezdenko, państwo Polska, woj. lubuskie, tel. 957 637 041, faks 957 621 247, e-mail dorota.kwl@wp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Organizacja i prowadzenie zajęć dla osób niepełnosprawnych intelektualnie oraz dla ich opiekunów w dniach: 03.06.2017 r., 04.06.2017 r. w ramach realizacji projektu pn. "Aktywna integracja w powiecie strzelecko - drezdeneckim", dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020 Oś Priorytetowa 7 Równowaga Społeczna, Działanie 7.2 Programy aktywnej integracji realizowane przez powiatowe centra pomocy rodzinie.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1 Przedmiotem zamówienia jest organizacja i prowadzenie zajęć dla osób niepełnosprawnych intelektualnie oraz dla ich opiekunów wg poniższego: a) Trening spędzania czasu wolnego dla osób niepełnosprawnych mający na celu naukę aktywnych form spędzania czasu wolnego, obejmujący m.in. następujące tematy: - zachęcanie uczestników do aktywnego spędzania czasu wolnego: spacery, spotkania integracyjne, zajęcia ruchowe itp. - korzystanie z basenu i innych obiektów rekreacyjnych, w tym przynajmniej 3 godziny aktywnych zajęć w basenie - praktyczna nauka zachowania się w kawiarni lub w restauracji (Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi możliwość samodzielnego złożenia zamówienia deseru - koszty zamówienia pokrywa Wykonawca). Ilość uczestników: 18 osób Termin: 03.06.2017 r. (9 godzin), 04.06.2017 (8 godzin) , 05.06.2017 r. (3 godziny) Miejsce: ośrodek wczasowy w Jarosławcu. Zajęcia odbędą się w trzech grupach (w każdej grupie 6 uczestników), po 20 godzin zegarowych dla każdej grupy. Wykonawca zapewni dla każdej grupy jednego trenera (łącznie 3 trenerów, ponieważ zajęcia dla każdej grupy odbywać się będą w tym samym czasie), który posiada: 1. wykształcenie wyższe psychologiczne lub pedagogiczne lub pokrewne, posiada minimum dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu tego typu zajęć dla osób niepełnosprawnych intelektualnie lub 2. wykształcenie wyższe, posiadający uprawnienia coacha oraz minimum dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu tego typu zajęć dla osób niepełnosprawnych intelektualnie. Wykonawca zapewni trenera, który poprowadzi aktywne zajęcia ruchowe w basenie. Zamawiający zapewni dostęp do basenu. Zamawiający nie zapewnia osobom wykonującym zamówienie noclegu, wyżywienia, dojazdu oraz innych świadczeń. b) Zajęcia integrująco - motywujące dla opiekunów osób niepełnosprawnych, obejmując m.in. następujące tematy: - odetchnij aby obdarować innych, - komfort i relaks - skąd brać siłę i energię do działania. Termin: 03.06.2017 r. (4 godziny), 04.06.2017 r. (4 godziny), 05.06.2017 r. (2 godziny) Miejsce: ośrodek wczasowy w Jarosławcu. Ilość godzin: 10 Zajęcia odbędą się w 1 grupie (9 uczestników) Wykonawca zapewni trenera, który posiada: 1. wykształcenie wyższe psychologiczne lub pedagogiczne lub pokrewne posiada minimum dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu tego typu zajęć lub 2. wykształcenie wyższe posiadający uprawnienia coacha oraz minimum dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu tego typu. Zamawiający zapewni sale do przeprowadzenia zajęć. Zamawiający nie zapewnia osobom wykonującym zamówienie noclegu, wyżywienia, dojazdu oraz innych świadczeń. Dotyczy a i b: Materiały i sprzęt do prowadzenia zajęć zapewni Wykonawca. Wszystkie materiały muszą być oznaczone według wzoru dostarczonego przez Odbiorcę. Wykonawca przeprowadzi ankiety ewaluacyjne wśród wszystkich uczestników zajęć, oceniające każde zajęcia osobno i sporządzi z nich raport. Wykonawca wystawi każdemu uczestnikowi zajęć zaświadczenie potwierdzające udział w zajęciach (80% obecności uprawnia Wykonawcę do wydania uczestnikowi zaświadczenia) oraz przekaże Zamawiającemu kopię wydanych zaświadczeń wraz z listą potwierdzającą ich odbiór. Po wykonaniu zlecenia Wykonawca dostarczy Odbiorcy w terminie do 15 czerwca 2017 r. dokumenty dotyczące przeprowadzonych zajęć, które muszą być oznaczone logotypami dostarczonymi przez Odbiorcę: a) dzienniki zajęć, b) sprawozdanie z prowadzonych zajęć zawierające co najmniej następujące informacje: - termin i czas wykonania zajęć - cel i zakres tematyczny - ilość osób biorących udział w zajęciach c) ankiety ewaluacyjne wraz z raportem d) kopię wydanych zaświadczeń wraz z listą potwierdzającą ich odbiór.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 80400000-8
Dodatkowe kody CPV: 85312320-8, 80340000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone na podstawie art. 138 o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.)

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Fundacja Wspierania Rozwoju Pro Synergia, , ul. Mała 1, 66-400 , Gorzów Wlkp., kraj/woj. lubuskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 12 390
Oferta z najniższą ceną/kosztem 12 390
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 12 600
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.