Ogłoszenie z dnia 2017-06-02
Ogłoszenie nr 92139 - 2017 z dnia 2017-06-02 r.
Drezdenko: "Organizacja i prowadzenie zajęć dla osób niepełnosprawnych intelektualnie oraz dla ich opiekunów w dniach: 03.06.2017 r., 04.06.2017 r. w ramach realizacji projektu pn. "Aktywna integracja w powiecie strzelecko - drezdeneckim", dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020 Oś Priorytetowa 7 Równowaga Społeczna, Działanie 7.2 Programy aktywnej integracji realizowane przez powiatowe centra pomocy rodzinie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuZadanie realizowane jest w ramach projektu pod nazwą: "Aktywna integracja w powiecie strzelecko - drezdeneckim" dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020 Oś Priorytetowa 7 Równowaga Społeczna, Działanie 7.2 Programy aktywnej integracji realizowane przez powiatowe centra pomocy rodzinie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, krajowy numer identyfikacyjny
21119336900000, ul.
ul. Kościuszki
31,
66530
Drezdenko, państwo
Polska, woj.
lubuskie, tel.
957 637 041, faks
957 621 247, e-mail
dorota.kwl@wp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Organizacja i prowadzenie zajęć dla osób niepełnosprawnych intelektualnie oraz dla ich opiekunów w dniach: 03.06.2017 r., 04.06.2017 r. w ramach realizacji projektu pn. "Aktywna integracja w powiecie strzelecko - drezdeneckim", dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020 Oś Priorytetowa 7 Równowaga Społeczna, Działanie 7.2 Programy aktywnej integracji realizowane przez powiatowe centra pomocy rodzinie.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1 Przedmiotem zamówienia jest organizacja i prowadzenie zajęć dla osób niepełnosprawnych intelektualnie oraz dla ich opiekunów wg poniższego: a) Trening spędzania czasu wolnego dla osób niepełnosprawnych mający na celu naukę aktywnych form spędzania czasu wolnego, obejmujący m.in. następujące tematy: - zachęcanie uczestników do aktywnego spędzania czasu wolnego: spacery, spotkania integracyjne, zajęcia ruchowe itp. - korzystanie z basenu i innych obiektów rekreacyjnych, w tym przynajmniej 3 godziny aktywnych zajęć w basenie - praktyczna nauka zachowania się w kawiarni lub w restauracji (Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi możliwość samodzielnego złożenia zamówienia deseru - koszty zamówienia pokrywa Wykonawca). Ilość uczestników: 18 osób Termin: 03.06.2017 r. (9 godzin), 04.06.2017 (8 godzin) , 05.06.2017 r. (3 godziny) Miejsce: ośrodek wczasowy w Jarosławcu. Zajęcia odbędą się w trzech grupach (w każdej grupie 6 uczestników), po 20 godzin zegarowych dla każdej grupy. Wykonawca zapewni dla każdej grupy jednego trenera (łącznie 3 trenerów, ponieważ zajęcia dla każdej grupy odbywać się będą w tym samym czasie), który posiada: 1. wykształcenie wyższe psychologiczne lub pedagogiczne lub pokrewne, posiada minimum dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu tego typu zajęć dla osób niepełnosprawnych intelektualnie lub 2. wykształcenie wyższe, posiadający uprawnienia coacha oraz minimum dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu tego typu zajęć dla osób niepełnosprawnych intelektualnie. Wykonawca zapewni trenera, który poprowadzi aktywne zajęcia ruchowe w basenie. Zamawiający zapewni dostęp do basenu. Zamawiający nie zapewnia osobom wykonującym zamówienie noclegu, wyżywienia, dojazdu oraz innych świadczeń. b) Zajęcia integrująco - motywujące dla opiekunów osób niepełnosprawnych, obejmując m.in. następujące tematy: - odetchnij aby obdarować innych, - komfort i relaks - skąd brać siłę i energię do działania. Termin: 03.06.2017 r. (4 godziny), 04.06.2017 r. (4 godziny), 05.06.2017 r. (2 godziny) Miejsce: ośrodek wczasowy w Jarosławcu. Ilość godzin: 10 Zajęcia odbędą się w 1 grupie (9 uczestników) Wykonawca zapewni trenera, który posiada: 1. wykształcenie wyższe psychologiczne lub pedagogiczne lub pokrewne posiada minimum dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu tego typu zajęć lub 2. wykształcenie wyższe posiadający uprawnienia coacha oraz minimum dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu tego typu. Zamawiający zapewni sale do przeprowadzenia zajęć. Zamawiający nie zapewnia osobom wykonującym zamówienie noclegu, wyżywienia, dojazdu oraz innych świadczeń. Dotyczy a i b: Materiały i sprzęt do prowadzenia zajęć zapewni Wykonawca. Wszystkie materiały muszą być oznaczone według wzoru dostarczonego przez Odbiorcę. Wykonawca przeprowadzi ankiety ewaluacyjne wśród wszystkich uczestników zajęć, oceniające każde zajęcia osobno i sporządzi z nich raport. Wykonawca wystawi każdemu uczestnikowi zajęć zaświadczenie potwierdzające udział w zajęciach (80% obecności uprawnia Wykonawcę do wydania uczestnikowi zaświadczenia) oraz przekaże Zamawiającemu kopię wydanych zaświadczeń wraz z listą potwierdzającą ich odbiór. Po wykonaniu zlecenia Wykonawca dostarczy Odbiorcy w terminie do 15 czerwca 2017 r. dokumenty dotyczące przeprowadzonych zajęć, które muszą być oznaczone logotypami dostarczonymi przez Odbiorcę: a) dzienniki zajęć, b) sprawozdanie z prowadzonych zajęć zawierające co najmniej następujące informacje: - termin i czas wykonania zajęć - cel i zakres tematyczny - ilość osób biorących udział w zajęciach c) ankiety ewaluacyjne wraz z raportem d) kopię wydanych zaświadczeń wraz z listą potwierdzającą ich odbiór.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
80400000-8
Dodatkowe kody CPV:
85312320-8,
80340000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone na podstawie art. 138 o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.)
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 12 390 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z DREZDENKA
- Termomodernizacja budynków mieszkalnych - leśniczówka Sosnówka i leśniczówka Odyniec
- Miejska ekoprzestrzeń - budowa targowiska wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Drezdenku
więcej: przetargi w Drezdenku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.