To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-02
Ogłoszenie nr 92172 - 2017 z dnia 2017-06-02 r.
Warszawa: Konserwacja Systemu Sygnalizacji Ostrzegawczej na Wielkich Jeziorach Mazurskich
wraz z wymianą systemów magazynowania energii na 4 obiektach
oraz w ramach prawa opcji: Wymiana systemów magazynowania energii na dodatkowych obiektach w maksymalnej liczbie 10 sztuk
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 513557-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Warszawie, krajowy numer identyfikacyjny
01618399100000, ul.
ul. Zarzecze
13B,
03194
Warszawa, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
(22) 587 03 60; 587 03 62-64, faks
(22) 587 02 02, e-mail
przetargi@warszawa.rzgw.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.warszawa.rzgw.go.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Administracja rządowa niezespolona
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Konserwacja Systemu Sygnalizacji Ostrzegawczej na Wielkich Jeziorach Mazurskich wraz z wymianą systemów magazynowania energii na 4 obiektach oraz w ramach prawa opcji: Wymiana systemów magazynowania energii na dodatkowych obiektach w maksymalnej liczbie 10 sztuk
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia podstawowego jest konserwacja systemu sygnalizacji ostrzegawczej na Wielkich Jeziorach mazurskich wraz z wymianą systemów magazynowania energii na 4 obiektach. W zakres zadania wchodzi: o W trakcie trwania okresu serwisowego naprawa/wymiana uszkodzonych elementów systemu: - sterowników MS-STER-LED-01, - telefonów MS-GSM, - lamp MSL-50000Y, - baterii, o Zapewnienie łączności telefonicznej z obiektami, o Codzienna kontrola poprawności działania systemu, o Analiza logów w systemie zarządzania, o Porządkowanie bazy danych, o Analiza bilansu lamp 5 razy w tygodniu, o Wykonanie wszelkich innych czynności gwarantujących prawidłową pracę systemu, o Wykonanie przeglądu systemu oznakowania ostrzegawczego na koniec sezonu żeglarskiego obejmującego sprawdzenie poprawności działania: - sterowników MS-STER-LED-01, - telefonów MS-GSM, - lamp MSL-50000Y, - transmisji danych, - stanu naładowania baterii, - kontrola stanu połączeń elektrycznych, o Wykonanie i montaż litowo-jonowych systemów magazynowania energii: - pojemność 7,5 kWh, - ogniwa litowo-żelazowe, - zakres temperaturowy pracy ogniw od -40 do 80°C, Baterie nadzorowane przez system BMS o następujących parametrach: - baterie wyposażone w balansery ze sprzętowym zabezpieczeniem sprzętowym przed nadmiernym rozładowaniem. Każdy z balanserów mierzy napięcie i temperaturę baterii, - sprzętowe zabezpieczenie całego łańcucha baterii przed przeładowaniem i przed nadmiernym rozładowaniem, - system BMS z kontrolą prądu ładowania i rozładowania baterii. Powiadamianie SMS-em o nadmiernym rozładowanie akumulatora i w tym przypadku odłączenie zasilania lamp, - system BMS musi zapewnić komunikację Master Slave (sterownikiem baterii) za pomocą światłowodów, dedykowany protokół transmisji, - system BMS musi zapewnić transmisję do centrum nadzoru następujących mierzonych parametrów baterii: napięcie na łańcuchu baterii, minimalne napięcie baterii, maksymalne napięcie baterii, minimalna i maksymalna temperatura baterii. Liczba systemów bateryjnych do wykonania i zamontowania: 4 sztuki. Wszelkie koszty związane z dojazdem, robotami, jak również koszty wymiany i naprawy elementów Systemu - pozostają po stronie Wykonawcy, z wyjątkiem zakupu części o cenie powyżej 1 000 zł za którą, na podstawie potwierdzonego przez Inspektora Nadzoru dokumentu zakupu, zapłaci Zamawiający, pokrywając również 10 % marży zakupowej. W ramach prawa opcji Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia wykonania i zamontowania dodatkowych baterii w liczbie do 10 sztuk. Zatem ogólna liczba wymiany systemów magazynowania energii na obiektach Systemu w ramach niniejszego zamówienia może wynieść od 4 do 14 sztuk. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o liczbie przewidzianych do wymiany systemów magazynowania energii po zakończeniu sezonu żeglugowego 2017.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
34996200-7
Dodatkowe kody CPV:
,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT346600 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 242310 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedmiotem Zamówienia są usługi krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką (pracowników i innych osób wskazanych przez Zamawiającego) oraz rzeczy na warunkach odroczonej płatności w granicach topograficznych Miasta st. Warszawy, a także w innych miastach lub miejscowościach poza Warszawą. Usługi będą świadczone zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług Przewozowych, Zasadami korzystania z bezgotówkowego systemu rozliczeń, które Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do swojej oferty oraz na warunkach określonych w Umowie i Opisie Przedmiotu Zamówienia.
- Dostawa produktów leczniczych, nr TP-47/25/TM
- Wykonanie remontu instalacji wodno - kanalizacyjnej fontanny zlokalizowanej na Rynku Mariensztackim w Warszawie.
- Dostawa energii elektrycznej dla Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie.
- Wykonanie badania pt.: "Ewaluacja mechanizmu warunkowości podstawowej w ramach polityki spójności w perspektywie 2021-2027".
- Remont pokrycia dachowego wraz z wykonaniem obróbek z papy termozgrzewalnej ogniomurów i kominów budynków mieszkalnych w Siemirowicach przy ul. Osiedle Na Skarpie 8 i 9
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.