eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaKonserwacja Systemu Sygnalizacji Ostrzegawczej na Wielkich Jeziorach Mazurskich wraz z wymianą systemów magazynowania energii na 4 obiektach oraz w ramach prawa opcjiWymiana systemów magazynowania energii na dodatkowych obiektach w maksymalnej liczbie 10 sztuk

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-02

Ogłoszenie nr 92172 - 2017 z dnia 2017-06-02 r.

Warszawa: Konserwacja Systemu Sygnalizacji Ostrzegawczej na Wielkich Jeziorach Mazurskich wraz z wymianą systemów magazynowania energii na 4 obiektach oraz w ramach prawa opcji: Wymiana systemów magazynowania energii na dodatkowych obiektach w maksymalnej liczbie 10 sztuk
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 513557-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Warszawie, krajowy numer identyfikacyjny 01618399100000, ul. ul. Zarzecze 13B, 03194 Warszawa, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. (22) 587 03 60; 587 03 62-64, faks (22) 587 02 02, e-mail przetargi@warszawa.rzgw.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.warszawa.rzgw.go.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Administracja rządowa niezespolona

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Konserwacja Systemu Sygnalizacji Ostrzegawczej na Wielkich Jeziorach Mazurskich wraz z wymianą systemów magazynowania energii na 4 obiektach oraz w ramach prawa opcji: Wymiana systemów magazynowania energii na dodatkowych obiektach w maksymalnej liczbie 10 sztuk

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia podstawowego jest konserwacja systemu sygnalizacji ostrzegawczej na Wielkich Jeziorach mazurskich wraz z wymianą systemów magazynowania energii na 4 obiektach. W zakres zadania wchodzi: o W trakcie trwania okresu serwisowego naprawa/wymiana uszkodzonych elementów systemu: - sterowników MS-STER-LED-01, - telefonów MS-GSM, - lamp MSL-50000Y, - baterii, o Zapewnienie łączności telefonicznej z obiektami, o Codzienna kontrola poprawności działania systemu, o Analiza logów w systemie zarządzania, o Porządkowanie bazy danych, o Analiza bilansu lamp 5 razy w tygodniu, o Wykonanie wszelkich innych czynności gwarantujących prawidłową pracę systemu, o Wykonanie przeglądu systemu oznakowania ostrzegawczego na koniec sezonu żeglarskiego obejmującego sprawdzenie poprawności działania: - sterowników MS-STER-LED-01, - telefonów MS-GSM, - lamp MSL-50000Y, - transmisji danych, - stanu naładowania baterii, - kontrola stanu połączeń elektrycznych, o Wykonanie i montaż litowo-jonowych systemów magazynowania energii: - pojemność 7,5 kWh, - ogniwa litowo-żelazowe, - zakres temperaturowy pracy ogniw od -40 do 80°C, Baterie nadzorowane przez system BMS o następujących parametrach: - baterie wyposażone w balansery ze sprzętowym zabezpieczeniem sprzętowym przed nadmiernym rozładowaniem. Każdy z balanserów mierzy napięcie i temperaturę baterii, - sprzętowe zabezpieczenie całego łańcucha baterii przed przeładowaniem i przed nadmiernym rozładowaniem, - system BMS z kontrolą prądu ładowania i rozładowania baterii. Powiadamianie SMS-em o nadmiernym rozładowanie akumulatora i w tym przypadku odłączenie zasilania lamp, - system BMS musi zapewnić komunikację Master Slave (sterownikiem baterii) za pomocą światłowodów, dedykowany protokół transmisji, - system BMS musi zapewnić transmisję do centrum nadzoru następujących mierzonych parametrów baterii: napięcie na łańcuchu baterii, minimalne napięcie baterii, maksymalne napięcie baterii, minimalna i maksymalna temperatura baterii. Liczba systemów bateryjnych do wykonania i zamontowania: 4 sztuki. Wszelkie koszty związane z dojazdem, robotami, jak również koszty wymiany i naprawy elementów Systemu - pozostają po stronie Wykonawcy, z wyjątkiem zakupu części o cenie powyżej 1 000 zł za którą, na podstawie potwierdzonego przez Inspektora Nadzoru dokumentu zakupu, zapłaci Zamawiający, pokrywając również 10 % marży zakupowej. W ramach prawa opcji Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia wykonania i zamontowania dodatkowych baterii w liczbie do 10 sztuk. Zatem ogólna liczba wymiany systemów magazynowania energii na obiektach Systemu w ramach niniejszego zamówienia może wynieść od 4 do 14 sztuk. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o liczbie przewidzianych do wymiany systemów magazynowania energii po zakończeniu sezonu żeglugowego 2017.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:


II.5) Główny Kod CPV: 34996200-7
Dodatkowe kody CPV: ,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT346600
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
M - SOFT Sp. z o.o., , ul. Parcelacyjna 1a, 03-155, Warszawa, kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 242310
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.