To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-03-22
Bydgoszcz: Przeprowadzenie kursu -Skuteczny Menedżer-
Numer ogłoszenia: 92191 - 2011; data zamieszczenia: 22.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 55371 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. J.J. Śniadeckich, ul. Kordeckiego 20, 85-225 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (052) 374-93-32, 374-94-03, faks 052 3749332.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kursu -Skuteczny Menedżer-.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu -Skuteczny menedżer- w ramach projektu Nowa wiedza - nowe kompetencje. 2. Na potrzeby niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia określa się zamiennie jako kurs. 3. Zakres obejmujący skuteczne przeprowadzenie Kursu: - przeprowadzenie dwóch edycji kursu -Skuteczny menedżer- w siedzibie Zamawiającego; - zakres tematyczny: kierowanie zespołem, komunikację zarządzającą, budowanie efektywnych zespołów, cechy skutecznego lidera, motywowanie pracowników, ustalanie celów i priorytetów, delegowanie, rekrutację, rozmowę oceniającą, zwolnienia, etykietę biznesową, szkolenia pracowników, strategię zarządzania, zasobami ludzkimi; - każda edycja kursu obejmuje 12 dni szkoleniowych, w każdej edycji 84 godz. lekcyjnych; - opracowanie i przygotowanie materiałów szkoleniowych przez Wykonawcę; Obowiązki trenerów: - przywitanie uczestników kursu, - poinformowanie uczestników o udziale w kursie finansowanym z projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społeczne-go, - prowadzenie dokumentacji szkoleniowej, obejmującej: dziennik zajęć, weryfikację formularzy, wystawienie certyfikatów i odbiór potwierdzeń ich ode-brania, materiałów szkoleniowych, przeprowadzenie pretestów, postestów oraz ankiety ewaluacyjnej, - w przypadku zmiany sali wynikającej z przyczyn nie zależnych od Zamawiającego (np. brak prądu) konieczne jest jej oznakowanie oraz drogi dojścia do sali, - odebranie od uczestników oryginałów formularzy zgłoszeniowych (weryfikacja poprzez: poprawność wypełnienia, czytelność wszystkich pól i podpisów we wskazanych miejscach, - rozdanie deklaracji uczestnictwa w projekcie a także zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu podpisania i późniejsze ich zebranie, - rozdanie oświadczeń do podpisania przez uczestników o otrzymaniu wyżywienia, materiałów szkoleniowych i certyfikatów oraz list obecności (sprawdzenie kompletności podpisów), - rozdanie ankiety ewaluacyjnej w celu wypełnienia przez uczestników przed zakończeniem kursu oraz późniejszej jej zebranie, - rozdanie testów wiedzy uczestnikom, na początku i przed zakończeniem kur-su oraz późniejsze ich zebranie, - wypełnienie karty pracy trenera, - wykonawca przekaże dokumentacji w terminie 2 dni od daty zakończenia każdej edycji kursu Zamawiającemu. Przekazanie dokumentacji nastąpi na podstawie przygotowanego przez Wykonawcę protokołu przekazania/odbioru. - Warunkiem wystawienia faktury przez Wykonawcę i przyjęcie jej przez Zamawiającego jest wcześniejsze podpisanie protokołu przekazania/odbioru dokumentacji. - protokół przekazania/odbioru sporządzi każdorazowo Wykonawca. Zamawiający zastrzega, że trener będzie monitorowany przez osobę wyznaczoną przez Zamawiającego oraz oceniany na podstawie ankiet ewaluacyjnych wypełnianych przez uczestników kursu każdorazowo po zakończeniu zajęć w celu osiągnięcia rezultatów oraz zapewnienia najwyższej jakości kursu. W przypadku gdy trener otrzyma w ankietach ewaluacyjnych po prze-prowadzonych zajęciach średnią ocen dotyczącą sposobu prowadzenia zajęć przez trenera od uczestników poniżej 3,0 punktów w 5-cio stopniowej skali (gdzie 5 oznacza bardzo dobrze, 4 - dobrze, 3 - dostatecznie, 2 - słabo, 1 - bardzo słabo) Wykonawca podejmie działania w celu podniesienia jakości zająć. W sytuacjach losowych dopuszcza się możliwość dokonania zmiany trenera, w wykonaniu przedmiotu umowy wskazanego w ofercie, pod warunkiem uzyskania akceptacji Zamawiającego wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności. Zamawiający zaakceptuje proponowaną zmianę trenera jedynie wtedy, kiedy wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie proponowanego trenera będą takie same, bądź lepsze niż trenera wskazanego w ofercie...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt -Nowa wiedza - nowe kompetencje-..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 14.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NAWIGATOR DORADZTWO GOSPODARCZE SŁAWOMIR KOŚMICKI
jakie przetargi wygrała firma
NAWIGATOR DORADZTWO GOSPODARCZE SŁAWOMIR KOŚMICKI
- Nawigator Doradztwo Gospodarcze Sławomir Kośmicki, ul. Michałowo 15, 61-314 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13658,54 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16600,00
Oferta z najniższą ceną: 16000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 67200,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW GŁĘBOKO MROŻONYCH NA ROK 2025
- Dostawa sprzętu komputerowego, na potrzeby Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy oraz w ramach realizacji programu RID podniesienie poziomu jakości działalności naukowej.
- Sukcesywne świadczenie usług pocztowych na potrzeby Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
- ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH ORAZ NAJMU FARTUCHÓW I OBŁOŻEŃ STERYLNYCH
- dostawa mleka i przetworów mlecznych dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy
- Kompleksowe utrzymanie obiektów rekreacyjno-sportowych oraz wybiegów dla psów zlokalizowanych w Bydgoszczy na terenach gminnych
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konsultacje treści sylabusa i treści kursu "Biologia rozrodu ssaków" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. na Wydziale Biologii (rolnictwo)
- Konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Mikrobiologia w ochronie środowiska i rolnictwie praktyczne aspekty" w celu modyfikacji kierunków na Wydziale Biologii UJ.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Zarządzanie Zasobami Przyrody" - Projekt Key to the future
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Kultury in vitro i eksperymentalna embriologia roślin" dla Wydziału Biologii UJ. Projekt KEY to the future
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje opracowywanych treści sylabusa nowego kursu o roboczym tytule "Wstęp do uczenia maszynowego z wykorzystaniem języka Python dla biologów" - projekt KEY.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Społeczno-ekonomiczne uwarunkowania ochrony przyrody" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II stopnia.
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.