Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-19
Kraków: Wymiana instalacji elektrycznej w części komunikacyjnej bud. nr 9 i 11 na parterze i przyległych pomieszczeniach
Numer ogłoszenia: 92222 - 2014; data zamieszczenia: 19.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział Kraków , ul. Garncarska 11, 31-115 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4231565, faks 012 4231076, 4231565.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.onkologia.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytut badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana instalacji elektrycznej w części komunikacyjnej bud. nr 9 i 11 na parterze i przyległych pomieszczeniach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS TECHNICZNY 1. Wstęp Dokumentacja niniejsza jest projektem wykonawczym dla instalacji elektrycznych wewnętrznych w pomieszczeniach parteru, korytarzach i klatki schodowej K2 w Krakowie przy ul. Garncarskiej 11. Projekt opracowano w ramach istniejącej mocy w związku z wymianą instalacji elektrycznych nie spełniających wymogów normy PN-HD 60364. W szatniach, korytarzu nr 12 i na antresoli cześć istniejących obwodów elektrycznych jest uszkodzona. Podłączenie oświetlenia tych pomieszczeń wykonano w sposób prowizoryczny. W pozostałych pomieszczeniach parteru instalacje elektryczne są nowe i spełniają wymogi normy PN-HD 60364. 2. Stan istniejący i demontaże W pomieszczeniach , w których będzie przeprowadzony remont instalacje oświetlenia i gniazd wtykowych podłączone są do tablicy 2T01 (tablica bezpiecznikowa z aparaturą łączeniową typu S i P ). Oświetlenie klatki schodowej K2 podłączone jest do tablicy obwodów pożarowych (III piętro klatki schodowej K2). Instalacja w/w oświetlenia wykonana jest przewodami YDYp 3x1,5mm? ułożonymi w listwie naściennej. Załączenie oświetlenia klatki K2 realizowane jest przy pomocy przekaźnika bistabilnego i przycisków dzwonkowych. Instalacja oświetlenia klatki K2 pozostaje bez zmian. Istniejące oprawy świetlówkowe oświetlenia klatki schodowej należy zdemontować (zgodnie z rysunkiem nr7). Istniejąca instalacja oświetlenia klatki K2 pozostaje bez zmian. Istniejąca instalacja oświetlenia i gniazd wtykowych komunikacji parteru i antresoli oraz portierni wykonana jest przewodami aluminiowymi, wtynkowymi typu ADYt 2x2,5mm?. W puszkach rozgałęźnych i w puszkach łączników (obok schodów) połączenia są częściowo nadpalone, łączniki skleiły się. Ze względu na częściowe zużycie izolacji przewodów oraz kruchość aluminium mogło dojść do niekontrolowanych łączeń żył przewodów (zwarcie instalacji elektrycznej). Zwarcie dotyczy oświetlenia komunikacji, antresoli i szatni. Instalacje elektryczne w garażu wykonane są jako hermetyczne z przewodami aluminiowymi pod tynkiem. Na korytarzu ( nr pom. 13 i 14) i klatce K2 zamontowane są oprawy żarowe (kule z kloszem przeźroczystym) spełniające rolę oświetlenia awaryjnego. Oświetlenie awaryjne jest na napięcie 24V DC. Instalacja wykonana jest pod tynkiem - przewód YDYp 2x2,5mm?. Oświetlenie awaryjne klatki schodowej K2 nie funkcjonuje - w trakcie prac remontowych na chirurgii została odłączona instalacja 24V DC. Instalacja awaryjna parteru pozostaje bez zmian, za wyjątkiem wymiany opraw żarowych. Osprzęt elektryczny i oprawy oświetleniowe ( jarzeniowe i żarowe za wyjątkiem oznaczenia- istn. ) należy zdemontować i zwrócić do magazynu COOK lub złomować (w przypadku ich dużego zużycia). Istniejące przewody instalacji oświetlenia i gniazd wtykowych należy zdemontować poprzez ich wykucie. Istniejąca wewnętrzna linia zasilając tablicę 2T01 pozostaje bez zmian. 3. Tablica rozdzielcza 2T01 W budynku Garncarska 11 ( parter) wykonano tablicę 2T01 wyposażoną w wyłączniki S i P o zdolności zwarciowej 6 kA. Przewody zasilające w/w tablicę o przekroju 5x16 mm? Cu pozostają bez zmian. Istniejące wyłączniki nadmiarowo-prądowe wraz z rozłącznikiem 100A pozostawia się bez zmian. Aparaturę łączeniową, którą zamontowano w trakcie remontu gabinetu dr Byrskiego pozostawia się bez zmian. Zgodnie z rysunkiem nr1 należy tablicę 2T01 wyposażyć w 3 wyłączniki różnicowo prądowe o czułości 30mA i obciążeniu 25A. Wyłączniki te projektuje się dla obwodów gniazd wtykowych. Zaprojektowano aparaturę łączeniową produkcji Legrand. Można stosować zamienniki o tych samych parametrach technicznych przy założeniu, że nie będą gorszej jakości. 4. Instalacje elektryczne Projektuje się instalacje: - oświetlenia ogólnego i miejscowego, - oświetlenia ewakuacyjnego (podświetlane znaki ewakuacyjne) 230V AC, - oświetlenia awaryjnego 230V AC, - oświetlenia awaryjnego 24V DC, - gniazd wtykowych 230V dla celów ogólnych oraz sprzętu socjalnego, - siły 23V AC0 dla zasilania napędu bramy garażowej, - ochronna. Instalacje wykonywać zgodnie z PN-HD 60364. Projektuje się przewody YDYp w tynku oraz na tynku w stropie podwieszonym (wiatrołap i korytarz - pom. nr 13) oraz pod płytą pożarową montowaną na sufitach pom. nr 7,8 i 12. a) oświetlenie ogólne i miejscowe magistralę oświetleniową projektuje się przewodami YDYp 4/3x2,5mm? wt. Podejście do opraw wykonać przewodami YDYp 4/3x1,5mm? wt. Projektuje się oświetlenie w oparciu: - o nowe podłączenie istniejących opraw - oznaczenie na rysunkach istn., - o nowe podłączenie istniejących opraw - oznaczenie na rysunkach istn., które należy przemontować w trakcie wykonywania płyty pożarowej na suficie (pom. nr 12), - o nowe podłączenie istniejących opraw świetlówkowych- oznaczenie na rysunkach istn., które należy obrócić o 90? (pom. nr 13 i 14), - o nowe podłączenie istniejących opraw żarowych w wiatrołapie, na schodach holu wejściowego i na daszku - oznaczenie na rysunkach istn. Istniejące oprawy na schodach holu mają nowe przewody, które połączyć w portierni z łącznikiem. Podejście przewodami do tych opraw należy wykonać w stropie podwieszonym wiatrołapu. Istniejącą oprawę montowaną nad wyjściem obniżyć poniżej oprawy awaryjnej 24V AC, - projektowany reflektor ledowy 70W (na zewnątrz) projektuje się podłączyć poprzez ścianę chirurgii (na wysokości podłogi). Istniejący halogen zlikwidować. Reflektor ledowy 70W montować nad zdemontowanym halogenem o ok. 1,5÷2m. - o nowe podłączenie wymienianych opraw - oznaczenie na rysunkach dużymi literami np. A1, - o istniejące przewody wymienianych opraw na klatce K2 - oznaczenie na rysunkach dużymi literami np. A31, - na IV piętrze klatki schodowej K2 zamontowana jest oprawa żarowa, której zasilanie Jest uszkodzone. Projektuje się oprawę wymienić na ozn. B2. Łącznik na III piętrze wymienić. Pomiędzy oprawą a łącznikiem ułożyć przewód YDYp 3x1,5mm? wt. b) gniazda wtykowe 230V przeznaczone są dla zasilania elektrycznego sprzętu porządkowego i urządzeń socjalnych oraz warsztatowych. Projektowane przewody YDYp 3x2,5mm? wt do gniazd wtykowych należy połączyć z zabezpieczeniami w istniejącej tablicy 2T01. c) instalacja siły i sterowania w oparciu o istniejący napęd drzwi garażowych (zamontowany na suficie) projektuje się nowe przewody typu YDYp 3x2,5 mm? wt. Należy wymienić istniejące przyciski sterownicze (garaż i pom. kierowców) wraz z przewodami (YDYp 4x1,5mm?). d) oświetlenie ewakuacyjne (podświetlane znaki ewakuacyjne) na drogach ewakuacyjnych będą zamontowane oprawy ewakuacyjne (kierunkowe) wyposażone w inwertery o czasie świecenia 1h (ozn. E1) i 3h (ozn. E2 i E3) - zgodnie z PN-EN 1838- 2005. Oprawy te będą zamontowane na ścianach, na sufitach i nad wyjściami ewakuacyjnymi. Na kloszach opraw będą naklejone piktogramy kierunkowe. Przewody YDYp 4x1,5mm? wt należy podłączyć do tablicy 2T01. Oprawy oświetlenia ewakuacyjnego będą indywidualni testowane. Projektuje się oprawy świecące tylko w czasie zaniku napięcia sieciowego - komunikacja ewakuacyjna parteru. Na korytarzu nr 14 istniejącą oprawę ewakuacyjną (nad drzwiami) należy podłączyć do projektowanej instalacji oświetlenia ewakuacyjnego. Istniejąca oprawa ewakuacyjna zamontowana na II piętrze klatki K2 (podłączona do tablicy elekt. Oddziału) pozostaje bez zmian. e) oświetlenie awaryjne 230V AC na klatce schodowej K2 budynku Garncarska 11 zamontowane jest oświetlenie awaryjne podłączone do centralnej baterii akumulatorów 24V. Oświetlenie to nie działa - w trakcie robót rozbiórkowych na chirurgii oświetlenie to zostało pozbawione zasilania. Należy żarowe oprawy 24V DC zdemontować. Przewody umartwić. Projektuje się wymienić istniejące oprawy jarzeniowe 230V celem zamontowania nowych opraw wyposażonych w inwertery o czasie świecenia 3h. Istniejące przewody pozostają bez zmian. Na oprawach z inwerterami namalować kropkę koloru zielonego o średnicy ?5mm. Oprawy oświetlenia ewakuacyjnego będą indywidualni testowane. f) oświetlenie awaryjne 24V DC na parterze budynku Garncarska 11 zamontowane jest oświetlenie awaryjne podłączone do centralnej baterii akumulatorów 24V. Projektuje się wymienić istniejące oprawy żarowe 40W/24V na plafoniery z żarówkami 24V DC z gwintem E27. COOK Sekcja Techniczna dla wymiany Wykonawcy robót elektrycznych dostarczy w/w plafoniery. Na oprawach awaryjnych 24V namalować żółty pasek, który oznacza oprawę awaryjną podłączoną do centralnej baterii. Oświetlenie awaryjne (wraz z ewakuacyjnym) należy wykonać zgodnie z PN-EN1838- 2005 5. Ochrona p.porażeniem Dla ochrony przed porażeniem prądem elektrycznym zastosowano szybkie wyłączenie dla sieci TN-C-S. Całość ochrony wykonywać zgodnie z PN-HD-60364. 6. Roboty dodatkowe a) na korytarzu (pom. nr 12) oraz w pomieszczeniach nr 7 i 8 w trakcie montażu płyty pożarowej należy zabezpieczyć istniejącą instalację sygnalizacji pożaru SAP. Przewody pozostawić pod płytą a czujki przemontować. b) od istniejących instalacji elektrycznych portierni odłączyć instalacje, które winny być zasilane z innych budynków tj. załączenie oświetlenia nocnego, oświetlenie podwórka przy przychodni. c) zdemontować dzwonek w portierni . Przycisk dzwonkowy sprzed wejścia do budynku połączyć z istniejącą sygnalizacją sprzed furtki. d) istniejącą instalację 12V w portierni pozostawić bez zmian. Istniejące przewody skryć pod tynk stosując rurkę RVKLn11. 7.Uwagi końcowe a) całość robót elektrycznych wykonywać zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP i normatywami elektrycznymi pod nadzorem elektryka COOK, b) specyfikacja robót ,przedmiar robót i kosztorys inwestorski stanowią temat oddzielnego opracowania, c) instalacje elektryczne od teletechnicznych układać w odległości 20cm, d) wykonać pomiary i badania po montażowe, e) projektuje się osprzęt elektryczny firmy HAGER ? POLO. Projektuje się osprzęt typu FIORENA koloru białego z ramkami. Można stosować zamienniki ale o nie gorszej jakości. f) gniazda wtykowe szczelne winny być o stopniu ochrony IP44, g) zaprojektowane oprawy oświetleniowe można zamienić na innych producentów przy założeniu, że zamienniki będą o nie gorszej jakości. h) wykonawca robót elektrycznych o planowanych wyłączeniach winien powiadomić Dział Administracji COOK. Terminy wyłączeń uzgodnić w porozumieniu z elektrykiem COOK..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek, jeżeli oświadczy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia w szczególności wymagane przepisami uprawnienia budowalne do kierowania i nadzorowania prac budowlanych w zakresie instalacji elektrycznych, uprawnienia do wykonywania robót i pomiarów instalacji elektrycznej (SEP), jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Kosztorys ofertowy (szczegółowy) sporządzony w oparciu o przedmiar robót wraz z wykazem zastosowanych materiałów. Podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy kosztorys ofertowy jest załącznikiem do oferty Wykonawcy, zawierającym informacje o oferowanym przedmiocie zamówienia.;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy wzór oferty (załącznik nr 1) Wykonawca może skorzystać z innych wzorów pod warunkiem, że znajdą się w nich wszystkie informacje, jakie są wymagane we wzorze stanowiącym załącznik nr 1.;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W zakresie określonym w treści specyfikacji oraz wzorze umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: onkologia.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2014 godzina 12:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr Centrum Onkologii Oddział w Krakowie, Sekretariat Dyrektora ds. Administracyjno- Technicznych.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II przy ul. Praskiej 25 w Krakowie w roku 2025 przez okres 6 miesięcy
- Zakup i dostawa aparatury laboratoryjnej dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego w ilości 50.000 litrów dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie usługi dostępu do podręczników w wersji online w 2025 roku dla Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie
- Usługa przeprowadzenia Pakietu szkoleń z języka programowania R dla pracowników AGH Środowiska w ramach projektu KOMPAS AGH - DE-dzp.272-638/24
- Podkłady w rolkach i naczynia jednorazowe z pulpy
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zmiana sposobu użytkowania budynku w celu dostosowania pomieszczeń Szkoły Podstawowej z Oddziałami Przedszkolnymi w Czernej do wymogów ochrony Przeciwpożarowej i Sanitarnej"
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
- Budowa parkingu P&R przy drodze wojewódzkiej nr 430 w Luboniu
- Remont lokalu mieszkalnego (pustostanu) nr 478 w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej w budynku przy ul. Z. Modzelewskiego 46/50 w Warszawie.
- Dostawa i montaż mikroinstalacji fotowoltaicznej dla Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Ziemi Kujawskiej w Przemystce
- Remont sanitariatów w Szkole Podstawowej nr 5 w Goleniowie
więcej: Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.