eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LęborkZakup i dostawy produktów leczniczych. Znak sprawy ZP-PN/54/16

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-17

Lębork: Zakup i dostawy produktów leczniczych. Znak sprawy ZP-PN/54/16
Numer ogłoszenia: 92245 - 2016; data zamieszczenia: 17.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Węgrzynowicza 13, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8635249, faks 059 8635249.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.lebork.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawy produktów leczniczych. Znak sprawy ZP-PN/54/16.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów leczniczych do Apteki Zakładowej Samodzielnego Publicznego Specjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lęborku, transportem oraz na koszt i ryzyko Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Arkusz asortymentowo-cenowy - Załącznik nr 5 będący integralną częścią specyfikacji. Wypełniony załącznik należy dołączyć do oferty..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne 24.10.00.00 - Gazy .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 45.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży koncesję lub aktualne zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego uprawniające do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem (prowadzenie hurtowni farmaceutycznej, składu celnego, konsygnacyjnego produktów leczniczych) - dokument potwierdzający uprawnienia Wykonawcy do hurtowego obrotu lekami (w tym w ramach uprawnień przyznanych na podstawie art. 72 pkt. 1 i 2 Ustawa Prawo Farmaceutyczne). Wymóg załączenia koncesji lub aktualnego zezwolenia GIF nie dotyczy podmiotów odpowiedzialnych, chcących realizować dostawy na podstawie art. 24 ust 3 pkt 7 ustawy Prawo farmaceutyczne, wówczas należy dołączyć stosowne oświadczenie Wykonawcy. Wymóg ten również nie dotyczy Wykonawcy, który złoży ofertę jedynie w zakresie produktów nie będących produktami leczniczymi, co do których ustawodawca nie wymaga posiadania stosownych uprawnień do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie obrotu objętymi zamówieniem produktów, wówczas Wykonawca składa odpowiednie oświadczenie w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dostarczenia: 1) Oświadczenia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone ustawą z dnia 06.09.2001r. -Prawo farmaceutyczne- (tekst jednolity Dz. U. z 2008r. nr 45 poz.271 z późn. zm.) 2) Oświadczenia o posiadaniu: a) świadectwa rejestracji, b) aktualnych karty charakterystyki produktu leczniczego w języku polskim , c) dopuszczenia do stosowania oferowanego asortymentu w służbie zdrowia na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, d) atestów i certyfikatów CE na wszystkie produkty i towary przedstawione w ofercie. 3) Oświadczenia, że w/w produkty są zarejestrowane w Urzędowym Wykazie Produktów Leczniczych dopuszczonych do obrotu w Polsce. 4) Oświadczenia, że Wykonawca udostępni w/w dokumenty na każde żądanie Zamawiającego. Zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin dostawy - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy muszą być dokonywane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem art. 144 ustawy pzp. 2. Zgodnie z art. 144 ustawy pzp: 1) Zamawiający dopuszcza zmianę treści umowy w przypadku zmiany stawki podatku VAT w okresie obowiązywania umowy. W przypadku zmiany stawki podatku VAT ceny jednostkowe netto pozostają bez zmian. 2) Zamawiający dopuszcza zmianę treści umowy w zakresie terminu wykonania zamówienia: a) może on ulec wydłużeniu w przypadku nie wykorzystania całej wartości asortymentu, którego dotyczy umowa w terminie określonym w umowie. b) może on ulec skróceniu, w przypadku wykorzystania całej wartości asortymentu, którego dotyczy umowa przed terminem określonym w umowie. 3) Zamawiający przewiduje zmianę treści umowy w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku produktu będącego przedmiotem zamówienia i dopuszcza się zmianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie. 4) Zamawiający przewiduje zmianę treści umowy w przypadku zmiany cen asortymentu wskazanego w umowie w przypadku: a) zmiany cen przez producenta w okresie obowiązywania umowy. Umowa będzie aneksowana. b) zmian cen i marż urzędowych asortymentu będącego przedmiotem umowy. c) zmian w wykazie leków refundowanych. 5) Zamawiający dopuszcza zmianę treści umowy w przypadku zmiany numeru katalogowego produktu, nazwy produktu, przy zachowaniu jego parametrów, sposobu konfekcjonowania i liczby opakowań, w sytuacji gdy produkt zostanie wycofany z produkcji lub wprowadzony zostanie do sprzedaży przez producenta produkt zmodyfikowany / udoskonalony, przy czym zmiana ta nie może powodować wzrostu ceny zawarte) w ofercie. 6) Zamawiający dopuszcza zmianę treści umowy w przypadku zmiany częstotliwości dostaw w przypadku konieczności usprawnienia realizacji dostaw. 3. Strona wnioskująca o zmianę umowy, przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy, w razie potrzeby z załączeniem odpowiednich dokumentów uzasadniających konieczność zmiany. Zmiany zawartej umowy będą wymagały pisemnego aneksu. 4. Zmiany cen asortymentu, dokonane w sytuacjach o których mowa w punkcie 4) b i c, nie będą wymagały pisemnego aneksu, Wykonawca będzie jednak zobowiązany do dostarczenia pisemnego oświadczenia wskazującego przyczynę zmiany ceny oraz sposobu jej obliczania przy każdorazowej aktualizacji listy leków refundowanych wynikającej z przepisów ustawy refundacyjnej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.lebork.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej, 84-300 Lębork, ul. Juliana Węgrzynowicza 13, tel./fax 059 8635 249, Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2016 godzina 12:00, miejsce: Kancelaria Sekretariatu Samodzielnego Publicznego Specjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej, 84-300 Lębork, ul. Juliana Węgrzynowicza 13.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.