Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-22
Gdynia: Roboty na terenie Portu Wojennego przy ul. Rondo Bitwy pod Oliwą w Gdyni, Jednostki Wojskowej nr 3868 przy ul. Dickmana w Gdyni oraz w budynku Zespołu Informatyki Marynarki Wojennej przy ul. Arciszewskich w Gdyni.
Numer ogłoszenia: 92257 - 2010; data zamieszczenia: 22.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Jana z Kolna 8b, 81-912 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6266154, faks (058) 620 71 44.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzigdynia.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty na terenie Portu Wojennego przy ul. Rondo Bitwy pod Oliwą w Gdyni, Jednostki Wojskowej nr 3868 przy ul. Dickmana w Gdyni oraz w budynku Zespołu Informatyki Marynarki Wojennej przy ul. Arciszewskich w Gdyni..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty na terenie Portu Wojennego przy ul. Rondo Bitwy pod Oliwą w Gdyni, Jednostki Wojskowej nr 3868 przy ul. Dickmana w Gdyni oraz w budynku Zespołu Informatyki Marynarki Wojennej przy ul. Arciszewskich w Gdyni. Część I zamówienia- wymiana instalacji odgromowej na budynkach nrnr 117, 174, 343 na terenie Portu Wojennego przy ul. Rondo Bitwy pod Oliwą w Gdyni oraz na budynku nr 12 na terenie Jednostki Wojskowej nr 3868 przy ul. Dickmana w Gdyni. Część II zamówienia- malowanie elewacji budynku nr 1 - Komenda Portu Wojennego przy ul. Rondo Bitwy pod Oliwą w Gdyni. Część III zamówienia- roboty dekarsko-blacharskie na budynku nr 157 (warsztat-stolarnia) - Zespół Informatyki Marynarki Wojennej przy ul. Arciszewskich w Gdyni. Część IV zamówienia- remont pomieszczeń w budynku nr 340 - Zespół Informatyki Marynarki Wojennej przy ul. Arciszewskich w Gdyni. Część V zamówienia- roboty remontowe instalacji hydrantowej przy budynku nr 82 na terenie Jednostki Wojskowej nr 3868 przy ul. Dickmana w Gdyni. Wartośc zamówienia poniżej progów unijnych.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.00.00-3, 45.31.23.10-3, 45.44.30.00-4, 45.45.30.00-7, 45.26.10.00-4, 45.34.30.00-3, 45.42.11.31-1, 45.23.24.60-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a)Spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych; b)Dysponują co najmniej jednym pracownikiem, który sprawuje samodzielną funkcję techniczną na budowie; c)Dysponują co najmniej jednym pracownikiem posiadającym uprawnienia branży sanitarnej do realizacji zamówienia, (dotyczy części V); d)Dysponują co najmniej jednym pracownikiem posiadającym uprawnienia branży elektrycznej do realizacji zamówienia (dotyczy części I, IV); e)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceniać będzie spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów o których mowa w Rozdz. V pkt.1 metodą spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawcy dokonają wizji lokalnej i załączą do oferty oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej potwierdzoną przez Kierownika WAK - w sprawie dokonania wizji lokalnej kontaktować się z Kierownikiem WAK Nr 1 w Gdyni: p. Ryszard Filiński tel. 58/626-20-26.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a)Braku płynności finansowania inwestycji lub zmiany limitu finansowego określonego w zatwierdzonym Planie Remontów na dany rok budżetowy, b)Zmian w ustawie prawo budowlane i rozporządzeniach wykonawczych, ustawach i rozporządzeniach (mających wpływ na przedmiot zamówienia), które nastąpiły po dniu podpisania umowy, c)Treści decyzji administracyjnych uzyskanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji umowy związanych z przedmiotem umowy, d)Niemożności dotrzymania terminu wykonania umowy z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzigdynia.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni, ul. Jana z Kolna 8 b, IV piętro, pok. Nr 406.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni, ul. Jana z Kolna 8 b, II piętro, pok. Nr 203.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wymiana instalacji odgromowej na budynkach nrnr 117, 174, 343 na terenie Portu Wojennego przy ul. Rondo Bitwy pod Oliwą w Gdyni oraz na budynku nr 12 na terenie Jednostki Wojskowej nr 3868 przy ul. Dickmana w Gdyni..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana instalacji odgromowej na budynkach nrnr 117, 174, 343 na terenie Portu Wojennego przy ul. Rondo Bitwy pod Oliwą w Gdyni oraz na budynku nr 12 na terenie Jednostki Wojskowej nr 3868 przy ul. Dickmana w Gdyni. Wartośc zamówienia nie przekracza progów unijnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.00.00-3, 45.31.23.10-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Malowanie elewacji budynku nr 1 - Komenda Portu Wojennego przy ul. Rondo Bitwy pod Oliwą w Gdyni..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Malowanie elewacji budynku nr 1 - Komenda Portu Wojennego przy ul. Rondo Bitwy pod Oliwą w Gdyni. Wartośc zamówienia poniżej progów unijnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.44.30.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Roboty dekarsko-blacharskie na budynku nr 157 (warsztat-stolarnia) - Zespół Informatyki Marynarki Wojennej przy ul. Arciszewskich w Gdyni..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty dekarsko-blacharskie na budynku nr 157 (warsztat-stolarnia) - Zespół Informatyki Marynarki Wojennej przy ul. Arciszewskich w Gdyni. Wartośc zamówienia poniżej progów unijnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.26.10.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont pomieszczeń w budynku nr 340 - Zespół Informatyki Marynarki Wojennej przy ul. Arciszewskich w Gdyni..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont pomieszczeń w budynku nr 340 - Zespół Informatyki Marynarki Wojennej przy ul. Arciszewskich w Gdyni. Wartośc zamówienia poniżej progów unijnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Roboty remontowe instalacji hydrantowej przy budynku nr 82 na terenie Jednostki Wojskowej nr 3868 przy ul. Dickmana w Gdyni..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty remontowe instalacji hydrantowej przy budynku nr 82 na terenie Jednostki Wojskowej nr 3868 przy ul. Dickmana w Gdyni. Wartośc zamówienia poniżej progów unijnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.34.30.00-3, 45.42.11.31-1, 45.23.24.60-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Zapewnienie noclegu i wyżywienia podczas wyjazdu szkoleniowego Kompanii Reprezentacyjnej Uniwersytetu Morskiego w Gdyni
- Dostawa bluz kangurek na potrzeby Parlamentu Studentów UMG- powtórne
- Usługa cateringowa podczas Dnia Sportu w dniach 13 i 15 maja 2025
- Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, następstw nieszczęśliwych wypadków oraz ryzyk lotniczych Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni.
- Dostawa sortów mundurowych na rok 2025/2026 dla studentów Uniwersytetu Morskiego w Gdyni
- Zakup gadżetów promocyjnych- dzień sportu
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana nawierzchni poliuretanowej wraz z warstwą hydroizolacyjną
- Wykonanie remontu oraz przebudowa sal dydaktycznych w budynku Zespołu Szkół Specjalnych nr 38 przy ul. Namysłowskiej 10 w Warszawie
- Przeprowadzenie prac budowlanych związanych z renowacją budynków pałacu i oficyny północnej w Domu Pomocy Społecznej w Jarogniewicach - etap II.
- MODERNIZACJA KOMPLEKSU SPORTOWEGO "MOJE BOISKO - ORLIK 2012" WRAZ Z BUDOWĄ KORTU TENISOWEGO W DZIAŁOSZYNIE"
- "Uporządkowanie gospodarki ściekowej w zlewni rzeki Baryczy - etap III"
- Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego w miejscowości Łebunia
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.