To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-06-12
Sieradz: Zakup stołów operacyjnych, lamp operacyjnych, sprzętu monitorującego, bieżni do prób wysiłkowych, systemu Holtera, ciemni do wywoływania zdjęć RTG
Numer ogłoszenia: 92263 - 2009; data zamieszczenia: 12.06.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 156150 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Armii Krajowej 7, Sieradz, woj. łódzkie, tel. 043 8271942, faks 043 8275452.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup stołów operacyjnych, lamp operacyjnych, sprzętu monitorującego, bieżni do prób wysiłkowych, systemu Holtera, ciemni do wywoływania zdjęć RTG.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup 3 szt. stołów operacyjnych, 6 szt. lamp operacyjnych, 4 szt. sprzętu monitorującego, bieżni do prób wysiłkowych, systemu Holtera, ciemni do wywoływania zdjęć RTG.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.22.30 - Stoły operacyjne 33.10.92.34 - 33.10.92.34 33.12.32.00 - Urządzenia do elektrokardiografii 33.11.13.00 - Rentgenowskie urządzenia przetwarzające .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 441909.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt ze środków Unii Eurpejskiej.
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet 1
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TEHAND Sp. z o.o., ul. Zwycięzców 4d, 03-941 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 224127.00
- Oferta z najniższą ceną: 224127.00 oferta z najwyższą ceną: 285000.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet 3
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AxMediTec Sp. z o.o., ul. Składowa 12, 15-399 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 84082.00
- Oferta z najniższą ceną: 84082.00 oferta z najwyższą ceną: 84082.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet 4
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ADO-MED Sp. z o.o., ul. Bytomska 38b, 41-600 Świętochłowice, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 82000.00
- Oferta z najniższą ceną: 82000.00 oferta z najwyższą ceną: 88000.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Pakiet 5
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ASMED, ul. Obywatelska 137/216, 94-104 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 33500.00
- Oferta z najniższą ceną: 33500.00 oferta z najwyższą ceną: 41000.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Pakiet 6
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KRUK MANAGEMENT SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
jakie przetargi wygrała firma
KRUK MANAGEMENT SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
- SKAMEX Sp. z o.o. Sp. k., ul. Częstochowska 38/52, 93-121 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 18200.00
- Oferta z najniższą ceną: 18200.00 oferta z najwyższą ceną: 24543.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Sieradzu
- Wyposażenie pracowni w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Sieradzu - etap I
- Dostawa materiałów do sterylizacji
- "Sukcesywne dostawy mleka i produktów mleczarskich dla Domu Pomocy Społecznej w Sieradzu"
- Udostępnianie pomieszczeń do przeprowadzania sekcji i przechowywania zwłok
- Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców poprzez rozbudowę systemu monitoringu w Sieradzu
więcej: przetargi w Sieradzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z instalacją i uruchomieniem aparatów EKG w ramach Drugiego Etapu Budowy Centrum Kliniczno-Dydaktycznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi wraz z Akademickim Ośrodkiem Onkologicznym (CKD2).
- Ucyfrowienie pracowni diagnostyki obrazowej Publicznego Zespołu Zakładów Lecznictwa Ambulatoryjnego w Żmigrodzie
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.