Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-05
Koluszki: wykonanie nawierzchni drogi wewnętrznej wraz z chodnikiem w Koluszkach przy ul. 11- go Listopada 65
Numer ogłoszenia: 92284 - 2008; data zamieszczenia: 05.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Koluszkach, ul. 11-go Listopada 65, 95-040 Koluszki, woj. łódzkie, tel. 044 7256700, fax 044 7145840.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.koluszki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie nawierzchni drogi wewnętrznej wraz z chodnikiem w Koluszkach przy ul. 11- go Listopada 65.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie frezownaia istniejącej nawierzchni asfaltowej, skropienie emulsją asfaltową i wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - asfaltowych na powierzchni 3.454 m2 oraz chodnika z kostki brukowej na powierzchni 289 m2. Miejsce realizacji: Koluszki przy ul. 11- go Listopada 65 ( działka nr 1347 )
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Podpisanie oświadczenia o spełnieniu warunków o których mowa w Art. 22 i 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych ( tekst jednolity Dz. U. Nr 223/ 2007 poz. 1655). 2) Załączenie wykazu wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat nawierzchni asfaltowych ( o powierzchni powyżej 500 m2 każda realizacja ) z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. Oferta bez 3 pozytywnych referencji nie będzie rozpatrywana. 3) Załączenie minimum 1 uprawnienia budowlanego osoby w zakresie drogowym z aktualnym zaświadczeniem o przynależności tej osoby do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 4) Zalaczenie polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na równowartość minimum 50 tys. złotych 5) Załączenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Inne wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Na podstawie załączonych dokumentów Zamawiający zweryfikuje, czy Wykonawca spełnia, czy nie spełnia warunkow udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz oferty 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków o których mowa w Art. 22 i 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych ( tekst jednolity Dz. U. Nr 223/ 2007 poz. 1655 ). 3) Załączenie wykazu wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat nawierzchni asfaltowych ( o powierzchni powyżej 500 m2 każda realizacja ) z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, ze roboty te zostały wykonane z należytą starannością. Oferta bez 3 pozytywnych referencji nie będzie rozpatrywana. 4) Załączenie minimum 1 uprawnienia budowlanego osoby w zakresie drogowym z aktualnym zaświadczeniem o przynależności tej osoby do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 5) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na równowartość minimum 50 tys. złotych 6) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7) Kosztorys ofertowy wykonany na podstawie przedmiaru robót. Zamawiający dopuszcza, aby kosztorysy ofertowe wykonane były metodą uproszczoną.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koluszki.samorzady.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Koluszkach ul. 11- go Listopada 65 pok nr. 221.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2008 godzina 09:30, miejsce: kancelaria Urzędu Miejskiego w Koluszkach przy ul. 11- go Listopada 65.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie współfinansowane przez: 1) Urząd Miejski w Koluszkach przy ul. 11- go Listopada 65 2) Koluszkowskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp z o.o. z siedzibą w Koluszkach przy ul. Mickiewicza 4 3) Firmę POL - HUN M - Bielska z siedzibą w Koluszkach przy ul. 11- go Listopada 65
INNE PRZETARGI Z KOLUSZEK
więcej: przetargi w Koluszkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 108502D w obrębie ul. Szkolnej, Brata Alberta i Paderewskiego w Wilkowie-Osiedlu wraz z budową przejścia dla pieszych i zatoki autobusowej
- Modernizacje/remonty dróg na terenie Gminy Ochotnica Dolna
- Remont drogi gminnej 440881K (ul. 3 Maja) w km od 0+000,00 do 0+422,00 w miejscowości Sucha Beskidzka, Gmina Sucha Beskidzka
- Bieżące remonty i konserwacja dróg gminnych położonych na terenie Gminy i Miasta Nisko w 2025 roku
- BUDOWA DROGI GMINNEJ UL. BORKOWSKIEJ NA ODCINKU OD GRANICY DZIAŁKI 146/5 DO UL. SAGALII W DZIELNICY WESOŁA m.st. WARSZAWY
- Przebudowa drogi gminnej nr 373002T Kolonia Janowice - Kolonia Faliszowice o dł. 995,50 mb, od km 0+837 do km 1+832,50, dz. nr ewid. 424, 157
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.