Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-27
Duszniki-Zdrój: Ochrona i dozór mienia Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju - zamówienie uzupełniające
Numer ogłoszenia: 92316 - 2011; data zamieszczenia: 27.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju, ul. Kłodzka 42, 57-340 Duszniki-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 074 8669248, faks 074 8669020 , strona internetowa www.muzpap.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury - muzeum.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona i dozór mienia Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju - zamówienie uzupełniające.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ochrona i dozór mienia Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju. Przedmiotem ochrony są wszystkie obiekty należące do Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju przy ul. Kłodzkiej 42 wraz z ich pomieszczeniami oraz mieniem znajdującym się w tych pomieszczeniach, w skład których wchodzą: obiekt główny (zespół połączonych budynków papierni i suszarni); zabudowania na posesji o funkcjach handlowych, technicznych i sanitarnych; przyległy teren wraz z ekspozycją wielkogabarytowych maszyn - oświetlony i ogrodzony. Usługi będą wykonywane: a)W miesiącach od listopada do końca kwietnia: - w dni powszednie od poniedziałku do piątku od godz. 15.00 do godz. 22.00 b) W miesiącach od maja do końca października: - w dni powszednie od poniedziałku do piątku od godz. 17.00 do godz. 22.00 Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługi bezpośredniej ochrony fizycznej, w formie jednego posterunku wewnętrznego obsługiwanego przez jednego pracownika ochrony. Zadanie to stanowi zamówienie uzupełniające do zadania podstawowego pt.: Ochrona i dozór mienia Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju (ogłoszenie o udzieleniu zamówienia opublikowane w BZP pod nr: 180684-2009; data zamieszczenia: 05.06.2009)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
Zamawiający wszczął postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, zgodnie z którym Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielania, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamawiający zamierza udzielić zamówienia uzupełniającego obejmującego ochronę i dozór mienia Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju - zamówienie uzupełniające. Zadanie niniejsze było nieobjęte zamówieniem podstawowym. Zamawiający zamierza udzielić zamówienia uzupełniającego dotychczasowemu Wykonawcy zamówienia podstawowego objętego umową z dnia 1.06.2009r. (ogłoszenie o udzieleniu zamówienia opublikowane w BZP pod nr: 180684-2009; data zamieszczenia: 05.06.2009), wyłonionego w wyniku przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39 ustawy. Możliwość udzielenia zamówień uzupełniających została przewidziana w Rozdziale III ust. 2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla zamówienia podstawowego oraz w ogłoszeniu o zamówieniu opublikowanym w BZP pod nr: 150566 - 2009 data zamieszczenia 15.05.2009 . Wartość niniejszego zamówienia uzupełniającego nie przekracza 50 % wartości zamówienia podstawowego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
ASYSTA BIS Sp. z o.o., ul. Nowa 47, 66-200 Świebodzin, kraj/woj. dolnośląskie.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia na rzecz Sądu Rejonowego w Krasnymstawie.
- Świadczenie całodobowej usługi ochrony osób i mienia realizowanej na rzecz MZO w Wołominie sp. z o.o. wraz z niezbędną rozbudową istniejącej infrastruktury monitoringu wizyjnego,
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej stałej ochrony fizycznej podczas organizacji 11. PKO Nocnego Wrocław Półmaratonu
- Świadczenie usług ochrony obiektów i świadczenie usług sprzątania terenów zewnętrznych Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Krośnie przy ul. Tysiąclecia 7
- Usługa ochrony obiektu IHAR-PIB, Oddział w Poznaniu
- USŁUGA OCHRONY FIZYCZNEJ OBIEKTÓW, OSÓB I MIENIA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO WE WROCŁAWIU
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.