To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-05
Ogłoszenie nr 92393 - 2017 z dnia 2017-06-05 r.
Kiszkowo: Budowa sali gimnastycznej z zapleczem i salą dydaktyczną w Łagiewnikach Kościelnych. Lokalizacja: gm. Kiszkowo, dz. nr 312, arkusz 3 w miejscowości Łagiewniki Kościelne
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuWielkopolski Regionalny Program Opreacyjny na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 72014
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 72739
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Kiszkowo, krajowy numer identyfikacyjny
53848400000, ul.
ul. Szkolna
2,
62280
Kiszkowo, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
614 297 019, faks
614 297 011, e-mail
sekretarz@kiszkowo.pl
Adres strony internetowej (URL): www.kiszkowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa sali gimnastycznej z zapleczem i salą dydaktyczną w Łagiewnikach Kościelnych. Lokalizacja: gm. Kiszkowo, dz. nr 312, arkusz 3 w miejscowości Łagiewniki Kościelne
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.5.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budowa sali gimnastycznej z zapleczem i salą dydaktyczną w Łagiewnikach Kościelnych: Kubatura - 2706,6 m3 Liczbą kondygnacji - 1 Rodzaj konstrukcji budynku - tradycyjna murowana Wentylacja: projektuje się wentylacje naturalna - grawitacyjna, za pośrednictwem przewodów wentylacyjnych w kominach, wywietrzaków dachowych i nawietrzników ściennych Ogrzewanie: Budynek ogrzewany jest z istniejącej budynku szkoły kotłowni olejowej. Ciepła woda użytkowa - wytwarzana w istniejącej kotłowni w podgrzewaniu Instalacja elektryczna - obejmuje instalacje oświetlenia podstawowego, oświetlenia ewakuacyjnego - instalacje piorunochronową, przeciwprzepięciową i oświetlenia zewnętrznego oraz dzwonkowego. Przedmiot zamówienia obejmuje branże: ogólnobudowlana, instalacji CO, sanitarna, elektryczna oraz wyposażenia w sprzęt/urządzenia sali gimnastycznej = wyposażenie gimnastycznej + sali dydaktycznej. Zakres prac instalacji elektrycznych, gazowych, CO, wod-kan, wykonywany będzie poprzez podmioty posiadające wymagane przepisami prawa uprawnienia. Prace budowlano montażowe przeprowadzać zgodnie z warunkami technicznymi wykonywania i odbioru robrów budowlanych. Wyposażenie w sprzęt/urządzenia niezbędne do funkcjonowania sali gimnastycznej i sali dydaktycznej wymagane przez zamawiającego opisane jest w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ. Wykonawca zapewnia geodezyjną inwentaryzacja powykonawczą robót i sieci uzbrojenia terenu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w szczególności w projekcie budowlanym sali gimnastycznej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, w specyfikacji technicznej wyposażenia w sprzęt/urządzenia sali gimnastycznej i sali dydaktycznej wymagane przez zamawiającego sporządzonej przez Zamawiającego stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ. 4. Na podstawie art. 29 ust. 3a Pzp zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawia umowy o pracę (w pełnym wymiarze czasu pracy) przez wykonawcę lub podwykonawcę: - pięciu osób do wykonywania prac przy przedmiocie umowy w zakresie czynności ogólnobudowlanych przy przedmiocie zamówienia Sposób dokumentowania zatrudnienia osób oraz kary umowne z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały we wzorze umowy: "Każdorazowo na żądanie zamawiającego w terminie wskazanym przez zamawiającego nie krótszym niż trzy dni robocze, wykonawca przedłoży do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez wykonawcę lub podwykonawcę z pracownikami świadczącymi czynności opisane wyżej. Wykonawca (podwykonawca) zapłaci karę umowną za każdego pracownika który wykonuje czynności opisane wyżej a który nie będzie zatrudniony przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę lub Wykonawca nie przedłoży do wglądu zamawiającemu kopii umów o pracę tych pracowników". Wysokość kary umownej 1.000,00 zł za każdego pracownika, za każdy stwierdzony przypadek. 5. Wynagrodzenie za przedmiot umowy - ryczałtowe, płatne w dwóch częściach w wysokości i na zasadach; 5.1 I część: Do 50% wynagrodzenia ryczałtowego ustalonego w §2 ust. 1 umowy, za wykonane roboty budowlane do dnia 15 listopada 2017 r. będące przedmiotem umowy. 5.2 II część: Pozostała kwota wynagrodzenia ryczałtowego za wykonany i odebrany przedmiot umowy 5.3 Podstawą zapłaty jest faktura częściowa z protokołem odbioru robót w toku, faktura końcowa z końcowym protokołem odbioru robót. 5.4 Przy protokole końcowym odbioru robót należy dołączyć wszystkie wymagane dokumenty niezbędne do oddania przedmiotu umowy do użytkowania, gwarancję, instrukcje, licencje. 5.5 Termin zapłaty - 21 dni od doręczenia faktury przez wykonawcę zamawiającemu 6. Zamawiający uznaje, że wykonawca przeanalizuje zakres zadań do wykonania wynikający z niniejszej specyfikacji, z wizji terenowej i własnego doświadczenia i ewentualne ustalone przez niego jak i przez Zamawiającego prace dodatkowe, uwzględni w proponowanym przez siebie wynagrodzeniu ryczałtowym. 7. Zamawiający posiada Decyzje nr 828/2011 z dnia 05.08.2011 r. Starosty Gnieźnieńskiego- pozwolenie na budowę budynku sali gimnastyczne z zapleczem i salą dydaktyczną w Łagiewnikach Kościelnych, gm. Kiszkowo, dz. 312, ark. 3. 8. Zamówienie jest objęte dofinansowaniem ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na lata 2014-2020.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45214200-2
Dodatkowe kody CPV:
45300000-0,
45310000-3,
30213100-6,
38652100-1,
32322000-6,
32342412-3,
32342400-6,
48700000-5,
48000000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1948014.25 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 2396057,53 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI KISZKOWO
więcej: przetargi KISZKOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.