Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-04-29
Pszczyna: Zadanie 1 - Roboty ogólnobudowlane - przebudowa pomieszczeń nr 19 i 20 w ZSP w Czarkowie.
Zadanie 2- Wymiana drzwi zewnętrznych na drzwi aluminiowe w segmencie sportowym w ZSP w Czarkowie.
Zadanie 3 - Wymiana posadzki z remontem podłoża w sali zajęć nr 4 w PP nr 8 w Pszczynie.
Zadanie 4 - Malowanie wybranych pomieszczeń w ZSP w Piasku.
Zadanie 5 - Malowanie wybranych pomieszczeń w ZSP w Studzienicach
Zadanie 6 - Malowanie wybranych pomieszczeń w ZSP w Wiśle Wielkiej
Zadanie 7 - Malowanie klatki schodowej w SP nr 1 w Pszczynie
Numer ogłoszenia: 92427 - 2014; data zamieszczenia: 29.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pszczyński Zarząd Edukacji , ul. Zdrojowa 4 4, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 2102193 w. 116, faks 032 2102193 w. 118.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pze.bip.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie 1 - Roboty ogólnobudowlane - przebudowa pomieszczeń nr 19 i 20 w ZSP w Czarkowie. Zadanie 2- Wymiana drzwi zewnętrznych na drzwi aluminiowe w segmencie sportowym w ZSP w Czarkowie. Zadanie 3 - Wymiana posadzki z remontem podłoża w sali zajęć nr 4 w PP nr 8 w Pszczynie. Zadanie 4 - Malowanie wybranych pomieszczeń w ZSP w Piasku. Zadanie 5 - Malowanie wybranych pomieszczeń w ZSP w Studzienicach Zadanie 6 - Malowanie wybranych pomieszczeń w ZSP w Wiśle Wielkiej Zadanie 7 - Malowanie klatki schodowej w SP nr 1 w Pszczynie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 - Zadanie obejmuje przebudowę dwóch pomieszczeń na I piętrze budynku ( pom. nr 19 i pom. nr 20) oraz zamurowania otworu drzwiowego z demontażem ościeżnicy drzwiowej na parterze w Zespole Szkolno Przedszkolnym w Czarkowie Zadanie 2 - Zadanie obejmuje wymianę 2 szt. drzwi zewnętrznych w bloku sportowym w Zespole Szkolno Przedszkolnym Czarkowie Zadanie 3 - Zadanie obejmuje remont posadzki w sali zajęć grupy 4 w Publicznym Przedszkolu nr 8 Zadanie 4 - Zadanie obejmuje malowanie wybranych pomieszczeń tj: na parterze - sali zajęć po lewej stronie, szatni , korytarza i częściowo lamperii w sali po prawej stronie , na piętrze - sali zajęć po lewej stronie w budynku przedszkola w Zespole Szkolno Przedszkolnym w Piasku Zadanie 5 - Zadanie obejmuje malowanie wybranych pomieszczeń tj: pomieszczenia po zalaniu - klatka schodowa na odcinku przy wejściu , korytarz parter, pomieszczenia socjalne na parterze, pokój nauczycielski , gabinet dyrektora , sekretariat , sanitariaty na parterze oraz malowanie sali zajęć 205 i klatki schodowej przy przedszkolu w Zespole Szkolno Przedszkolnym w Studzienicach Zadanie 6 - Zadanie obejmuje malowanie wybranych pomieszczeń tj: sali nr 1 , sali nr 2 , sanitariatów przy przedszkolu i stołówki w Zespole Szkolno Przedszkolnym w Wiśle Wielkiej Zadanie 7 - Zadanie obejmuje malowanie klatki schodowej (północnej) w Szkole Podstawowej nr 1.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.00.00-7, 45.43.00.00-0, 45.43.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.08.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości : Zadanie 1 - 300,00 zł. ( słownie : trzysta złotych ) Zadanie 2 - 300,00 zł. ( słownie : trzysta złotych ) Zadanie 3 - 400,00 zł. ( słownie : czterysta złotych) Zadanie 4 - 300,00 zł. ( słownie : trzysta złotych ) Zadanie 5 - 300,00 zł. ( słownie ; trzysta złotych ) Zadanie 6 - 300,00 zł. ( słownie : trzysta złotych ) Zadanie 7 - 200,00 zł. ( słownie : dwieście złotych należy wnieść w terminie do 15.05.2014 r. do godz. 11:00 przed upływem terminu składania ofert.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia - nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia - nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pze.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pszczyński Zarząd Edukacji
43-200 Pszczyna, ul. Zdrojowa 4 (woj. śląskie)
tel. (32) 210 91 23 wew.115 fax. wew. 118
pokój nr 115.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2014 godzina 11:00, miejsce: Pszczyński Zarząd Edukacji 43-200 Pszczyna, ul. Zdrojowa 4 (woj. śląskie) tel. (32) 210 91 23 wew.115 fax. wew. 118 pokój nr 103.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - Roboty ogólnobudowlane - przebudowa pomieszczeń nr 19 i 20 w Zespole Szkolno Przedszkolnym w Czarkowie przy ul. Powstańców Śl. 25.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Zadanie obejmuje przebudowę dwóch pomieszczeń na I piętrze budynku ( pom. nr 19 i pom. nr 20) oraz zamurowania otworu drzwiowego z demontażem ościeżnicy drzwiowej na parterze w Zespole Szkolno Przedszkolnym w Czarkowie zakresie: - rozebrania ścianki działowej, - wykucia drzwi wewnętrznych na odzysk , - wykucia otworu drzwiowego - wymurowania ścianki działowej wraz z otynkowaniem , - zamurowania otworów drzwiowych z wykonaniem tynków uzupełniających , - osadzenia drzwi wewnętrznych z odzysku, - uzupełnienia posadzki z wykładziny obiektowej z remontem podłoża w miejscu rozebranej ścianki , - malowania ścian i sufitów farbą emulsyjną akrylową z przygotowaniem podłoża - kolor do uzgodnienia z dyrekcją placówki , - malowania lamperii farbą emulsyjną Akrylatex W z przygotowaniem podłoża - kolor do uzgodnienia z dyrekcją placówki , - wywozu i utylizacji gruzu i materiałów z rozbiórki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Szczegółowy zakres zadania został określony w przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2- Wymiana drzwi zewnętrznych na drzwi aluminiowe w segmencie sportowym w Zespole Szkolno Przedszkolnym w Czarkowie przy ul. Powstańców Śl. 25.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje wymianę 2 szt. drzwi zewnętrznych w bloku sportowym w Zespole Szkolno Przedszkolnym Czarkowie w zakresie : - wykucia z muru drzwi drewnianych zewnętrznych , - dostawy i montażu drzwi aluminiowych , - wykonania tynków uzupełniających , - wykonania malowania uzupełniającego, - wywozu i utylizacji materiałów z rozbiórki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 - Wymiana posadzki z remontem podłoża w sali zajęć nr 4 w Publicznym Przedszkolu nr 8 w Pszczynie przy ul. J.Kupca 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje remont posadzki w sali zajęć grupy 4 w Publicznym Przedszkolu nr 8 w zakresie : - rozebrania posadzki z parkietu wraz z demontażem listew przyściennych , - częściowa wymiana ślepej podłogi - wymiana belki stropowej, - montaż płyt OSB, - ułożenie paneli podłogowych z montażem listew, - montaż listwy aluminiowej progowej, - wywóz i utylizacje gruzu i materiałów z rozbiórki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Szczegółowy zakres zadania został określony w przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4 - Malowanie wybranych pomieszczeń w Zespole Szkolno Przedszkolnym w Piasku przy ul. Szkolnej 4..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Zadanie obejmuje malowanie wybranych pomieszczeń tj: na parterze - sali zajęć po lewej stronie, szatni , korytarza i częściowo lamperii w sali po prawej stronie , na piętrze - sali zajęć po lewej stronie w budynku przedszkola w Zespole Szkolno Przedszkolnym w Piasku w zakresie : - dwukrotnego malowania ścian i sufitów farbą emulsyjną akrylową z gruntowaniem i przygotowaniem podłoża, - dwukrotnego malowania z jednokrotnym szpachlowaniem farbą olejną lamperii , - lakierowania stolarki drzwiowej - malowania rur i drobnych elementów farbą olejną, - malowanie rur farbą olejną Szczegółowy zakres zadania został określony w przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5 - Malowanie wybranych pomieszczeń w Zespole Szkolno Przedszkolnym w Studzienicach przy ul. Szewczyka 74.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje malowanie wybranych pomieszczeń tj: pomieszczenia po zalaniu - klatka schodowa na odcinku przy wejściu , korytarz parter, pomieszczenia socjalne na parterze, pokój nauczycielski , gabinet dyrektora , sekretariat , sanitariaty na parterze oraz malowanie sali zajęć 205 i klatki schodowej przy przedszkolu w Zespole Szkolno Przedszkolnym w Studzienicach w zakresie: - likwidacji zacieków na sufitach i ścianach , - dwukrotnego malowania ścian i sufitów farbą emulsyjną akrylową z gruntowaniem i przygotowaniem podłoża, - dwukrotnego malowania z jednokrotnym szpachlowaniem farbą olejną lamperii , - częściowe tapetowanie ścian w pokoju nauczycielski - lakierowania stolarki drzwiowej, - malowania rur i drobnych elementów farbą olejną.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6 - Malowanie wybranych pomieszczeń w Zespole Szkolno Przedszkolnym w Wiśle Wielkiej przy ul. Hodowców 38.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje malowanie wybranych pomieszczeń tj: sali nr 1 , sali nr 2 , sanitariatów przy przedszkolu i stołówki w Zespole Szkolno Przedszkolnym w Wiśle Wielkiej w zakresie : - dwukrotnego malowania ścian i sufitów farbą emulsyjną lateksową Acrylatex W z przygotowaniem i gruntowaniem podłoża, - dwukrotnego malowania lamperii farbą lateksową Acrylatex W ( w dwóch kolorach) - lakierowania stolarki drzwiowej - malowania rur i drobnych elementów farbą olejną - malowanie rur farbą olejną Szczegółowy zakres zadania został określony w przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie 7 - Malowanie klatki schodowej w Szkole Podstawowej nr 1 w Pszczynie przy ul. Bogedaina 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje malowanie klatki schodowej (północnej) w Szkole Podstawowej nr 1 w zakresie : - dwukrotnego malowania ścian i sufitów farbą emulsyjną akrylowa z przygotowaniem i gruntowaniem podłoża, - dwukrotnego malowania lamperii farbą olejna , - malowania rur i drobnych elementów farbą olejną, - malowanie rur farbą olejną , - mycie okien na klatce schodowej Szczegółowy zakres zadania został określony w przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PSZCZYNY
- Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej, następstw nieszczęśliwych wypadków Powiatu Pszczyńskiego i powiatowych jednostek organizacyjnych na okres 01.05.2025 r. - 30.04.2027 r.
- Remonty nawierzchni jezdni dróg powiatowych nr 4132S, 4138S, 2629S - 3 części
- Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń szkoły na pomieszczenia Żłobka Miejskiego w Pszczynie ul. Kazimierza Wielkiego 5.
- "Parking przy cmentarzu komunalnym PBO"
- Remont placu zabaw przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Pszczynie - etap II
- Bieżące utrzymanie barier drogowych w ciągu dróg powiatowych zarządzanych przez PZD Pszczyna
więcej: przetargi w Pszczynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa termomodernizacja budynku Zespołu szkolno-przedszkolnego w Borku Wielkopolskim przy ul. Szkolnej 1.
- Remont hali sportowej w Kamieńcu Ząbkowickim
- Modernizacja Wiejskiego Domu Kultury w Domanicach w ramach programu wsparcia "Mazowsze dla lokalnych centrów integracyjnych 2025"
- Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Garkach o wymiarach pola gry min. 12 m x 24 m, Gmina i Miasto Odolanów, woj. wielkopolskie
- Realizacja robót remontowo-budowlanych w zakresie remontów bieżących ii interwencyjnych w budynkach administrowanych przez Kościerskie TBS Spółka z o.o. - w branży ogólnobudowlanej.
- Wykonanie prac remontowych w Prokuraturze Okręgowej w Warszawie oraz w Prokuraturze Rejonowej Warszawa - Żoliborz w Warszawie
więcej: Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.