eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PszczynaZadanie 1 - Roboty ogólnobudowlane - przebudowa pomieszczeń nr 19 i 20 w ZSP w Czarkowie. Zadanie 2- Wymiana drzwi zewnętrznych na drzwi aluminiowe w segmencie sportowym w ZSP w Czarkowie. Zadanie 3 - Wymiana posadzki z remontem podłoża w sali zajęć nr 4 w PP nr 8 w Pszczynie. Zadanie 4 - Malowanie wybranych pomieszczeń w ZSP w Piasku. Zadanie 5 - Malowanie wybranych pomieszczeń w ZSP w Studzienicach Zadanie 6 - Malowanie wybranych pomieszczeń w ZSP w Wiśle Wielkiej Zadanie 7 - Malowanie klatki schodowej w SP nr 1 w Pszczynie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-29

Pszczyna: Zadanie 1 - Roboty ogólnobudowlane - przebudowa pomieszczeń nr 19 i 20 w ZSP w Czarkowie. Zadanie 2- Wymiana drzwi zewnętrznych na drzwi aluminiowe w segmencie sportowym w ZSP w Czarkowie. Zadanie 3 - Wymiana posadzki z remontem podłoża w sali zajęć nr 4 w PP nr 8 w Pszczynie. Zadanie 4 - Malowanie wybranych pomieszczeń w ZSP w Piasku. Zadanie 5 - Malowanie wybranych pomieszczeń w ZSP w Studzienicach Zadanie 6 - Malowanie wybranych pomieszczeń w ZSP w Wiśle Wielkiej Zadanie 7 - Malowanie klatki schodowej w SP nr 1 w Pszczynie
Numer ogłoszenia: 92427 - 2014; data zamieszczenia: 29.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pszczyński Zarząd Edukacji , ul. Zdrojowa 4 4, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 2102193 w. 116, faks 032 2102193 w. 118.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pze.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie 1 - Roboty ogólnobudowlane - przebudowa pomieszczeń nr 19 i 20 w ZSP w Czarkowie. Zadanie 2- Wymiana drzwi zewnętrznych na drzwi aluminiowe w segmencie sportowym w ZSP w Czarkowie. Zadanie 3 - Wymiana posadzki z remontem podłoża w sali zajęć nr 4 w PP nr 8 w Pszczynie. Zadanie 4 - Malowanie wybranych pomieszczeń w ZSP w Piasku. Zadanie 5 - Malowanie wybranych pomieszczeń w ZSP w Studzienicach Zadanie 6 - Malowanie wybranych pomieszczeń w ZSP w Wiśle Wielkiej Zadanie 7 - Malowanie klatki schodowej w SP nr 1 w Pszczynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 - Zadanie obejmuje przebudowę dwóch pomieszczeń na I piętrze budynku ( pom. nr 19 i pom. nr 20) oraz zamurowania otworu drzwiowego z demontażem ościeżnicy drzwiowej na parterze w Zespole Szkolno Przedszkolnym w Czarkowie Zadanie 2 - Zadanie obejmuje wymianę 2 szt. drzwi zewnętrznych w bloku sportowym w Zespole Szkolno Przedszkolnym Czarkowie Zadanie 3 - Zadanie obejmuje remont posadzki w sali zajęć grupy 4 w Publicznym Przedszkolu nr 8 Zadanie 4 - Zadanie obejmuje malowanie wybranych pomieszczeń tj: na parterze - sali zajęć po lewej stronie, szatni , korytarza i częściowo lamperii w sali po prawej stronie , na piętrze - sali zajęć po lewej stronie w budynku przedszkola w Zespole Szkolno Przedszkolnym w Piasku Zadanie 5 - Zadanie obejmuje malowanie wybranych pomieszczeń tj: pomieszczenia po zalaniu - klatka schodowa na odcinku przy wejściu , korytarz parter, pomieszczenia socjalne na parterze, pokój nauczycielski , gabinet dyrektora , sekretariat , sanitariaty na parterze oraz malowanie sali zajęć 205 i klatki schodowej przy przedszkolu w Zespole Szkolno Przedszkolnym w Studzienicach Zadanie 6 - Zadanie obejmuje malowanie wybranych pomieszczeń tj: sali nr 1 , sali nr 2 , sanitariatów przy przedszkolu i stołówki w Zespole Szkolno Przedszkolnym w Wiśle Wielkiej Zadanie 7 - Zadanie obejmuje malowanie klatki schodowej (północnej) w Szkole Podstawowej nr 1.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.00.00-7, 45.43.00.00-0, 45.43.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości : Zadanie 1 - 300,00 zł. ( słownie : trzysta złotych ) Zadanie 2 - 300,00 zł. ( słownie : trzysta złotych ) Zadanie 3 - 400,00 zł. ( słownie : czterysta złotych) Zadanie 4 - 300,00 zł. ( słownie : trzysta złotych ) Zadanie 5 - 300,00 zł. ( słownie ; trzysta złotych ) Zadanie 6 - 300,00 zł. ( słownie : trzysta złotych ) Zadanie 7 - 200,00 zł. ( słownie : dwieście złotych należy wnieść w terminie do 15.05.2014 r. do godz. 11:00 przed upływem terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pze.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pszczyński Zarząd Edukacji 43-200 Pszczyna, ul. Zdrojowa 4 (woj. śląskie) tel. (32) 210 91 23 wew.115 fax. wew. 118 pokój nr 115.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2014 godzina 11:00, miejsce: Pszczyński Zarząd Edukacji 43-200 Pszczyna, ul. Zdrojowa 4 (woj. śląskie) tel. (32) 210 91 23 wew.115 fax. wew. 118 pokój nr 103.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - Roboty ogólnobudowlane - przebudowa pomieszczeń nr 19 i 20 w Zespole Szkolno Przedszkolnym w Czarkowie przy ul. Powstańców Śl. 25.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Zadanie obejmuje przebudowę dwóch pomieszczeń na I piętrze budynku ( pom. nr 19 i pom. nr 20) oraz zamurowania otworu drzwiowego z demontażem ościeżnicy drzwiowej na parterze w Zespole Szkolno Przedszkolnym w Czarkowie zakresie: - rozebrania ścianki działowej, - wykucia drzwi wewnętrznych na odzysk , - wykucia otworu drzwiowego - wymurowania ścianki działowej wraz z otynkowaniem , - zamurowania otworów drzwiowych z wykonaniem tynków uzupełniających , - osadzenia drzwi wewnętrznych z odzysku, - uzupełnienia posadzki z wykładziny obiektowej z remontem podłoża w miejscu rozebranej ścianki , - malowania ścian i sufitów farbą emulsyjną akrylową z przygotowaniem podłoża - kolor do uzgodnienia z dyrekcją placówki , - malowania lamperii farbą emulsyjną Akrylatex W z przygotowaniem podłoża - kolor do uzgodnienia z dyrekcją placówki , - wywozu i utylizacji gruzu i materiałów z rozbiórki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Szczegółowy zakres zadania został określony w przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2- Wymiana drzwi zewnętrznych na drzwi aluminiowe w segmencie sportowym w Zespole Szkolno Przedszkolnym w Czarkowie przy ul. Powstańców Śl. 25.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje wymianę 2 szt. drzwi zewnętrznych w bloku sportowym w Zespole Szkolno Przedszkolnym Czarkowie w zakresie : - wykucia z muru drzwi drewnianych zewnętrznych , - dostawy i montażu drzwi aluminiowych , - wykonania tynków uzupełniających , - wykonania malowania uzupełniającego, - wywozu i utylizacji materiałów z rozbiórki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 - Wymiana posadzki z remontem podłoża w sali zajęć nr 4 w Publicznym Przedszkolu nr 8 w Pszczynie przy ul. J.Kupca 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje remont posadzki w sali zajęć grupy 4 w Publicznym Przedszkolu nr 8 w zakresie : - rozebrania posadzki z parkietu wraz z demontażem listew przyściennych , - częściowa wymiana ślepej podłogi - wymiana belki stropowej, - montaż płyt OSB, - ułożenie paneli podłogowych z montażem listew, - montaż listwy aluminiowej progowej, - wywóz i utylizacje gruzu i materiałów z rozbiórki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Szczegółowy zakres zadania został określony w przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4 - Malowanie wybranych pomieszczeń w Zespole Szkolno Przedszkolnym w Piasku przy ul. Szkolnej 4..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Zadanie obejmuje malowanie wybranych pomieszczeń tj: na parterze - sali zajęć po lewej stronie, szatni , korytarza i częściowo lamperii w sali po prawej stronie , na piętrze - sali zajęć po lewej stronie w budynku przedszkola w Zespole Szkolno Przedszkolnym w Piasku w zakresie : - dwukrotnego malowania ścian i sufitów farbą emulsyjną akrylową z gruntowaniem i przygotowaniem podłoża, - dwukrotnego malowania z jednokrotnym szpachlowaniem farbą olejną lamperii , - lakierowania stolarki drzwiowej - malowania rur i drobnych elementów farbą olejną, - malowanie rur farbą olejną Szczegółowy zakres zadania został określony w przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5 - Malowanie wybranych pomieszczeń w Zespole Szkolno Przedszkolnym w Studzienicach przy ul. Szewczyka 74.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje malowanie wybranych pomieszczeń tj: pomieszczenia po zalaniu - klatka schodowa na odcinku przy wejściu , korytarz parter, pomieszczenia socjalne na parterze, pokój nauczycielski , gabinet dyrektora , sekretariat , sanitariaty na parterze oraz malowanie sali zajęć 205 i klatki schodowej przy przedszkolu w Zespole Szkolno Przedszkolnym w Studzienicach w zakresie: - likwidacji zacieków na sufitach i ścianach , - dwukrotnego malowania ścian i sufitów farbą emulsyjną akrylową z gruntowaniem i przygotowaniem podłoża, - dwukrotnego malowania z jednokrotnym szpachlowaniem farbą olejną lamperii , - częściowe tapetowanie ścian w pokoju nauczycielski - lakierowania stolarki drzwiowej, - malowania rur i drobnych elementów farbą olejną.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6 - Malowanie wybranych pomieszczeń w Zespole Szkolno Przedszkolnym w Wiśle Wielkiej przy ul. Hodowców 38.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje malowanie wybranych pomieszczeń tj: sali nr 1 , sali nr 2 , sanitariatów przy przedszkolu i stołówki w Zespole Szkolno Przedszkolnym w Wiśle Wielkiej w zakresie : - dwukrotnego malowania ścian i sufitów farbą emulsyjną lateksową Acrylatex W z przygotowaniem i gruntowaniem podłoża, - dwukrotnego malowania lamperii farbą lateksową Acrylatex W ( w dwóch kolorach) - lakierowania stolarki drzwiowej - malowania rur i drobnych elementów farbą olejną - malowanie rur farbą olejną Szczegółowy zakres zadania został określony w przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie 7 - Malowanie klatki schodowej w Szkole Podstawowej nr 1 w Pszczynie przy ul. Bogedaina 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje malowanie klatki schodowej (północnej) w Szkole Podstawowej nr 1 w zakresie : - dwukrotnego malowania ścian i sufitów farbą emulsyjną akrylowa z przygotowaniem i gruntowaniem podłoża, - dwukrotnego malowania lamperii farbą olejna , - malowania rur i drobnych elementów farbą olejną, - malowanie rur farbą olejną , - mycie okien na klatce schodowej Szczegółowy zakres zadania został określony w przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.