eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi InowrocławNumer sprawyZP 9-09. Nazwa zadaniaDostawa wyposażenia Sanatorium Kujawiak 1 po modernizacji. przy ul. Wilkońskiego 23 w Inowrocławiu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-15

Inowrocław: Numer sprawy: ZP 9-09. Nazwa zadania: Dostawa wyposażenia Sanatorium Kujawiak 1 po modernizacji. przy ul. Wilkońskiego 23 w Inowrocławiu.
Numer ogłoszenia: 92433 - 2009; data zamieszczenia: 15.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Solanki" Uzdrowisko Inowrocław Sp. z o.o. , ul. Solankowa 77, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3563100, faks 052 3574016.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.solanki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Skarbu Państwa - Lecznictwo Uzdrowiskowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Numer sprawy: ZP 9-09. Nazwa zadania: Dostawa wyposażenia Sanatorium Kujawiak 1 po modernizacji. przy ul. Wilkońskiego 23 w Inowrocławiu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa postępowania: ZP 9-09 - Dostawa wyposażenia do Sanatorium Kujawiak 1 przy ul. Wilkońskiego 23 w Inowrocławiu po modernizacji . 1. Zadanie nr 1 - Dostawa wyposażenia łazienek do Sanatorium Kujawiak 1 przy ul. Wilkońskiego 23 w Inowrocławiu po modernizacji - wg zestawienia na formularzu ilościowo wartościowym załącznik nr 9 do SIWZ. 2. Zadanie nr 2 - Dostawa naczyń kuchennych i sztućca ze stali nierdzewnej do Sanatorium Kujawiak 1 przy ul. . Wilkońskiego 23 w Inowrocławiu po modernizacji - wg zestawienia na formularzu ilościowo wartościowym załącznik nr 10 do SIWZ. 3. Zadanie nr 3 - Dostawa naczyń kuchennych do Sanatorium Kujawiak 1 przy ul. . Wilkońskiego 23 w Inowrocławiu po modernizacji - wg zestawienia na formularzu ilościowo wartościowym załącznik nr 11 do SIWZ. 4. Zadanie nr 4 - Dostawa sprzętu gastronomicznego z montażem i przeszkoleniem obsługi do Sanatorium Kujawiak 1 przy ul. . Wilkońskiego 23 w Inowrocławiu po modernizacji - wg zestawienia na formularzu ilościowo wartościowym załącznik nr 12 do SIWZ. 5. Zadanie nr 5 - Dostawa mebli konferencyjnych do Sanatorium Kujawiak 1 przy ul. . Wilkońskiego 23 w Inowrocławiu po modernizacji - wg zestawienia na formularzu ilościowo wartościowym załącznik nr 13 do SIWZ. 6. Zadanie nr 6 - Uszycie i dostawa narzut na łóżka uszycie kompleksowe firan i zasłon zamontowanie karniszy na okna i zawieszenie firan i zasłon w Sanatorium Kujawiak 1 przy ul. . Wilkońskiego 23 w Inowrocławiu po modernizacji wg zestawienia na formularzu ilościowo wartościowym załącznik nr 14 do SIWZ. Uwaga przy tym zadaniu Wykonawca przed złożeniem oferty jest zobowiązany do wizji lokalnej, dokonania własnych pomiarów i uwzględnienie ich w swojej ofercie. Wizji lokalnej należy dokonać na terenie modernizowanego obiektu i podpisania stosownego oświadczenia o wizji lokalnej, które będzie stanowiło załącznik do złożonej oferty. 7. Zadanie nr 7 - Dostawa bielizny pościelowej, obrusów i ręczników do Sanatorium Kujawiak 1 przy ul. . Wilkońskiego 23 w Inowrocławiu po modernizacji - wg zestawienia na formularzu ilościowo wartościowym załącznik nr 15 do SIWZ. 8. Zadanie nr 8 - Dostawa sprzętu RTV i AGD do Sanatorium Kujawiak 1 przy ul. . Wilkońskiego 23 w Inowrocławiu po modernizacji - wg zestawienia na formularzu ilościowo wartościowym załącznik nr 16 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych tylko na poszczególne wybrane zadania od zadania nr 1 do 8. Oferty muszą być składane osobno na każde zadanie z kompletem wymaganych dokumentów do każdego zadania..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.31.30.00 - Wyposażenie hotelowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - ocena na podstawie aktualnego dokumentu stwierdzającego wpis do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - ocena na podstawie oświadczenie z art. 22 U.P z. p. . na form. ofertowym zał. nr 1 do SIWZ. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - ocena na podstawie oświadczenie z art. 22 U.P z. p. . na form. ofertowym zał. nr 1 do SIWZ. 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - ocena na podstawie oświadczenie z art. 22 U.P z. p. . na form. ofertowych zał. nr 1 - 8 do SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. A.2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - ofert. A.1) Formularz ofertowy z oświadczeniami na każde zadanie osobno- wypełniony i podpisany przez wykonawcę A.2) Formularz ilościowo wartościowy na każe zadanie osobny - wypełniony i podpisany przez wykonawcę A.3) Projekt umowy na dostawy przedmiotu zamówienia - parafowany przez wykonawcę. A 4) Oświadczenie o wizji lokalnej i dokonaniu pomiarów - przy zadaniu nr 6..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.solanki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: odebrać osobiście w Sekcji Zaopatrzenia i Transportu adres jw. lub przesłać zamówienie na numer faksu 052-3563266 w celu.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Solanki Uzdrowisko Inowrocław Sp. z o.o Ulica Solankowa 77 Kod 88-100 Inowrocław Pokój 29 - Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1. Zadanie nr 1 - Dostawa wyposażenia łazienek do Sanatorium Kujawiak 1 przy ul. . Wilkońskiego 23 w Inowrocławiu po modernizacji - wg zestawienia na formularzu ilościowo wartościowym załącznik nr 9 do SIWZ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wg zestawienia na formularzu ilościowo wartościowym załącznik nr 9 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.41.00.00-7, 34.92.84.80-6, 39.29.93.00-7, 39.83.17.00-3, 39.22.43.10-4, 34.91.11.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 2. Zadanie nr 2 - Dostawa naczyń kuchennych i sztućca ze stali nierdzewnej do Sanatorium Kujawiak 1 przy ul. . Wilkońskiego 23 w Inowrocławiu po modernizacji - wg zestawienia na formularzu ilościowo wartościowym załącznik nr 10 do SIWZ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wg zestawienia na formularzu ilościowo wartościowym załącznik nr 10 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-2, 39.22.12.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 3. Zadanie nr 3 - Dostawa naczyń kuchennych do Sanatorium Kujawiak 1 przy ul. . Wilkońskiego 23 w Inowrocławiu po modernizacji - wg zestawienia na formularzu ilościowo wartościowym załącznik nr 11 do SIWZ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wg zestawienia na formularzu ilościowo wartościowym załącznik nr 11 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.12.10-2, 39.22.11.10-1, 39.22.11.21-1, 39.22.12.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 4. Zadanie nr 4 - Dostawa sprzętu gastronomicznego z montażem i przeszkoleniem obsługi do Sanatorium Kujawiak 1 przy ul.Wilkońskiego 23 w Inowrocławiu po modernizacji - wg zestawienia na formularzu ilościowo wartościowym załącznik nr 12 do SIWZ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wg zestawienia na formularzu ilościowo wartościowym załącznik nr 12 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.10.00-2, 39.15.12.00-7, 39.22.11.50-3, 39.71.31.00-4, 39.71.12.10-4, 34.91.21.00-4, 39.22.11.50-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: 5. Zadanie nr 5 - Dostawa mebli konferencyjnych do Sanatorium Kujawiak 1 przy ul. Wilkońskiego 23 w Inowrocławiu po modernizacji - wg zestawienia na formularzu ilościowo wartościowym załącznik nr 13 do SIWZ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wg zestawienia na formularzu ilościowo wartościowym załącznik nr 13 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.30.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: 6. Zadanie nr 6 - Uszycie i dostawa narzut na łóżka uszycie kompleksowe firan i zasłon zamontowanie karniszy na okna i zawieszenie firan i zasłon w Sanatorium Kujawiak 1 - wg zestawienia na formularzu ilościowo wartościowym załącznik nr 14 do SIWZ. Uwaga przy tym zadaniu Wykonawca przed złożeniem oferty jest zobowiązany do wizji lokalnej, dokonania własnych pomiarów i uwzględnienie ich w swojej ofercie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wg zestawienia na formularzu ilościowo wartościowym załącznik nr 14 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.58.11-7, 45.42.11.43-8, 44.81.24.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: 7. Zadanie nr 7 - Dostawa bielizny pościelowej, obrusów i ręczników do Sanatorium Kujawiak 1 przy ul. . Wilkońskiego 23 w Inowrocławiu po modernizacji - wg zestawienia na formularzu ilościowo wartościowym załącznik nr 15 do SIWZ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wg zestawienia na formularzu ilościowo wartościowym załącznik nr 15 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.41.00-9, 39.51.31.00-2, 39.51.43.00-4, 39.51.20.00-4, 39.51.10.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: 8. Zadanie nr 8 - Dostawa sprzętu RTV i AGD do Sanatorium Kujawiak 1 przy ul. Wilkońskiego 23 w Inowrocławiu po modernizacji - wg zestawienia na formularzu ilościowo wartościowym załącznik nr 16 do SIWZ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wg zestawienia na formularzu ilościowo wartościowym załącznik nr 16 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.00.00-2, 39.71.34.30-6, 32.55.00.00-3, 32.34.42.00-8, 39.25.41.20-4, 39.71.11.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.