eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódźdostawy materiałów lakierniczych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-17

Łódź: dostawy materiałów lakierniczych
Numer ogłoszenia: 92433 - 2016; data zamieszczenia: 17.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 89850 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi, ul. Lutomierska 108/112, 91-048 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6652295, faks 042 6652080.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy materiałów lakierniczych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów lakierniczych do pojazdów służbowych KWP w Łodzi. Szczegółowy opis warunków realizacji zamówienia został określony w Załączniku nr 6 do SIWZ - wzorze umowy. 2. Asortyment materiałów lakierniczych będących przedmiotem zamówienia podany jest w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Faktyczna liczba i asortyment zrealizowanych dostaw będzie zależny od potrzeb i posiadanych środków budżetowych Zamawiającego. Określone ilości nie mogą być podstawą, w razie mniejszych potrzeb, do roszczeń ze strony Wykonawcy. 3. Dostarczony asortyment musi spełniać wszystkie warunki określone przez Zamawiającego w Formularzu asortymentowo-cenowym - zał. nr 2 do SIWZ. Wykonawca obowiązany jest przedstawić podpisany przez uprawnioną osobę zał. nr 2 do SIWZ i na jego podstawie zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia. 4. Rozliczenie za wykonaną dostawę zostanie dokonane na podstawie faktur. 5. Zamawiający nie będzie udzielał zaliczki na zakup materiałów będących przedmiotem zamówienia. 6. Dostawy w asortymencie i ilościach wskazanych przez Zamawiającego Wykonawca będzie dostarczał na własny koszt do magazynów Zamawiającego zlokalizowanych w niżej wymienionych jednostkach garnizonu łódzkiego: - Wydział Transportu KWP w Łodzi, 92-104 Łódź, ul. Stokowska 21/25 - Komenda Miejska Policji w Piotrkowie Trybunalskim, ul. Szkolna 30/38, 97-300 Piotrków Trybunalski, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 15:00. 7. Zgłaszanie potrzeb będzie odbywało się faxem lub pocztą elektroniczną. 8. Termin realizacji zamówienia od dnia zgłoszenia nie może być dłuższy 3 dni robocze. 9. Ze względu na użytkowanie pojazdów o szerokiej gamie kolorystycznej Wykonawca zapewni serwis kolorystyczno- techniczny, dostarczając kolor lakieru do celów naprawczych, który będzie odpowiadał wzornikowi (numer lakieru lub elementu nadwozia) otrzymanego od Zamawiającego. 10. Wymagane jest, aby materiały będące przedmiotem zamówienia spełniały wymogi techniczne i jakościowe odpowiednich norm. 11. Wykonawca zobowiązany jest okazać na żądanie aprobatę, atest lub certyfikat dla każdego dostarczonego towaru, o ile taki jest wymagany przez obowiązujące przepisy prawa. Wykonawca gwarantuje, że wszedł w posiadanie towaru stanowiącego przedmiot umowy ponosząc z tego tytułu wszelkie opłaty przewidziane prawem. 12. Wykonawca najpóźniej przy pierwszej dostawie dostarczy Zamawiającemu karty charakterystyki substancji niebezpiecznych zamawianych towarów..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.82.00.00 - Lakiery .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grupa CSV Sp. z o.o, Pomorska 58-60, 70-812 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 342995,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 384227,38

  • Oferta z najniższą ceną: 185971,92 / Oferta z najwyższą ceną: 384227,38

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.