Ogłoszenie z dnia 2014-03-19
Elbląg: Sprzątanie pomieszczeń w budynkach Sądu Rejonowego w Elblągu oraz utrzymanie terenów przyległych.
Numer ogłoszenia: 92434 - 2014; data zamieszczenia: 19.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Elblągu, ul. Płk. Dąbka 8-12, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-55 6112230, 6112806, faks 0-55 6424591.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie pomieszczeń w budynkach Sądu Rejonowego w Elblągu oraz utrzymanie terenów przyległych..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynkach Sądu Rejonowego w Elblągu przy ul. Płk Dąbka 8-12, przy Pl. Jagiellończyka 5 oraz przy ul. Grunwaldzka 77-79 o łącznej powierzchni 3.679,35m2 , z czego: a. Pomieszczenia w budynku przy ul. Płk Dąbka 8-12 - 2938,78 m2 w tym: -Pomieszczenia biurowe, (wykładziny , tarkiet ) 1.236,99m2 -Sale rozpraw (tarkiet) - 329,88m2 -Toalety (terakota)- 153,50 m2 -Archiwa (terakota) - 362,90m2 -Korytarze, klatki schodowe, schody zewnętrzne i wewnętrzne (terakota, tarkiet) - 855,51m2 b. Pomieszczenia w budynku przy Pl. Jagiellończyka 5: - 91,57m2 -Pomieszczenia biurowe (wykładziny) szt. 4 c. Pomieszczenia w budynku przy ul. Grunwaldzka 77-79 - 649m2 w tym: -Piwnica - archiwum SO - pomieszczenia archiwum ( szt. 2 ) - schody -Parter - wysoki - pomieszczenie logistyki - pomieszczenie biurowe - holl - schody wewnętrzne - schody zewnętrzne -Parter - niski - sala OZI -pomieszczenia referendarzy ( szt. 3 ) - serwerownia ( szt. 2 ) - toalety ( szt. 5 ) - pomieszczenie gospodarcze i techniczne - korytarz ( 2 szt.) -Piętro I - sala X Wydział Cywilny -gabinety referendarzy ( szt. 4 ) - gabinet sędziów ( szt. 1 ) -pomieszczenia informatyka ( szt. 1 ) - kuchnia ( szt. 1 ) - toalety ( szt. 2 ) - korytarz - klatka schodowa d. Utrzymanie czystości terenów przyległych - 5 914m2 : Utrzymanie czystości i porządku, konserwacja zieleni a także likwidacja skutków zimy na terenie posesji sądowej przy ul. Płk Dąbka 8-12 oraz przy ul. Grunwaldzka 77-79. Teren przy ul. Płk Dąbka 8-12; -Drogi, chodniki, parkingi - 4.616m2 -Tereny zielone - 500m2 Teren przy ul. Grunwaldzka 8-12; Drogi, chodniki, parkingi, tereny zielone - 798m2 Szczegółowy zakres prac i ich ilość oraz wymagania Zamawiającego określa Załącznik nr 2 do SIWZ 1. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z postanowieniami projektu umowy stanowiącej Załącznik nr 5 do SIWZ. 2. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia wszystkie załączniki, dokumenty i treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia będą interpretowane jako część umowy. 3. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia na koszt wlasny wizji lokalnej w obiektach, w celu zapoznania się z zakresem usług i warunkami ich wykonania - Załącznik nr 9 Zamawiający zastrzega możliwość rezygnacji z części zamówienia lub ograniczenia zamówienia do wysokości posiadanych środków..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CLEAN SERVICE SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
CLEAN SERVICE SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
- CLEAN SERVICE Sp. z o.o., ul. Artyleryjska 3H, 10-165 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 375000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 253319,14
Oferta z najniższą ceną: 253319,14 / Oferta z najwyższą ceną: 407173,68
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiot zamówienia jest powszechnie dostępny, o ustalonych standardach jakościowych oraz wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art 11 ust. 8
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- ZP/34/2024 BUDOWA SYSTEMU PŁATNEGO PARKOWANIA W SZPITALU MIEJSKIM ŚW. JANA PAWŁA II W ELBLĄGU
- Ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitoringiem w obiektach Prokuratury Okręgowej w Elblągu
- Remont pomieszczeń Domu Studenta Nr 2 Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu przy ul. Wspólnej 11.
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Powiatu Elbląskiego na lata 2025-2026
- USŁUGA NAPRAWY SPRZĘTU GASTRONOMICZNO-CHŁODNICZEGO I POLOWEGO ORAZ PODŁĄCZEŃ DO EKSPLOATACJI SPRZĘTU ŻYWNOŚCIOWEGO, A TAKŻE PRZEGLĄDÓW KWARTALNYCH SPRZĘTU ŻYWNOŚCIOWEGO W 2025 R.
- Dostawa oprogramowania biurowego dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU I LOKALACH SZCZECIŃSKIEGO CENTRUM ŚWIADCZEŃ W 2025 ROKU
- Oczyszczanie nawierzchni ulic, chodników, parkingów, zatoczek, przystanków autobusowych i ścieżek rowerowych na terenie gminy Kartuzy w roku 2025
- "Sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynkach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Puławach w okresie styczeń - grudzień 2025 r."
- Usługa utrzymania czystości budynku i posesji Sądu Rejonowego w Krośnie Odrzańskim przy ul. Piastów 10L oraz Wydziałów Zamiejscowych w Gubinie przy ul. Piastowskiej 16
- Usługa sprzątania pomieszczeń i obiektów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku
- Świadczenie usługi kompleksowego utrzymania czystości w obiektach Urzędu Miasta Opola wraz z dostawą niezbędnych środków czystości, higieny i materiałów eksploatacyjnych.
więcej: Usługi sprzątania parkingów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.