To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-03-26
Gdańsk: SERWIS TECHNICZNY DRUKAREK EKSPLOATOWANYCH W ODDZIAŁACH ZUS W:
GDAŃSKU, SŁUPSKU, KOSZALINIE I ELBLĄGU
Numer ogłoszenia: 92440 - 2012; data zamieszczenia: 26.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 50188 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku, ul. Chmielna 27/33, 80-748 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3078200, faks 58 3018459.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SERWIS TECHNICZNY DRUKAREK EKSPLOATOWANYCH W ODDZIAŁACH ZUS W: GDAŃSKU, SŁUPSKU, KOSZALINIE I ELBLĄGU.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest serwis techniczny drukarek eksploatowanych w Oddziałach ZUS w: Gdańsku, Słupsku, Koszalinie i Elblągu, odpowiednio dla danej części zamówienia, tj.: 1) część I - serwis drukarek w Oddziale ZUS w Gdańsku. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie napraw drukarek użytkowanych w Oddziale ZUS w Gdańsku, ul. Chmielna 27/33 i podległych jednostkach organizacyjnych, w lokalizacjach: - Oddział ZUS w Gdańsku, ul. Chmielna 27/33, - Jednostka organizacyjna Oddziału ZUS w Gdańsku, ul. Marynarki Polskiej 146, - Jednostka organizacyjna Oddziału ZUS w Gdańsku, ul. Sobótki 18, - Inspektorat ZUS Gdańsk Śródmieście, ul. Chlebnicka 3/8, - Inspektorat ZUS Gdańsk Wrzeszcz, ul. Tuwima 9, - Inspektorat ZUS w Sopocie, Al. Niepodległości 796, - Inspektorat ZUS w Gdyni, ul. Władysława IV 24, - Inspektorat ZUS w Wejherowie, ul. Sobieskiego 294, - Inspektorat ZUS w Pucku, ul. Orzeszkowej 3, - Inspektorat ZUS w Kościerzynie, ul. 3-go Maja 9, - Inspektorat ZUS w Kartuzach, ul. Ceynowy 5, - Inspektorat ZUS w Starogardzie Gdańskim, ul. Piłsudskiego 4, - Inspektorat ZUS w Tczewie, ul. Jagiellońska 55, - Inspektorat ZUS w Pruszczu Gdańskim, ul. Wita Stwosza 7, - Inspektorat ZUS w Malborku, ul. Dworcowa 1B, - Inspektorat ZUS w Kwidzynie, ul. Piłsudskiego 29A, - Inspektorat ZUS w Sztumie, ul. Mickiewicza 34. 2) część II - serwis drukarek w Oddziale ZUS w Słupsku. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie napraw drukarek użytkowanych w Oddziale ZUS w Słupsku, Pl. Zwycięstwa 8 i podległych jednostkach organizacyjnych, w lokalizacjach: - Oddział ZUS w Słupsku, Pl. Zwycięstwa 8, - Inspektorat ZUS w Bytowie, ul. Kościuszki 16, - Inspektorat ZUS w Chojnicach, ul. Łużycka 20, - Inspektorat ZUS w Człuchowie, ul. Jerzego z Dąbrowy 3, - Inspektorat ZUS w Lęborku, ul. Krzywoustego 15, - Inspektorat ZUS w Miastku, ul. Królowej Jadwigi 13. 3) część III - serwis drukarek w Oddziale ZUS w Koszalinie. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie napraw drukarek użytkowanych w Oddziale ZUS w Koszalinie, ul. Fałata 30 i podległych jednostkach organizacyjnych, w lokalizacjach: - Oddział ZUS w Koszalinie, ul. Fałata 30, - Inspektorat ZUS w Białogardzie, ul. Wojska Polskiego 56, - Inspektorat ZUS w Drawsku Pomorskim, ul. Basztowa 1B i ul. Sikorskiego 30, - Inspektorat ZUS w Kołobrzegu, ul. Łopuskiego 21, - Inspektorat ZUS w Szczecinku, ul. Piotra Skargi 1 i Plac Wolności 18, - Inspektorat ZUS w Świdwinie, ul. Wojska Polskiego 1, - Inspektorat ZUS w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 11. 4) część IV - serwis drukarek w Oddziale ZUS w Elblągu. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie napraw drukarek użytkowanych w Oddziale ZUS w Elblągu, ul. Teatralna 4 i podległych jednostkach organizacyjnych, w lokalizacjach: - Oddział ZUS w Elblągu, ul. Teatralna 4, - Jednostka organizacyjna Oddziału ZUS w Elblągu, ul. Mazurska 5, - Inspektorat ZUS w Iławie, ul. Wiejska 1, - Inspektorat ZUS w Ostródzie, ul. Czarnieckiego 50, - Biuro Terenowe w Braniewie, ul. Moniuszki 20.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.32.00 - Naprawa komputerowych urządzeń peryferyjnych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: serwis drukarek w Oddziale ZUS w Gdańsku
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"COMPLEXBIURO" G.TUROWSKI, G.KOWALSKI, K.SOSNOWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"COMPLEXBIURO" G.TUROWSKI, G.KOWALSKI, K.SOSNOWSKI SPÓŁKA JAWNA
- COMPLEXBIURO G. Turowski, G. Kowalski, K. Sosnowski Sp. Jawna, ul. Heweliusza 23/25, 80-890 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 82601,63 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 89720,00
Oferta z najniższą ceną: 89720,00 / Oferta z najwyższą ceną: 97712,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: serwis drukarek w Oddziale ZUS w Słupsku
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"COMPLEXBIURO" G.TUROWSKI, G.KOWALSKI, K.SOSNOWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"COMPLEXBIURO" G.TUROWSKI, G.KOWALSKI, K.SOSNOWSKI SPÓŁKA JAWNA
- COMPLEXBIURO G. Turowski, G. Kowalski, K. Sosnowski Sp. Jawna, ul. Heweliusza 23/25, 80-890 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30243,90 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 36960,00
Oferta z najniższą ceną: 36960,00 / Oferta z najwyższą ceną: 59520,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: serwis drukarek w Oddziale ZUS w Koszalinie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MIKRONEX Serwis Komputerowy Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe Paweł Kucharski, ul. Bartnicza 4A lok. 41, 03-358 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30243,90 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 35904,00
Oferta z najniższą ceną: 35904,00 / Oferta z najwyższą ceną: 59520,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: serwis drukarek w Oddziale ZUS w Elblągu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIGX SERWIS KSEROKOPIAREK KATARZYNA ŚLIWIŃSKA.
jakie przetargi wygrała firma
BIGX SERWIS KSEROKOPIAREK KATARZYNA ŚLIWIŃSKA.
- BIGX Serwis Kserokopiarek Katarzyna Śliwińska, Różnowo 229, 11-001 Dywity, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30243,90 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 31845,00
Oferta z najniższą ceną: 31845,00 / Oferta z najwyższą ceną: 35904,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych przy ul. Uczniowskiej w Gdańsku
- Zakup zestawów, roztworów, igieł do pobierania osocza metodą plazmaferezy do posiadanych separatorów według trzech zadań
- 18/TP/2025 dostawa elektrycznego wózka widłowego wykonanego w wersji przeciwwybuchowej EX2.
- DOSTAWA SŁUPKÓW WYGRODZENIOWYCH I STOJAKÓW ROWEROWYCH
- Sukcesywna dostawa faz ruchomych i rozpuszczalników do chromatografii cieczowej dla Międzynarodowego Centrum Badań nad Szczepionkami Przeciwnowotworowymi Uniwersytetu Gdańskiego
- Przebudowa parteru i I piętra budynku przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku - II etap
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.