To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-05
Ogłoszenie nr 92451 - 2017 z dnia 2017-06-05 r.
Żory: KOMPLEKSOWE ZAGOSPODAROWANIE (ZAŁADUNEK, TRANSPORT, SKŁADOWANIE LUB ODZYSK) ODPADU O KODZIE 19 05 03 - KOMPOST NIEODPOWIADAJĄCY WYMAGANIOM (NIENADAJĄCY SIĘ DO WYKORZYSTANIA) POCHODZĄCY Z KOMPOSTOWNI ODPADÓW ZIELONYCH ZLOKALIZOWANEJ PRZY UL. OKRĘŻNEJ 5 W ŻORACH
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 510620-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakłady Techniki Komunalnej spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, krajowy numer identyfikacyjny
24090821600000, ul.
ul. Okrężna
5,
44240
Żory, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
324 356 880, faks
324 356 920, e-mail
sekretariat@ztkzory.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.ztkzory.pl/index.php?id=20
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (spółka komunalna)
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
KOMPLEKSOWE ZAGOSPODAROWANIE (ZAŁADUNEK, TRANSPORT, SKŁADOWANIE LUB ODZYSK) ODPADU O KODZIE 19 05 03 - KOMPOST NIEODPOWIADAJĄCY WYMAGANIOM (NIENADAJĄCY SIĘ DO WYKORZYSTANIA) POCHODZĄCY Z KOMPOSTOWNI ODPADÓW ZIELONYCH ZLOKALIZOWANEJ PRZY UL. OKRĘŻNEJ 5 W ŻORACH
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP/11/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zagospodarowanie (załadunek, transport, odzysk lub składowanie) odpadów o kodzie 19 05 03 - kompost nieodpowiadający wymaganiom (nienadający się do wykorzystania) zwany dalej "odpadami", pochodzących z kompostowni odpadów zielonych zlokalizowanej przy ul. Okrężnej 5 w Żorach. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) Mechaniczny załadunek odpadów znajdujących się na terenie kompostowni, który odbywać się będzie za pomocą ładowarki kołowej na środki transportu kołowego. - Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia sprzętu potrzebnego do wykonania ww. czynności; b) Transport odpadów pojazdami Wykonawcy, przystosowanymi do transportu odpadów, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 1987 z późn. zm.), zwaną dalej "ustawą o odpadach" oraz rozporządzeń wydanych do tejże ustawy, obejmujące odpady o kodzie 19 05 03 oraz w sposób niepowodujący zanieczyszczenia tras przejazdu; c) Każdorazowe ważenie samochodów ciężarowych (przy wjeździe i wyjeździe), na wadze należącej do Zamawiającego: zlokalizowanej na terenie siedziby przy ul. Okrężnej 5. d) Zagospodarowanie (odzysk lub składowanie) odpadów: - we własnej instalacji w przypadku, gdy Wykonawca jest uprawniony do prowadzenia działalności w tym zakresie zgodnie z ustawą odpadach lub - przekazanie odpadów instalacji/om uprawnionej/ym do prowadzenia działalności w zakresie odzysku lub składowania odpadów, UWAGA: Wykonawca zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy do przedłożenia Zamawiającemu: - decyzji na zagospodarowanie (składowanie lub odzysk) odpadu o kodzie 19 05 03 w rozumieniu ustawy o odpadach w przypadku, kiedy Wykonawca będzie zagospodarowywał odpady we własnej instalacji; - decyzji na zagospodarowanie (składowanie lub odzysk) odpadu o kodzie 19 05 03 w rozumieniu ustawy o odpadach wraz z oświadczeniem o posiadanych wolnych mocach przerobowych wraz z zapewnieniem przyjęcia odpadu w ilości przewidzianej w zamówieniu wydanym przez prowadzącego instalację w przypadku, kiedy Wykonawca będzie przekazywał odpady do zagospodarowania. e) Utrzymanie czystości w miejscu i w czasie załadunku oraz wywozu odpadów; f) Utrzymanie na czas prowadzenia prac w należytym porządku i czystości nawierzchni dróg, po których poruszać się będą środki transportowe Wykonawcy. 3. Zagospodarowanie odpadów musi zostać potwierdzone Kartą przekazania odpadów zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (tj. Dz. U. 2014 r., poz. 1973), zwaną dalej jako "Karta przekazania odpadów", którą do 10 dnia miesiąca za miesiąc poprzedni Zamawiający - zgodnie z art. 69 ustawy o odpadach dostarczy Wykonawcy. Wykonawca ma obowiązek w terminie do 5 dni roboczych odesłać potwierdzoną "Kartę przekazania odpadów". 4. Tonaż jednorazowego transportu odpadów będzie każdorazowo rejestrowany i potwierdzany dokumentem zawierającym datę ważenia, rodzaj, kod i wagę odpadów, numer rejestracyjny pojazdu i dane identyfikacyjne Wykonawcy. 5. Rozliczenie ilości odpadów przyjętych przez Wykonawcę odbywać się będzie na podstawie wagi netto, z kwitów legalizowanej wagi najazdowej zlokalizowanej na terenie siedziby Zamawiającego. 6. Przewidywana przez Zamawiającego masa odpadów do odebrania w trakcie realizacji zamówienia wynosi do 1600 Mg. Zamawiający zastrzega, że wyżej wymienioną masę odpadów należy traktować jako szacunkową. Ilość ta uzależniona będzie od potrzeb występujących w tym zakresie na terenie Kompostowni i może ulec zmniejszeniu. Ostateczna ilość odpadów do odebrania i zagospodarowania wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego. Zamawiający nie gwarantuje określonej powyżej ilości odpadów do odbioru, w związku z powyższym Wykonawcy nie będzie przysługiwało roszczenie z tego tytułu. 7. W ramach niniejszego zamówienia usuwane będą odpady, które zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. 2014 r., poz. 1923) zostały zakwalifikowane do grupy "19" - odpady z instalacji i urządzeń służących zagospodarowaniu odpadów, z oczyszczalni ścieków oraz z uzdatniania wody pitnej i wody do celów przemysłowych, sklasyfikowane jako odpady o kodzie 19 05 03 - kompost nieodpowiadający wymaganiom (nienadający się do wykorzystania). 8. Realizację przedmiotu umowy należy prowadzić zgodnie z przepisami obowiązującego prawa. 9. Wykonawca ma prawo podpisać umowę o podwykonawstwo. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm Podwykonawców. Jeżeli powierzenie Podwykonawcy wykonania części zamówienia na usługi następuje w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia, wobec tego Podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego Podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego Podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia Podwykonawcy. Przepisy art. 36ba ust. 1 i 2 ustawy Pzp stosuje się wobec dalszych Podwykonawców.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
90512000-9,
90533000-2,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust 1 pkt 7 w zw. z art. 29 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164, z późn. zm.) | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŻOR
- Usługa obejmująca kompleksowe sprzątanie i utrzymanie czystości w budynku i terenie przyległym do budynku sądu oraz czynności rzemieślnicze wykonywane przez pracownika gospodarczego
- Budowa bieżni i skoczni w dal przy Szkole Podstawowej nr 16 w Żorach przy ul. Osińskiej 50
- Remont zewnętrznych schodów przy Zespole Szkół Nr 2 w Żorach
więcej: przetargi w Żorach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.