To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-05-05
Łódź: Kompleksowe sprzątanie 54 nieruchomości.
Numer ogłoszenia: 92459 - 2008; data zamieszczenia: 05.05.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 66580 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Nieruchomościami Łódź-Polesie "Zielony Rynek", Pl. Barlickiego, 90-615 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6330180, fax 042 6339607.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja Nieruchomościami.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe sprzątanie 54 nieruchomości..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są niżej opisane usługi porządkowe. 1.Usuwanie odpadów i innych zanieczyszczeń z pomieszczeń przeznaczonych do ogólnego użytku - klatki schodowe, korytarze, wc ogólne itp. codziennie oraz innych pomieszczeń - pralnie, suszarnie, strychy, korytarze piwniczne itp. jeden raz w miesiącu. 2.Mycie pomieszczeń: - co najmniej raz na dwa tygodnie klatek schodowych, korytarzy. - jeden raz w miesiącu drzwi wejściowych do pomieszczeń ogólnego użytku, ścian pokrytych materiałami zmywalnymi, tablic z oznaczeniem nazw ulic, tablic z numerem porządkowym nieruchomości, gablot, tablic informacyjnych. - trzy razy w roku (w przypadku nagłego zabrudzenia niezwłocznie) okien w klatkach schodowych i innych pomieszczeniach przeznaczonych do ogólnego użytku. 3.Usuwanie odpadów i innych zanieczyszczeń z terenu nieruchomości - podwórza, chodnika, prześwitów bramowych, koszy przydomowych, włazów na studzienkach ściekowych i telekomunikacyjnych. 4.Zmywanie chodnika w okresie od kwietnia do października zgodnie z Uchwałą Nr LXII/1159/06 Rady Miejskiej w Łodzi z dnia 1 lutego 2006r. 5.Oczyszczanie ze śniegu, lodu i błota terenu nieruchomości w zakresie wymienionym w pkt. 3 w tym także wpustów deszczowych, zasuw wodnych i gazowych. Usuwanie śliskości nawierzchni. Pryzmowanie śniegu po opadach ze zwróceniem szczególnej uwagi na łatwy dostęp do hydrantów ulicznych, przeciwpożarowych, włazów studzienek telekomunikacyjnych i energetycznych, kontenerów na nieczystości stałe. 6.Czynności wymienione w pkt. 3 i 5 winny być wykonane do godziny 8.00 rano. W przypadku późniejszego zanieczyszczenia lub opadów śniegu czynności winny być wykonywane ponownie. 7.Pielęgnowanie tj. odchwaszczanie, przekopywanie, okopywanie trawników, kwietników, krzewów na terenie nieruchomości i przed nią do krawężnika jezdni. Uzupełnianie naniesień roślinnych oraz wysiewanie trawy (naniesienia roślinne i nasiona trawy dostarcza Zleceniodawca). Koszenie trawy i przycinanie żywopłotów w miarę potrzeb, nie rzadziej niż dwa razy w roku, w okresie od 1 kwietnia do 31 października każdego roku. 8.Usuwanie odpadów i innych zanieczyszczeń z terenów zielonych w okresie zimowym tj. od 1 listopada do 31 marca każdego roku. 9.Wykonywanie czynności związanych z dezynfekcją i deratyzacją pomieszczeń przeznaczonych do ogólnego użytku i terenu nieruchomości - wykładanie trutek na gryzonie, zmywanie powierzchni klatek schodowych środkami dezynfekującymi - w zakresie ustalonym przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego i obowiązujące przepisy - Uchwałę Nr LXII/1159/06 Rady Miejskiej w Łodzi z dnia 1 lutego 2006r. Wykonywanie okresowych (w okresie letnim co najmniej raz w tygodniu) dezynfekcji i dezynsekcji kontenerów na nieczystości stałe, wc ogólnych itp. (środki do dezynfekcji i deratyzacji dostarcza Zleceniobiorca). 10.Bezzwłoczne powiadamianie administratora nieruchomości o uszkodzeniach lub wadliwym działaniu instalacji i urządzeń oraz podejmowanie doraźnych działań niezbędnych dla ochrony mieszkańców przed niebezpiecznymi dla życia lub mienia skutkami uszkodzeń lub wadliwego działania instalacji lub urządzeń. 11.Powiadamianie administratora nieruchomości o przypadkach naruszania przez mieszkańców porządku domowego - prowadzeniu hodowli zwierząt w pomieszczeniach do tego niedostosowanych, umieszczaniu w pomieszczeniach przeznaczonych do ogólnego użytku przedmiotów utrudniających poruszanie się, stanowiących zagrożenie pożarowe, samowolnym zajmowaniu pomieszczeń przeznaczonych do ogólnego użytku, kradzieży energii elektrycznej, niszczeniu elementów i wyposażenia budynku, ingerowaniu w instalacje istniejące w budynku. 12.Bezzwłoczne powiadamianie administratora nieruchomości o braku wykonywania obowiązków przez podmiot zajmujący się wywozem nieczystości stałych. 13.Wywieszanie i zdejmowanie flag w dniach świąt i uroczystości państwowych oraz przechowywanie ich we właściwym stanie estetycznym (flagi dostarcza Zleceniobiorca). 14.Wymiana uszkodzonych żarówek w punktach świetlnych znajdujących się w częściach wspólnych budynku, przed wejściami do budynków i w prześwitach bramowych (żarówki dostarcza Zleceniobiorca). 15.Doręczanie mieszkańcom nieruchomości korespondencji o charakterze masowym. 16.Wykonywanie innych czynności w zakresie utrzymania porządku i czystości, wynikających z obowiązujących przepisów i zarządzeń właściwych organów. 17.Wykonywanie innych zaleceń administratora nieruchomości dotyczących realizacji niniejszej umowy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.20.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Kod CPV wg słownika 2008: 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Oryginalny kod CPV: 90.21.10.00 - Usługi zamiatania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 74.73.10.00 - Usługi sprzątania budynków Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków Oryginalny kod CPV: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych Oryginalny kod CPV: 74.72.10.00 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków Kod CPV wg słownika 2008: 90.92.10.00 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 182185,36 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OŚRODEK AKTYWIZACJI ZAWODOWEJ I SZKOLEŃ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
OŚRODEK AKTYWIZACJI ZAWODOWEJ I SZKOLEŃ SP. Z O.O.
- Ośrodek Aktywizacji Zawodowej i Szkoleń Sp. z o.o., ul. Próchnika 5, 90-408 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 182185.36
- Oferta z najniższą ceną: 182185.36 / oferta z najwyższą ceną: 182185.36
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Świadczenie usługi zorganizowania i przeprowadzenia Treningu Umiejętności Społecznych w projekcie "Рaзом - wsparcie integracji obywateli państw trzecich".
- 18/D/25 "Dostawa sprzętu i materiałów jednorazowego użytku - dogrywka"
- Roboty budowlane polegające na modernizacji parkingu w części południowej terenu nieruchomości Pierwszego Urzędu Skarbowego Łódź - Górna w Łodzi
- "Zakup wraz z dostawą samochodów w podziale na 3 zadania"
- Wykonanie badania ewaluacyjnego pn. Szacowanie wskaźnika rezultatu długoterminowego EFS pn. "Liczba osób znajdujących się w lepszej sytuacji na rynku pracy sześć miesięcy po opuszczeniu programu (...)
- Zadanie 1 - Budowa aktywnego oznakowania na projektowanym przejściu dla pieszych w ciągu DW Nr 485, Zadanie 2 - Budowa dedykowanego doświetlenia na istniejącym przejściu dla pieszych w ciągu DW Nr 482
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych wraz z zagospodarowaniem terenów zieleni w ramach inwestycji pt. Zagospodarowanie Placu Powstańców Warszawy oraz pielęgnacja zieleni.
- Świadczenie usług utrzymania czystości i porządku na terenach uniwersyteckich
- Usługi w zakresie sprzątania i utrzymania w czystości obiektów Ośrodka Kultury Leśnej w Gołuchowie od 01.05.2025 r. do 30.04.2026 r.
- Mechaniczne zamiatanie dróg gminnych o nawierzchni utwardzonej oraz ścieżek rowerowych na terenie Gminy Jarocin wraz z zagospodarowaniem odpadu powstałego w wyniku świadczonej usługi
- Budowa strefy aktywności i wypoczynku oraz toru do jazdy na rolkach w dzielnicy Boguszowice Stare - realizacja w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Usługa systematycznego utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych, socjalnych oraz innych, użytkowanych przez Oddziały Terenowe UTK oraz CEMM
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.