Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-04-22
Warszawa: Projekt implementacji modułu Monitora IMGW - PIB zawierającej nowe funkcjonalności w obrębie prognoz hydrologicznych i meteorologicznych oraz moduł wspierający procesy decyzyjne, przystosowane do prezentacji sekwencyjnych, wieloekranowych i wielkoformatowych wraz z aplikacją zarządzającą w ramach realizacji zadania 3.2 Utworzenie i wyposażenie centrów osłony hydrologicznej wykorzystujących wyniki modelu COSMO - podzadanie 3.2.1 - Prace informatyczne w zakresie opracowania aplikacji do prezentacji prognoz meteo i hydro oraz modułu wspomagania decyzji synoptyka hydrologa
Numer ogłoszenia: 92462 - 2015; data zamieszczenia: 22.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy , ul. Podleśna 61, 01-673 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5694230, 5694416, 5694263, faks 22 5694415.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.imgw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowy instytut badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt implementacji modułu Monitora IMGW - PIB zawierającej nowe funkcjonalności w obrębie prognoz hydrologicznych i meteorologicznych oraz moduł wspierający procesy decyzyjne, przystosowane do prezentacji sekwencyjnych, wieloekranowych i wielkoformatowych wraz z aplikacją zarządzającą w ramach realizacji zadania 3.2 Utworzenie i wyposażenie centrów osłony hydrologicznej wykorzystujących wyniki modelu COSMO - podzadanie 3.2.1 - Prace informatyczne w zakresie opracowania aplikacji do prezentacji prognoz meteo i hydro oraz modułu wspomagania decyzji synoptyka hydrologa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: -wykonanie prac informatycznych, -przeprowadzenie instruktażu dotyczącego oprogramowania, -sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji technicznej i użytkowej, dalej dokumentacja, zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 9 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 9 Dokumentacja projektowa - wstępny projekt funkcjonalno-techniczny oraz Załączniku nr 7 Wzór umowy, stanowiących integralną część SIWZ. Ze względu na istniejącą u Zamawiającego bazę danych ORACLE wraz z warstwą dostępową, algorytmami i regułami logicznymi utworzonymi w technologiach .NET i w języku C... wymagane jest zintegrowanie się z tymi elementami. Nowopowstałe oprogramowanie musi wykorzystywać istniejące elementy. W związku z powyższym wymogi dotyczące doświadczenia Wykonawcy oraz kwalifikacji osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, określone w pkt 5.1.1 lit. b oraz c SIWZ, są uzasadnione specyfiką zamówienia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.21.24.60 - Usługi opracowywania oprogramowania analitycznego, naukowego, matematycznego lub prognozującego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 15 000 zł słownie: piętnaście tysięcy zł, przed upływem terminu składania ofert.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać, że posiada doświadczenie polegające na należytym zrealizowaniu, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: i. minimum 1 projekt informatyczny o wartości minimum 700000 PLN (siedemset tysięcy zł) zakończony wdrożeniem zewnętrznym, realizowany z udziałem technologii Oracle i PLSQL lub równoważnej; ii. minimum 1 projekt informatyczny o wartości minimum 700000 PLN (siedemset tysięcy zł) zakończony wdrożeniem zewnętrznym, realizowany z udziałem technologii .NET lub równoważnej. Powyższe wymogi podyktowane są faktem, iż środowisko i infrastruktura Zamawiającego, na którą składają się bazy, modele danych, systemy i aplikacje, wykorzystują lub powstały w oparciu o wymienione technologie i produkty. Przez równoważność Zamawiający rozumie wskazanie takich technologii i produktów, których użycie gwarantuje zintegrowanie i uruchomienie rezultatów prac informatycznych w istniejącym środowisku i infrastrukturze Zamawiającego. W przypadku zaproponowania produktu równoważnego na Wykonawcy ciąży obowiązek udowodnienia równoważności poprzez m.in. wskazanie cech, zakresu, parametrów, rozwiązań technologicznych czy funkcjonalności w stosunku do produktu wskazanego przez Zamawiającego.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca przez cały okres trwania projektu zapewni zespół deweloperski w następującym składzie: Programista I - cztery osoby o następujących kwalifikacjach: i. wykształcenie wyższe, potwierdzone dyplomem; ii. minimum 2 lata doświadczenia w pracy w technologii .NET z wykorzystaniem oprogramowania Visual Studio lub równoważnych; iii. znajomość Java Scriptu lub innego rozwiązania równoważnego pozwalającego na swobodną pracę z bibliotekami lub frameworkami (np. jquery, knockout); iv. doświadczenie w tworzeniu aplikacji webowych typu Single-page aplication przy wykorzystaniu dowolnego frameworka (np. durundal, angular); v. umiejętność tworzenia testów jednostkowych pokrywających każdy aspekt tworzonego systemu (np. Backend, ViewModel, View); vi. znajomość dowolnego rozproszonego systemu kontroli wersji; Programista II - dwie osoby o następujących kwalifikacjach: i. wykształcenie wyższe, potwierdzone dyplomem; ii. minimum 2 lata doświadczenia w pracy w technologii .NET z wykorzystaniem oprogramowania Visual Studio lub równoważnych; iii. znajomość aplikacji WPF lub innej równoważnej potwierdzona realizacją co najmniej jednego projektu komercyjnego; iv. znajomość wzorca MVP; v. znajomość frameworka Caliburn Micro lub innego równoważnego; vi. umiejętność tworzenia testów jednostkowych pokrywających każdy aspekt tworzonego systemu (np. Backend, ViewModel, View); vii. znajomość dowolnego rozproszonego systemu kontroli wersji; Kierownik zespołu deweloperskiego - jedna osoba o następujących kwalifikacjach: i. wykształcenie wyższe, potwierdzone dyplomem; ii. minimum 2 lata doświadczenia w kierowaniu zespołem programistów; iii. znajomość metodyki SCRUM (lub innej równoważnej metodyki -zwinnej - Agile); iv. udział - w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert - w minimum jednym projekcie informatycznym, zakończonym wdrożeniem aplikacji narzędziowej dla celów prezentacji i wizualizacji danych pomiarowych, prognoz i produktów z dziedzin hydrologii i meteorologii. Powyższe wymogi podyktowane są faktem, iż środowisko i infrastruktura Zamawiającego, na którą składają się bazy, modele danych, systemy i aplikacje, wykorzystują lub powstały w oparciu o wymienione technologie i produkty. Przez równoważność Zamawiający rozumie wskazanie takich technologii i produktów, których użycie gwarantuje zintegrowanie i uruchomienie rezultatów prac informatycznych w istniejącym środowisku i infrastrukturze Zamawiającego. W przypadku zaproponowania produktu równoważnego na Wykonawcy ciąży obowiązek udowodnienia równoważności poprzez m.in. wskazanie cech, zakresu, parametrów, rozwiązań technologicznych czy funkcjonalności w stosunku do produktu wskazanego przez Zamawiającego. Uwaga: miejscem pracy i spotkań zespołów Wykonawcy i Zamawiającego będzie siedziba Oddziału IMGW-PIB w Krakowie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Czas reakcji na zgłoszenie awarii w okresie gwarancyjnym - 20
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień Umowy w stosunku do treści Umowy w sytuacji gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, a w szczególności pojawienia się: 1) zmian lub wejścia w życie przepisów prawa polskiego w zakresie realizowanych usług, 2) zmian w innych, powiązanych z przedmiotem zamówienia przedsięwzięciach realizowanych lub przewidzianych do realizacji przez Zamawiającego, których to zmian nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, wpływających na zakres, sposób lub terminy realizacji przedmiotu zamówienia, 3) zmian w organizacji Zamawiającego, wpływających na zakres, sposób lub terminy realizacji przedmiotu zamówienia, 4) zmian podejścia do realizacji wymagań opisanych w Załącznikach do Umowy, jeżeli taka zmiana wynika z nieprzewidzianych i niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy okoliczności, które wystąpiły w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia oraz zmiana ta nie powoduje ograniczenia korzyści Zamawiającego, 5) zaistnienia innej okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej, skutkującej niemożliwością wykonania lub należytego wykonania Umowy zgodnie z SIWZ, siły wyższej, 6) zmiany terminu realizacji umowy o dofinansowanie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imgw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawa, ul. Podleśna 61, pokój 201.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Warszawa, ul. Podleśna 61, Kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w ramach Projektu METEO-RISK w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Priorytet III Zarządzanie zasobami i przeciwdziałanie zagrożeniom środowiska, Działanie 3.2 Zapobieganie oraz ograniczanie skutków zagrożeń naturalnych oraz przeciwdziałanie poważnym awariom..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacji placów zabaw wraz terenem przy ul. Węgrowskiej 3 i 5 w Warszawie - w trybie " projektuj i buduj".
- "Usługa kompleksowej organizacji gali wręczania wyróżnień w konkursie Mazowieckiej Marki Ekonomii Społecznej".
- Wykonanie koncepcji wraz z dokumentacją projektowo - kosztorysowej dot. "Rewitalizacji podwórka Barkocińska, Święciańska, Radzymińska w Warszawie".
- ZP/17/2025 Ochrona fizyczna osób i mienia w Zakładzie Opiekuńczo- Leczniczym przy ul. Mehoffera 72/74 wchodzącego w skład SCOL Sp. z o.o.
- Utrzymanie porządku i czystości na terenach i w budynkach m.st. Warszawy administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Targówek
- Dostawa materiałów jednorazowych oraz jednorazowych specjalistycznych do statków powietrznych będących na ewidencji na ewidencji 1 Bazy Lotnictwa Transportowego w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.