eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego osiedla Rekreacyjno - Sportowego w Zielonej Górze

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-05

Zielona Góra: Zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego osiedla Rekreacyjno - Sportowego w Zielonej Górze
Numer ogłoszenia: 92470 - 2008; data zamieszczenia: 05.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0684564100,4564406 do 08, fax 068 4564155, 4564455.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.zielona-gora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego osiedla Rekreacyjno - Sportowego w Zielonej Górze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego osiedla Rekreacyjno - Sportowego w Zielonej Górze, obejmującego obszar o powierzchni 0,7 ha. 3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 3.2.1. opracowanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego osiedla Rekreacyjno - Sportowego w Zielonej Górze, w skali 1: 1000, w tym: a. koncepcji programowo - przestrzennej zagospodarowania terenu; b. planszy stanu władania; c. projektu planu; d. prognozy oddziaływania na środowisko; e. prognozy skutków finansowych uchwalenia planu; f. wniosków o zgody na przeznaczenie gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne; g. bilansu terenów objętych opracowaniem, z podziałem na funkcje; 3.2.2. realizację prac związanych z planem, zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717, z późn. zm.) i rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003 r. Nr 164, poz. 1587); 3.2.3. przygotowanie w sposób umożliwiający prezentację w formie tradycyjnej, jak również elektronicznej, projektu planu do uchwalenia; 3.2.4. przygotowanie dokumentacji planistycznej do przedstawienia wojewodzie, w celu oceny zgodności z prawem; 3.2.5. uzyskanie stwierdzenia zgodności z prawem przedłożonej wojewodzie dokumentacji; 3.2.6. sporządzenie 4 egzemplarzy planu wraz z dokumentacją formalno - prawną, w tym dwóch zawierających rysunek planu w wersji kolorowej; 3.2.7. sporządzenie kopii tekstu i rysunku planu w formie elektronicznej, w formacie danych shape - zintegrowana postać geometryczna i opisowa oraz dodatkowo część graficzną zapisaną w formacie jpg lub pdf zapisanych na płytach CD w 4 egz. Opracowanie warstwy graficznej miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w taki sposób, że warstwą wyjściową będzie warstwa działek geodezyjnych. Każda grupa obiektów planu powinna być umieszczana na osobnej warstwie, tzn. osobno obiekty poligonowe oraz osobno obiekty liniowe; Dodatkowo, dla każdej jednostki planu (obiektu poligonowego, liniowego lub punktowego) tekst planu powinien posiadać atrybuty opisowe - plik dbf, w postaci między innymi pól: a. Nr_id_mpzp (numer wyjątkowy dla każdego obiektu: 1,2,3....), b. Funk_kod (MN, MW, UP, KP), c. Funk_opis (teren zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej, teren zabudowy mieszkaniowej wielorodzinnej, teren usług publicznych, teren dróg dojazdowych); Plan miejscowy zapisany w układzie współrzędnych płaskich prostokątnych 2000. 3.2.8. występowanie, na podstawie pełnomocnictwa Zamawiającego, przed sądami administracyjnymi w sprawie rozstrzygnięć nadzorczych wojewody, dotyczących przedmiotu umowy; 3.2.9. przeniesienie autorskich praw majątkowych do przedmiotu umowy. 3.3. Obowiązki Wykonawcy: 3.3.1. zabezpieczenie na własny koszt urządzeń i materiałów potrzebnych do realizacji umowy; 3.3.2. uzyskanie we własnym zakresie wszelkich informacji, które mogą być konieczne w trakcie realizacji opracowania; 3.3.3. uczestniczenie we wszystkich uzgodnieniach, prezentacjach, dyskusji publicznej, komisjach oraz na sesji Rady Miasta, aż do czasu uchwalenia planu, w ramach ustalonego wynagrodzenia; 3.3.4. przekazanie Zamawiającemu: a. przedmiotu umowy, w tym opracowań i dokumentów, będących przedmiotem umowy, b. w trakcie procedury sporządzania projektu planu, na nośniku elektronicznym i w formie tradycyjnej, tekstów komunikatów, ogłoszeń i zawiadomień wynikających z art. 17 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. 3.4. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji przedmiotu zamówienia w etapach i na warunkach określonych w harmonogramie będącym załącznikiem nr 1 do umowy stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ. 3.5. Wykonawcy wyłonionemu w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania Zamawiający przekaże w dniu podpisania umowy: 3.5.1. aktualne, urzędowe kopie mapy zasadniczej, sporządzone w skali 1:1000, dla terenu objętego planem wraz z wypisem z ewidencji gruntów; 3.5.2. opracowanie ekofizjograficzne; 3.5.3. kopię uchwały nr XXI-303-08 Rady Miasta Zielona Góra z dnia 1 kwietnia 2008 r. w sprawie przystąpienia do zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego osiedla Rekreacyjno - Sportowego w Zielonej Górze; 3.5.4. kopię uchwały nr XXIII-325-08 Rady Miasta Zielona Góra z dnia 29 kwietnia 2008 r. w sprawie zmiany uchwały o przystąpieniu do zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego osiedla Rekreacyjno - Sportowego w Zielonej Górze; 3.5.5. wypis i wyrys ze Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Zielona Góra dla terenu objętego opracowaniem; 3.5.6. kopie obowiązujących dla terenu objętego planem decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu; 3.5.7. kopie obowiązujących dla terenu objętego planem decyzji o pozwoleniu na budowę; 3.5.8. kopie wniosków do planu zebranych na podstawie art. 11 pkt 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym; 3.5.9. ewidencję terenów objętych powtarzającymi się dzierżawami.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.14.21.20 - Usługi projektowe, inne niż w zakresie robót budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 79.42.12.00 - Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 260.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy pzp oraz spełniający szczegółowe warunki udziału: 1.1. zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, licząc od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych, co najmniej trzy zadania o minimalnej wartości 20.000,00 zł brutto każde polegające na opracowaniu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, udokumentowane, że zostały wykonane należycie; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia: 1.2.1. zrzeszonymi we właściwej izbie urbanistów zgodnie z wymogami ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.) - min. 1 osoba; 1.2.2. co najmniej jedną osobą, która sporządziła z należytą starannością co najmniej jedno opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko do uchwalonego i obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, sporządzonego według procedur i problematyk określonych w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717, z późn. zm.) oraz według ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150 - tekst jednolity) 1.2.3. co najmniej jedną osobą, która sporządziła z należytą starannością co najmniej jedno opracowanie prognozy skutków finansowych do uchwalonego i obowiązującego miejscowego polanu zagospodarowania przestrzennego, wymaganego ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717, z późn. zm.); 1.2.4. co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie i kwalifikacje do wykonywania projektów z dziedziny układów komunikacyjnych, posiadającą doświadczenie w wykonywaniu takich projektów; 1.2.5. co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie i kwalifikacje do wykonywani projektów z dziedziny systemów infrastruktury technicznej, posiadającą doświadczenie w wykonywaniu takich projektów; 1.3. dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia w postaci oprogramowania pozwalającego na sporządzenie kopii tekstu i rysunku planu w formie elektronicznej, w formacie danych shape - zintegrowana postać geometryczna i opisowa oraz sporządzenie części graficznej w formacie jpg lub pdf na płytach CD. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1.3) - 6.1.9) SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy ubiegającego się o zamówienie: 1) wypełniony formularz oferty wg załącznika Nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wg załącznika Nr 2 do SIWZ; 3) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy pzp wg załącznika Nr 3 do SIWZ; 4) wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy pzp wg załącznika Nr 4 do SIWZ; 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem wartości, daty i miejsca ich wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie wg załącznika Nr 5 do SIWZ - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.1. SIWZ; 7) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg załącznika nr 6 do SIWZ - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.2. SIWZ; 8) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - tj. dokumenty potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, o której mowa w pkt 5.1.2.1 SIWZ - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.2. SIWZ; 9) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca wg załącznika nr 7 do SIWZ - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.3. SIWZ; 10) zaakceptowany projekt umowy wg załącznika Nr 8 do SIWZ; 11) zaakceptowany harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia wg załącznika nr 1 do umowy stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ; 12) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 6.1.5) SIWZ składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o którym mowa w pkt 6.2. SIWZ, zastępuje się go dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego nr pokoju 407 po okazaniu dowodu wniesienia opłaty w kasie urzędu w wysokości 8,10 zł (15,20 zł przy przesyłce pocztą).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2008 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego tj. w Urzędzie Miasta Zielona Góra, 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22, pokój 407.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.