To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-05
Ogłoszenie nr 92488 - 2017 z dnia 2017-06-05 r.
Zamość: Robota budowlana w zakresie: Zadanie nr 1: Remont budynku nr. 80 w kompleksie koszarowym w Bezwoli.
Zadanie nr 2: Naprawa pomieszczeń sanitarnych w budynku nr. 75 w kompleksie koszarowym w Bezwoli.
Zadanie nr 3: Naprawa pomieszczeń sanitarnych w budynku nr. 79 w kompleksie koszarowym w Bezwoli.
Zadanie nr 4: Naprawa posadzki cementowej, konserwacja pomieszczeń w budynku nr. 91 w kompleksie koszarowym w Bezwoli.
Zadanie nr 5: Naprawa pomieszczeń sanitarnych w budynku nr. 100 w kompleksie koszarowym w Bezwoli.
Zadanie nr 6: Wymiana bram w budynkach 18,30,35,36,42 w kompleksie koszarowym w Bezwoli.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 507885-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu, krajowy numer identyfikacyjny
6140233700000, ul.
Marszałka Józefa Piłsudskiego
36,
22-400
Zamość, państwo
Polska, woj.
lubelskie, tel.
261 181 536, faks
261 181 607, e-mail
32wog.zampub@ron.mil.pl
Adres strony internetowej (URL): www.32wog.wp.mil.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.32wog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Robota budowlana w zakresie: Zadanie nr 1: Remont budynku nr. 80 w kompleksie koszarowym w Bezwoli. Zadanie nr 2: Naprawa pomieszczeń sanitarnych w budynku nr. 75 w kompleksie koszarowym w Bezwoli. Zadanie nr 3: Naprawa pomieszczeń sanitarnych w budynku nr. 79 w kompleksie koszarowym w Bezwoli. Zadanie nr 4: Naprawa posadzki cementowej, konserwacja pomieszczeń w budynku nr. 91 w kompleksie koszarowym w Bezwoli. Zadanie nr 5: Naprawa pomieszczeń sanitarnych w budynku nr. 100 w kompleksie koszarowym w Bezwoli. Zadanie nr 6: Wymiana bram w budynkach 18,30,35,36,42 w kompleksie koszarowym w Bezwoli.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP/PN/22/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana w zakresie: ZADANIE NR 1:Remont budynku nr. 80 w kompleksie koszarowym w Bezwoli. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ROBÓT określają: 1) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - stanowiąca Załącznik nr 1 a,1 b do SIWZ; 2) Przedmiar robót - stanowiący Załącznik nr 1 c, 1 d do SIWZ. ZADANIE NR 2:Naprawa pomieszczeń sanitarnych w budynku nr. 75 w kompleksie koszarowym w Bezwoli. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ROBÓT określają: Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - stanowiąca Załącznik nr 2 a do SIWZ; Przedmiar robót - stanowiący Załącznik nr 2 b do SIWZ. ZADANIE NR 3:Naprawa pomieszczeń sanitarnych w budynku nr. 79 w kompleksie koszarowym w Bezwoli. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ROBÓT określają: Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - stanowiąca Załącznik nr 3 a do SIWZ; Przedmiar robót - stanowiący Załącznik nr 3 b do SIWZ. ZADANIE NR 4:Naprawa posadzki cementowej, konserwacja pomieszczeń w budynku nr. 91 w kompleksie koszarowym w Bezwoli. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ROBÓT określają: Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - stanowiąca Załącznik nr 4 a do SIWZ; Przedmiar robót - stanowiący Załącznik nr 4 b do SIWZ. ZADANIE NR 5:Naprawa pomieszczeń sanitarnych w budynku nr. 100 w kompleksie koszarowym w Bezwoli. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ROBÓT określają: Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - stanowiąca Załącznik nr 5 a do SIWZ; Przedmiar robót - stanowiący Załącznik nr 5 b do SIWZ. ZADANIE NR 6:Wymiana bram w budynkach 18,30,35,36,42 w kompleksie koszarowym w Bezwoli. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ROBÓT określają: Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - stanowiąca Załącznik nr 6 a do SIWZ; Przedmiar robót - stanowiący Załącznik nr 6 b do SIWZ. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (dz. U. z 2016r. poz.1666 z późniejszymi zmianami) - stosownie do postanowień art. 29 ust. 3a Pzp : 1) Wymaga się zatrudnienia na podstawie umowy o pracę - przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszych Podwykonawców osób wykonujących wszelkie czynności związane z realizacją robót: demontażowych, posadzkarskich, stolarskich, tynkarskich, malarskich, sanitarnych instalacyjno-elektrycznych. UWAGA: Obowiązek zatrudniania na podstawie umowy o pracę nie dotyczy przypadku gdy: osoba prowadząca działalność gospodarczą w zakresie spółki osobowej, będzie samodzielnie świadczyć pracę w zakresie czynności określonych przez zamawiającego, jak również osób, których Zamawiający wymaga na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznych lub zawodowych
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45453000-7
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Remont budynku nr. 80 w kompleksie koszarowym w Bezwoli. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: w zakresie zadania nr 1, prowadzonego postepowania oferta najwyżej oceniona przewyższa środki finansowe jakie Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie tego zamówienia. Uzasadnienie prawne: art. 93 ust.1 pkt 4) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. poz. 2164 z 2015r. - tekst jednolity z późniejszymi zmianami) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia , jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT284489.84 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 457387.23 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Naprawa pomieszczeń sanitarnych w budynku nr. 75 w kompleksie koszarowym w Bezwoli. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: w zakresie zadania nr 2, prowadzonego postepowania nie wpłynęła żadna oferta. Uzasadnienie prawne: art. 93 ust.1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. poz. 2164 z 2015r. - tekst jednolity z późniejszymi zmianami) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia , jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT13500.61 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Naprawa pomieszczeń sanitarnych w budynku nr. 79 w kompleksie koszarowym w Bezwoli. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: w zakresie zadania nr 3, prowadzonego postepowania nie wpłynęła żadna oferta. Uzasadnienie prawne: art. 93 ust.1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. poz. 2164 z 2015r. - tekst jednolity z późniejszymi zmianami) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia , jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT18167.32 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Naprawa posadzki cementowej, konserwacja pomieszczeń w budynku nr. 91 w kompleksie koszarowym w Bezwoli |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: w zakresie zadania nr 4, prowadzonego postepowania nie wpłynęła żadna oferta. Uzasadnienie prawne: art. 93 ust.1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. poz. 2164 z 2015r. - tekst jednolity z późniejszymi zmianami) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia , jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT93408.78 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Naprawa pomieszczeń sanitarnych w budynku nr. 100 w kompleksie koszarowym w Bezwoli |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: w zakresie zadania nr 5, prowadzonego postepowania nie wpłynęła żadna oferta. Uzasadnienie prawne: art. 93 ust.1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. poz. 2164 z 2015r. - tekst jednolity z późniejszymi zmianami) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia , jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT19459.77 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 6 | NAZWA: Wymiana bram w budynkach 18,30,35,36,42 w kompleksie koszarowym w Bezwoli. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: w zakresie zadania nr 6, prowadzonego postepowania oferta najwyżej oceniona przewyższa środki finansowe jakie Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie tego zamówienia. Uzasadnienie prawne: art. 93 ust.1 pkt 4) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. poz. 2164 z 2015r. - tekst jednolity z późniejszymi zmianami) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia , jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT71860.85 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 146370.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Usługi napraw sprzętu gastronomicznego i chłodniczego służby żywnościowej 32WOG oraz jednostkach i instytucjach wojskowych będących na zaopatrzeniu w ich miejscach dyslokacji w zakresie 4 części
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków do Szkoły Podstawowej w Żdanowie, Gmina Zamość w 2025 r.
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego do budynków będących własnością Powiatu Zamojskiego
- Dostawa sukcesywnie w 2025 roku artykułów spożywczych, opakowań i produktów do sporządzania napojów na potrzeby baru w Centrum Kultury Filmowej "Stylowy" w Zamościu
- Usługa dostarczania posiłków do Szkoły Podstawowej im. Papieża Jana Pawła II w Płoskiem, Gmina Zamość 2025
- Zimowe utrzymanie gminnej infrastruktury drogowej na terenie Gminy Zamość w sezonie 2024-2025 - nr 3
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.