Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-04-22
Wyryki: Dokończenie budowy budynku Zespołu Szkół w Wyrykach wraz z infrastrukturą towarzyszącą z przeznaczeniem na działalność Gminnej Biblioteki Publicznej w Wyrykach
Numer ogłoszenia: 92490 - 2015; data zamieszczenia: 22.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminna Biblioteka Publiczna w Wyrykach , Wyryki 154, 22-205 Wyryki, woj. lubelskie, tel. 825913003 wew.24.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gbp-wyryki.cba.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dokończenie budowy budynku Zespołu Szkół w Wyrykach wraz z infrastrukturą towarzyszącą z przeznaczeniem na działalność Gminnej Biblioteki Publicznej w Wyrykach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Branża budowlana: Ściany wewnętrzne i zewnętrzne Ścianki działowe murowane z drobnowymiarowych bloczków z betonu komórkowego na zaprawie cementowo- wapiennej marki 5 grubości 6 i 12 cm, w sanitarnych z cegły ceramicznej dziurawki klasy 7,5 na zaprawie cementowej marki 5 grubości oraz GK na ruszcie stalowym. Ściany klatki schodowej oddzielające piwnicę REI 60. Likwidacja otworów drzwiowych ściankami z płyt GKF na ruszcie stalowym z zastosowaniem rozwiązań systemowych. Ścianki działowe w WC wykonać systemowe z laminatów HPL wysokości min. 2 m z prześwitem od podłogi 15 cm. Ścianki przeszklone na profilach stalowych wypełnione szkłem bezpiecznym hartowanym (oddzielenie pokoju zabaw dla dzieci ściana o dźwiękoszczelności minimalnej 47 dB). Ścianka sceny przesuwna panelowa, ramy nośne ze stali i aluminium mocowane w profilu do sufitu z wypełnieniem sklejką stolarską gr. 22 mm, systemowe. Połączenia międzymodułowe w postaci pióra i wpustu wykonane z aluminium z wbudowanymi uszczelkami magnetycznymi i uszczelkami ślizgowymi. Przed wykuciem otworów na parterze należy zamurować bloczkiem betonowym na zaprawie cementowej 7,5 MPa otwory w piwnicy znajdujące się pod projektowanymi słupami żelbetowymi. Słupy żelbetowe z betonu B-20 stal AIII. Nadproża 2xIPN 220. Zamurowanie okna na parterze: wewnętrzna część nośna gr. 25 cm na zaprawie cementowo- wapiennej marki Rz = 5 MPa z cegły ceramicznej kratówki, zewnętrzna część elewacyjna o grubości 12 cm z bloczków z betonu komórkowego odm 07, izolacja cieplna z 8 cm warstwą styropianową. Tynki i okładziny Wewnętrzne ścian tynk kat. III cem. - wap., beton dekoracyjny, sklejka fornirowana dębem. W pomieszczeniach sanitarnych, kuchennych oraz przy umywalkach i zlewach okładziny zmywalne szorowalne do pełnej wysokości (HPL, farba lateksowa, glazura). W pomieszczeniach sali widowiskowej, multimedialnej, kuchni i piwnicy na suficie tynk kat. III cem. - wap. W pozostałych sufit podwieszany G-K na ruszcie stalowym. Dodatkowo w pomieszczeniu sali widowiskowej i pracowni audiowizualnej sufit ażurowy drewniany (deszczułki mocowane do stropu łącznikami stalowymi co 1 m). W pracowni audiowizualnej sufit podwieszany GK izolować warstwą wełny mineralnej gr. 20 cm pomiędzy rusztem a płytami żelbetowymi z wykończeniem panelami akustycznymi. W pomieszczeniu sali multimedialnej sufit ażurowy z tworzywa sztucznego. Dylatacje wykończone listwami dylatacyjnymi szerokości 12 mm. W pracowni audiowizualnej ściany zaizolować panelami akustycznymi. Posadzki i podłogi. Jastrych cementowy pływający grubość 5 cm ułożony na izolacji akustycznej ze styropianu, zbrojony siatką stalową o oczkach 10 x 10 z prętów o średnicy 4 mm. (siatka powinna opierać się na listwach lub podkładkach dystansowych i być umieszczona w połowie grubości podkładu) lub z dodatkiem włókien polipropylenowych (lub stalowych). Wykonać dylatacje obwodowe przy elementach pionowych (ściany, słupy) oraz pośrednie (maksymalna powierzchnia wylewki cementowej bez nacięć 5 x 5 m). Posadzki z żywic epoksydowych klasa antypoślizgowości R11, ścieralność 80, wykończona bezbarwnym poliuretanowym lakierem. Przed wykonaniem posadzki na schodach założyć masę samopoziomującą gr. 5 mm. Parkiet przemysłowy antypoślizgowy. Cokoliki przyścienne wysokości 10 cm, wykonane z tego samego materiału co posadzka. Malowanie Malowanie pomieszczeń dwukrotnie farbą emulsyjna w kolorach jasnych, pastelowych. Podstawowy kolor sufitów biały. Izolacje izolacja przeciwwilgociowa podłóg folia wodoszczelna PE 0,2 mm izolacja cieplna posadzki na gruncie styropian: EPS 100-038 gr. 12 cm izolacja stropu między kondygnacyjnego: styropian EPS 100-038 gr. 3 i 5 cm izolacja cieplna stropu piętra: wełna mineralna gr. 25 cm Stolarka okienna i drzwiowa Stolarka okienna z profili PCV istniejąca. Zamontować nawiewniki automatyczne ciśnieniowe oraz higrosterowne w pomieszczeniach socjalnych i sanitarnych, spełniające wymagania dotyczące wentylacji pomieszczeń. Drzwi wewnętrzne płaskie okleinowane. Drzwi oddzielające piwnicę stalowe o odporności EI30. W drzwiach sanitariatów zamontować samozamykacze. Drzwi do działów produkcyjnych i magazynowych zabezpieczyć od dołu przed gryzoniami. Drzwi do łazienek i WC muszą mieć w dolnej części otwory wentylacyjne o łącznym przekroju wynoszącym co najmniej 220 cm . Na parterze w pomieszczeniu 1.10 okno zamurować. Nowe naświetla z profili PCV. W pracowni audiowizualnej o dźwiękoszczelności minimalnej 47 dB. Drzwi w łazienkach pomiędzy przedsionkiem a kabinami aluminiowe przesuwne chowane w ścianę GK. Okna podawcze w kuchni i szatni zabezpieczone roletami zamykanymi. Parapety. Parapety wewnętrzne z konglomeratu alternatywnie kamienne lub płyty MDF z okleiną drewnopodobną. Balustrady. Projektuje się balustrady stalowe malowane proszkowo. Poręcze na schodach dwustronne f 32 mm na wysokości 110 cm, zamocowane w odległości minimum 5 cm od ściany i balustrad stalowych, do których zostały zamocowane, o 30 cm przedłużone na początku i na końcu i zakończone tak, aby gwarantowały bezpieczne użytkowanie. maksymalny prześwit pomiędzy poszczególnymi elementami balustrady nie może być większy niż 12 centymetrów. Balustrady powinny być skonstruowane tak, by uniemożliwiały wspinanie oraz zsuwanie się po nich. Nie mogą one mieć ostrych kantów czy niebezpiecznych wykończeń. Balustrada na piętrze i pomiędzy biegami na pełną wysokość pomieszczenia. Wykończenie zewnętrzne budynku. Sposób wykonania poszczególnych elementów stanowiących elewację budynku, ich kolory i zastosowane materiały określono następująco: -tynk elewacji cienkowarstwowy silikatowy na siatce, w kolorze szarym, ziarno do 1,5 mm, częściowo ryflowany, z żaluzjami zbudowanymi z pionowych listew drewnianych - lameli, zabezpieczonych poprzez impregnację i olejowanie (z wykorzystaniem rozwiązań systemowych), - parapety podokienne z blachy stalowej powlekanej gr. 0.6 mm w kolorze pokrycia, -kominy ponad dachem tynkowane i malowane farbą silikatową w kolorze jasnobrązowym, - daszki nad wejściami i naświetlami piwnic poliwęglanowe komorowe 6 mm z filtrem UV w kolorze brązowym, na profilach stalowych, przy wejściu ze ścianką boczną, łączenia płyt naświetli piwnic z uszczelkami, - schody do piwnicy z kostki betonowej, pierwszy stopień na wysokości 5 cm ponad projektowanym utwardzeniem, istniejące murki oporowe z cegły ceramicznej należy naprawić i ponownie otynkować tynkiem cementowym. Wykonać nową hydroizolację ścian piwnic typu średniego z wykorzystaniem rozwiązań systemowych z zastosowaniem folii tłoczonej (kubełkowej) w połączeniu z powłokami z mas asfaltowo-kauczukowych. Bezwzględnie wykonać szczelne połączenie pierwszej (od strony ściany) warstwy izolacyjnej z poziomą izolacją na ławie oraz wywinięcie folii tłoczonej na warstwę filtracyjną drenażu. Branża elektryczna: Scalenie układów pomiarowych, Zasilanie główne budynku, Biblioteki Gminnej, Zasilanie przepompowni na zewnątrz budynku, Instalacja odgromowa, Instalacja elektryczna wewnętrzna, Oprawy oświetleniowe, Wyłączniki ppoż. na budynku. Teletechnika: Okablowanie strukturalne, Instalacja SSWiN, Instalacja CCTV, Instalacja do odbioru cyfrowej TV naziemnej, Instalacja audiowizualna, specyfikacja wyposażenia sprzętu elektronicznego i oprogramowania dla Gminnej Biblioteki Publicznej w Wyrykach. Branża sanitarna: Instalacja zw, cwu, cyrkulacji. Instalacja kanalizacji, przyłącze kanalizacyjne. Instalacja c.o., Instalacja wentylacji mechanicznej i klimatyzacji. Instalacje sanitarne..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł), w nieprzekraczalnym terminie do dnia 07.05.2015 r. do godz.09:00. 2. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Jeżeli wadium jest wnoszone w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego: 91 8042 0006 0680 0257 2000 0010. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, gdy wpływ środków na rachunek zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie innej niż pieniądz, oryginały dokumentów, o których mowa wyżej należy złożyć w Gminnej Bibliotece Publicznej (parter), natomiast do oferty należy załączyć ich kserokopię. W przypadku przesyłania wadium (w formie innej niż w pieniądzu) drogą pocztową lub kurierem - Wykonawca odpowiada za właściwy opis koperty zapewniający jej skierowanie do siedziby Zamawiającego oraz zachowanie terminu na wniesienie wadium. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 3. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium oraz żąda ponownego wniesienia wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz wykonania w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał jedną robotę odpowiadającą swoim rodzajem robocie stanowiącej przedmiot zamówienia polegającej na budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie budynku wraz z wykonaniem instalacji wod-kan i CO o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 1.600 m2 i wartości nie mniejszej niż 1,0 mln zł - Wykaz stanowi załącznik nr 9 do SIWZ; wraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót poświadczających, że roboty budowlane zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; Dowodami są dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót ze wskazaniem, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone lub: a) poświadczenie, b) inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt a). W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem na rzecz, którego roboty budowlane wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania powyższych dowodów. Zgodnie z § 9 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane - w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego wszczynanych w okresie 12 miesięcy od dnia wejścia w życie niniejszego rozporządzenia, wykonawca, w miejsce poświadczeń, o których mowa w § 1 ust. 2 pkt 1 rozporządzenia, może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw lub usług oraz wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie, określone w § 1 ust. 1 pkt 2 i 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wraz z oświadczeniem, że osoby wymienione w wykazie posiadają wymagane uprawnienia: a) min. 1 osobą posiadającą: - aktualne uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub uprawnienia równoważne, - co najmniej 3 lata doświadczenia w zakresie pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (dotyczy kierownika budowy); b) min. 1 osobą posiadającą: - aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacji sanitarnych min. w ograniczonym zakresie lub uprawnienia równoważne, - co najmniej 3 lata doświadczenia w zakresie pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie c) min. 1 osobą posiadającą: - aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności elektrycznej min. w ograniczonym zakresie lub uprawnienia równoważne, - co najmniej 3 lata doświadczenia w zakresie pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (dotyczy kierownika robót elektroinstalacyjnych). Wykaz stanowi załącznik nr 10 do SIWZ; Dopuszcza się odpowiadające uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz dopuszcza się w stosunku do wykonawców zagranicznych - równoważnych kwalifikacji, zdobytych w innych państwach na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008 nr 63, poz. 394 ze zm.).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej jeżeli posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 2,0 mln zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Przed przed zawarciem umowy przedłożyć kopię opłaconej polisy poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę a w przypadku jej braku inny dokument poświadczony za zgodność z oryginałem przez wykonawcę potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 2 000 000 zł na jedno i wszystkie zdarzenia oraz przedłoży do wglądu oryginał tej polisy, oraz ogólne warunki tego ubezpieczenia lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę tych ogólnych warunków ubezpieczenia, z tym że: a. ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (ubezpieczenie OC) musi mieć charakter odrębnego ubezpieczenia i dotyczyć ubezpieczenia OC wykonawcy w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, w związku z wykonywaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego zawartej z wykonawcą, którego ofertę wybrano w postępowaniu: oznaczenie sprawy: ZP 271.1.2015, b. przedmiotem ubezpieczenia OC musi być odpowiedzialność cywilna wykonawcy za szkody osobowe i rzeczowe, wyrządzone poszkodowanemu w związku z prowadzeniem działalności określonej w umowie ubezpieczenia oraz posiadaniem i użytkowaniem mienia, c. zamawiający nie wyraża zgody na wyłączenie odpowiedzialności ubezpieczyciela w zakresie szkód powstałych w skutek rażącego niedbalstwa wykonawcy i podwykonawcy lub podwykonawców, d. zamawiający będzie żądał od wykonawcy rozszerzenia zakresu ubezpieczenia OC o odpowiedzialność wykonawcy na wypadki ubezpieczeniowe skutkujące powstaniem szkody osobowej lub rzeczowej, wyrządzone poszkodowanemu przez podwykonawców, jeżeli wykonawca powierzy wykonanie zamówienia podwykonawcom, - kopię dokumentu poświadczonego za zgodność z oryginałem przez wykonawcę potwierdzającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, sieci elektrycznych osób, o których mowa w pkt. 2.3. Niedopełnienie ww. obowiązków rozumiane będzie, jako uchylanie się od zawarcia umowy i skutkować będzie zatrzymaniem wadium wraz z odsetkami.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Gwarancja jakości - 20
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gbp-wyryki.cba.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminna Biblioteka Publiczna w Wyrykach, Wyryki 154, 22-205 Wyryki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2015 godzina 09:00, miejsce: Gminna Biblioteka Publiczna w Wyrykach, Wyryki 154, 22-205 Wyryki.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PROGRAM WIELOLETNI KULTURA+ PRIORYTET BIBLIOTEKA+ INFRASTRUKTURA BIBLIOTEK.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 6 im. Narodowego Święta Niepodległości w Koszalinie (II)
- "Remont instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w Auli Nova Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu, ul. Święty Marcin 87"
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 724 w zakresie budowy przejścia dla pieszych oraz budowy sieci elektroenergetycznej do 1 kV oświetlenia drogowego". - nr postępowania 270/24
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Dyrekcji Parku Narodowego "Ujście Warty" w Chyrzynie 1
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania obiektu handlowego na żłobek.
- Modernizacja pomieszczeń biurowych z przystosowaniem na Centrum Zarządzania Kryzysowego Gminy Stegna
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.