Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-07
Brodnica: Przebudowa drogi powiatowej nr 2202C Radziki Duże-Osiek-Dzierzno w m. Osiek
(w km 8+113 do km 8+839 wraz ze skrzyżowaniem z drogą nr 1836C)
Numer ogłoszenia: 92506 - 2013; data zamieszczenia: 07.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Brodnicy , Karbowo ul. Wczasowa 46, 87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 4982859, faks 56 4934031.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 2202C Radziki Duże-Osiek-Dzierzno w m. Osiek (w km 8+113 do km 8+839 wraz ze skrzyżowaniem z drogą nr 1836C).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi powiatowej nr 2202C Radziki Duże-Osiek-Dzierzno w m. Osiek (w km 8+113 do km 8+839 wraz ze skrzyżowaniem z drogą nr 1836C) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe i ziemne - frezowanie nawierzchni - 480 m2, rozebranie nawierzchni i podbudowy pod kanalizację - 930 m2, rozebranie chodników z płyt bet. 50x50 - 1296 m2, rozebranie nawierzchni z kostki bet.- 286 m2, rozebranie podbudowy betonowej - 286 m2, rozebranie krawężników 15x30 wraz z ławą - 1135 m, rozebranie, rozebranie przepustów rurowych - 6,5 m, demontaż studzienek ściekowych - 18 kpl, wywóz gruzu z rozbiórki-477,325 m3, roboty ziemne -1027,3 m3, montaż rur osłonowych - 169,5 m, zasypanie wykopów z zagęszczeniem - 67,8 m3 - Roboty podstawowe- odwodnienie, wykopy i montaż urządzeń sanitarnych - roboty ziemne - 3038,195 m3, przepusty rurowe pod zjazdami - 21 m, studnie rewizyjne - 16 studni, studzienki ciekowe - 28 szt., kanały rurowe - 607 m, przykanaliki - 146m, dowóz gruntu zagęszczalnego zasypanie nad kanalizacją i zagęszczenie - 2113,70 m3, - Jezdnia - Roboty podstawowe, podbudowy, nawierzchnie i krawężniki - krawężniki betonowe 15x30 na ławie betonowej - 1210 m, oczyszczenie i skropienie asfaltem nawierzchni przed ułożeniem warstwy wyrównawczej- 4 930 m2, wyrównanie lokalnych nierówności warstwa profilujaca śr. 75-125 kg/m2 - 517,5 ton, oczyszczenie i skropienie asfaltem nawierzchni przed ułożeniem warstwy wiążącej - 4930 m2, wzmocnienie podłoża geosiatką - 4930 m2, warstwa wiążąca o grub. 4 cm - 4930 m2, oczyszczenie i skropienie asfaltem nawierzchni przed ułożeniem warstwy ścieralnej - 4930 m2, warstwa ścieralna asfaltowa o grub. 4 cm - 4930 m2 - Poszerzenia i nad KD - roboty podstawowe, warstwy odsączające i podbudowy - koryto o głęb. 60 cm na poszerzeniu jezdni - 195 m2, warstwa odsączająca - 1125 m2, podbudowa z kruszywa łamanego warstwa dolna o grub. 10 cm i warstwa górna o grub. 5 cm na - 1125 m2, oczyszczenie i skropienie asfaltem przed ułożeniem podbudowy z asfaltobetonu - 1125 m2, podbudowa z asfaltobetonu o grub. 8 cm - 1125 m2, - zjazdy indywidualne - w-wy odsączające, podbudowy, nawierzchnie, krawężniki o obrzeża - koryto o głęb. 40 cm - 756 m2, warstwa odsączająca o grub. 20 cm - 756 m2, krawężniki najazdowe - 250m i obrzeża betonowe 327m, ława pod krawężniki i obrzeża - 33,85 m3, podbudowa betonowa o grub. 15 cm - 615 m2, podbudowa z kruszywa łamanego warstwa dolna o grub. 12 cm i warstwa górna o grub. 12 cm - 141 m2, oczyszczenie i skropienie asfaltem - 141 m2, warstwa wiążąca asfaltowa o grub. 4 cm - 141 m2, oczyszczenie i skropienie asfaltem nawierzchni - 141 m2, warstwa ścieralna asfaltowa o grub. 4 cm - 141 m2, nawierzchnia z kostki brukowej betonowej o grub. 6 cm - 615 m2, - Chodnik - roboty podstawowe, w-wy odsączające, podbudowy, nawierzchnie i obrzeża - koryto o głęb. 30 cm - 1917 m2, warstwa odsączająca o grub. 20 cm - 1917 m2, obrzeża betonowe na ławie betonowej - 1255 m, podbudowa betonowa o grub. 10 cm - 1917 m2, nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grub. 6 cm - 1917 m2, - Zabruk na skrzyżowaniu - rpboty podstawowe, warstwy odsączające, podbudowy, nawierzchnie, krawężniki - koryto na głęb. 20 cm - 20 m2, warstwa odsączająca o grub. 20 cm - 20 m2, oporniki kamienne wystające na ławie betonowej - 25m, podbudowa z kruszywa łamanego w-wa dolna o grub. 20 cm - 20 m2, nawierzchnia z kostki kamiennej - 20 m2 - pobocze - nawierzchnia z kruszywa łamanego przy krawedzu jezdni na szer. 50 cm i grub. 15 cm - 60 m2, mechaniczne wykonanie poboczy gruntowych na szer. 75 cm - 90 m2 - Roboty uzupełniające i wykończeniowe - regulacja bram wjazdowych - 12 szt., regulacja podłączenia posesji do zjazdu - 105 m2, oznakowanie poziome 94,696 m2, oznakowanie pionowe, montaż lamp z systemem solarnym na przejściu dla pieszych - 4 szt., płyta naprowadzająca dla osób niewidomych i słabowidzących - 16 m2, plantowanie powierzchni -1452 m2, wykonanie trawników - 1 452 m2 - Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 30 000 PLN
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest wykazać się doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zadania polegającego na ułożeniu nawierzchni z masy mineralno-bitumicznej o powierzchni porównywalnej z przedmiotem zamówienia oraz ułożeniu nawierzchni z kostki brukowej betonowej o powierzchni porównywalnej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana wg formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w rozdziale VI ust. 1 pkt. 2 niniejszej specyfikacji.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada lub ma dostęp do n/w jednostek sprzętowych: - układarka mas bitumicznych z elektronicznym sterowaniem- min. 1 jednostka - walec stalowy - min. 1 jednostka - walec ogumiony - min. 1 jednostka - koparko-ładowarka min. 1 jednostka - szczotka mechaniczna - min. 1 jednostka - zagęszczarka - min 1 jednostka - piła do cięcia betonu - min 1 jednostka Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana wg formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w rozdziale VI ust. 1 pkt. 3 niniejszej specyfikacji.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest wykazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca na funkcję wymienioną poniżej, wykaże osoby, które spełniają następujące wymagania: kierownik budowy - minimum 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej w rozumieniu ustawy Prawo Budowlane. Minimalne doświadczenie 2 lata przy budowie lub przebudowie dróg na stanowisku kierownika budowy oraz kierownik robót - 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności inżynieria sanitarna sieci wod. kan. w rozumieniu ustawy Prawo Budowlane. Minimalne doświadczenie 2 lata przy budowie lub przebudowie sieci wod.kan. na stanowisku kierownika robót. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana wg formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w rozdziale VI ust. 1 pkt.4 niniejszej specyfikacji.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że: a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 1 500 000,00 PLN Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana wg formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokument ów określonych w rozdziale VI ust. 1 pkt. 6 i 7 niniejszej specyfikacji.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W związku z nowelizacją ustawy Pzp i komunikatem UZP wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu podaje się poniżej. Wymagane w sekcji III.4. dokumenty: III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: - wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów (poświadczeń) dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, lub innych dokumentów potwierdzających należyte wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie; - wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeniach technicznych dostępnych Wykonawcy robót budowlanych w celu wykonania zamówienia, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami ; - oświadczenie że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, - aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt. III.4.2. oraz pozostałe dokumenty: Formularz ofertowy; kosztorys ofertowy; lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej; parafowany wzór umowy; harmonogram rzeczowo-finansowy; pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - w przypadku, gdy wykonawca wskaże, że będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów (art. 26 ust. 2b ustawy); pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy); potwierdzenie wniesienia wadium.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy w następujących przypadkach: a) zmiany kluczowego personelu Zamawiającego lub Wykonawcy, w tym zmiana kierownika budowy - spełniającego wymagania zawarte w SIWZ po uzgodnieniu z Zamawiającym, b) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych powodujących konieczność przerwania robót, potwierdzoną przez Inspektora nadzoru wpisem do dziennika budowy. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu przewidzianego na realizację zamówienia, o ilość dni w których te warunki wystąpią (opady, zbyt niskie temperatury), c) błędów projektowych lub zmiany warunków realizacji zamówienia z przyczyn, których nie można było przewidzieć przed zawarciem umowy, wystąpienia w czasie realizacji i na terenie objętym czynnościami wykonawcy robót klęski żywiołowej, zmian w zasadach finansowania. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia tego terminu o okres niezbędny do realizacji tych robót. d) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w przypadku urzędowej zmiany wysokości stawki podatku VAT. Wskazane powyżej zmiany mogą być wprowadzone, jedynie w przypadku jeżeli obydwie strony umowy zgodnie uznają, że zaszły wskazane okoliczności oraz wprowadzenie zmian jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdp-brodnica.bip.net.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Brodnicy, Karbowo, ul. Wczasowa 46..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Brodnicy, Karbowo, ul. Wczasowa 46, 87-300 Brodnica.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 23.04.2013.
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BRODNICY
- Remont Budynku nadleśniczówki Tereszewo
- Dostawa paliw płynnych w systemie sprzedaży bezgotówkowej dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Brodnicy w 2025 r
- Oświetlenie - ul. Jana III Sobieskiego (osiedle domków jednorodzinnych)
- Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowościach Podgórz, Kominy, Wybudowanie Michałowo i Karbowo
więcej: przetargi w Brodnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa utwardzonych alejek na cmentarzach w Suszu
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
- "Przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 1266R Biedaczów - Grodzisko Górne od km 0+092 do 1+419 w miejscowości Gwizdów"
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.