eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Marki"Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie nawierzchni wraz z procesem stabilizacji za pomocą środków chemicznych dedykowanych nawierzchniom gruntowym na terenie miasta Marki w 2017 roku"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-05

Ogłoszenie nr 92552 - 2017 z dnia 2017-06-05 r.

Marki: "Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie nawierzchni wraz z procesem stabilizacji za pomocą środków chemicznych dedykowanych nawierzchniom gruntowym na terenie miasta Marki w 2017 roku"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 68815-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Marki, krajowy numer identyfikacyjny 52600900000, ul. al. J. Piłsudskiego 95, 05270 Marki, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 22 7811003 wew. 660, faks 7811378, e-mail agnieszka.moczulska@marki.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.marki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie nawierzchni wraz z procesem stabilizacji za pomocą środków chemicznych dedykowanych nawierzchniom gruntowym na terenie miasta Marki w 2017 roku"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

WZP.271.19.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac w zakresie "mechanicznego profilowania i zagęszczenia nawierzchni wraz z procesem stabilizacji za pomocą chemicznych środków dedykowanych nawierzchniom gruntowym" na terenie miasta Marki. 2.Profilowanie, zagęszczenie i stabilizacja dróg za pomocą środków chemicznych ma polegać na uzyskaniu prawidłowych spadków poprzecznych i podłużnych nawierzchni dróg gruntowych umożliwiających bezpieczne poruszanie się pojazdów i właściwe odprowadzenie wód opadowych. 3.Roboty będą polegały na: a)dla każdej z ulic z osobna opracowanie receptury technologicznej stabilizacji dróg gruntowych zawierających naturalne warstwy mineralne i/lub kruszywo i/lub destrukt asfaltowy lub inne formy antropogeniczne i uwzględniającej: - dobór rodzaju stabilizatora chemicznego w zależności od składu granulometrycznego oraz jakościowego materiału dróg gruntowych przewidzianych do zabiegu utrzymaniowego, - obciążenie ruchem określone na poziomie KR-1, - moduł wtórny przy badaniu płytą VSS E2>150MPa - czasookres eksploatacji zapewniający zachowanie warunków gwarancji, określony na poziomie minimum 24 m-c, b)wzruszenie nawierzchni gruntowej wraz z aplikacją środków stabilizujących i przemieszczaniem (ujednorodnieniem) urobku na głębokość zgodną z opracowaną recepturą technologiczną uwzględniającą rodzaj stabilizatora chemicznego oraz obciążenie ruchem KR-1; c)wyrównanie i wyprofilowanie nawierzchni drogi gruntowej z uzyskaniem spadku poprzecznego (jednostronnego lub dwustronnego) o wartości 3-4%, d)zagęszczanie wyrównanej i wyprofilowanej nawierzchni z uzyskaniem równości podłużnej i poprzecznej o dopuszczalnych odbiorczych wartościach odchyleń równości na poziomie do 10 mm oraz właściwej nośności zgodnej z recepturą technologiczną i przewidywanym obciążeniu ruchem; e)zabezpieczenie nowo powstałej nawierzchni drogi gruntowej zgodnie z opracowaną recepturą technologiczną - wymóg opcjonalny w zależności od przyjętej receptury technologicznej; f)mechaniczne ścinanie poboczy, g)regulacja wysokości włazów studzienek, h)wykonanie buforowego odwodnienia liniowego w postaci rowu o głębokości 30 cm poprowadzonego równolegle do niższej krawędzi drogi - wymóg opcjonalny w zależności od ukształtowania terenu i warunków odprowadzenia wód. Buforowe odwodnienie liniowe nie jest wymagane w przypadkach: - istnienia rowu odpływowego zlokalizowanego prostopadle do kierunku spadku poprzecznego nawierzchni, do którego mogą być odprowadzone wody opadowe, - istnienia naturalnego zaniżenia terenu w kierunku spadku poprzecznego nawierzchni, na który mogą być odprowadzone wody opadowe, - istnienia pasów zieleni w kierunku spadku poprzecznego nawierzchni, na które mogą być odprowadzane wody opadowe. 4.Wykonana stabilizacja dróg gruntowych będzie stanowiła warstwę ostateczną drogi. 5.Zakres oraz warunki wykonania zamówienia przedstawione zostały w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (ST) stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ, natomiast szczegółowe wytyczne odnośnie wymagań technicznych zostały zawarte w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (SST) stanowiącą załącznik nr 1 do SIWZ. 6.Wykaz ulic objętych przedmiotem zamówienia z orientacyjną powierzchnią w m2: Lp. Nazwa ulicy m^2 1. Batalionów Chłopskich 3700 2. Długa 10000 3. Hallera 3200 4. Jasińskiego 1300 5. Pałacowa 1800 6. Rocha Kowalskiego 4000 7. Rzędziana 700 8. Skowronia 3100 9. Żeromskiego 5000 10.Skorupki 7000 suma 39800

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233220-7
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1260162.60
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
EUROPOL CHEMICAL Sp. z o .o. , europolchemical@gmail.com, ul. Dworcowa 18, 43-240, Rudniki, kraj/woj. opolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 144760.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1118778
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1615482
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 30%
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.