To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-05
Ogłoszenie nr 92564 - 2017 z dnia 2017-06-05 r.
Poznań: Remont Plebani Garnizonowej
budynek nr 2. Kompleks 2761
przy ul. Szamarzewskiego 3, 60-995 Poznań
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 59609 - 2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy, krajowy numer identyfikacyjny
30206765400000, ul.
Bukowska
34,
60-811
Poznań, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
261 57 48 02, faks
261 57 72 04, e-mail
14wog.zp@ron.mil.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.14wog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka wojskowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont Plebani Garnizonowej budynek nr 2. Kompleks 2761 przy ul. Szamarzewskiego 3, 60-995 Poznań
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):10/z/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest remont Plebani Garnizonowej budynek nr 2. Kompleks 2761 przy ul. Szamarzewskiego 3, 60-995 Poznań Zakres prac: Roboty remontowe dachu dachówkowego - rozbiórka i ponowne ułożenie pokrycia dachowego dachówką karpiówką w koronkę oraz ołacenie połaci dachowej = 273,50 m^2, - ułożenie na krokwiach ekranu zabezpieczającego z folii oraz membrany z folii PE zbrojonej, dachowej, wysokoparoprzepuszczalnej = 273,50m^2, - rozbiórka i ponowne wykonanie obróbek blacharskich, blachą cynkowo-tytanową = 78,58 m^2, - rozbiórka i ponowne ułożenie nowych rynien z blachy cynkowo-tytanowej gr. 0,65mm o średnicy 180 mm = 28,63 mb, - rozbiórka i ponowne zamontowanie nowych rur spustowych z blachy cynkowo-tytanowej gr. 0,65mm o średnicy 100 mm = 22,60 mb, - wymiana elementów konstrukcyjnych dachu-murłaty i podwaliny = 5,0 m, - wymiana końców krokwi = 6 szt. - wzmocnienie krokwi przez nabicie dwustronne desek gr. 32 mm = 4,0 m, - wymiana krokwi narożnych lub koszowych = 2,0 mb, - montaż łapaczy deszczówki z blachy cynk-tytan = 4 szt., - montaż osadników deszczówki z blachy cynk-tytan = 4 szt., - montaż płotka przeciwśniegowego wraz z dachówką ze wspornikiem =33,63 mb, - impregnacja środkiem impregnacyjnym grzybobójczym i ognioochronnym łat i kontrłat oraz ich przybicie = 273,50m2, - odgrzybianie środkiem grzybobójczym i ognioochronnym krawędziaków, bali na powierzchni = ok. 273,50 m^2 połaci dachowej, - montaż i demontaż rusztowania rurowego zewnętrznego o wysokości do 10m = 368,74 m^2, - montaż i demontaż rusztowania warszawskiego jednokolumnowego wys. do 4 m przy kominach = 4 kol., - wywiezienie gruzu wraz z utylizacją odpadów = 12,0 m^3, - wywiezienie złomu wraz z utylizacją = 0,47t, Roboty remontowe dachu papowego - rozbiórka i ułożenie pokrycia z papy na dachu betonowym = 162,44m^2, - rozbiórka i ułożenie obróbek blacharskich z blachy nie nadającej się do użytku = 53,65 m^2, - rozebranie i montaż rynien z blachy nie nadającej się do użytku = 20,5m, - rozebranie rur spustowych i ponowny montaż = 14,0 mb, - wywiezienie i utylizacja papy = 1,62 m^3, Wymiana okien - wykucie z muru ościeżnic drewnianych = 19 szt., - montaż okien z PCV wraz z obróbką obsadzenia = 20,27 m^2, - wymiana parapetów = 12,24 mb Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót zawierają: przedmiar robót, STWiORB i wzór umowy - załączniki do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45453000-7
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT107209.76 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 115786,54 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie robót budowlanych w pięciu pomieszczeniach Wielkopolskiego Centrum Onkologii
- Rozbudowa drogi krajowej nr 83 na odcinku Turek - Turkowice - Kowale Pańskie w zakresie budowy ścieżki pieszo-rowerowej oraz kanału technologicznego w km 0+050 do 2+300
- Świadczenie usług pocztowych w zakresie niepowszechnej przesyłki hybrydowej w obrocie krajowym
- AN/ZP/129/24 Aranżacja kawiarni wraz z zapleczem na terenie Politechniki Poznańskiej Budynek A3 Parter, ul. Piotrowo 3a, 61-138 Poznań
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO III
- TPm-112/24 Dostawa z wniesieniem i montażem foteli biurowych, hokerów i krzeseł oraz sof modułowych dla Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.