Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-04-29
Warszawa: Kompleksową organizację dwóch edycji Targów Nauki i Kooperacji w związku z realizacją projektu systemowego pn. Mazowiecka Sieć Ośrodków Doradczo - Informacyjnych w zakresie innowacji (MSODI)
Numer ogłoszenia: 92589 - 2014; data zamieszczenia: 29.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Mazowieckie , ul. Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 59 79 100, faks 22 59 79 043.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mazovia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksową organizację dwóch edycji Targów Nauki i Kooperacji w związku z realizacją projektu systemowego pn. Mazowiecka Sieć Ośrodków Doradczo - Informacyjnych w zakresie innowacji (MSODI).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksową organizację dwóch edycji Targów Nauki i Kooperacji w związku z realizacją projektu systemowego pn. Mazowiecka Sieć Ośrodków Doradczo - Informacyjnych w zakresie innowacji (MSODI) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia: A. Promocja I i II edycji Targów Nauki i Kooperacji; B. Rekrutacja Wystawców, prelegentów oraz osób odwiedzających I i II edycję Targów Nauki i Kooperacji; C. Organizacja I i II edycji Targów Nauki i Kooperacji; D. Przygotowanie raportów. Termin wykonania zamówienia: I edycja Targów Nauki i Kooperacji - dwa dni w terminie do 30 czerwca 2014 r.; II edycja Targów Nauki i Kooperacji - dwa dni w terminie do 15 września 2014 r. z zastrzeżeniem poniższych terminów: Prace przewidziane dla wykonania przedmiotu zamówienia zostaną podzielone na etapy i wykonane w następujących terminach: 1) pierwszy etap Zadania, tj. opracowanie harmonogramu organizacji pierwszej edycji targów zostanie zrealizowane do 14 dni od dnia podpisania umowy, opracowanie identyfikacji wizualnej i hasła promocyjnego dla Targów Nauki i Kooperacji zostanie zrealizowany do 26 maja 2014 r., a przeprowadzenie rekrutacji i przedstawienie Zamawiającemu pełnej potwierdzonej listy Wystawców tejże edycji zostanie zrealizowane do 14 dni kalendarzowych przed terminem organizacji pierwszej edycji Targów Nauki i Kooperacji; 2) drugi etap Zadania zostanie zrealizowany do 7 dni roboczych po zorganizowaniu pierwszej edycji Targów Nauki i Kooperacji; 3) trzeci etap Zadania zostanie zrealizowany do 14 dni kalendarzowych przed terminem organizacji drugiej edycji Targów Nauki i Kooperacji; 4) czwarty etap Zadania zostanie zrealizowany do 7 dni roboczych po zorganizowaniu drugiej edycji Targów Nauki i Kooperacji..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 p.z.p.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.21.00 - Usługi w zakresie organizacji imprez kulturalnych 79.34.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe 79.93.00.00 - Specjalne usługi projektowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał (tj. przeprowadził i zakończył) co najmniej dwa zamówienia o wartości 130 000,00 zł brutto każde. odpowiadające swoim zakresem przedmiotowi zamówienia (organizacja tragów, wykładów) W zakres realizacji zorganizowanych przedsięwzięć powinny wchodzić co najmniej dwa wydarzenia targowe, z zapewnieniem usługi logistycznej i cateringowej oraz zarezerwowaniem hali targowej i sali konferencyjnej
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które spełniają poniższe warunki: a) Kierownik zespołu: wykształcenie wyższe, doświadczenie związane z koordynacją kompleksowej organizacji targów, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, był kierownikiem co najmniej 2 ukończonych projektów w zakresie realizacji targów, z których każdy przekraczał kwotę 130 000 zł brutto, obejmujących poniższe zadania: zapewnienie pełnej obsługi cateringowej, logistycznej i zaplecza techniczno-technologicznego targów; rekrutacja wystawców i prelegentów na potrzeby targów; opracowanie harmonogramu działań i przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej wydarzenia; przygotowywanie oraz dystrybucja materiałów promocyjnych; opracowanie merytoryczne i graficzne materiałów informacyjno-promocyjnych. b) Specjalista ds. promocji i informacji posiadający doświadczenie w realizacji co najmniej jednej usługi w zakresie promocji i informacyjnych obejmującej poniższe działania: opracowanie identyfikacji wizualnej i hasła promocyjnego; przygotowanie banneru oraz publikacja na portalach internetowych; przygotowanie informacji prasowych oraz zamieszczenie ich na łamach gazet/magazynów branżowych; media relations: organizacja konferencji prasowych, utrzymywanie relacji z dziennikarzami, redagowanie informacji prasowych wraz z ich wysyłką do określonych grup docelowych; opracowanie tekstowe prezentacji multimedialnych i materiałów drukowanych. Kierownik zespołu i specjalista ds. promocji i informacji może być jedną osobą pod warunkiem spełnienia kryteriów wymaganych do obydwu stanowisk. c) Specjalista ds. pomocy publicznej de minimis znający zasady udzielania pomocy de minimis oraz posiadający doświadczenie w realizowaniu projektów obejmujących różne formy pomocy publicznej, mający doświadczenie w rekrutacji przedsiębiorstw oraz podmiotów ubiegających się o pomoc de minimis, a także w przygotowywaniu oraz weryfikacji wniosków pod kątem spełniania przez nich warunków otrzymania tejże pomocy. Specjalistą ds. pomocy publicznej de minimis może być także osoba zajmująca się prowadzeniem szkoleń z zakresu pomocy publicznej, pomocy de minimis, mająca doświadczenie w przygotowywaniu oraz weryfikacji wniosków pod kątem spełniania przez przedsiębiorstwa oraz podmioty otrzymania pomocy de minimis. d) Ekspert ds. Innowacyjności będący autorem/współautorem co najmniej 3 publikacji w zakresie innowacyjności, prowadzący co najmniej 2 kursy/szkolenia lub świadczył doradztwo w zakresie wdrażania rozwiązań innowacyjnych w regionie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków - wiedzy i doświadczenia, osobach zdolnych do wykonania zamówienia polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b p.z.p Zamawiający wymaga złożenia (oryginału) pisemnego oświadczenia tych podmiotów, do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, określającego zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia oraz charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 40
- 2 - Koncepcja organizacji targów - 30
- 3 - Koncepcja opracowania merytorycznego wykładów - 30
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian następujących postanowień umowy, w tym terminów realizacji, w stosunku do treści złożonej oferty w zakresie: 1) praw i obowiązków stron umowy w sytuacji gdy nastąpi zmiana przepisów prawa w zakresie ukształtowania zgodnie z nowymi regulacjami tych praw i obowiązków, które mają wpływ na wykonanie usługi; 2) wysokości wynagrodzenia umownego w sytuacji gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie kwota VAT i netto, natomiast kwota wynagrodzenia brutto pozostanie bez zmian; 3) ograniczenia zakresu usługi w sytuacji, gdy Zamawiający zaniecha części usługi w przypadku wstrzymania dofinansowania zamówienia ze środków unijnych z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub niemożliwych do przewidzenia; 4) podwykonawców w sytuacji, gdy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia mowy, koniecznym będzie dla prawidłowego wykonania Umowy posłużenie się przez Wykonawcę podwykonawcami, którzy będą realizowali zastępczo część lub cały zakres powierzony innym podwykonawcom lub nowy zakres usługi; 5) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy; 6) zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, epidemie, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy; 7) gdy konieczne będzie wprowadzenie zmian wynikających ze zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną (dotyczy m. in. zmian wnoszonych do projektu unijnego oraz zapisów umów określających zasady dofinansowania zamówienia ze środków unijnych); 8) gdy konieczne będzie wprowadzenie zmian będących następstwem niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy istotnych okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności, w szczególności następstwem zmian w zasadach dotyczących sposobu realizacji zamówienia; 9) w przypadku uzasadnionej potrzeby zmiany osoby wyznaczonej przez Wykonawcę w ofercie do wykonania zamówienia Wykonawca wyznaczy na jej miejsce inną osobę posiadającą doświadczenie i kwalifikacje nie niższe niż wymagane dla danej osoby.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.mazovia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Jagiellońska 36, Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2014 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria Ogólna Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie, ul. Skoczylasa 4, 03-469 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 3. W przypadku udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. W przypadku udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie, Zamawiający dopuszcza możliwość łącznego spełniania i dokumentowania warunków, o których mowa w sekcji III.3. niniejszego ogłoszenia. 5. Okoliczności uzasadniające wykluczenie z postępowania w oparciu o przepisy art. 24 p.z.p. zachodzące choćby względem pojedynczego Wykonawcy dyskwalifikują całą grupę Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 6. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty wg formuły spełnia/nie spełnia. 7. Do oferty należy dołączyć: Koncepcję realizacji targów oraz wykładów ( zawierającą:1) propozycje zorganizowania targów, z uwzględnieniem aspektów wymaganych i dodatkowych;2) opis merytorycznych założeń koncepcyjnych wykładów wymaganych i dodatkowych, zaproponowanych przez Wykonawcę; 3) koncepcję realizacji kampanii informacyjno-promocyjnej targów uwzględniającą elementy wymagane i dodatkowe, w tym proponowane dodatkowe kanały komunikacji i promocji targów, proponowane dodatkowe działania informacyjno-promocyjne); 2 propozycje wielofunkcyjnych kompleksów wystawienniczych / centów targowo-kongresowych - do wyboru przez Zamawiającego (wskazanie miejsca, czyli nazwy obiektu, w którym będą odbywać się Targi Nauki i Kooperacji, adres, mapa dojazdowa; zdjęcia lub foldery proponowanych obiektów - co najmniej cztery zdjęcia przedstawiające obiekt, wnętrze obiektu, hali targowej, na której mają odbyć się targi oraz sali konferencyjnej, w której mają odbyć się wykłady, parking; opis dojazdu (rodzaj środków lokomocji); 2 propozycje hotelu - do wyboru przez Zamawiającego (wskazanie miejsca, czyli nazwy obiektu, adres, mapa dojazdowa; zdjęcia lub foldery proponowanych obiektów - co najmniej cztery zdjęcia przedstawiające obiekt, wnętrze obiektu, pokoi, w których osoby wyznaczone będą miały zapewniony nocleg, parking; opis dojazdu (rodzaj środków lokomocji); 8.Zamówienie będzie współfinansowane ze środków Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VIII Regionalne kadry gospodarki, Działanie 8.2 Transfer wiedzy, Podziałanie 8.2.2 Regionalne Strategie Innowacji..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Obsługa metrologiczna wyposażenia pomiarowego laboratoriów Centralnego Laboratorium GIORiN w okresie 1 czerwca 2025 r. - 31 maja 2026 r.
- 250/2025 Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku oraz pielęgnacji zieleni na terenie "Plaży Romantycznej" w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Wykonanie usługi cateringowej na warsztaty w ramach projektu Era materiałów - popularyzacja inżynierii materiałowej wśród uczniów szkół średnich
- Wykonanie audytów energetycznych lub remontowych lub efektywności energetycznej dla budynków miejskich
- Świadczenie usług serwisowych w zakresie zapewnienia poprawnego działania oprogramowania Portalu Sprawozdawczego, Pakietu Socjalnego, Systemu Analityczno-Raportowego oraz SDPOA
- Usługi utrzymania porządku i czystości w 2025/2026 r. dla nieruchomości administrowanych przez Zarząd Mienia m. st. Warszawy" z podziałem na części.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa dostawy i montażu scen, usługa nagłośnienia scenicznego wraz z oświetleniem scenicznym oraz sprzętem multimedialnym podczas imprezy plenerowej Dni Kwidzyna 13-15 czerwca 2025 w Kwidzynie
- Sukcesywny druk i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych Województwa Łódzkiego
- "Przebudowa budynku szpitalnego z adaptacją pomieszczeń I piętra na potrzeby zakładu opiekuńczo leczniczego"
- Zapewnienie organizacji i obsługi konferencji na potrzeby Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej.
- udzielenie kredytów bankowych w ilości 13, w łącznej wysokości 7.891.901 PLN na realizację 13 przedsięwzięć termomodernizacyjnych w budynkach gminy Białystok - spłata kredytu w ciągu 10 lat.
- Inżynier kontraktu dla projektu pt.: Kanalizacja sanitarna miasta Zgierza wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków - Kontrakt nr 2.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.