Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-06
Wejherowo: DOSTAWA ZESTAWÓW DO ZABIEGÓW ZAĆMY I SOCZEWEK
Numer ogłoszenia: 92596 - 2009; data zamieszczenia: 06.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Biuro Obsługi Zamówień Publicznych Janusz Nowara , ul. Wąska 1/6, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 058 572 34 09, 0696 951 531, faks 058 572 34 09.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.7szmw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ZESTAWÓW DO ZABIEGÓW ZAĆMY I SOCZEWEK.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów do operacji zaćmy i soczewek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilości wyszczególnione zostały w załączniku nr 2 do SIWZ. Opakowanie jednostkowe handlowe (zbiorcze) przedmiotu zamówienia musi zawierać ( w języku polskim): - nazwę wyrobu, - ilość w opakowaniu, - nazwę producenta i /lub dostawcy, - serię, - datę przydatności, - znak CE. 2. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać następujące dokumenty: - Wpis,zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych i deklaracje zgodności CE i (lub) certyfikaty CE i świadectwa dopuszczenia do obrotu zgodne z ustawą z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych - Dz. U. nr 93 poz. 896. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć katalogi i inne dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań oferowanych produktów zaznaczając na dokumencie nr poz. z załącznika nr 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia asortyment i szacunkowe ilości oraz wymagane parametry i warunki graniczne opisano w załączniku nr 2 do SIWZ- formularz asortymentowo-cenowy. Określone w załączniku nr 2 do SIWZ ilości są wielkością szacunkową, nie są wiążące dla Zamawiającego. Szacunkowe ilości mogą ulec zmianie i mogą zostać zredukowane do faktycznych potrzeb szpitala, są one wartościami maksymalnymi zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33.73.11.10 - Soczewki śródoczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. Spełniają wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1.2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj. 1.2.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia. 1.2.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.2.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 1). 2) Oświadczenia (zał. nr 3 do SIWZ). 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo składania ofert. 6) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 7) Poświadczona przez wykonawcę kserokopia polisy ubezpieczeniowej lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 100 000.00 PLN. 8) Umowa spółki cywilnej (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem), jeśli składającym ofertę jest spółka cywilna. 9) Oświadczenie podmiotów występujących wspólnie, w którym Wykonawcy zobowiązują się do m. in.: a) solidarnej odpowiedzialności wszystkich podmiotów w razie nie wykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, b) nie rozwiązywania umowy przez któregokolwiek z Wykonawców, przed wykonaniem zobowiązań wynikających z umowy, c) niedokonywania zmian w umowie bez zgody Zamawiających, d) przedstawienia podziału usług/dostaw wykonywanych przez poszczególnych Wykonawców. Zamawiający mogże zażądać okazania oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, jeżeli przedstawiona przez Wykonawcę kopia jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w, pkt. 6, ppkt. 3 i 5 składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. UWAGA: 1) Jeśli składającym ofertę jest spółka cywilna - dokumenty wymienione: a) w punkcie 2 wymagane są od spółki i od każdego ze wspólników, b) w punkcie 3 wymagane są od każdego ze wspólników, 2) Jeśli składającym ofertę jest spółka osobowa - jawna, partnerska, komandytowa i komandytowo - akcyjna, dokumenty wymienione: a) w punkcie 2 wymagane są od spółki i od każdego ze wspólników,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.7szmw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: BIURO OBSŁUGI ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Janusz NOWARA, ul. Wąska 1/6, 84-200 Wejherowo.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria jawna 7 Szpitala MARYNARKI WOJENNEJ z Przychodnią SP ZOZ ul. Polanki 117, 80-305 Gdańsk.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa zestawów do zabiegów zaćmy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw okulistyczny (opakowanie) do zabiegów zaćmy zawierający co najmniej: 1. Igła 25G (0,5 mm) - szt 1 2. Igła 21G ( 0,8 mm ) - 1 szt 3. Strzykawka 5ml Luer-lock - szt 3 4. Strzykawka 3ml Luer-lock - szt 2 5. Nóż 1,2mm zagięty pod kątem 40 stopni, jednostronnie szlifowany - szt 1 6. Kaniula do komory przedniej 0,4mm (Rycroft) - szt.1 7. Kaniula do komory przedniej 0,5mm (Rycroft) - szt.1 8. Kaniula do hydrodysekcji 27G o profilu okrągłym - szt.1 9.Gaziki 5,0cm x 5,0cm (+/- 0,3cm), (5 szt. w opakowaniu); zwijane 8 razy - op.1 10. Gaziki 10cm x 10cm (+/- 0,3cm), (5 szt. w opakowaniu); zwijane 12 razy - op.1 11. Tupfery (20 mm x 20mm +/- 0,3mm) - 2szt. 12. Obłożenie na stół 140cm x 180cm, (+/- 1,0 cm) - szt.1 13. Obłożenie na stolik 100cm x 150cm, (+/- 1,0 cm) - szt.1 14. Strzałki do osuszania pola operacyjnego - 5 szt. 15. Fartuch w rozmiarze L z dwoma ręcznikami - 1 szt. 16. Fartuch w rozmiarze XL z dwoma ręcznikami - 1szt. 17. Rękawice Micro Thin bezpudrowe, chirurgiczno - diagnostyczne rozmiar 8,5 - 1 para 18. Rękawice Micro Touch w rozmiarze 6,5 - 1 para 19. Podłokietnik na fotel operacyjny o wym. 38,0 cm x 74,0 cm z taśma fiksującą 2,5 x 20,0 (+/- 0,5cm) cm - 2 szt. 20. Obłożenie na pacjenta 101cm x 127cm (+/- 1,0 cm) z workiem odpływowym 250ml, (+/- 3,0 ml) otworem do naklejenia na oko 9 x 11,5cm (+/- 0,5 cm) z folii przezroczystej i drenem odprowadzającym nadmiar płynu z pola operacyjnego - szt. 1 Pierścień dotorebkowy jednorazowy w jednorazowym injectorze w wersji prawo - i lewostronnej w rozmiarach od 10 do 12 mm Nóż Slit 2,8mm z manualna ruchomą osłoną aktywującą sie za pomocą indykatora umieszczonego na trzonku noża (tryb suwakowy).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa soczewek wewnątrzgałkowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Soczewka jednoczęściowa asferyczna z jednorazowym magazynkiem. Soczewki wewnątrzgałkowe, wieloogniskowe, silikonowe średn. optyczna 6 mm, średn. całkowita 13 ÷ 13,5 mm Hialuronian sodu o stężeniu 1%, opakowanie 0,85 do 1,0 ml. Hialuronian sodu o stężeniu 1,4%, opakowanie 0,4 do 0,6 ml. Hialuronian sodu o stężeniu 2,3%, opakowanie 0,6 do 0,8ml..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.73.11.10-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WEJHEROWA
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1406G Kielno - Kowalewo - etap III
- Przebudowa, rozbudowa, termomodernizacja oraz zmiana sposobu użytkowania budynku przy ul. Sobieskiego 263 w Wejherowie - wykonanie dokumentacji projektowej z opcją
- Wykonanie oznakowania poziomego dróg powiatowych na terenie powiatu wejherowskiego
- Opracowanie wariantowej koncepcji i dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Budowa ul. Harcerskiej w Wejherowie" z opcjami
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Gościcinie
- Sukcesywne dostawy folii operacyjnej
więcej: przetargi w Wejherowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sprzedaż i dostawa materiałów medycznych na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A. w Polkowicach"
- DZP/12/25 DOSTAWA WĘŻYKÓW DO WSTRZYKIWACZA AUTOMATYCZNEGO URLICH
- Dostawę wyrobów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku dla komórek Blok Operacyjny i Endoskopia dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o.
- Dostawa bielizny jednorazowej, obłożeń chirurgicznych i dodatkowych akcesoriów dla potrzeb WSZ w Płocku - dogrywka.
- Dostawa niejałowych wyrobów medycznych i materiałów higienicznych
- BIEŻĄCE DOSTAWY JEDNORAZOWYCH WYROBÓW HIGIENICZNYCH, CHIRURGICZNYCH I OPATRUNKOWYCH DLA SZPITALA POWIATOWEGO IM., TADEUSZA MALIŃSKIEGO W ŚREMIE SP Z O. O.
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.