eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nakło nad NoteciąPrzygotowanie kreacji i realizacja kompleksowej promocji projektu pt. Uzbrojenie terenu Parku Przemysłowego w Paterku - Etap I współfinansowanego w ramach RPO WK-P na lata 2007-2013 zgodnie z wytycznymi z zakresu promocji projektów realizowanych w ramach RPO Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-06-23

Nakło nad Notecią: Przygotowanie kreacji i realizacja kompleksowej promocji projektu pt. Uzbrojenie terenu Parku Przemysłowego w Paterku - Etap I współfinansowanego w ramach RPO WK-P na lata 2007-2013 zgodnie z wytycznymi z zakresu promocji projektów realizowanych w ramach RPO Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013
Numer ogłoszenia: 92645 - 2015; data zamieszczenia: 23.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 30521 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nakło nad Notecią, ul. Ks. P. Skargi 7, 89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 386 79 01, faks 52 386 79 02.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie kreacji i realizacja kompleksowej promocji projektu pt. Uzbrojenie terenu Parku Przemysłowego w Paterku - Etap I współfinansowanego w ramach RPO WK-P na lata 2007-2013 zgodnie z wytycznymi z zakresu promocji projektów realizowanych w ramach RPO Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług promocyjnych dla projektu pt. Uzbrojenie terenu Parku Przemysłowego w Paterku - Etap I współfinansowanego w ramach RPO WK-P na lata 2007-2013. Zakres usług obejmuje: 1. Zaprojektowanie i wykonanie strony internetowej projektu wraz z jej promocją oraz świadczeniem usług utrzymania i serwisu strony www. 2. Wykonanie prezentacji multimedialnej w technologii 3D dla projektu. 3. Zaprojektowanie i wykonanie stoiska targowego . 4. Zorganizowanie dwóch konferencji prasowych wraz z ich pełną obsługą i Public Relations. 5. Promocja projektu w mediach (telewizja, radio, prasa). 6. Działania Media Relations. 7. Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjno-reklamowych. 8. Przed wykonaniem poszczególnych części przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga wcześniejszego uzgodnienia koncepcji merytorycznej jak również układu graficznego oraz znakowania w formie mailowej lub podczas bezpośrednich spotkań z przedstawicielami Zamawiającego. 9. Przedmiot zamówienia będzie współfinansowany przez Unię Europejską ze środków EFRR w ramach RPO WK-P na lata 2007 - 2013 r. w zakresie promocji projektu dotyczącego Kompleksowego uzbrojenie terenów pod inwestycje. Zgodnie z powyższym Wykonawca zobligowany jest do przygotowania wskazanych materiałów zgodnie z aktualnymi Wytycznymi Instytucji Zarządzającej dla zadań realizowanych w ramach RPO-WKP. 10. Wersja graficzna logotypów, które muszą być wykorzystane do znakowania wszystkich części przedmiotu zamówienia znajdują się na stronie: http://www.mojregion.eu/regionalny-program-operacyjny-wojewodztwa-kujawsko pomorskiego/promocja/oznakowanie-projektu.html. Wykonawca przed wykonaniem zamówienia przedstawi projekt rozmieszczenia logotypów na materiałach promocyjnych. Po zaakceptowaniu projektu przez Zamawiającego Wykonawca przystąpi do wykonania pełnego zamówienia. Wszelkie zmiany rozmieszczenia logotypów w stosunku do przedstawionego projektu muszą być zaakceptowane przez Zamawiającego w formie pisemnej lub elektronicznej. 11. Wszystkie oferowane do dostawy produkty muszą być fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wolne od wad i uszkodzeń, nie gorsze niż określone przez Zamawiającego w opisie zamówienia, a także muszą spełniać warunki określone dla bezpieczeństwa produktu w rozumieniu art. 4 ustawy z dnia 12.12.2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U z 2003 r Nr 229, poz 2275 ze zm.). Zamawiający informuje, iż szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 8 do SIWZ 3. Warunki gwarancji jakości i rękojmi za wady 1) Zamawiający wymaga aby minimalny okres gwarancji wynosił 12 miesięcy od dnia dokonania odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego; 2) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia przez okres gwarancji określony w ofercie. 4) Wykonawca zapewni w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym czas reakcji serwisowej - maksymalnie 24 godziny od pisemnego lub nadanego faksem zgłoszenia. 5) W okresie gwarancyjnym koszty związane z naprawami, przeglądami serwisowymi, wymianą części w tym ewentualną wysyłką ponosić będzie Wykonawca. 6) Zamawiający może dochodzić roszczeń z tytułu gwarancji także po okresie określonym w pkt. 2), jeżeli zgłosił wadę przed upływem tego okresu. 7) Wykonawca odpowiada wobec Zamawiającego za cały przedmiot zamówienia, w tym także za części realizowane przez podwykonawców. 8) W przypadku wystąpienia (ujawnienia) wady w okresie gwarancji Zamawiający zobowiązany jest niezwłocznie zawiadomić pisemnie o tym fakcie Wykonawcę. 9) Istnienie wad stwierdza się protokolarnie. W protokole stwierdzenia wad, Zamawiający wyznaczy termin na usunięcie wad. Wykonawca usunie wady bezpłatnie w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 10) W przypadku wystąpienia wad, Zamawiający może żądać ich usunięcia wyznaczając w tym celu Wykonawcy odpowiedni termin. Wykonawca obowiązany jest przystąpić do usunięcia wady niezwłocznie, ale nie później niż w terminie do 24 godzin od powiadomienia i usunięcia jej w najwcześniej możliwym terminie. 11) Usunięcie wad powinno być stwierdzone protokolarnie. 12) Po bezskutecznym upływie wyznaczonego przez Zamawiającego terminu, Zamawiający może zlecić usunięcie wad i szkód spowodowanych przez wady na koszt Wykonawcy innemu podmiotowi (pokrywając powstałą należność w pierwszej kolejności z kwoty Zabezpieczenia Należytego Wykonania Umowy). Niezależnie od tego Zamawiający może żądać od Wykonawcy (Gwaranta) naprawienia szkody wynikłej ze zwłoki w przystąpieniu do usuwania wad. 13) Gwarancja i rękojmia obejmuje uszkodzenia wskutek wadliwego wykonawstwa przedmiotu zamówienia bądź nieprzestrzegania warunków SIWZ albo ukrytej wady materiałowej. 14) Wykonawca jest odpowiedzialny za wszelkie szkody, które spowodował usuwaniem wad. 15) Okres gwarancji biegnie od nowa w przypadku wymiany elementu przedmiotu umowy na nowy, wolny od wad, a także w przypadku dokonania istotnych napraw elementu przedmiotu umowy. 4. Podwykonawcy 1) Zamawiający dopuszcza wykonanie części przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców pod warunkiem, że posiadają oni uprawnienia do wykonania usługi będącej przedmiotem niniejszego zamówienia. 2) Wykonawca nie może zlecić całości prac objętych przedmiotem zamówienia Podwykonawcom. 3) Zlecenie wykonania części prac Podwykonawcom nie zmienia treści zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego za wykonanie tej części prac. 4) Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, zaniechania, uchybienia i zaniedbania każdego Podwykonawcy i jego pracowników lub przedstawicieli, jak za swoje własne. 5) Wykonawca zobowiązany będzie do doręczenia Zamawiającemu w dniu podpisywania protokołu odbioru robót, stanowiącego podstawę do wystawienia faktury VAT, pisemnego potwierdzenia przez Podwykonawcę, którego wierzytelność jest częścią składową, wystawionej faktury VAT o dokonaniu zapłaty na rzecz tego Podwykonawcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.10.00.00 - Drukowane książki, broszury i ulotki 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 72.41.30.00 - Usługi w zakresie projektowania stron WWW 79.34.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji 92.11.12.00 - Produkcja filmów reklamowych, propagandowych i informacyjnych i taśm wideo .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko- Pomorskiego na lata 2007-2013, oś priorytetowa 5 - Wzmocnienie konkurencyjności przedsiębiorstw, działanie 5.6. - Kompleksowe uzbrojenie terenów pod inwestycje.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Reklamowa FORMIND Spółka z o.o, ul. Kościuszki 6/5, 40-049 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 320000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 180502,70

  • Oferta z najniższą ceną: 180502,70 / Oferta z najwyższą ceną: 293724,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.