Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-06-17
Przygodzice: Remont korytarza budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Centrum Kształcenia Ustawicznego w Przygodzicach - ETAP III
Numer ogłoszenia: 92651 - 2016; data zamieszczenia: 17.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Centrum Kształcenia Ustawicznego , ul. PTR 6, 63-421 Przygodzice, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 7336131, faks 0-62 7336132.
- Adres strony internetowej zamawiającego: zspcku.webd.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont korytarza budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Centrum Kształcenia Ustawicznego w Przygodzicach - ETAP III.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. WIATROŁAP/ SALI SPORTOWEJ 1.1 Okładziny podłogowe z płytek z kamieni sztucznych o regularnych kształtach na zaprawie epoksydowej; płytki o wymiarach 45x45 cm - 1,932 [m2], 1.2 Okładziny stopni kształtkami schodowymi - 6,44 [m], 1.3 Okładziny z płyt gipsowo-kartonowych (suche tynki gipsowe) pojedyncze na stropach - 53,502 [m2], 1.4 Trzykrotne malowanie tynków wewnętrznych ścian i sufitów farbą lateksową z przygotowaniem powierzchni - 167,839 [m2], 1.5 Dwukrotne malowanie tynków wewnętrznych ścian lakierem ochronnym bezbarwnym w celu zapobiegania brudzeniu i łatwości usuwania ewentualnego brudu do wysokości 1,5 [m] - 53,763 [m2], 1.6 Drzwi aluminiowe dwuskrzydłowe 190 x 205 [cm] - D2 - 7,866 [m2], 1.7 Warstwy wyrównujące i wygładzające z zaprawy samopoziomującej gr. 5 mm wykonywane w pomieszczeniach o pow. ponad 8 m2 (wyrównanie posadzki lastrikowej) - 51,736 [m2], 1.8 Wykładzina podłogowa rulonowa z PCV bez warstwy izolacyjnej o parametrach nie gorszych niż TARKET iQ OPTIMA: homogeniczna wykładzina winylowa, do użytku komercyjnego: 34, do użytku w przemyśle 43, CE. ISO. Grubość warstwy użytkowej/ całkowita - min. 2,0 [mm], ciężar całkowity min. 2800 [g/m2], forma dostawy - rolki 25,0 x 2,0 [m], Ognioodporność:Klasa Bfi s1, niepalność. Grupa ścieralności Grupa T: mniejsza równa - 2 [mm3], odziaływanie kółek krzesła - odporna, trwałość kolorów większa równa - 6, odporność chemiczna: dobra, ochrona przeciw bakteriom: nie sprzyja rozwojowi bakterii, antypoślizgowość:R11, wytrzymałość spoin większ równa 240 [N/50 mm] - 59,496 [m2], 1.9 oprawy wewnętrzne, kompletne, LED, 140 x 1200 [mm], wiszące 1800 [lm], kąt rozsyłu szeroki, światło ciepłe 3500 [K], obudowa srebrna, dyfuzor - kryształ, 230[V], stopień ochrony IP64, trwałość 50000 [godz.], wydajność energetyczna A+ lub inna lampa równoważna - 5 kpl. 1.10 Montaż, podłączenie, uruchomienie - grzejniki stalowe dwupłytowe z kompletem zawieszeń z odzysku - 2 kpl. 1.11 Dostawa i montaż listew odbojowych ściennych systemowych (odbojnica o szerokości 200 [mm], o konstrukcji z profilu aluminiowego, pokrywa winylowa min. 2 mm, amortyzator ciągły 2 mm, np. odbojnica PROMADOR model 1800, CONCEPT- SYSTEM WG, itp. - 15,20 [m], 1.12 Skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne pełne jednoskrzydłowe fabrycznie wykończone D4 - 3,672 [m2], 2. KLATKA SCHODOWA KORYTARZA GŁÓWNEGO 2.1 Okładziny poziome z płytek antypoślizgowych - 23,359 [m2], 2.2 Okładziny pionowe - 7,487 [m2] 2.3 Balustrada schodowa - 14,196 [m2] 2.4 Wymiana okna zewnętrznego z luksferów na okno PCV fix, ko= 1,1 [W/m2*K] - 1,75 [m2] 2.5 Roboty malarskie farbą akrylową - 105,782 [m2]..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Remont klatki schodowej korytarza administracyjnego. Zakres: 1. Okładziny poziome z płytek antypoślizgowych - 41-647 m2 2. Okładziny pionowe - 12,321 m2 3. Balustrada schodowa - 25,016 m2 4. Roboty malarskie farbą akrylową - 162,986 m2
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.43.10.00 - Kładzenie płytek .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.08.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1 700,00 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset zł 00/100)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełnienia tego warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie załączonej do oferty polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wzór oferty na roboty budowlane; Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom; zestawienie cen materiałów, robocizny i sprzętu oraz przyjętej wysokości stawki narzutów; tabela elementów scalonych
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Okres gwarancji - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
szczegółowy zakres dopuszczalnych zmian w umowie zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zspcku.webd.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2016 godzina 09:45, miejsce: w siedzibie Zamawiającego , sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI PRZYGODZICE
- Budowa kanalizacji sanitarnej w Przygodzicach ul. Wrocławska
- Zorganizowanie 8-dniowej Imprezy integracyjno-turystycznej do Turcji Zachodniej nad Morzem Egejskim/Śródziemnym w miesiącu czerwcu, lipcu i sierpniu 2025 r. dla trzech grup
- Budowa drogi gminnej w Przygodzicach ul. Dolna
więcej: przetargi PRZYGODZICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa części budynku usługowo-mieszkalnego, w celu przystosowania lokalu usługowego, dotąd przedszkola, na żłobek na dz. nr ew. 523 w m. Dąbrowa gm. Kłaj
- Wykonanie prac zabezpieczających o charakterze prewencyjnym i w części o charakterze trwałym na pozostałościach zespołu zamkowego w Pruchniku
- Remont pomieszczeń w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach w ramach projektu: "Wdrażanie nowoczesnych technologii w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach"
- Usługa prowadzenia i obsługi szaletów miejskich w Gliwicach
- Budowa, przebudowa, czyszczenie i rozbiórka trzonów kuchennych i pieców pokojowych oraz zakup i montaż pieców przenośnych w gminnych lokalach mieszkalnych zarządzanych przez MZBM w Dąbrowie Górniczej.
- Rewaloryzacja skweru po klasztorze dominikanów u zbiegu ul. Garbary i ul. Stawnej - teren osady św. Gotarda - ETAP I
więcej: Kładzenie płytek »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.