eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi InowrocławWymiana dachu hali obsług codziennych z montażem naświetli wraz z remontem elewacji i pracami towarzyszącymi, wymiana dachu nad kuźnią i spawalnią, modernizacja instalacji elektrycznych hali obsług codziennych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-23

Inowrocław: Wymiana dachu hali obsług codziennych z montażem naświetli wraz z remontem elewacji i pracami towarzyszącymi, wymiana dachu nad kuźnią i spawalnią, modernizacja instalacji elektrycznych hali obsług codziennych.
Numer ogłoszenia: 92658 - 2015; data zamieszczenia: 23.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 66050 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o., ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3576068, faks 52 3576060.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana dachu hali obsług codziennych z montażem naświetli wraz z remontem elewacji i pracami towarzyszącymi, wymiana dachu nad kuźnią i spawalnią, modernizacja instalacji elektrycznych hali obsług codziennych..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: 1)wymiana dachu Hali Obsług codziennych z montażem naświetli wraz z remontem elewacji i pracami towarzyszącymi, 2)wymiana dachu nad kuźnią i spawalnią, 3)modernizacja instalacji elektrycznych hali obsług codziennych, w siedzibie Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego sp. z o. o. ul. Ks. P. Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: a)projekt budowlany, stanowiący Załącznik o numerze 5, do niniejszej Specyfikacji, b)projekt budowlany modernizacji instalacji elektrycznych stanowiący Załącznik nr 5a, do niniejszej specyfikacji, c)przedmiar robót, stanowiący Załącznik o numerze 6, do niniejszej Specyfikacji, d)przedmiar robót modernizacji instalacji elektrycznych, stanowiący Załącznik o numerze 6a, do niniejszej Specyfikacji, e)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiąca Załącznik o numerze 7, do niniejszej Specyfikacji. f)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót modernizacyjnych instalacji elektrycznych stanowiąca Załącznik o numerze 7a, do niniejszej Specyfikacji. 2.Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych. 3.Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych. 4.Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia w okresie trwania umowy ewentualnych zamówień dodatkowych, w przypadku, w którym do całkowitego wykonania przedmiotu zamówienia niezbędne będzie wykonanie robót dodatkowych, koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia, na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, zgodnie z treścią przepisu art. 67 ust. 1 pkt 5 Pzp. 5.Rozpoczęcie wykonywania robót dodatkowych będzie możliwe jedynie na podstawie odrębnej umowy, zawartej w trybie zamówienia z wolnej ręki na wykonanie robót dodatkowych. 6.Przed zawarciem umowy na wykonanie robót dodatkowych Wykonawca nie może rozpocząć ich wykonywania. 7.Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do zastosowania w zamówieniu dodatkowym, o których mowa w ustępach poprzedzających, stawek nie wyższych niż zastosowanych w zamówieniu podstawowym..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Dariusz Topolewski PPHU TOPDACH, ul. Wojska Polskiego 17/24, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 303000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 309942,62

  • Oferta z najniższą ceną: 309942,62 / Oferta z najwyższą ceną: 309942,62

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.