Ogłoszenie z dnia 2015-06-23
Rawicz: Usługa nadzoru nad system informatycznym
Numer ogłoszenia: 92663 - 2015; data zamieszczenia: 23.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy w Rawiczu Sp. z o.o., ul. Gen. Grota Roweckiego 6, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. (065) 546 70 64, faks (065) 546 70 64.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa nadzoru nad system informatycznym.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa nadzoru informatycznego w następującym zakresie: 1. Prace administracyjne na serwerach posiadanych przez Zamawiającego. 2. Przeglądy techniczne zainstalowanego oprogramowania i sprzętu komputerowego. 3. Okresowa kontrola legalności zainstalowanego oprogramowania. 4. Konsultacje dla pracowników Zamawiającego w zakresie zainstalowanego oprogramowania, sprzętu komputerowego. 5. Informowanie pracowników Zamawiającego o wszelkich ulepszeniach i poprawkach zainstalowanego oprogramowania. 6. Instalacja poprawek (upgrade) oprogramowania. 7. Udzielanie konsultacji telefonicznych w zakresie prawidłowej eksploatacji zainstalowanego oprogramowania i sprzętu komputerowego. 8. Zbieranie informacji o potrzebach i uwag w zakresie zainstalowanego oprogramowania i sprzętu komputerowego. 9. Konfiguracja oprogramowania według życzeń w zakresie możliwości systemu. 10. Usuwanie nieprawidłowości spowodowanych błędami użytkownika lub wadliwą obsługą oprogramowania. 11. Usuwanie skutków infekcji wirusów komputerowych. 12. Odtwarzanie danych z kopii bezpieczeństwa (w przypadku awarii oprogramowania, także wynikających z błędów użytkownika). 13. Usuwanie usterek, uniemożliwiających prawidłowe funkcjonowanie powierzonych systemów informatycznych i przywrócenie ich pełnej sprawności. 14. Instalacja materiałów eksploatacyjnych (np. tonery, papier, części eksploatacyjne urządzeń drukujących). 15. Sprawowanie opieki administracyjnej nad siecią komputerową. 16. Planowanie rozbudowy infrastruktury systemowej, sieciowej, sprzętowej. 17. HELP DESK programowy i sprzętowy dla wszystkich pracowników Zamawiającego. 18. Rozwiązywanie problemów bezpieczeństwa danych i transmisji za pośrednictwem Internetu oraz Intranetu. 19. Doradztwo merytoryczne w zakresie rozwoju i optymalizacji systemów informatycznych. 20. Konsultacje w zakresie rozwiązań i dostępu do najnowszych technologii informatycznych. 21. Prace związane z udoskonalaniem systemu informatycznego MPU w uzgodnieniu z Zamawiającym. 22. Rejestrowanie zgłaszanych przez użytkowników problemów informatycznych. 23. Rozwiązywanie problemów informatycznych sprzętowych i aplikacyjnych. 24. Dokumentowanie sposobów rozwiązywania powtarzających się incydentów. 25. Pomoc użytkownikom w zakresie obsługi wybranych aplikacji wykorzystywanych przez Zamawiającego na stacjach roboczych. 26. Nadzorowanie wdrożeń nowych aplikacji i sprzętu komputerowego. 27. Odpowiedzialność za kontakty z sprzętowym serwisem zewnętrznym, zlecanie napraw urządzeń informatycznych nie objętych przedmiotem zamówienia, pilnowanie terminowości przeglądów gwarancyjnych i okresowej konserwacji sprzętu komputerowego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia 72.20.00.00 - Usługi doradcze w zakresie programowania oprogramowania 72.31.00.00 - Usługi przetwarzania danych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Usługi nadzoru nad systemem informatycznym
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SIB-IT S.C. Beata Marzęcka, Szymon Ciach, ul. Królowej Jadwigii 11/13, 63-900 Rawicz, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8943,09 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11000,00
Oferta z najniższą ceną: 11000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Stosownie do art. 67 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2013r. poz. 907 z późn.zm.) dalej ustawa - zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi okoliczność, iż ze względu na wyjątkową sytuację nie wynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia. Zamawiający miał zapewnienie świadczenia usług nadzoru nad systemem informatycznym do dnia 30 kwietnia 2015r. i z uwagi na zabezpieczenie tegoż systemu oraz ochronę danych musiał zapewnić ciągłość ww. usług. Z uwagi na uruchomioną procedurę zmiany procedur logistyczno-organizacyjnych wobec ww. usług musiano podjąć natychmiastowe kroki do zapewnienia ww. usługi na czas zakończenia ww. procedury. Wobec powyższego udzielono ww. zamówienia dotychczasowemu wykonawcy jako jedynemu, który ad hoc, ze względu na specyfikę przedmiotowego zamówienia, zapewnić może jej ciągłość. Zamówienia udzielono na czas jednego miesiąca.
INNE PRZETARGI Z RAWICZA
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o
- Zaprojektowanie wraz z wykonaniem: rewitalizacji budynku przy Wałach J. Dąbrowskiego 33 oraz remontu mieszkania nr 1 w budynku przy ul. Ratuszowej 22, w Rawiczu.
- Świadczenie usług zbiorowego żywienia - cateringu dla dzieci w Przedszkolu nr 4 w Rawiczu i Przedszkolu w Żołędnicy na 2026 rok
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla robót budowlanych realizowanych w ramach projektu "Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków ZSZ w Rawiczu i PCUW w Rawiczu".
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pn. Termomodernizacja budynku ZSZ w Rawiczu w ramach projektu "Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków ZSZ w Rawiczu i PCUW w Rawiczu".
- Sukcesywna dostawa środków czystości i akcesoriów higienicznych dla jednostek obsługiwanych przez PCUW w Rawiczu w 2026 roku.
więcej: przetargi w Rawiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi obejmującej prowadzenie kompleksowej obsługi informatycznej na potrzeby Centrum Edukacji Artystycznej
- Zakup, konfiguracja i wdrożenie systemu centrum logów, systemów zaawansowanego backupu oraz dokumentacji SZBI dla Gminy Sędziszów
- Udostępnienie Platformy typu LMS/LCS/LCMS
- Dostawa sprzętu, oprogramowania z usługą wdrożenia"Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w gm. Oborniki Śl. oraz MGOPS" i dostawa pakietów biurowych:Edukacja dla przyszłości w Gminie Oborniki Śl.
- ROZBUDOWA DOSTĘPU OBYWATELI I PRZEDSIĘBIORCÓW DO CYFROWYCH USŁUG PUBLICZNYCH WRAZ Z ICH AUTOMATYZACJĄ W MIEŚCIE KOŁO.
- Rozbudowa i integracja systemów informatycznych z uruchomieniem e-usług oraz dostawą sprzętu inf. z oprogramowaniem dla Gminy Borki w ramach projektu "BEZPIECZNY E-PORTAL MOF RADZYNIA PODLASKIEGO"
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





