eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomyśl nad SanemBudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Radomyśl nad Sanem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-02

Radomyśl nad Sanem: Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Radomyśl nad Sanem
Numer ogłoszenia: 92688 - 2010; data zamieszczenia: 02.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radomyśl nad Sanem , ul. Rynek Duży 7, 37-455 Radomyśl nad Sanem, woj. podkarpackie, tel. 015 8454328, faks 015 8454302.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radomysl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Radomyśl nad Sanem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków, typu Ecolo-Chief o przepustowości 500,0 m3 na d (I etap) wraz z kolektorem ścieków oczyszczonych do rzeki Jodłówka. Część mechaniczna oczyszczalni: - zestaw do mechanicznego oczyszczania ścieków z sitem ślimakowym i piaskownikiem, przed zestawem mechanicznym studzienka rozprężna-studzienka betonowa Dn1200 mm ,na podłożu betonowym z deklem przykrywającym, równomierny rozdział ścieków na dwa ciągi technologiczne za pomocą studzienki rozdzielczej - studzienka betonowa Dn 1500 mm, na podłożu betonowym z deklem przykrywającym, wewnątrz - studzienka Dn 800 mm. Część biologiczna oczyszczalni ( moduł I - etap I): -osadnik wstępny z komorą osadową, parametry osadnika: kubatura - 73,65 m3, pojemność użytkowa 64,1 m3, średnica zbiornika: 5,66 m, wysokość całkowita- 4,32 m, osad wstępny okresowo usuwany do komory stabilizacji tlenowej za pomocą pompy usytuowanej w studzience Dn1500 mm, obok osadnika, -komora anoksyczna o parametrach: kubatura-192,80 m3, średnica zbiornika-7,54 m, wysokość całkowita- 4,32 m, pojemność użytkowa- 175,80 m3 , -komory osadu czynnego, parametry komór napowietrzania: kubatura łącznie- 578,39 m3, średnica zbiorników-7,54 ( 3 szt), wysokość całkowita-4,32 m, pojemność użytkowa komór - 515,46 m3, w ostatniej komorze napowietrzania instalacja pompy recyrkulującej azotany do komory atoksycznej, w komorach napowietrzania instalacja 3x 80 szt.dyfuzorów drobnopęcherzykowych talerzowych o wydajności 3,5m3 na h każdy, w drugiej komorze napowietrzania instalacja sondy tlenowej sterującej pracą falowników, - osadniki wtórne lejowe ( 2 szt.), parametry technologiczne jednego osadnika wtórnego: kubatura: 117 m3, średnica zbiorników -6,60 m ( 2 szt.), wysokość zbiorników - 4,32 m, pojemność użytkowa komory-75 m3, w osadnikach montaż: pomp napowietrznych typu mamut 75 PCV do recyrkulacji osadu, pomp napowietrznych typu mamut 75 PCV do odprowadzania osadu nadmiernego do komory stabilizacji osadu, pomp mechanicznych zatapialnych do wspomagania recyrkulacji osadu, ze stopą sprzęgającą, zamontowaną na prowadnicach, wyposażoną w zawór zwrotny kulowy Dn 65 mm, pompę wody technologicznej, montaż pomp do pomostu technologicznego nad osadnikami, przelewy pilaste osadników -wykonane ze stali kwasoodpornej gr. min. 3,5 mm. -komora pomiarowa przepływu ścieków: oczyszczane ścieki odprowadzane do pompowni ścieków oczyszczonych i dalej do odbiornika poprzez urządzenie pomiarowe przepływu zainstalowane w komorze pomiarowej za osadnikiem wtórnym, urządzenie pomiarowe: przepływomierz elektromagnetyczny Dn 100 mm, głowica pomiarowa-odcinek rury ze stali nierdzewnej wyłożonej wewnątrz wykładziną izolacyjną, na wewnętrznej stronie wykładziny elektrody pomiarowe, przepływomierz -instalacja w układzie zasyfowanego układu hydraulicznego, przed i za wodomierzem zachowanie prostych odcinków o długościach 3 DN i 2 DN, - komora stabilizacji osadu, kubatura- 243,86 m3, średnica zbiornika - 8,48 m, wysokość całkowita - 4,32 m, pojemność komory V ws = 214,0 m3, do komory tlenowej stabilizacji osadu doprowadzenie sprężonego powietrza z dmuchaw - napowietrzanie drobnopęcherzykowe, w komorze należy zainstalować 85 szt. dyfuzorów talerzowych o wydajności 3,5 m3 na h każdy, osad ustabilizowany tlenowo podawany za pomocą pompy zatapialnej (zainstalowanej na stopie sprzęgającej i prowadnicach) na prasę. I. Obiekty inżynieryjne i pomocnicze oczyszczalni : - stacja zlewcza, kontener stacji zlewczej o wymiarach 2,5 x 3,5 m usytuowany przy wiacie składowania osadu na płycie fundamentowej o wymiarach 2,7x 3,7 m - zbiornik zlewny ścieków dowożonych, zbiornik dwukomorowy prostokątny, monolityczny w konstrukcji żelbetowej, wymiary zewnętrzne jednego zbiornika w rzucie - 5,66 x 2,36 m , wysokość w świetle 2,50 m, pojemność użyteczna zespołu dwóch zbiorników Vuz=48 m3, zbiorniki wyposażone w 2 otwory inspekcyjne o wymiarach 0,6x 0,6m,napowietrzanie: 31 sztuk dyfuzorów talerzowych napowietrzających, do zbiornika zlewnego powietrze doprowadzone rurociągiem stalowym Dn 50 mm zaworem grzybkowym Dn50 do regulacji natężenia powietrza i zawór kulowy odcinający, drugi zbiornik wyposażony w pompę tłoczącą ścieki, pompa - sterowana pływakowo, - budynek techniczny, wolnostojący, niepodpiwniczony, o wymiarach w rzucie 2130 x 644 mm z niezagospodarowanym poddaszem, wysokość w świetle pomieszczeń 3,0 m, dach stromy, dwuspadowy, powierzchnia zabudowy -137,17 m2, konstrukcja nośna: mury zewnętrzne podłużne, ławy fundamentowe, żelbetowe, zbrojone wzdłużnie, pomieszczenia w budynku: pokój obsługi-10,2 m2, pomieszczenie zaplecza - 6,2 m2, węzeł sanitarny- 5,1 m2, korytarz - 5,0 m2, warsztat - 16,0 m2, wydzielone pomieszczenie dmuchaw z agregatem prądotwórczym - 46,6m2, pomieszczenie prasy-25,7 m2, łącznie powierzchnia użytkowa parteru-114,8 m2, w budynku montaż w I etapie: a) dmuchaw - 3 szt. o parametrach: Q=8,79 m3 na min, PS=11,0 kW, p=0,05 MPa-szt.2, we wspólnej obudowie dźwiękoszczelnej zabudowa pozioma, dmuchawy o parametrach: Q=16,9 m3 na min, PS=22,0 kW, p=0,05 MPa- szt.1 w obudowie dźwiękoszczelnej, b) zespół falowników do regulacji prędkości obrotowej dmuchaw, c) agregat prądotwórczy, d) kompresor p=5bar, poj. zbiornika 401, e) prasa do odwadniania osadu o wydajności Q = 5 m3 na h, f) zestaw do dozowania polielektrolitu Q-350 l na h, g) stacja higienizacji osadów Q= 12-70 kg na h, h) przenośnik śrubowy bezwałowy, P=2,2 kW, L=7,0 m Q= 1m3/h, i) zbiornik z membraną workową V=200l, sterowany łącznikiem ciśnieniowym, z filtrem samoczyszczącym na dopływie, w I etapie wykonanie wszystkich instalacji wod-kan, wentylacji i ogrzewania oraz zabudowanie rurociągu powietrza dla dmuchaw D4,D5 na odcinku budynek nasyp, wykonanie instalacji dla kompresora K2 na odcinku budynek - nasyp -zadaszone składowisko osadu odwodnionego, magazyn wapna: składowisko osadu przykryte wiatą usytuowane 1,70 m od budynku socjalno-technicznego, podłoże pola składowego o wymiarach 6,5 x19,65 m-posadzka betonowa z betonu B-15, o nachyleniu 3% w kierunku umieszczonego podłużnie korytka ociekowego z kratką, wody ociekowe zostaną odprowadzone rurami kielichowymi 160 PCV, pole składowe osadu nakryte wiatą wykonaną w konstrukcji lekkiej, częściowo osłonięte, przy wiacie-wydzielony magazyn wapna o wymiarach 6,50 x3,15m z osobnymi wejściami, wysokość pomieszczenia 3,0 m, ściany murowane z cegieł, dach dwuspadowy o kącie nachylenia 45 st. -pompownia ścieków oczyszczonych - prefabrykowane kręgi betonowe beton B40, łączonych na uszczelkę gumową o średnicy Dn2500 mm, całkowita wysokość pompowni- 4,25 m, w górnej płycie pompowni -otwór montażowy dla wprowadzenia pomp, przykryty włazem o wymiarach 1400 x 800 m i blachą montażową, 2 pompy zatapialne -wydajność pompy Q=105 m3 na h, wysokość podnoszenia H=9,27 m, moc silnika P=6,47 kW, trzecia pompa -rezerwa magazynowa, komora zasuw -prefabrykowane elementy betonowe o wymiarach 1500x1500 mm, do opuszczania i podnoszenia pomp wyciagarka słupow o udźwigu G=400 kg, -osadnik wód deszczowych z separator lamelowym, osadnik - kręgi betonowe Dn 1400 mm z zabudowanym na odpływie pionowym odcinkiem rury, separator lamelowy do usuwania substancji ropochodnych- zbiornik o średnicy Dn 1200 mm, z kompletnym wyposażeniem wewnętrznym, kręgiem nadbudowy i pokrywą włazową II. Obiekty liniowe: - sieci międzyobiektowe: rurociąg tłoczny ścieków surowych, rurociąg kanalizacji grawitacyjnej ścieków surowych, rurociąg tłoczny ścieków dowożonych, rurociąg kanalizacji grawitacji ścieków oczyszczonych, rurociąg tłoczny ścieków oczyszczonych, rurociąg kanalizacji grawitacyjnej ścieków dowożonych, rurociągi sprężonego powietrza, rurociągi recyrkulacji osadu czynnego i odprowadzenia osadu nadmiernego, rurociąg recyrkulacji wewnętrznej ścieków, rurociąg tłoczny osadu wstępnego do stabilizacji, spust osadu wyflotowanego i doprowadzenie ścieków oczyszczonych do zbiornika zlewnego, rurociąg osadu z komory stabilizacji do odwodnienia, odprowadzenie ścieków sanitarnych z budynku obsługi i odcieków, odprowadzenie wód opadowych z terenu utwardzonych oczyszczalni, rurociąg wody technologicznej, rurociąg wody pitnej i ppoż, przewody sprężonego powietrza z kompresora do zaworów membranowych. III Odprowadzenie ścieków oczyszczonych do odbiornika: rzeka Jodłówka w km 1+390, zrzut ścieków poprzez wylot brzegowy, ścieki oczyszczone odprowadzane rurociągiem tłocznym 225 PE HD D, skrzyżowanie rurociągu tłocznego z rowami metodą przewiertu w rurze osłonowej PE HD D 355, przejście pod wałem przeciwpowodziowym rzeki metodą horyzontalnego przewiertu sterowanego, długość przewiertu 70 m, ścieki wprowadzane do odbiornika wylotem brzegowym w postaci głowicy betonowej, umocnienie brzegów rzeki na długości 2,90 m powyżej i poniżej wylotu płytami prefabrykowanymi, zabezpieczonymi palisadą drewnianą, dno rzeki Jodłówka umocnione narzutem z kamienia łamanego 12-25 cm. 3.1.W trakcie realizacji należy stosować materiały i wyroby posiadające obowiązujące świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie lub jeśli są przedmiotem Norm Państwowych, zaświadczenia producenta potwierdzające ich zgodność z postanowieniami odpowiednich norm. 3.2. Wszelkie roboty winny być prowadzone zgodnie ze sztuką budowlaną, przepisami prawa budowlanego, obowiązującymi polskimi normami oraz normami europejskimi, o ile obowiązują w Polsce. Ponadto w trakcie realizacji robót należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. 3.3. Przedmiot zamówienia określony jest na podstawie posiadanej dokumentacji projektowej (zał. nr 7 i 7a do SIWZ) i specyfikacji technicznych (zał. nr 8 do SIWZ), przedmiarów robót - (zał. nr 9 i 9a do SIWZ). 3.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa (zał. nr 7 i 7a do SIWZ) oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych zawierające zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót (zał. nr 8 do SIWZ). Wszelkie prace na obiekcie należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. 3.5. Zestawienie robót planowanych do wykonania w ramach w/w zamówienia podane jest przedmiarach robót (zał. nr 9 i 9a do SIWZ), stanowiących materiał pomocniczy i informacyjny do sporządzenia wyceny, Wykonawca winien uwzględnić w wycenie wszystkie elementy zawarte w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych. 3.6. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać również: -przygotowanie placu budowy wraz z wytyczeniem geodezyjnym obiektów, likwidacja placu budowy po wykonaniu przedmiotu zamówienia, -organizację zaplecza budowy, wykonywanie wszelkich prac porządkowych m.innymi usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów i odpadów, segregowanie, składowanie i unieszkodliwianie odpadów, -wykonywanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót ujętych w przedmiarze robót, w tym prac wynikające ze specyfikacji technicznej i dokumentacji projektowej, - wykonywanie wszelkich innych robót, prac, badań i prób (np. szczelności itp.),czynności, obowiązków i wymogów wynikających z SIWZ, specyfikacji technicznych, dokumentacji projektowej, przedmiarów robót, a także nie ujęte w w/w dokumentacji, a wynikające ze specyfiki przedmiotu zamówienia, -kompleksowy rozruch technologiczny w ramach którego należy uwzględnić wszystkie koszty związane z właściwym prowadzeniem rozruchu technologicznego, tzn.: koszty energii elektrycznej, koszty konserwacji urządzeń (np. wymiana oleju), koszty obsługi oczyszczalni , koszty środków chemicznych używanych w procesach, koszty szkolenia docelowej obsługi oczyszczalni, koszty wykonywania analiz ścieków i osadu i.t.p - sporządzenie instrukcji obsługi oczyszczalni i instrukcji stanowiskowych, przeszkolenie pracowników wskazanych przez użytkownika, -osiągnięcie planowanego efektu ekologicznego określonego w pozwoleniu wodnoprawnym wraz z przekazaniem dokumentu potwierdzającego ten wynik - analiza ścieków oczyszczonych uśrednionych dobowych wykonanych w laboratorium posiadającym akredytację, -wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, -sporządzenie i przedłożenie dokumentacji odbiorowej powykonawczej, - uzyskanie we współdziałaniu z Zamawiającym pozwolenia na użytkowanie obiektu. 3.7.Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych do wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach i przedmiarach pod warunkiem, że zastosowanie ich nie spowoduje pogorszenia jakości przedmiotu umowy. Za materiały i urządzenia równoważne Zamawiający uznaje te, które posiadają takie same parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej. 3.8. W przypadku zaoferowania materiałów bądź urządzeń równoważnych , Wykonawca jest zobowiązany do załączenia do oferty wykazu wyspecyfikowanych wszystkich tych materiałów i urządzeń wraz z podaniem nazw producenta, dokładnego i jednoznacznego typu urządzenia oraz załączenia stosownych dokumentów takich jak atest PZH, deklaracja zgodności producenta/aprobata techniczna, karta katalogowa producenta zawierająca wszystkie parametry techniczno-ekspolatacyjne ujęte w dokumentacji projektowej. 3.9. Brak w złożonej ofercie któregokolwiek z wymaganych dokumentów dotyczących materiałów lub urządzeń równoważnych lub zastosowania urządzeń niezgodnych zew wszystkimi parametrami określonymi w projekcie i specyfikacji technicznej będzie skutkować odrzuceniem oferty z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy Pzp. 3.10. W przypadku gdy zamiana materiałów lub urządzeń spowoduje konieczność wykonania nowej dokumentacji projektowej zamiennej - Wykonawca (którego oferta zostanie wybrana) zobowiązany będzie na własny koszt do jej wykonania oraz uzyskania wszelkich dokumentów niezbędnych dla realizacji inwestycji w oparciu o tą dokumentację. 3.11. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej na terenie budowy oraz do zdobycia wszelkich koniecznych informacji, niezbędnych do przygotowania oferty. 3.10. Wykonawca jest zobowiązany do ponoszenia odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami. W tym celu wskazane jest, aby Wykonawca ubezpieczył prowadzoną budowę od odpowiedzialności cywilnej, zabezpieczył i oznakował plac budowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.21 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości : 100 000, 00 zł (słownie: sto tysięcy złotych).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej dwa zamówienia w zakresie budowy lub przebudowy oczyszczalni ścieków.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje - co najmniej 3 osobami z doświadczeniem w kierowaniu robotami budowlanymi: posiadającymi uprawnienia , w tym: - kierownik budowy: wymagane co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami oraz posiadanie uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, - kierownik robót konstrukcyjno-budowlanych: wymagane posiadanie uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - kierownik robót elektrycznych: wymagane posiadanie uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o specjalności w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości 2 500 000,00 zł oraz gdy Wykonawca wykaże że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 1 000 000, 00 zł. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymaganych przez Zamawiającego na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki określone w pkt.III.3 ppkt III.3.1-III.3.5 Wykonawcy ci mogą spełniać łącznie, warunki w zakresie braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp każdy z Wykonawców spełnia samodzielnie. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, na podstawie których zostanie dokonana ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zawiera część VIII SIWZ. Brak załączenia przez Wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznane przez Zamawiającego jako niespełnienie warunku, co będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W przypadku zaoferowania materiałów bądź urządzeń równoważnych, Wykonawca jest zobowiązany do załączenia do oferty wykazu wyspecyfikowanych wszystkich tych materiałów i urządzeń wraz z podaniem nazw producenta, dokładnego i jednoznacznego typu urządzenia oraz załączenia stosownych dokumentów takich jak atest PZH, deklaracja zgodności producenta (aprobata techniczna), karta katalogowa producenta zawierająca wszystkie parametry techniczno-ekspolatacyjne ujęte w dokumentacji projektowej.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków , o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b ustawy - jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji niniejszego zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy i mających wpływ na cenę, zakres lub termin wykonania przedmiotu umowy, b) wystąpienia przedłużenie w stosunku do terminów określonych przepisami prawa, czasu trwania procedur administracyjnych mających wpływ na termin wykonania przedmiotu zamówienia, a nie wynikających z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, c) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie, o interpretacji zdarzenia siły wyższej i ewentualnym uznaniu przedłużenia terminu wykonania robót budowlanych z tego powodu, będzie decydował Zamawiający w trakcie realizacji robót, d) przerwy w wykonywaniu robót budowlanych, spowodowanej wyjątkowo niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi, uniemożliwiającymi prowadzenie robót zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru, fakt ten musi być potwierdzony pisemnie przez Zamawiającego, e) wystąpienia wad ukrytych dokumentacji projektowej w oparciu o którą wykonywane jest zamówienie i konieczności naniesienia przez projektanta poprawek lub zmian w projekcie, które mają wpływ na termin realizacji zamówienia, f) realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszającej konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań, g) jeżeli zostaną ujawnione elementy infrastruktury podziemnej, dotychczas niezinwentaryzowanej, będącej przyczyną kolizji, których usunięcie będzie powodowało prace dotychczas nieprzewidziane, h) złożenia przez Wykonawcę propozycji, które przyśpieszą ukończenie robót, zmniejszą koszty, poprawią sprawność lub jakość robót lub w inny sposób będą korzystne dla Zamawiającego, i) w przypadku konieczności wykonania robót zamiennych, uzasadnionych z powodów technologicznych, j) wstrzymanie robót budowlanych przez uprawniony organ, k) zaistnienia sytuacji niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, l) wystąpienia robót dodatkowych, zamiennych i innych niewymienionych robót jeśli będzie potrzebny dodatkowy czas na ich wykonanie i spowoduje to konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, ł) dopuszcza się zmianę kierownika budowy , w sytuacji gdy osoba wymieniona w ofercie z przyczyn niezależnych od niego nie będzie mogła pełnić funkcji lub w przypadku niewywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy, pod warunkiem, że osoba wskazana przez Wykonawcę będzie posiadała odpowiednie uprawnienia stosownie do wymagań SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radomysl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.radomysl.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2010 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy w Radomyślu nad Sanem , ul. Rynek Duży 7, 37-455 Radomyśl nad Sanem, sekretariat- pok. nr 13.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 03.06.2010.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: dofinansowanie w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013,działanie 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.